quote:Op vrijdag 23 november 2007 22:10 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Hierbij roep ik, heb al het andere al opgegeven ongeveer. [afbeelding]
Heb je een ander communicatie systeem wat nog makkelijker praat misschien? [afbeelding]
Nou vooruit dan. Om een beetje in de Sinterklaasstemming te blijven:quote:
Done.quote:
quote:Op zondag 25 november 2007 14:09 schreef Koploperkopper het volgende:
* ]Koploperkopper port admiraal_anaal. Komt eens online. [afbeelding
Ik wil die sollicitatie de deur uit doen. [afbeelding]
quote:Op zondag 25 november 2007 14:54 schreef MissMSX het volgende:
Weet er hier iemand een goede bloemist in Den Haag die bruidsboeketen maakt? Beetje modern, niet te truttig
Ga je mee?quote:
Niet voor mij natuurlijkquote:
*ringen afbestel*quote:
Cyber-antwoord:quote:
en en en weet je al watquote:Op zondag 25 november 2007 15:28 schreef Jill-RMC het volgende:
Weet nog van niks, zal morgen ff kijken wat er loos kon zijn als ik op mn werk ben.
Weet wel dat ze veel last hebben van fikkies, vuurwerk en grafiti hiero en dat ze daar extra op controleren.
Had al t idee dat dat geen losgeslagen crimineel ofzo was, dan rukken ze nooit met zoveel uitquote:Op maandag 26 november 2007 00:48 schreef Yoni het volgende:
Yep, koolmonoxide lees ik net op TvWest
Ouch ... wrijf het er maar inquote:Op maandag 26 november 2007 09:15 schreef Lovechild het volgende:
Ooh Ratman, het is helemaal duidelijk: je bent gewoon niet meer die jonge God van weleer die alles kon![]()
![]()
Leuk he, als ze je zo kunnen verbazen.quote:Op maandag 26 november 2007 10:50 schreef roque79 het volgende:
Ik was gewoon verbaasd dat ze het durfde normaal duikt ze weg voor verklede mensen.
Ik heb afgelopen zaterdag bijna een kwartier met Peuter achter Sinterklaas aan moeten rennen voordat hij hem eindelijk een handje kon geven. Wat een chagrijnige oude man was dat zeg. Hij had meer interesse in de winkeliers die zijn bezoekje betaalden dan in de kinderen die als hysterische fans achter hem aan renden. Uiteindelijk is het gelukkig wel gelukt en Peuter was danig onder de indruk van de paarse handschoenen van Sinterklaas ("die zijn voor meisjes, mama").quote:Op maandag 26 november 2007 11:19 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Leuk he, als ze je zo kunnen verbazen.
Hier pakte Jongste Zoon keurig de hand van Sinterklaas aan die hem toegestoken werd. Dat deden Oudste Zoon en Dochterlief echt nog niet op die leeftijd (1 jr en 10 mnd).
Ligt er aan wat voor kleur het wordt toch?quote:Op maandag 26 november 2007 13:18 schreef RATMEN het volgende:
Hmm, ze komen zo mijn haar kleuren ... ik weet nog niet of ik daar blij mee ben.
Van dat zielige zooitje Breezah's die hun schooluren ernstig nodig hebben??quote:Op maandag 26 november 2007 15:47 schreef Huppelei het volgende:
Iemand nog wat van de stakingen gemerkt?
Ik had je platgereden.quote:Op maandag 26 november 2007 16:19 schreef Huppelei het volgende:We liepen met 800 man over de laan van meerdervoort!
In de bogaard? Die man was juist heel vriendelijk met mijn dochtertje en die pieten ook... Ze gaven dr een handje en hebben wat met haar gepraat over wat ze wilde voor Sinterklaas, heel vriendelijk allemaal..quote:Op maandag 26 november 2007 14:15 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen zaterdag bijna een kwartier met Peuter achter Sinterklaas aan moeten rennen voordat hij hem eindelijk een handje kon geven. Wat een chagrijnige oude man was dat zeg. Hij had meer interesse in de winkeliers die zijn bezoekje betaalden dan in de kinderen die als hysterische fans achter hem aan renden. Uiteindelijk is het gelukkig wel gelukt en Peuter was danig onder de indruk van de paarse handschoenen van Sinterklaas ("die zijn voor meisjes, mama").
Afgelopen zaterdag? Ik weet niet of degene die in de Herenstraat dezelfde was als die in de Bogaard. De pieten waren wel weer heel leuk. Die maakten inderdaad echt tijd voor alle kindjes en gingen met ze op de foto enzo. Wij waren gisteren ook in de Bogaard maar zijn Sinterklaas daar misgelopen. De pieten hebben we wel gezien en Peuter heeft het de rest van de dag gehad over de piet op stelten ("die hebt heeeeele hoge benen") en de pieten die in winkelwagentjes aan het racen waren.quote:Op maandag 26 november 2007 16:31 schreef roque79 het volgende:
[..]
In de bogaard? Die man was juist heel vriendelijk met mijn dochtertje en die pieten ook... Ze gaven dr een handje en hebben wat met haar gepraat over wat ze wilde voor Sinterklaas, heel vriendelijk allemaal..
quote:Op maandag 26 november 2007 16:53 schreef Armageddon het volgende:
Peuter? Je kind heet Peuter?
Heet jij in het echt niet Armageddon dan?quote:
Hihi, heb je zeker nog niet gezien hoe die van mij (hier) heten?quote:Op maandag 26 november 2007 16:53 schreef Armageddon het volgende:
Peuter? Je kind heet Peuter?
Nee, dacht even dat je serieus was. Dan was ik je komen slaan.quote:Op maandag 26 november 2007 18:11 schreef m@x het volgende:
[..]
Heet jij in het echt niet Armageddon dan?
quote:Op maandag 26 november 2007 23:04 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nee, dacht even dat je serieus was. Dan was ik je komen slaan.
Ach, hier in t Haagsche zijn ze wel wat gewend qua namen denk ik zo...quote:Op maandag 26 november 2007 23:21 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Er mag zoveel niet.
Issie 18 weet je wel. Hé Peuter! Nog een biertie?
Vind je het gek?quote:Op dinsdag 27 november 2007 12:39 schreef Hendrik_ het volgende:
Belachelijk, Leidschenveen staat gewoon niet op het kaartje![]()
![]()
Alsof dat om 8 uur wel acceptabel zou zijnquote:Op dinsdag 27 november 2007 17:27 schreef Koploperkopper het volgende:
admiraal_hellup!11einz
En oh ja, mensen die al ladderzat achter het stuur zitten om 5 uur. [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 november 2007 19:41 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Alsof dat om 8 uur wel acceptabel zou zijn
moet je ook maar niet op stap gaan door de weeksquote:Op woensdag 28 november 2007 13:04 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik wou dat ik gisteravond ladderzat was....had ik het ws niet zo erg gevonden dat ik in Amsterdam om half 1 de laatste tram naar het station had gemist, naar het station moest lopen, daar aankomen en zien dat je trein pas om 1.42 gaat dus je dik een half uur kou moet lijden, dat je trein midden in de nacht 30 minuten vertraging heeft (logisch ook natuurlijk het zal vast erg druk zijn geweest) dat je pas om 3 uur weer terug in Den Haag bent, je 17 euro moet neerleggen voor een taxi en pas om 4 uur in bed ligt terwijl je wekker om 7 uur weer afgaat omdat je moet werken
![]()
Dat hele "Ah joh we doen nog 1 drankje na het concert", was niet zo'n goed plan looking back.
doe jij dan alles wat ik doequote:
Hoi.quote:Op donderdag 29 november 2007 10:26 schreef Chiquitina het volgende:
Hallo,
Ik ben nieuw hier. Ik ben belgische en verhuis met nieuwjaar naar Rijswijk. Ik heb eigenlijk enkele vraagjes omdat ik in Nederland de markt niet ken.
De belangrijkste is natuurlijk kwa internet welke provider de beste is? En dezelfde vraag voor mobiele telefoon, tv, ...
Alvast bedankt
Ik heb alleen Telfort internet. Geen radio (kanuit de lucht of via internet) en geen tv. Want ik heb niet eens een tvquote:Op donderdag 29 november 2007 10:38 schreef Chiquitina het volgende:
Hallo![]()
Ik zou graag veel met internet gaan doen, maar onder andere ook streaming met webcam om contact te houden met het thuisfront enzo... bellen voornamelijk ook over internet denk ik...
Ik heb nu een kabelaansluiting en ik ben daar heel tevreden van, maar ik weet niet in hoeverre ik NL en BE daarin kan vergelijken
Geen TV? Ik zou gillend gek wordenquote:Op donderdag 29 november 2007 11:13 schreef Elegy het volgende:
Ik heb alleen Telfort internet. Geen radio (kanuit de lucht of via internet) en geen tv. Want ik heb niet eens een tv(okee, sinds kort een hele oude, maar die is voor mijn Xbox en PS2)
Ben erg tevreden over Telfort, kost maar 19,- per maand en snelheid is max 20mbit. Downloaden gaat soms met 1780KB/s, erg fijn. Als je ook nog bellen erbij wil is dat een tientje extra.
Casema viel te duur uit. 25,- voor een lousy verbinding en dan ook nog eens bijna 16,- voor radio en tv wat ik toch nooit gebruik.
Hoiquote:Op donderdag 29 november 2007 10:26 schreef Chiquitina het volgende:
Hallo,
Ik ben nieuw hier. Ik ben belgische en verhuis met nieuwjaar naar Rijswijk. Ik heb eigenlijk enkele vraagjes omdat ik in Nederland de markt niet ken.
De belangrijkste is natuurlijk kwa internet welke provider de beste is? En dezelfde vraag voor mobiele telefoon, tv, ...
Alvast bedankt
Nee er stond een politie auto langs de wegquote:Op donderdag 29 november 2007 11:41 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Die vaste kast die daar staat richting voorburg? Dat is dan wel blond
quote:Op donderdag 29 november 2007 11:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Tevens, als u een gids nodig heeft hier in den haag en omstreken, kunt u mij altijd aanspreken
PM maar even je msn adres, dan spreken we direct afquote:Op donderdag 29 november 2007 11:57 schreef m@x het volgende:
[..]
Heb je weer een nieuw slachtoffer gevonden? En ik hier maar wachten met mijn kopje thee
Is dat een hint?quote:Op donderdag 29 november 2007 11:59 schreef m@x het volgende:
Dat staat keurig in mijn profiel hoor
Ik heb een beamer, ongeveer 200 dvd's en een vrij snelle internetverbindingquote:Op donderdag 29 november 2007 11:35 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Geen TV? Ik zou gillend gek worden
kom je uit midden België dan. Want Den Haag antwerpen is 5 kwartier rijden ongeveer.quote:Op donderdag 29 november 2007 12:15 schreef Chiquitina het volgende:
Ik kom werken in Den Haagen omdat elke dag 6 uur van en naar het werk reizen niet echt te doen is ga ik dan ook maar verhuizen.
Ik kom pas na nieuwjaar ginds wonen maar als ik een gids nodig heb zal ik je iets laten weten
quote:Op donderdag 29 november 2007 12:24 schreef m@x het volgende:
Hij vergeet erbij te zetten dat ie dan ook graag je msn-adres wil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |