quote:Op donderdag 22 november 2007 12:22 schreef soapie het volgende:
Las dit net op de site van de gemeente Den Haag:
[ De Laan van Nieuw Oost-Indië wordt opnieuw ingericht tussen de
Bezuidenhoutseweg en de Schenkkade. Er worden bomen geplant waarmee de
Laan haar allure van vroeger terugkrijgt. Op maandag 8 oktober starten de
werkzaamheden en deze duren tot uiterlijk begin 2009. ]
Niet nieuw maar hij woont wel in de buurt. Als mn geheugen me niet in de steek was vlakbij de Olieberg...dacht ik tenminste.quote:Op donderdag 22 november 2007 12:53 schreef Atreidez het volgende:
Of SolidasRock is me nieuwe buurman, of admiraal_anaal heeft zijn naam op mijn adres gezet
Ja en als er iets fout gaat houd ineens iedereen zn klep en wil er niemand van de gemeente meer praten over wat er nou precies aan de hand is *kuche*Westduinweg*kuche*.quote:Op donderdag 22 november 2007 15:44 schreef Tennessee het volgende:
Oh, oh, Duh Haag, mooie stad die alted open lig tvp
Das echt heel slechtquote:Op donderdag 22 november 2007 19:30 schreef Atreidez het volgende:
En de oliebergIk woon hier al me hele leven en ik weet niet wat je bedoelt!
Wat is erquote:Op donderdag 22 november 2007 22:22 schreef Koploperkopper het volgende:
Potverdumme, tvportal.nl, wat hebben ze gedaan.
ADMIRAAL_ANAAL?!11![]()
quote:Op donderdag 22 november 2007 22:52 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Wat is er
Oja goeie moggel allemaal
KLK ik weet neit wat er met casema iszal ff navraag doen
![]()
Is dat niet voor afdeling transploftquote:Op donderdag 22 november 2007 23:35 schreef RATMEN het volgende:
Ik heb een sploetje: vijf kiklo inktvip ...
Gijf maar hoer, ik roggel het wielquote:Op donderdag 22 november 2007 23:36 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Is dat niet voor afdeling transploft
opschepperquote:
Ah de Duinstraatquote:Op donderdag 22 november 2007 19:30 schreef Atreidez het volgende:
Mijn straat is ondertussen ook al 5 maanden afgesloten vanwege de bouw van dat nieuwe brandweer/politie gebouwDat zou origineel maar een paar dagen zijn wanneer er een kraan werd gebruikt, maar ze vinden t ws handig ofzo..
En de oliebergIk woon hier al me hele leven en ik weet niet wat je bedoelt!
Zing het eens voorquote:Op vrijdag 23 november 2007 11:20 schreef ook_gek het volgende:
weet iemand hoe dat nummer heet bij rondje regio op tv west![]()
lalalalalquote:
quote:Auto vast in nat cement
Den Haag – Een 26-jarige automobilist uit Den Haag lette op 22 november om 20.15 uur op de kruising van de Laan van NOI en de Juliana van Stolberglaan even niet op: hij reed door een wegafzetting heen en belandde tot aan zijn assen in het net gestorte cement. Bij het uitgraven van de auto werden het wegdek en de tramrails beschadigd. De man kreeg een proces-verbaal.
Lounge zeker ?quote:Op vrijdag 23 november 2007 11:41 schreef ook_gek het volgende:
nee kijk anders maar op tv west een keer. /het is een soort lounche nummertje.
het is lounge inderdaad. Maar ik heb al gezocht maar kan het nergens terug kijkenquote:Op vrijdag 23 november 2007 14:57 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Lounge zeker ?Kan ik het ergens terugluisteren.. Ik heb een hoop lounge muziek nl.
