quote:Op donderdag 29 november 2007 12:24 schreef m@x het volgende:
Hij vergeet erbij te zetten dat ie dan ook graag je msn-adres wil
Oeh ben je een kerst kindjequote:Op donderdag 29 november 2007 12:30 schreef Chiquitina het volgende:
Ik woon in Geel maar ben afkomstig van Heist op den Berg (tussen Antwerpen en Brussel zeg maar) En 3 uur is misschien wat overdreven maar ik ben niet zo'n snelheidsfreak
Ik ben 24 nu en 25 als ik ga verhuizen
quote:Op donderdag 29 november 2007 12:37 schreef ook_gek het volgende:
nee maar even serieus. Hoe kom je er opeens zo bij om in Nederland te gaan werken.
En dan ga je nog in Den Haag werken ook. Dat zal heel erg wennen worden. Ze zijn bot, direct, op straat onvriendelijk, Echt totaal anders dan belgen haha.
jij gaat me nu dus vertellen dat iedereen in de stad je gedag zegt als je ze niet kentquote:Op donderdag 29 november 2007 12:38 schreef Atreidez het volgende:
[..]Dat ze tegen jou zo doen betekent niet dat dat de gebruikelijke methode is
Ik heb Casema digitale TV en internet. In dat pakket zitten ook een hoop Belgische zenders, mss is dat goedkoper en makkelijkerquote:Op donderdag 29 november 2007 11:54 schreef Chiquitina het volgende:
Ik ga in Oud Rijswijk wonen![]()
Owjah vergeten voor tv ga ik vlaanderen tv nemen over de schotel en misschien Canal Digital voor de nederlandse zenders dan.
Ja hier heeft ze toch niks aan. Nu weet ze nog niksquote:Op donderdag 29 november 2007 12:50 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik heb Casema digitale TV en internet. In dat pakket zitten ook een hoop Belgische zenders, mss is dat goedkoper en makkelijker.
Maar ze gaat in Rijswijk wonen. Dat is heul anders dan Den Haagquote:Op donderdag 29 november 2007 12:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oeh ben je een kerst kindje
nee maar even serieus. Hoe kom je er opeens zo bij om in Nederland te gaan werken.
En dan ga je nog in Den Haag werken ook. Dat zal heel erg wennen worden. Ze zijn bot, direct, op straat onvriendelijk, Echt totaal anders dan belgen haha.
Dat heb ik me ook laten vertellen eigenlijkquote:Op donderdag 29 november 2007 13:10 schreef m@x het volgende:
Maar ze gaat in Rijswijk wonen. Dat is heul anders dan Den Haag
Oke nu weten we alles van je. nu alleen even je msn aan mij geven, dan komt alles goed. Tenzij je niet alleen naar den haag komtquote:Op donderdag 29 november 2007 13:12 schreef Chiquitina het volgende:
Ik ben een koningskindje eigenlijk (6januari)
Ik kan in Den Haag voor Europa komen werkenEn zowieso even aan verandering toe dus waarom niet buitenland.
Voor de vlaamse zenders ga ik Vlaanderen tv nemen, dan heb ik ze gelijk allemaal
quote:Op donderdag 29 november 2007 12:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja hier heeft ze toch niks aan. Nu weet ze nog niks
kijk hier maar lief meisje. Daar staan alle zenders en alle informatie die je nodig hebt.
http://www.casema.nl/pagina/thuis/radioentelevisie/pakketten
Geen dank
quote:
Oeh je komt uit het gebied waar mijn voorouders leefden in 1600/1700. Ken al die kleine gehuchtjes daar bij naam (vooral Schriek), vervelende voorouders huppelde iedere keer maar rond tussen die dorpjes en schreven hun naam iedere keer anders. Heel frustrerend als je dat probeert uit te zoekenquote:Op donderdag 29 november 2007 12:30 schreef Chiquitina het volgende:
Ik woon in Geel maar ben afkomstig van Heist op den Berg (tussen Antwerpen en Brussel zeg maar) En 3 uur is misschien wat overdreven maar ik ben niet zo'n snelheidsfreak
Ik ben 24 nu en 25 als ik ga verhuizen
Ja inderdaad van daar kom ik, van Heist - Goor meerbepaald de achterheide. Dat ligt vlak naast Schriekquote:Op donderdag 29 november 2007 13:46 schreef Jill-RMC het volgende:
Oeh je komt uit het gebied waar mijn voorouders leefden in 1600/1700. Ken al die kleine gehuchtjes daar bij naam (vooral Schriek), vervelende voorouders huppelde iedere keer maar rond tussen die dorpjes en schreven hun naam iedere keer anders. Heel frustrerend als je dat probeert uit te zoeken
wat achterbaks zeg. Om op zo een manier te vragen om een fotoquote:Op donderdag 29 november 2007 14:48 schreef Atreidez het volgende:
Post foto's, misschien lijken jullie wel verdacht veel op elkaar
Ik dacht juist dat ik deze verfijnde trucjes onbedoeld van jou had overgenomenquote:Op donderdag 29 november 2007 16:19 schreef ook_gek het volgende:
wat achterbaks zeg. Om op zo een manier te vragen om een foto
Vermeld er wel bij of je al in bezit bent van een partner zodat ook_gek wij weten hoeveel tijd en aandacht wij nog aan je moeten besteden...quote:Op donderdag 29 november 2007 16:30 schreef Elegy het volgende:
Bij deze dan maar een knuppel in het hoenderhok gooien:
Chiquitina, zou je alsje alsje alsjeblieft voor alle Haagse Fok!frusties een foto van je ongetwijfeld bevallige jezelf willen posten?
*puppyoogjes opzet*
Of dat we een knuppel moeten meebrengenquote:Op donderdag 29 november 2007 16:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vermeld er wel bij of je al in bezit bent van een partner zodat ook_gek wij weten hoeveel tijd en aandacht wij nog aan je moeten besteden...
Kijk! Een echte hageneesquote:Op donderdag 29 november 2007 16:44 schreef Elegy het volgende:
Of dat we een knuppel moeten meebrengen
En ik woon er nog maar een paar maandenquote:
Goedemorgenquote:Op vrijdag 30 november 2007 06:47 schreef Chiquitina het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik ga geen foto online zetten zenne, misschien later een Fotoboek.
Maar inderdaad ik kom alleen naar Den Haag. Of met 3 ik heb nog 2 leguaantjes die ik natuurlijk meeneem.
Goedemorgenquote:Op vrijdag 30 november 2007 06:47 schreef Chiquitina het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik ga geen foto online zetten zenne, misschien later een Fotoboek.
Maar inderdaad ik kom alleen naar Den Haag. Of met 3 ik heb nog 2 leguaantjes die ik natuurlijk meeneem.
nee hoor, ik ben gewoon oprecht.quote:
badhuisstraat gekocht?quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:54 schreef Atreidez het volgende:
Ik heb 2 gekko's. Yeej, we hebben een raakvlak!
[ afbeelding ]
Ik wil net zeggen. Ik kom uit Amersfoort en daar zijn ze pas bot en onvriendelijk. Ik wist niet wat me overkwam in Den Haag. Mensen die spontaan tegen je beginnen te lullen.quote:Op donderdag 29 november 2007 12:38 schreef Atreidez het volgende:
[..]Dat ze tegen jou zo doen betekent niet dat dat de gebruikelijke methode is
verpest het nou nietquote:Op vrijdag 30 november 2007 10:14 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik wil net zeggen. Ik kom uit Amersfoort en daar zijn ze pas bot en onvriendelijk. Ik wist niet wat me overkwam in Den Haag. Mensen die spontaan tegen je beginnen te lullen.
Het liefst niet verder dan 20km weg, vast of tijdelijk maakt me niet uit, als ik maar een paar maanden in iedergeval werk heb, en het liefst voor 40 uur per week.quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:05 schreef m@x het volgende:
Moet het persee in Den Haag zijn of kan het ook ergens anders? Is het voor vast of tijdelijk? Hoeveel uur per week? etc
Nee, wel bereid te halen.quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:16 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Heb je een vrachtwagenrijbewijs?
Kut, anders kon je hier zo beginnen. Ze rijden hier ook met busjes. Zal even navragen of ze daar nog mensen op zoeken.quote:
quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:49 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Kut, anders kon je hier zo beginnen. Ze rijden hier ook met busjes. Zal even navragen of ze daar nog mensen op zoeken.
Deze vacature is onbekend.quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:53 schreef ook_gek het volgende:
http://www.jobtrack.nl/jobtrack/JobOpeningDisplayPage.aspx?srid=36235530&page=11&sort=0&from=6&jonr=1673069
is dit niks voor je dan
Nee, alle vrouwen hier zijn al zwanger.quote:Op vrijdag 30 november 2007 10:54 schreef ook_gek het volgende:
arma heb je nog leuk werk voor mij dan
Nee gewoon B. Je hoort het wel even van me.quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:16 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Maar voor busjes heb je geen C nodig, dacht ik? Of zijn het grote bakwagens?
vaag net stond hij er nog opquote:Op vrijdag 30 november 2007 11:17 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Deze vacature is onbekend.
ja maar ja maar ik heb ook ander werk nodigquote:Op vrijdag 30 november 2007 11:27 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nee, alle vrouwen hier zijn al zwanger.
quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:28 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nee gewoon B. Je hoort het wel even van me.
Klopt, je moet je eigen vervoer gebruiken, die heb ik alleen vooralsnog niet, dus het is geen oplossing.quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:26 schreef Atreidez het volgende:
Koploper, al geprobeerd bij Selectvracht? http://www.selektvracht.nl/werkenbij.shtml
Mijn vader heeft daar een tijdje gereden. Pakketjes ophalen bij de haven (misschien hebben ze nog een ander distributiepunt zitten in Den Haag?) en wegbrengen. Aantal uren was vrijOh, geloof wel dat je je eigen vervoer moet gebruiken, althans dat deed hij wel.
en waar is hierquote:Op vrijdag 30 november 2007 11:29 schreef Armageddon het volgende:
Magazijn en transploft zoeken ze hier mensen. Dus als je dat leuk lijkt ook_gek.
ahaquote:
quote:Op vrijdag 30 november 2007 09:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Heb vroeger stage gelopen in een reptielen zaak
umh ja waarom niet?quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:12 schreef RATMEN het volgende:
[..]! Je hebt stage gelopen in een reptielen zaak??
!
Wat voor stage was dat dan, voor welke opleiding?quote:
ik heb een dierenverzorging opleiding gevolgt.quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:14 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Wat voor stage was dat dan, voor welke opleiding?
quote:Op vrijdag 30 november 2007 13:34 schreef Armageddon het volgende:
Ah hier verzorgen wij ook dieren. Ik plakjes gesneden welteverstaan.
dat maakt niks uitquote:Op vrijdag 30 november 2007 13:34 schreef Armageddon het volgende:
Ah hier verzorgen wij ook dieren. Ik plakjes gesneden welteverstaan.
oud collega van mij werkt bij de dierenambu. En ze rijd heel soms mee op de ambu volgens mijquote:Op vrijdag 30 november 2007 13:50 schreef Atreidez het volgende:
Grappig ook_gekZe zoeken nog vrijwilligers voor de dierenambulance trouwens. Ik rij zelf op maandagavond en heb geen zin om meer avonden te gaan rijden.
quote:
nou kom op vertel het maar.quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:38 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik heb ook weer een uiterst fijne dag maar niet heus
Schattie sorry, maar een vrouw bezwangeren is géén werk! 1 tel penetratie is genoeg en de achtergebleven zaadcellen gaan dan vervolgens beginnen aan het werk (zwemmen).quote:Op vrijdag 30 november 2007 11:27 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nee, alle vrouwen hier zijn al zwanger.
Eigen bedrijfje?quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:13 schreef Jill-RMC het volgende:
Mwah ik begon vanochtend met twee werknemers en ik eindigde de middag zonder. De ene nam per direct ontslag en de ander per 1 januari dus dat ging heel lekker.
kijk zij gijt een direct vrouw. Das plazandquote:Op vrijdag 30 november 2007 18:26 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Schattie sorry, maar een vrouw bezwangeren is géén werk! 1 tel penetratie is genoeg en de achtergebleven zaadcellen gaan dan vervolgens beginnen aan het werk (zwemmen).
zit jij bij de diereambu in den haag of nietquote:Op vrijdag 30 november 2007 18:42 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Eigen bedrijfje?Zaten zeker in een winterdepressie.. Dus je hebt nu een paar vacatures open?
Nee, Haaglanden. Rijden voornl. in Delft.quote:Op vrijdag 30 november 2007 18:55 schreef ook_gek het volgende:
zit jij bij de diereambu in den haag of niet
quote:Op zaterdag 1 december 2007 01:36 schreef Principessa het volgende:
Heee hoi, ik dender ff dit topic in...! Waarom was er een vechtpartij op HS?! 'Ze' van de NS zeiden dat er wel [afbeelding] zestig [afbeelding] man aan het vechten waren...!
Geen idee, wanneer?quote:Op zaterdag 1 december 2007 01:36 schreef Principessa het volgende:
Heee hoi, ik dender ff dit topic in...! Waarom was er een vechtpartij op HS?! 'Ze' van de NS zeiden dat er welzestig
man aan het vechten waren...!
Ik was er rond 00:30 uur, heb niets gezien?!quote:Op zaterdag 1 december 2007 02:06 schreef Principessa het volgende:
een uur tot anderhalf uur geleden..
Nou vriendin belde, ik denk zo, kwart voor 1... Maar ik kreeg het idee dat het vechten echt op of rond het perron was. En ik zou wel even op internet uitzoeken wat de aanleiding wasquote:Op zaterdag 1 december 2007 02:23 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik was er rond 00:30 uur, heb niets gezien?!
Ik heb al gezocht, maar kon niets vinden op het net ... Ik heb wat gemistquote:Op zaterdag 1 december 2007 02:27 schreef Principessa het volgende:
[..]
Nou vriendin belde, ik denk zo, kwart voor 1... Maar ik kreeg het idee dat het vechten echt op of rond het perron was. En ik zou wel even op internet uitzoeken wat de aanleiding was![]()
AD Haagsche courantquote:EN HAAG - Zo'n veertig voetbalsupporters van FC Dordrecht hebben vrijdagavond voor problemen gezorgd op station Den Haag Hollands Spoor. Ze richtten onder andere vernielingen aan in een trein.
De politie heeft de trein aan een apart perron laten zetten en omringd met agenten van de Mobiele Eenheid. De relschoppers zullen allemaal worden opgepakt en vannacht worden vastgehouden, zegt een woordvoerder. Ook op het station is het onrustig, maar de politie zegt met genoeg manschappen aanwezig te zijn om escalatie te voorkomen.
FC Dordrecht speelde in de Jupiler League vanavond een uitwedstrijd in Haarlem, waar het met 1-1 gelijkspeelde.
Hallo lieve gek!quote:
quote:
en liefquote:
Oh ja?quote:
Ja, maar dat doettie anders nooitquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |