quote:Op donderdag 29 november 2007 12:24 schreef m@x het volgende:
Hij vergeet erbij te zetten dat ie dan ook graag je msn-adres wil
Oeh ben je een kerst kindjequote:Op donderdag 29 november 2007 12:30 schreef Chiquitina het volgende:
Ik woon in Geel maar ben afkomstig van Heist op den Berg (tussen Antwerpen en Brussel zeg maar) En 3 uur is misschien wat overdreven maar ik ben niet zo'n snelheidsfreak
Ik ben 24 nu en 25 als ik ga verhuizen
quote:Op donderdag 29 november 2007 12:37 schreef ook_gek het volgende:
nee maar even serieus. Hoe kom je er opeens zo bij om in Nederland te gaan werken.
En dan ga je nog in Den Haag werken ook. Dat zal heel erg wennen worden. Ze zijn bot, direct, op straat onvriendelijk, Echt totaal anders dan belgen haha.
jij gaat me nu dus vertellen dat iedereen in de stad je gedag zegt als je ze niet kentquote:Op donderdag 29 november 2007 12:38 schreef Atreidez het volgende:
[..]Dat ze tegen jou zo doen betekent niet dat dat de gebruikelijke methode is
Ik heb Casema digitale TV en internet. In dat pakket zitten ook een hoop Belgische zenders, mss is dat goedkoper en makkelijkerquote:Op donderdag 29 november 2007 11:54 schreef Chiquitina het volgende:
Ik ga in Oud Rijswijk wonen![]()
Owjah vergeten voor tv ga ik vlaanderen tv nemen over de schotel en misschien Canal Digital voor de nederlandse zenders dan.
Ja hier heeft ze toch niks aan. Nu weet ze nog niksquote:Op donderdag 29 november 2007 12:50 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik heb Casema digitale TV en internet. In dat pakket zitten ook een hoop Belgische zenders, mss is dat goedkoper en makkelijker.
Maar ze gaat in Rijswijk wonen. Dat is heul anders dan Den Haagquote:Op donderdag 29 november 2007 12:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oeh ben je een kerst kindje
nee maar even serieus. Hoe kom je er opeens zo bij om in Nederland te gaan werken.
En dan ga je nog in Den Haag werken ook. Dat zal heel erg wennen worden. Ze zijn bot, direct, op straat onvriendelijk, Echt totaal anders dan belgen haha.
Dat heb ik me ook laten vertellen eigenlijkquote:Op donderdag 29 november 2007 13:10 schreef m@x het volgende:
Maar ze gaat in Rijswijk wonen. Dat is heul anders dan Den Haag
Oke nu weten we alles van je. nu alleen even je msn aan mij geven, dan komt alles goed. Tenzij je niet alleen naar den haag komtquote:Op donderdag 29 november 2007 13:12 schreef Chiquitina het volgende:
Ik ben een koningskindje eigenlijk (6januari)
Ik kan in Den Haag voor Europa komen werkenEn zowieso even aan verandering toe dus waarom niet buitenland.
Voor de vlaamse zenders ga ik Vlaanderen tv nemen, dan heb ik ze gelijk allemaal
quote:Op donderdag 29 november 2007 12:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja hier heeft ze toch niks aan. Nu weet ze nog niks
kijk hier maar lief meisje. Daar staan alle zenders en alle informatie die je nodig hebt.
http://www.casema.nl/pagina/thuis/radioentelevisie/pakketten
Geen dank
quote:
Oeh je komt uit het gebied waar mijn voorouders leefden in 1600/1700. Ken al die kleine gehuchtjes daar bij naam (vooral Schriek), vervelende voorouders huppelde iedere keer maar rond tussen die dorpjes en schreven hun naam iedere keer anders. Heel frustrerend als je dat probeert uit te zoekenquote:Op donderdag 29 november 2007 12:30 schreef Chiquitina het volgende:
Ik woon in Geel maar ben afkomstig van Heist op den Berg (tussen Antwerpen en Brussel zeg maar) En 3 uur is misschien wat overdreven maar ik ben niet zo'n snelheidsfreak
Ik ben 24 nu en 25 als ik ga verhuizen
Ja inderdaad van daar kom ik, van Heist - Goor meerbepaald de achterheide. Dat ligt vlak naast Schriekquote:Op donderdag 29 november 2007 13:46 schreef Jill-RMC het volgende:
Oeh je komt uit het gebied waar mijn voorouders leefden in 1600/1700. Ken al die kleine gehuchtjes daar bij naam (vooral Schriek), vervelende voorouders huppelde iedere keer maar rond tussen die dorpjes en schreven hun naam iedere keer anders. Heel frustrerend als je dat probeert uit te zoeken
wat achterbaks zeg. Om op zo een manier te vragen om een fotoquote:Op donderdag 29 november 2007 14:48 schreef Atreidez het volgende:
Post foto's, misschien lijken jullie wel verdacht veel op elkaar
Ik dacht juist dat ik deze verfijnde trucjes onbedoeld van jou had overgenomenquote:Op donderdag 29 november 2007 16:19 schreef ook_gek het volgende:
wat achterbaks zeg. Om op zo een manier te vragen om een foto
Vermeld er wel bij of je al in bezit bent van een partner zodat ook_gek wij weten hoeveel tijd en aandacht wij nog aan je moeten besteden...quote:Op donderdag 29 november 2007 16:30 schreef Elegy het volgende:
Bij deze dan maar een knuppel in het hoenderhok gooien:
Chiquitina, zou je alsje alsje alsjeblieft voor alle Haagse Fok!frusties een foto van je ongetwijfeld bevallige jezelf willen posten?
*puppyoogjes opzet*
Of dat we een knuppel moeten meebrengenquote:Op donderdag 29 november 2007 16:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vermeld er wel bij of je al in bezit bent van een partner zodat ook_gek wij weten hoeveel tijd en aandacht wij nog aan je moeten besteden...
Kijk! Een echte hageneesquote:Op donderdag 29 november 2007 16:44 schreef Elegy het volgende:
Of dat we een knuppel moeten meebrengen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |