abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55272146
quote:
Op donderdag 13 december 2007 23:42 schreef Houtspeer het volgende:
Nu je het zegt. Als Micah in Star Wars speelde dan zou hij iedereen, maar dan ook iedereen af kunnen maken. Al die elektrische pistolen, lightsabers, death star, star destroyers etc. zet hij gewoon uit. Stoere knul eigenlijk.
Micah is misschien wel de gevaarlijkste die erbij zit, hij heeft al 2 coole heroes de dood ingejaagd met zn hero verhalen, DL is enkel en alleen neergeschoten omdat Micah de hele tijd zit te zeuren dat ie de hero moet uithangen en zn nichtje bijna laten verbranden om een paar van die blaadjes en een medaille, en nu zn eigen moeder, lijkt me dan ook niet meer dan logisch dat micah zich ontpopt in een nieuwe Sylar waarbij hij met een totaal verkeerde en verneukte gedachtengang te werk gaat.

Ik denk dat mr Muggles mij wel kan be-amen.
quote:
Peter kan zelf dus wel herstellen maar zijn bloed zou bij anderen niets doen.
dat denk ik ook, maar als hij nou eens zijn bloed injecteert en dan erbij blijft zitten zou misschien nathan zijn kracht absorberen als een spons

tering nu ga ik wel een beetje te ver.

[ Bericht 1% gewijzigd door nytram op 14-12-2007 16:18:00 ]
pi_55272296
oeps ik ben een prutser
  vrijdag 14 december 2007 @ 22:42:35 #228
19350 gohan16
Inmiddels 26
pi_55280686
De moordenaar is Bennet denk ik, zo aan de lichaamshouding/looppatroon te zien.
I used to be schizofrenic, but we're okay now.
  zaterdag 15 december 2007 @ 00:00:29 #229
164931 Houtspeer
Jealous Of Your Cigarette
pi_55282621
En Bennet schiet de biologische vader van Claire neer? Denk het niet hoor.
And all the things you do with it
pi_55283224
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 00:00 schreef Houtspeer het volgende:
En Bennet schiet de biologische vader van Claire neer? Denk het niet hoor.
Voor ver ik weet heeft Bob Noah vrijgelaten om claire te sussen dat ze niet openbaar moet gaan. Misschien ging dat sussen-deal nog nét iets verder....
A little bit hateful
pi_55287514
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 00:37 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Voor ver ik weet heeft Bob Noah vrijgelaten om claire te sussen dat ze niet openbaar moet gaan. Misschien ging dat sussen-deal nog nét iets verder....
Klinkt heel goed junior Sherlock!
  zaterdag 15 december 2007 @ 12:37:53 #232
135333 SpaRood
Spa Blauw met bubbeltjes!
pi_55288718
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 11:28 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Klinkt heel goed junior Sherlock!
Claire gaat zich dan (opnieuw) vervreemden van HRG. Klopt precies voor het verhaal.
Drink ik.
pi_55288784
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 12:37 schreef SpaRood het volgende:

[..]

Claire gaat zich dan (opnieuw) vervreemden van HRG. Klopt precies voor het verhaal.
HRG?
pi_55288858
Jazeker hae

Horney Rimmed Gay volgens mij.
A little bit hateful
pi_55289483
Als Angela Petrelli overtuigingskrachten heeft... misschien heeft zij die dan wel op Noah gebruikt, om haar eigen zoon te vermoorden.... Now, there is a plot
Theorie: Ja. Praktijk... Nee.
pi_55290028
Na 40 topics hoort iedereen toch wel onderhand te weten wie of wat HRG is.. ga je schamen.

Oeh veertig topics btw.
  zaterdag 15 december 2007 @ 14:15:02 #237
19350 gohan16
Inmiddels 26
pi_55290688
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 00:37 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

De deal bestond uit het weer aansluiten van de hrg met de fabriek, zodat zijn familie met rust gelaten kan worden. Dat claire niet openbaar gaat, heeft weer met dit te maken.

ps; de hrg is koelbloedig, het is niet de eerste keer dat hij iemand vermoord(al dan niet om zijn familie te beschermen).
I used to be schizofrenic, but we're okay now.
pi_55290987
Het zou idd heel goed HRG kunnen zijn. Helaas moeten we nog tijden wachten voor we het zeker weten
  zaterdag 15 december 2007 @ 17:33:23 #239
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_55293947
HRG zou nooit de vader van Claire neer kunnen schieten denk ik, daar doet hij Claire teveel pijn mee.
Ik gok dat het West is, Claire wil de wereld haar krachten laten zien, Nathan ook, West raakt Claire kwijt daardoor.
pi_55294329
West weet toch niet dat Nathan kan vliegen? Hoe weet hij dan dat hij "uit de kast" wil komen?
  zaterdag 15 december 2007 @ 17:55:43 #241
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_55294490
er zou eigenlijk een poll moeten komen zodatwe straks kunnen zien wie er gelijk hebben gehad.

een leuk rijtje:

- sylar
- noah bennett
- future peter
- adam
- bob
- iemand van de 9 (ze zijn toch nog niet allemaal dood?)
- een nog te introduceren hero

en nog een rijtje dolkomische of fijnzinnig gespeculeerde mogelijke daders:

- micah die veel sperziebonen eet, groeit, wraakzuchtig wordt voor het vreemdgaan van zijn moeder met nathan en dus wraak neemt.
- Mr. muggles blijkt een mens te zijn die de gedaante van dieren kan aannemen en zin heeft om iemand neer te schieten
- west, die zijn schoonpapa te lelijk vindt.
- candice die toch niet dood is
- ando, die stoer wil doen.
- breuls die nathan in de serie zat was en zijn rode kleurtje verwisselde voor chique zwart om hem om te leggen!

overigens: als jij een hero zou introduceren in heroes, een nieuw karakter, wat voor kracht had hij of zij, wat zijn zijn linkjes met andere heroes en wat is zijn karakter/mood en verleden?
put
your
clothes
on!
  zaterdag 15 december 2007 @ 17:59:37 #242
45 SiGNe
pi_55294590
Hmm, daar had ik nog niet helemaal over gedacht, misschien stiekem een gesprek opgevangen? hij is wel vaker op plaatsen waar hij niet hoort te zijn.
Maar Bennet is het in elk geval niet lijkt mij, daar doet hij zijn pleegdochter teveel pijn mee.
Aan de andere kant wil hij wel voorkomen dat de wereld weet dat er heroes zijn..

En over West, wat als hij de zoon is van Adam? zou denk ik ook wel heel interessant kunnen zijn voor het vberhaal in volume 3.
  zaterdag 15 december 2007 @ 18:01:50 #243
45 SiGNe
pi_55294639
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 17:55 schreef Jerruh het volgende:

overigens: als jij een hero zou introduceren in heroes, een nieuw karakter, wat voor kracht had hij of zij, wat zijn zijn linkjes met andere heroes en wat is zijn karakter/mood en verleden?
Een hero met x-ray ogen die dwars door de kleding van Elle en Claire heen kan kijken
pi_55294698
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 17:59 schreef SiGNe het volgende:
Hmm, daar had ik nog niet helemaal over gedacht, misschien stiekem een gesprek opgevangen? hij is wel vaker op plaatsen waar hij niet hoort te zijn.
Maar Bennet is het in elk geval niet lijkt mij, daar doet hij zijn pleegdochter teveel pijn mee.
Aan de andere kant wil hij wel voorkomen dat de wereld weet dat er heroes zijn..

En over West, wat als hij de zoon is van Adam? zou denk ik ook wel heel interessant kunnen zijn voor het vberhaal in volume 3.
Ehm stel dat Bob zegt:
quote:
Kom terug bij de company wees gehoorzaam en ik zou jouw gezin met rust laten
De company geeft hem de omdracht om nathan te vermoorden. Wat doet hij dan, zijn gezin weer in gevaar brengen door disobedience of gehoorzamen. *Bang *bang Nathan is down.
A little bit hateful
pi_55295068
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 18:01 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Een hero met x-ray ogen die dwars door de kleding van Elle en Claire heen kan kijken
goh, die kwam onverwacht zeg!
full stops and exclamation marks
pi_55295114
btw, het lijkt mij vrij onwaarschijnlijk dat Angela Petrelli overtuigingskracht als ability heeft; ze werd immers zelf gedwongen om het een en ander los te laten, door Nathan.
full stops and exclamation marks
  zaterdag 15 december 2007 @ 18:23:55 #247
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_55295125
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 18:01 schreef SiGNe het volgende:

[..]

ik zat eerst te denken aan een gothic jongen die de gave van de butterfly effect heeft: als hij zich concentreert op een voorwerp of persoon, dat hij kan zien wat acties of gebeurtenissen in de toekomst met die persoon of dat voorwerp veroorzaken. dus bijvoorbeeld: hij concentreert zich op de kat van de buren en ziet dat die op een dag overreden wordt door een auto, waardoor die auto verongelukt, waardoor de bestuurder, een vrouw met een belangrijke brief voor bijvoorbeeld een heroe, omkomt en die brief dus niet aankomt. ofzoiets .
put
your
clothes
on!
pi_55295158
Wat voor krachten zijn er nog te bedenke he...

- Klein of Groot worden
- Met doden kunnen praten
- Stug en breekbaar (oftewel: een soort man van kogelvrijglas)
- IJs/Watersturen
- Stalen ledematen

Wie heeft er nog een paar leuke..
Theorie: Ja. Praktijk... Nee.
  zaterdag 15 december 2007 @ 18:26:17 #249
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_55295189
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 18:24 schreef Risce het volgende:
Wat voor krachten zijn er nog te bedenke he...

- Klein of Groot worden
- Met doden kunnen praten
- Stug en breekbaar (oftewel: een soort man van kogelvrijglas)
- IJs/Watersturen
- Stalen ledematen

Wie heeft er nog een paar leuke..
Sylar heeft ijs al he.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_55295261
- Vieze gassen verspreiden
- Stembanden
- Bijtende vloeistoffen
- Het weer manipuleren

Even X-men erop naslaan hoor