dat is een teken dat is een tekenquote:
quote:Op vrijdag 23 november 2007 15:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dat is een teken dat is een teken
we zijn gemaakt voor elkaar
heb je een kindje?quote:
je bent 7 jaar ouder. En je gaat nog steets op stap. Cool dan is er nog hoop voor mequote:Op vrijdag 23 november 2007 15:18 schreef m@x het volgende:
Ja, een jongetje van drie. Heb alleen niet zulke sterke moedergevoelens maar dat compenseert elkaar dan weer mooi. Skiën weet ik niet, apres-skieën zal minder problemen opleveren. Dat kan ik denk ik wel heel goed.
ja dat kan ook.quote:Op vrijdag 23 november 2007 15:26 schreef m@x het volgende:That's me
Van het klustopic met het gruwelijke groene bloemetjesbehang. Geen Appie, maar Hoogvliet.
er is hier ook een speeltuinquote:
hey dat jij alle vrouwen als een lust opject zietquote:
nou ja weet niet hoe het met jou leven staat...quote:
zie je hoe erg ze allemaal zijn hierquote:
oeh loopt merel weer losquote:Op vrijdag 23 november 2007 15:47 schreef Armageddon het volgende:
Doe als mij ook_gek. Heb allang weer een nieuwe.
jep hier is hijquote:Op vrijdag 23 november 2007 15:53 schreef enter het volgende:
ook_gek_leeft_ook_nog?
Ja, één maand al!quote:Op vrijdag 23 november 2007 15:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
jep hier is hij![]()
zit je al in je nieuwe huisje dan.
en zo te zien bevalt het goed?quote:
me gaat op jachtquote:
Inderdaad, doe mij maar vrouwen!quote:
geen idee. Waar houd je van?quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:05 schreef m@x het volgende:
Weet iemand trouwens of er met oud en nieuw nog iets leuks te doen is (oftewel, echt iets leuks en niet zo'n veel te duur feest waar achteraf niks aan blijkt te zijn)?
Oud en nieuwquote:Op vrijdag 23 november 2007 16:05 schreef m@x het volgende:
Weet iemand trouwens of er met oud en nieuw nog iets leuks te doen is (oftewel, echt iets leuks en niet zo'n veel te duur feest waar achteraf niks aan blijkt te zijn)?
Hey doe mij es even niet over 1 kam scheren!quote:
kut he die feestdagen als je geen vrienden hebtquote:
Je methoden zijn misschien wat verfijnder, maar je bent geen haar beter dan de rest van je soortgenoten!quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:23 schreef RATMEN het volgende:
Hey doe mij es even niet over 1 kam scheren!
metrosexuelenquote:Op vrijdag 23 november 2007 16:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je methoden zijn misschien wat verfijnder, maar je bent geen haar beter dan de rest van je soortgenoten!
Mannen die doen alsof ze geen man zijn!![]()
Nou die vrienden zijn juist het probleem, de ene groep gaat naar het ene feest, de volgende gaat naar een ander feest en weer een club blijft dan weer thuis. Ik heb er niets mee, nu al stress om kaartjes te kopen.quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
kut he die feestdagen als je geen vrienden hebt
trouwens ik werk gewoon met beide kerstdagen![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je methoden zijn misschien wat verfijnder, maar je bent geen haar beter dan de rest van je soortgenoten!
Thats mequote:
daarom ga ik lekker werken met kerst. Ik word leuk betaald, er na met ze alle de kroeg in waar je op het eind van de avond geen rekening krijgt. 2 dagen helemaal lam zijn. Met je gezellige collega's. Je maakt er met ze alle het beste van en dat is veel leuker en gezelliger dan met je familiequote:Op vrijdag 23 november 2007 16:28 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Nou die vrienden zijn juist het probleem, de ene groep gaat naar het ene feest, de volgende gaat naar een ander feest en weer een club blijft dan weer thuis. Ik heb er niets mee, nu al stress om kaartjes te kopen.
Enne kerst daar heb ik gewoon een hekel aan, dat verplichte gedoe ... ik ben niet zo van de verplichtingen.
Hey, dit is den haag hoor, geen R&P slowchatquote:Op vrijdag 23 november 2007 16:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Laat die jongen toch gewoon even jaloers zijn en een beetje krassenquote:Op vrijdag 23 november 2007 16:33 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Hey, dit is den haag hoor, geen R&P slowchat![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:42 schreef ook_gek het volgende:
m@x ik heb genoten van onze conversatie. Jammer alleen dat de minder volwassen users hier opeens tussen moesten komen.
* ook_gek gaat naar huis.
ik wens je dan ook een prettig weekend toe.
quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:42 schreef ook_gek het volgende:
m@x ik heb genoten van onze conversatie. Jammer alleen dat de minder volwassen users hier opeens tussen moesten komen.
* ook_gek gaat naar huis.
ik wens je dan ook een prettig weekend toe.
quote:Op vrijdag 23 november 2007 16:46 schreef RATMEN het volgende:
[..]. Sorry, ik ben dan ook gewoon nog niet zo oud
.
Hihi, ik zeg altijd: "Ik haat kinderen, ik kwam er alleen een beetje laat achter "quote:Op vrijdag 23 november 2007 15:18 schreef m@x het volgende:
Heb alleen niet zulke sterke moedergevoelens
quote:
Ik ben gék op kerst en oud & nieuw. Wel verpest door wat je op tv altijd ziet; grote groepen mensen bijelkaar, zingen aan de piano, spelletjes doen, goeie gesprekken, lekker eten. En dan nog het liefste in de sneeuwquote:Op vrijdag 23 november 2007 16:28 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Enne kerst daar heb ik gewoon een hekel aan, dat verplichte gedoe ... ik ben niet zo van de verplichtingen.
Ik vind kinderen tof! Morgen mag ik weer hoofdpiet zijnquote:Op vrijdag 23 november 2007 17:33 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Hihi, ik zeg altijd: "Ik haat kinderen, ik kwam er alleen een beetje laat achter "![]()
![]()
En waar kan ik je bewonderen?quote:Op vrijdag 23 november 2007 17:36 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik vind kinderen tof! Morgen mag ik weer hoofdpiet zijn. Meer dan 300 kinderen, 35 pieten en een echt goede sinterklaas. Ik heb er zin in
.
Toch niet in Rijswijk? Want daar staan wij morgen de Sint toe te juichen.quote:Op vrijdag 23 november 2007 17:36 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik vind kinderen tof! Morgen mag ik weer hoofdpiet zijn. Meer dan 300 kinderen, 35 pieten en een echt goede sinterklaas. Ik heb er zin in
.
Nou ik roep dat dan ook niet zomaar tegen iedereen.quote:Op vrijdag 23 november 2007 17:43 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik denk dat als ik jouw uitspraak ga gebruiken ik nog meer mensen tegen me in het harnas jaag als nu, Lovechild. Ik hou het maar even op de minder aanwezige moedergevoelens
Ik haat alleen de nadelen , verder vind ik alles aan mijn kind leukquote:Op vrijdag 23 november 2007 17:33 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Hihi, ik zeg altijd: "Ik haat kinderen, ik kwam er alleen een beetje laat achter "![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:56 schreef Koploperkopper het volgende:
Gadverredamme wat is het toch lastig om een simpelbaantje als koerier te vinden in Den Haag. [afbeelding]
quote:Op vrijdag 23 november 2007 21:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
no way try DHL zoeken genoeg personeel,noem mijn echte naam en dan verdien ik ook wat :p
Hierbij roep ik, heb al het andere al opgegeven ongeveer.quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
Je kan ochtendritten rijden van 7.30 tot 12 of middagritten van 1300 tot 1730 of gewoon fulltime 730-17-30 of enkel op zaterdag als je dat wil, er zijn genoeg mogelijkheden in ieder gevalals je meer info nodig hebt, dan roep je maar
De Haagse Hogeschool ... en nu moet ik heeeeel nodig slapen!quote:Op vrijdag 23 november 2007 17:40 schreef Lovechild het volgende:
[..]
En waar kan ik je bewonderen?
En natuurlijk zijn kinderen tof, vooral die van mij. Meestal dan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |