quote:Op woensdag 12 december 2007 13:43 schreef Treveo het volgende:
[..]
Idd... beetje usenetten en je komt er wel
Grappig, ik herkende ze beiden niet maar nu je het zegt ja.quote:Op woensdag 12 december 2007 15:38 schreef Nr.G het volgende:
Leuk feitje:
Kaito en Nana (oma van Micah) speelden in de originele Star Trek als mr. Sulu en lt. Uhura.
Sylar speelt de jonge Spock in de nieuwe Star Trek film.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goed opletten als Ando zijn kracht gebruiktquote:Op woensdag 12 december 2007 18:06 schreef Desperadoz het volgende:
vandaag seizoen 1 gekocht op dvd, kep alleen de pilot gezien op internet dus ben benieuwd..
quote:Op woensdag 12 december 2007 15:38 schreef Nr.G het volgende:
Leuk feitje:
Kaito en Nana (oma van Micah) speelden in de originele Star Trek als mr. Sulu en lt. Uhura.
Sylar speelt de jonge Spock in de nieuwe Star Trek film.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 december 2007 18:08 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Goed opletten als Ando zijn kracht gebruikt.
Have fun met kijkenquote:Op woensdag 12 december 2007 18:06 schreef Desperadoz het volgende:
vandaag seizoen 1 gekocht op dvd, kep alleen de pilot gezien op internet dus ben benieuwd..
enjoy.quote:Op woensdag 12 december 2007 18:06 schreef Desperadoz het volgende:
Haai!quote:Op woensdag 12 december 2007 21:55 schreef MadGuy het volgende:
Na het eerste seizoen braaf via RTL5 te hebben gevolgd (en gedeeltelijk op dvd), ben ik toch gezwicht en heb ik ein-de-lijk seizoen 2 gezien. Nu wacht ik vol spanning op Volume three...
Weet je wat appelflap in het Engels is?quote:Op woensdag 12 december 2007 15:51 schreef Risce het volgende:
Even ter ieders informatie, die te lui is om de openingspost te lezen: Heroes seizoen 2 loopt slechts tot en met aflevering 11, ivm met de stakingen. Ik raad iedereen aan om de volgende appelflap wel om de tuin te leiden met pr0n-links
Welkom in de groep met mensen die naar het einde van de staking uitkijken!quote:Op woensdag 12 december 2007 21:55 schreef MadGuy het volgende:
Na het eerste seizoen braaf via RTL5 te hebben gevolgd (en gedeeltelijk op dvd), ben ik toch gezwicht en heb ik ein-de-lijk seizoen 2 gezien. Nu wacht ik vol spanning op Volume three...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |