quote:Op donderdag 22 november 2007 12:22 schreef soapie het volgende:
Las dit net op de site van de gemeente Den Haag:
[ De Laan van Nieuw Oost-Indië wordt opnieuw ingericht tussen de
Bezuidenhoutseweg en de Schenkkade. Er worden bomen geplant waarmee de
Laan haar allure van vroeger terugkrijgt. Op maandag 8 oktober starten de
werkzaamheden en deze duren tot uiterlijk begin 2009. ]
Niet nieuw maar hij woont wel in de buurt. Als mn geheugen me niet in de steek was vlakbij de Olieberg...dacht ik tenminste.quote:Op donderdag 22 november 2007 12:53 schreef Atreidez het volgende:
Of SolidasRock is me nieuwe buurman, of admiraal_anaal heeft zijn naam op mijn adres gezet
Ja en als er iets fout gaat houd ineens iedereen zn klep en wil er niemand van de gemeente meer praten over wat er nou precies aan de hand is *kuche*Westduinweg*kuche*.quote:Op donderdag 22 november 2007 15:44 schreef Tennessee het volgende:
Oh, oh, Duh Haag, mooie stad die alted open lig tvp
Das echt heel slechtquote:Op donderdag 22 november 2007 19:30 schreef Atreidez het volgende:
En de oliebergIk woon hier al me hele leven en ik weet niet wat je bedoelt!
Wat is erquote:Op donderdag 22 november 2007 22:22 schreef Koploperkopper het volgende:
Potverdumme, tvportal.nl, wat hebben ze gedaan.
ADMIRAAL_ANAAL?!11![]()
quote:Op donderdag 22 november 2007 22:52 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Wat is er
Oja goeie moggel allemaal
KLK ik weet neit wat er met casema iszal ff navraag doen
![]()
Is dat niet voor afdeling transploftquote:Op donderdag 22 november 2007 23:35 schreef RATMEN het volgende:
Ik heb een sploetje: vijf kiklo inktvip ...
Gijf maar hoer, ik roggel het wielquote:Op donderdag 22 november 2007 23:36 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Is dat niet voor afdeling transploft
opschepperquote:
Ah de Duinstraatquote:Op donderdag 22 november 2007 19:30 schreef Atreidez het volgende:
Mijn straat is ondertussen ook al 5 maanden afgesloten vanwege de bouw van dat nieuwe brandweer/politie gebouwDat zou origineel maar een paar dagen zijn wanneer er een kraan werd gebruikt, maar ze vinden t ws handig ofzo..
En de oliebergIk woon hier al me hele leven en ik weet niet wat je bedoelt!
Zing het eens voorquote:Op vrijdag 23 november 2007 11:20 schreef ook_gek het volgende:
weet iemand hoe dat nummer heet bij rondje regio op tv west![]()
lalalalalquote:
quote:Auto vast in nat cement
Den Haag – Een 26-jarige automobilist uit Den Haag lette op 22 november om 20.15 uur op de kruising van de Laan van NOI en de Juliana van Stolberglaan even niet op: hij reed door een wegafzetting heen en belandde tot aan zijn assen in het net gestorte cement. Bij het uitgraven van de auto werden het wegdek en de tramrails beschadigd. De man kreeg een proces-verbaal.
Lounge zeker ?quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:41 schreef ook_gek het volgende:
nee kijk anders maar op tv west een keer. /het is een soort lounche nummertje.
het is lounge inderdaad. Maar ik heb al gezocht maar kan het nergens terug kijkenquote:Op vrijdag 23 november 2007 14:57 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Lounge zeker ?Kan ik het ergens terugluisteren.. Ik heb een hoop lounge muziek nl.
dat is een teken dat is een tekenquote:
quote:Op vrijdag 23 november 2007 15:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dat is een teken dat is een teken
we zijn gemaakt voor elkaar
heb je een kindje?quote:
je bent 7 jaar ouder. En je gaat nog steets op stap. Cool dan is er nog hoop voor mequote:Op vrijdag 23 november 2007 15:18 schreef m@x het volgende:
Ja, een jongetje van drie. Heb alleen niet zulke sterke moedergevoelens maar dat compenseert elkaar dan weer mooi. Skiën weet ik niet, apres-skieën zal minder problemen opleveren. Dat kan ik denk ik wel heel goed.
ja dat kan ook.quote:Op vrijdag 23 november 2007 15:26 schreef m@x het volgende:That's me
Van het klustopic met het gruwelijke groene bloemetjesbehang. Geen Appie, maar Hoogvliet.
er is hier ook een speeltuinquote:
hey dat jij alle vrouwen als een lust opject zietquote:
nou ja weet niet hoe het met jou leven staat...quote:
zie je hoe erg ze allemaal zijn hierquote:
oeh loopt merel weer losquote:Op vrijdag 23 november 2007 15:47 schreef Armageddon het volgende:
Doe als mij ook_gek. Heb allang weer een nieuwe.
jep hier is hijquote:Op vrijdag 23 november 2007 15:53 schreef enter het volgende:
ook_gek_leeft_ook_nog?
Ja, één maand al!quote:Op vrijdag 23 november 2007 15:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
jep hier is hij![]()
zit je al in je nieuwe huisje dan.
en zo te zien bevalt het goed?quote:
me gaat op jachtquote:
Inderdaad, doe mij maar vrouwen!quote:
geen idee. Waar houd je van?quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:05 schreef m@x het volgende:
Weet iemand trouwens of er met oud en nieuw nog iets leuks te doen is (oftewel, echt iets leuks en niet zo'n veel te duur feest waar achteraf niks aan blijkt te zijn)?
Oud en nieuwquote:Op vrijdag 23 november 2007 16:05 schreef m@x het volgende:
Weet iemand trouwens of er met oud en nieuw nog iets leuks te doen is (oftewel, echt iets leuks en niet zo'n veel te duur feest waar achteraf niks aan blijkt te zijn)?
Hey doe mij es even niet over 1 kam scheren!quote:
kut he die feestdagen als je geen vrienden hebtquote:
Je methoden zijn misschien wat verfijnder, maar je bent geen haar beter dan de rest van je soortgenoten!quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:23 schreef RATMEN het volgende:
Hey doe mij es even niet over 1 kam scheren!
metrosexuelenquote:Op vrijdag 23 november 2007 16:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je methoden zijn misschien wat verfijnder, maar je bent geen haar beter dan de rest van je soortgenoten!
Mannen die doen alsof ze geen man zijn!![]()
Nou die vrienden zijn juist het probleem, de ene groep gaat naar het ene feest, de volgende gaat naar een ander feest en weer een club blijft dan weer thuis. Ik heb er niets mee, nu al stress om kaartjes te kopen.quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
kut he die feestdagen als je geen vrienden hebt
trouwens ik werk gewoon met beide kerstdagen![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je methoden zijn misschien wat verfijnder, maar je bent geen haar beter dan de rest van je soortgenoten!
Thats mequote:
daarom ga ik lekker werken met kerst. Ik word leuk betaald, er na met ze alle de kroeg in waar je op het eind van de avond geen rekening krijgt. 2 dagen helemaal lam zijn. Met je gezellige collega's. Je maakt er met ze alle het beste van en dat is veel leuker en gezelliger dan met je familiequote:Op vrijdag 23 november 2007 16:28 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Nou die vrienden zijn juist het probleem, de ene groep gaat naar het ene feest, de volgende gaat naar een ander feest en weer een club blijft dan weer thuis. Ik heb er niets mee, nu al stress om kaartjes te kopen.
Enne kerst daar heb ik gewoon een hekel aan, dat verplichte gedoe ... ik ben niet zo van de verplichtingen.
Hey, dit is den haag hoor, geen R&P slowchatquote:Op vrijdag 23 november 2007 16:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Laat die jongen toch gewoon even jaloers zijn en een beetje krassenquote:Op vrijdag 23 november 2007 16:33 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Hey, dit is den haag hoor, geen R&P slowchat![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:42 schreef ook_gek het volgende:
m@x ik heb genoten van onze conversatie. Jammer alleen dat de minder volwassen users hier opeens tussen moesten komen.
* ook_gek gaat naar huis.
ik wens je dan ook een prettig weekend toe.
quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:42 schreef ook_gek het volgende:
m@x ik heb genoten van onze conversatie. Jammer alleen dat de minder volwassen users hier opeens tussen moesten komen.
* ook_gek gaat naar huis.
ik wens je dan ook een prettig weekend toe.
quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:46 schreef RATMEN het volgende:
[..]. Sorry, ik ben dan ook gewoon nog niet zo oud
.
Hihi, ik zeg altijd: "Ik haat kinderen, ik kwam er alleen een beetje laat achter "quote:Op vrijdag 23 november 2007 15:18 schreef m@x het volgende:
Heb alleen niet zulke sterke moedergevoelens
quote:
Ik ben gék op kerst en oud & nieuw. Wel verpest door wat je op tv altijd ziet; grote groepen mensen bijelkaar, zingen aan de piano, spelletjes doen, goeie gesprekken, lekker eten. En dan nog het liefste in de sneeuwquote:Op vrijdag 23 november 2007 16:28 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Enne kerst daar heb ik gewoon een hekel aan, dat verplichte gedoe ... ik ben niet zo van de verplichtingen.
Ik vind kinderen tof! Morgen mag ik weer hoofdpiet zijnquote:Op vrijdag 23 november 2007 17:33 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Hihi, ik zeg altijd: "Ik haat kinderen, ik kwam er alleen een beetje laat achter "![]()
![]()
En waar kan ik je bewonderen?quote:Op vrijdag 23 november 2007 17:36 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik vind kinderen tof! Morgen mag ik weer hoofdpiet zijn. Meer dan 300 kinderen, 35 pieten en een echt goede sinterklaas. Ik heb er zin in
.
Toch niet in Rijswijk? Want daar staan wij morgen de Sint toe te juichen.quote:Op vrijdag 23 november 2007 17:36 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik vind kinderen tof! Morgen mag ik weer hoofdpiet zijn. Meer dan 300 kinderen, 35 pieten en een echt goede sinterklaas. Ik heb er zin in
.
Nou ik roep dat dan ook niet zomaar tegen iedereen.quote:Op vrijdag 23 november 2007 17:43 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik denk dat als ik jouw uitspraak ga gebruiken ik nog meer mensen tegen me in het harnas jaag als nu, Lovechild. Ik hou het maar even op de minder aanwezige moedergevoelens
Ik haat alleen de nadelen , verder vind ik alles aan mijn kind leukquote:Op vrijdag 23 november 2007 17:33 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Hihi, ik zeg altijd: "Ik haat kinderen, ik kwam er alleen een beetje laat achter "![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:56 schreef Koploperkopper het volgende:
Gadverredamme wat is het toch lastig om een simpelbaantje als koerier te vinden in Den Haag. [afbeelding]
quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
no way try DHL zoeken genoeg personeel,noem mijn echte naam en dan verdien ik ook wat :p
Hierbij roep ik, heb al het andere al opgegeven ongeveer.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
Je kan ochtendritten rijden van 7.30 tot 12 of middagritten van 1300 tot 1730 of gewoon fulltime 730-17-30 of enkel op zaterdag als je dat wil, er zijn genoeg mogelijkheden in ieder gevalals je meer info nodig hebt, dan roep je maar
De Haagse Hogeschool ... en nu moet ik heeeeel nodig slapen!quote:Op vrijdag 23 november 2007 17:40 schreef Lovechild het volgende:
[..]
En waar kan ik je bewonderen?
En natuurlijk zijn kinderen tof, vooral die van mij. Meestal dan![]()
Waar spreken we af ...quote:Op vrijdag 23 november 2007 17:43 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik vond de feestdagen altijd wel leuk, maar nu wat minder. Laten we het er maar op houden dat het een heftig jaar is geweest en dat het hoog nodig is om het nieuwe jaar extra goed in te luiden. Iets met goede muziek (liefst live), leuk gezelschap en veel champagne ofzo.
quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:10 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Hierbij roep ik, heb al het andere al opgegeven ongeveer. [afbeelding]
Heb je een ander communicatie systeem wat nog makkelijker praat misschien? [afbeelding]
Nou vooruit dan. Om een beetje in de Sinterklaasstemming te blijven:quote:
Done.quote:
quote:Op zondag 25 november 2007 14:09 schreef Koploperkopper het volgende:
* ]Koploperkopper port admiraal_anaal. Komt eens online. [afbeelding
Ik wil die sollicitatie de deur uit doen. [afbeelding]
quote:Op zondag 25 november 2007 14:54 schreef MissMSX het volgende:
Weet er hier iemand een goede bloemist in Den Haag die bruidsboeketen maakt? Beetje modern, niet te truttig
Ga je mee?quote:
Niet voor mij natuurlijkquote:
*ringen afbestel*quote:
Cyber-antwoord:quote:
en en en weet je al watquote:Op zondag 25 november 2007 15:28 schreef Jill-RMC het volgende:
Weet nog van niks, zal morgen ff kijken wat er loos kon zijn als ik op mn werk ben.
Weet wel dat ze veel last hebben van fikkies, vuurwerk en grafiti hiero en dat ze daar extra op controleren.
Had al t idee dat dat geen losgeslagen crimineel ofzo was, dan rukken ze nooit met zoveel uitquote:Op maandag 26 november 2007 00:48 schreef Yoni het volgende:
Yep, koolmonoxide lees ik net op TvWest
Ouch ... wrijf het er maar inquote:Op maandag 26 november 2007 09:15 schreef Lovechild het volgende:
Ooh Ratman, het is helemaal duidelijk: je bent gewoon niet meer die jonge God van weleer die alles kon![]()
![]()
Leuk he, als ze je zo kunnen verbazen.quote:Op maandag 26 november 2007 10:50 schreef roque79 het volgende:
Ik was gewoon verbaasd dat ze het durfde normaal duikt ze weg voor verklede mensen.
Ik heb afgelopen zaterdag bijna een kwartier met Peuter achter Sinterklaas aan moeten rennen voordat hij hem eindelijk een handje kon geven. Wat een chagrijnige oude man was dat zeg. Hij had meer interesse in de winkeliers die zijn bezoekje betaalden dan in de kinderen die als hysterische fans achter hem aan renden. Uiteindelijk is het gelukkig wel gelukt en Peuter was danig onder de indruk van de paarse handschoenen van Sinterklaas ("die zijn voor meisjes, mama").quote:Op maandag 26 november 2007 11:19 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Leuk he, als ze je zo kunnen verbazen.
Hier pakte Jongste Zoon keurig de hand van Sinterklaas aan die hem toegestoken werd. Dat deden Oudste Zoon en Dochterlief echt nog niet op die leeftijd (1 jr en 10 mnd).
Ligt er aan wat voor kleur het wordt toch?quote:Op maandag 26 november 2007 13:18 schreef RATMEN het volgende:
Hmm, ze komen zo mijn haar kleuren ... ik weet nog niet of ik daar blij mee ben.
Van dat zielige zooitje Breezah's die hun schooluren ernstig nodig hebben??quote:Op maandag 26 november 2007 15:47 schreef Huppelei het volgende:
Iemand nog wat van de stakingen gemerkt?
Ik had je platgereden.quote:Op maandag 26 november 2007 16:19 schreef Huppelei het volgende:We liepen met 800 man over de laan van meerdervoort!
In de bogaard? Die man was juist heel vriendelijk met mijn dochtertje en die pieten ook... Ze gaven dr een handje en hebben wat met haar gepraat over wat ze wilde voor Sinterklaas, heel vriendelijk allemaal..quote:Op maandag 26 november 2007 14:15 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen zaterdag bijna een kwartier met Peuter achter Sinterklaas aan moeten rennen voordat hij hem eindelijk een handje kon geven. Wat een chagrijnige oude man was dat zeg. Hij had meer interesse in de winkeliers die zijn bezoekje betaalden dan in de kinderen die als hysterische fans achter hem aan renden. Uiteindelijk is het gelukkig wel gelukt en Peuter was danig onder de indruk van de paarse handschoenen van Sinterklaas ("die zijn voor meisjes, mama").
Afgelopen zaterdag? Ik weet niet of degene die in de Herenstraat dezelfde was als die in de Bogaard. De pieten waren wel weer heel leuk. Die maakten inderdaad echt tijd voor alle kindjes en gingen met ze op de foto enzo. Wij waren gisteren ook in de Bogaard maar zijn Sinterklaas daar misgelopen. De pieten hebben we wel gezien en Peuter heeft het de rest van de dag gehad over de piet op stelten ("die hebt heeeeele hoge benen") en de pieten die in winkelwagentjes aan het racen waren.quote:Op maandag 26 november 2007 16:31 schreef roque79 het volgende:
[..]
In de bogaard? Die man was juist heel vriendelijk met mijn dochtertje en die pieten ook... Ze gaven dr een handje en hebben wat met haar gepraat over wat ze wilde voor Sinterklaas, heel vriendelijk allemaal..
quote:Op maandag 26 november 2007 16:53 schreef Armageddon het volgende:
Peuter? Je kind heet Peuter?
Heet jij in het echt niet Armageddon dan?quote:
Hihi, heb je zeker nog niet gezien hoe die van mij (hier) heten?quote:Op maandag 26 november 2007 16:53 schreef Armageddon het volgende:
Peuter? Je kind heet Peuter?
Nee, dacht even dat je serieus was. Dan was ik je komen slaan.quote:Op maandag 26 november 2007 18:11 schreef m@x het volgende:
[..]
Heet jij in het echt niet Armageddon dan?
quote:Op maandag 26 november 2007 23:04 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nee, dacht even dat je serieus was. Dan was ik je komen slaan.
Ach, hier in t Haagsche zijn ze wel wat gewend qua namen denk ik zo...quote:Op maandag 26 november 2007 23:21 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Er mag zoveel niet.
Issie 18 weet je wel. Hé Peuter! Nog een biertie?
Vind je het gek?quote:Op dinsdag 27 november 2007 12:39 schreef Hendrik_ het volgende:
Belachelijk, Leidschenveen staat gewoon niet op het kaartje![]()
![]()
Alsof dat om 8 uur wel acceptabel zou zijnquote:Op dinsdag 27 november 2007 17:27 schreef Koploperkopper het volgende:
admiraal_hellup!11einz
En oh ja, mensen die al ladderzat achter het stuur zitten om 5 uur. [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:41 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Alsof dat om 8 uur wel acceptabel zou zijn
moet je ook maar niet op stap gaan door de weeksquote:Op woensdag 28 november 2007 13:04 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik wou dat ik gisteravond ladderzat was....had ik het ws niet zo erg gevonden dat ik in Amsterdam om half 1 de laatste tram naar het station had gemist, naar het station moest lopen, daar aankomen en zien dat je trein pas om 1.42 gaat dus je dik een half uur kou moet lijden, dat je trein midden in de nacht 30 minuten vertraging heeft (logisch ook natuurlijk het zal vast erg druk zijn geweest) dat je pas om 3 uur weer terug in Den Haag bent, je 17 euro moet neerleggen voor een taxi en pas om 4 uur in bed ligt terwijl je wekker om 7 uur weer afgaat omdat je moet werken
![]()
Dat hele "Ah joh we doen nog 1 drankje na het concert", was niet zo'n goed plan looking back.
doe jij dan alles wat ik doequote:
Hoi.quote:Op donderdag 29 november 2007 10:26 schreef Chiquitina het volgende:
Hallo,
Ik ben nieuw hier. Ik ben belgische en verhuis met nieuwjaar naar Rijswijk. Ik heb eigenlijk enkele vraagjes omdat ik in Nederland de markt niet ken.
De belangrijkste is natuurlijk kwa internet welke provider de beste is? En dezelfde vraag voor mobiele telefoon, tv, ...
Alvast bedankt
Ik heb alleen Telfort internet. Geen radio (kanuit de lucht of via internet) en geen tv. Want ik heb niet eens een tvquote:Op donderdag 29 november 2007 10:38 schreef Chiquitina het volgende:
Hallo![]()
Ik zou graag veel met internet gaan doen, maar onder andere ook streaming met webcam om contact te houden met het thuisfront enzo... bellen voornamelijk ook over internet denk ik...
Ik heb nu een kabelaansluiting en ik ben daar heel tevreden van, maar ik weet niet in hoeverre ik NL en BE daarin kan vergelijken
Geen TV? Ik zou gillend gek wordenquote:Op donderdag 29 november 2007 11:13 schreef Elegy het volgende:
Ik heb alleen Telfort internet. Geen radio (kanuit de lucht of via internet) en geen tv. Want ik heb niet eens een tv(okee, sinds kort een hele oude, maar die is voor mijn Xbox en PS2)
Ben erg tevreden over Telfort, kost maar 19,- per maand en snelheid is max 20mbit. Downloaden gaat soms met 1780KB/s, erg fijn. Als je ook nog bellen erbij wil is dat een tientje extra.
Casema viel te duur uit. 25,- voor een lousy verbinding en dan ook nog eens bijna 16,- voor radio en tv wat ik toch nooit gebruik.
Hoiquote:Op donderdag 29 november 2007 10:26 schreef Chiquitina het volgende:
Hallo,
Ik ben nieuw hier. Ik ben belgische en verhuis met nieuwjaar naar Rijswijk. Ik heb eigenlijk enkele vraagjes omdat ik in Nederland de markt niet ken.
De belangrijkste is natuurlijk kwa internet welke provider de beste is? En dezelfde vraag voor mobiele telefoon, tv, ...
Alvast bedankt
Nee er stond een politie auto langs de wegquote:Op donderdag 29 november 2007 11:41 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Die vaste kast die daar staat richting voorburg? Dat is dan wel blond
quote:Op donderdag 29 november 2007 11:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Tevens, als u een gids nodig heeft hier in den haag en omstreken, kunt u mij altijd aanspreken
PM maar even je msn adres, dan spreken we direct afquote:Op donderdag 29 november 2007 11:57 schreef m@x het volgende:
[..]
Heb je weer een nieuw slachtoffer gevonden? En ik hier maar wachten met mijn kopje thee
Is dat een hint?quote:Op donderdag 29 november 2007 11:59 schreef m@x het volgende:
Dat staat keurig in mijn profiel hoor
Ik heb een beamer, ongeveer 200 dvd's en een vrij snelle internetverbindingquote:Op donderdag 29 november 2007 11:35 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Geen TV? Ik zou gillend gek worden
kom je uit midden België dan. Want Den Haag antwerpen is 5 kwartier rijden ongeveer.quote:Op donderdag 29 november 2007 12:15 schreef Chiquitina het volgende:
Ik kom werken in Den Haagen omdat elke dag 6 uur van en naar het werk reizen niet echt te doen is ga ik dan ook maar verhuizen.
Ik kom pas na nieuwjaar ginds wonen maar als ik een gids nodig heb zal ik je iets laten weten
quote:Op donderdag 29 november 2007 12:24 schreef m@x het volgende:
Hij vergeet erbij te zetten dat ie dan ook graag je msn-adres wil
Oeh ben je een kerst kindjequote:Op donderdag 29 november 2007 12:30 schreef Chiquitina het volgende:
Ik woon in Geel maar ben afkomstig van Heist op den Berg (tussen Antwerpen en Brussel zeg maar) En 3 uur is misschien wat overdreven maar ik ben niet zo'n snelheidsfreak
Ik ben 24 nu en 25 als ik ga verhuizen
quote:Op donderdag 29 november 2007 12:37 schreef ook_gek het volgende:
nee maar even serieus. Hoe kom je er opeens zo bij om in Nederland te gaan werken.
En dan ga je nog in Den Haag werken ook. Dat zal heel erg wennen worden. Ze zijn bot, direct, op straat onvriendelijk, Echt totaal anders dan belgen haha.
jij gaat me nu dus vertellen dat iedereen in de stad je gedag zegt als je ze niet kentquote:Op donderdag 29 november 2007 12:38 schreef Atreidez het volgende:
[..]Dat ze tegen jou zo doen betekent niet dat dat de gebruikelijke methode is
Ik heb Casema digitale TV en internet. In dat pakket zitten ook een hoop Belgische zenders, mss is dat goedkoper en makkelijkerquote:Op donderdag 29 november 2007 11:54 schreef Chiquitina het volgende:
Ik ga in Oud Rijswijk wonen![]()
Owjah vergeten voor tv ga ik vlaanderen tv nemen over de schotel en misschien Canal Digital voor de nederlandse zenders dan.
Ja hier heeft ze toch niks aan. Nu weet ze nog niksquote:Op donderdag 29 november 2007 12:50 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik heb Casema digitale TV en internet. In dat pakket zitten ook een hoop Belgische zenders, mss is dat goedkoper en makkelijker.
Maar ze gaat in Rijswijk wonen. Dat is heul anders dan Den Haagquote:Op donderdag 29 november 2007 12:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oeh ben je een kerst kindje
nee maar even serieus. Hoe kom je er opeens zo bij om in Nederland te gaan werken.
En dan ga je nog in Den Haag werken ook. Dat zal heel erg wennen worden. Ze zijn bot, direct, op straat onvriendelijk, Echt totaal anders dan belgen haha.
Dat heb ik me ook laten vertellen eigenlijkquote:Op donderdag 29 november 2007 13:10 schreef m@x het volgende:
Maar ze gaat in Rijswijk wonen. Dat is heul anders dan Den Haag
Oke nu weten we alles van je. nu alleen even je msn aan mij geven, dan komt alles goed. Tenzij je niet alleen naar den haag komtquote:Op donderdag 29 november 2007 13:12 schreef Chiquitina het volgende:
Ik ben een koningskindje eigenlijk (6januari)
Ik kan in Den Haag voor Europa komen werkenEn zowieso even aan verandering toe dus waarom niet buitenland.
Voor de vlaamse zenders ga ik Vlaanderen tv nemen, dan heb ik ze gelijk allemaal
quote:Op donderdag 29 november 2007 12:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja hier heeft ze toch niks aan. Nu weet ze nog niks
kijk hier maar lief meisje. Daar staan alle zenders en alle informatie die je nodig hebt.
http://www.casema.nl/pagina/thuis/radioentelevisie/pakketten
Geen dank
quote:
Oeh je komt uit het gebied waar mijn voorouders leefden in 1600/1700. Ken al die kleine gehuchtjes daar bij naam (vooral Schriek), vervelende voorouders huppelde iedere keer maar rond tussen die dorpjes en schreven hun naam iedere keer anders. Heel frustrerend als je dat probeert uit te zoekenquote:Op donderdag 29 november 2007 12:30 schreef Chiquitina het volgende:
Ik woon in Geel maar ben afkomstig van Heist op den Berg (tussen Antwerpen en Brussel zeg maar) En 3 uur is misschien wat overdreven maar ik ben niet zo'n snelheidsfreak
Ik ben 24 nu en 25 als ik ga verhuizen
Ja inderdaad van daar kom ik, van Heist - Goor meerbepaald de achterheide. Dat ligt vlak naast Schriekquote:Op donderdag 29 november 2007 13:46 schreef Jill-RMC het volgende:
Oeh je komt uit het gebied waar mijn voorouders leefden in 1600/1700. Ken al die kleine gehuchtjes daar bij naam (vooral Schriek), vervelende voorouders huppelde iedere keer maar rond tussen die dorpjes en schreven hun naam iedere keer anders. Heel frustrerend als je dat probeert uit te zoeken
wat achterbaks zeg. Om op zo een manier te vragen om een fotoquote:Op donderdag 29 november 2007 14:48 schreef Atreidez het volgende:
Post foto's, misschien lijken jullie wel verdacht veel op elkaar
Ik dacht juist dat ik deze verfijnde trucjes onbedoeld van jou had overgenomenquote:Op donderdag 29 november 2007 16:19 schreef ook_gek het volgende:
wat achterbaks zeg. Om op zo een manier te vragen om een foto
Vermeld er wel bij of je al in bezit bent van een partner zodat ook_gek wij weten hoeveel tijd en aandacht wij nog aan je moeten besteden...quote:Op donderdag 29 november 2007 16:30 schreef Elegy het volgende:
Bij deze dan maar een knuppel in het hoenderhok gooien:
Chiquitina, zou je alsje alsje alsjeblieft voor alle Haagse Fok!frusties een foto van je ongetwijfeld bevallige jezelf willen posten?
*puppyoogjes opzet*
Of dat we een knuppel moeten meebrengenquote:Op donderdag 29 november 2007 16:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vermeld er wel bij of je al in bezit bent van een partner zodat ook_gek wij weten hoeveel tijd en aandacht wij nog aan je moeten besteden...
Kijk! Een echte hageneesquote:Op donderdag 29 november 2007 16:44 schreef Elegy het volgende:
Of dat we een knuppel moeten meebrengen
En ik woon er nog maar een paar maandenquote:
Goedemorgenquote:Op vrijdag 30 november 2007 06:47 schreef Chiquitina het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik ga geen foto online zetten zenne, misschien later een Fotoboek.
Maar inderdaad ik kom alleen naar Den Haag. Of met 3 ik heb nog 2 leguaantjes die ik natuurlijk meeneem.
Goedemorgenquote:Op vrijdag 30 november 2007 06:47 schreef Chiquitina het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik ga geen foto online zetten zenne, misschien later een Fotoboek.
Maar inderdaad ik kom alleen naar Den Haag. Of met 3 ik heb nog 2 leguaantjes die ik natuurlijk meeneem.
nee hoor, ik ben gewoon oprecht.quote:
badhuisstraat gekocht?quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:54 schreef Atreidez het volgende:
Ik heb 2 gekko's. Yeej, we hebben een raakvlak!
[ afbeelding ]
Ik wil net zeggen. Ik kom uit Amersfoort en daar zijn ze pas bot en onvriendelijk. Ik wist niet wat me overkwam in Den Haag. Mensen die spontaan tegen je beginnen te lullen.quote:Op donderdag 29 november 2007 12:38 schreef Atreidez het volgende:
[..]Dat ze tegen jou zo doen betekent niet dat dat de gebruikelijke methode is
verpest het nou nietquote:Op vrijdag 30 november 2007 10:14 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik wil net zeggen. Ik kom uit Amersfoort en daar zijn ze pas bot en onvriendelijk. Ik wist niet wat me overkwam in Den Haag. Mensen die spontaan tegen je beginnen te lullen.
Het liefst niet verder dan 20km weg, vast of tijdelijk maakt me niet uit, als ik maar een paar maanden in iedergeval werk heb, en het liefst voor 40 uur per week.quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:05 schreef m@x het volgende:
Moet het persee in Den Haag zijn of kan het ook ergens anders? Is het voor vast of tijdelijk? Hoeveel uur per week? etc
Nee, wel bereid te halen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:16 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Heb je een vrachtwagenrijbewijs?
Kut, anders kon je hier zo beginnen. Ze rijden hier ook met busjes. Zal even navragen of ze daar nog mensen op zoeken.quote:
quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:49 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Kut, anders kon je hier zo beginnen. Ze rijden hier ook met busjes. Zal even navragen of ze daar nog mensen op zoeken.
Deze vacature is onbekend.quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:53 schreef ook_gek het volgende:
http://www.jobtrack.nl/jobtrack/JobOpeningDisplayPage.aspx?srid=36235530&page=11&sort=0&from=6&jonr=1673069
is dit niks voor je dan
Nee, alle vrouwen hier zijn al zwanger.quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:54 schreef ook_gek het volgende:
arma heb je nog leuk werk voor mij dan
Nee gewoon B. Je hoort het wel even van me.quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:16 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Maar voor busjes heb je geen C nodig, dacht ik? Of zijn het grote bakwagens?
vaag net stond hij er nog opquote:Op vrijdag 30 november 2007 11:17 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Deze vacature is onbekend.
ja maar ja maar ik heb ook ander werk nodigquote:Op vrijdag 30 november 2007 11:27 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nee, alle vrouwen hier zijn al zwanger.
quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:28 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nee gewoon B. Je hoort het wel even van me.
Klopt, je moet je eigen vervoer gebruiken, die heb ik alleen vooralsnog niet, dus het is geen oplossing.quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:26 schreef Atreidez het volgende:
Koploper, al geprobeerd bij Selectvracht? http://www.selektvracht.nl/werkenbij.shtml
Mijn vader heeft daar een tijdje gereden. Pakketjes ophalen bij de haven (misschien hebben ze nog een ander distributiepunt zitten in Den Haag?) en wegbrengen. Aantal uren was vrijOh, geloof wel dat je je eigen vervoer moet gebruiken, althans dat deed hij wel.
en waar is hierquote:Op vrijdag 30 november 2007 11:29 schreef Armageddon het volgende:
Magazijn en transploft zoeken ze hier mensen. Dus als je dat leuk lijkt ook_gek.
ahaquote:
quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Heb vroeger stage gelopen in een reptielen zaak
umh ja waarom niet?quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:12 schreef RATMEN het volgende:
[..]! Je hebt stage gelopen in een reptielen zaak??
!
Wat voor stage was dat dan, voor welke opleiding?quote:
ik heb een dierenverzorging opleiding gevolgt.quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:14 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Wat voor stage was dat dan, voor welke opleiding?
quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:34 schreef Armageddon het volgende:
Ah hier verzorgen wij ook dieren. Ik plakjes gesneden welteverstaan.
dat maakt niks uitquote:Op vrijdag 30 november 2007 13:34 schreef Armageddon het volgende:
Ah hier verzorgen wij ook dieren. Ik plakjes gesneden welteverstaan.
oud collega van mij werkt bij de dierenambu. En ze rijd heel soms mee op de ambu volgens mijquote:Op vrijdag 30 november 2007 13:50 schreef Atreidez het volgende:
Grappig ook_gekZe zoeken nog vrijwilligers voor de dierenambulance trouwens. Ik rij zelf op maandagavond en heb geen zin om meer avonden te gaan rijden.
quote:
nou kom op vertel het maar.quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:38 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik heb ook weer een uiterst fijne dag maar niet heus
Schattie sorry, maar een vrouw bezwangeren is géén werk! 1 tel penetratie is genoeg en de achtergebleven zaadcellen gaan dan vervolgens beginnen aan het werk (zwemmen).quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:27 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nee, alle vrouwen hier zijn al zwanger.
Eigen bedrijfje?quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:13 schreef Jill-RMC het volgende:
Mwah ik begon vanochtend met twee werknemers en ik eindigde de middag zonder. De ene nam per direct ontslag en de ander per 1 januari dus dat ging heel lekker.
kijk zij gijt een direct vrouw. Das plazandquote:Op vrijdag 30 november 2007 18:26 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Schattie sorry, maar een vrouw bezwangeren is géén werk! 1 tel penetratie is genoeg en de achtergebleven zaadcellen gaan dan vervolgens beginnen aan het werk (zwemmen).
zit jij bij de diereambu in den haag of nietquote:Op vrijdag 30 november 2007 18:42 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Eigen bedrijfje?Zaten zeker in een winterdepressie.. Dus je hebt nu een paar vacatures open?
Nee, Haaglanden. Rijden voornl. in Delft.quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:55 schreef ook_gek het volgende:
zit jij bij de diereambu in den haag of niet
quote:Op zaterdag 1 december 2007 01:36 schreef Principessa het volgende:
Heee hoi, ik dender ff dit topic in...! Waarom was er een vechtpartij op HS?! 'Ze' van de NS zeiden dat er wel [afbeelding] zestig [afbeelding] man aan het vechten waren...!
Geen idee, wanneer?quote:Op zaterdag 1 december 2007 01:36 schreef Principessa het volgende:
Heee hoi, ik dender ff dit topic in...! Waarom was er een vechtpartij op HS?! 'Ze' van de NS zeiden dat er welzestig
man aan het vechten waren...!
Ik was er rond 00:30 uur, heb niets gezien?!quote:Op zaterdag 1 december 2007 02:06 schreef Principessa het volgende:
een uur tot anderhalf uur geleden..
Nou vriendin belde, ik denk zo, kwart voor 1... Maar ik kreeg het idee dat het vechten echt op of rond het perron was. En ik zou wel even op internet uitzoeken wat de aanleiding wasquote:Op zaterdag 1 december 2007 02:23 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik was er rond 00:30 uur, heb niets gezien?!
Ik heb al gezocht, maar kon niets vinden op het net ... Ik heb wat gemistquote:Op zaterdag 1 december 2007 02:27 schreef Principessa het volgende:
[..]
Nou vriendin belde, ik denk zo, kwart voor 1... Maar ik kreeg het idee dat het vechten echt op of rond het perron was. En ik zou wel even op internet uitzoeken wat de aanleiding was![]()
AD Haagsche courantquote:EN HAAG - Zo'n veertig voetbalsupporters van FC Dordrecht hebben vrijdagavond voor problemen gezorgd op station Den Haag Hollands Spoor. Ze richtten onder andere vernielingen aan in een trein.
De politie heeft de trein aan een apart perron laten zetten en omringd met agenten van de Mobiele Eenheid. De relschoppers zullen allemaal worden opgepakt en vannacht worden vastgehouden, zegt een woordvoerder. Ook op het station is het onrustig, maar de politie zegt met genoeg manschappen aanwezig te zijn om escalatie te voorkomen.
FC Dordrecht speelde in de Jupiler League vanavond een uitwedstrijd in Haarlem, waar het met 1-1 gelijkspeelde.
Hallo lieve gek!quote:
quote:
en liefquote:
Oh ja?quote:
Ja, maar dat doettie anders nooitquote:
quote:
Oh mijn god, hoe herkenbaar! Ik zal m krijgen als ie t morgen doet, nu ik weet hoe dat in ze werk gaatquote:Op zaterdag 1 december 2007 22:26 schreef Koploperkopper het volgende:
http://youtube.com/watch?v=i3Oe2fMqb1Y![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |