Kunnen ze daar tegenaan lopen, en dan links dan wel rechts gaan.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:32 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik vraag me altijd iets af aan de bestrating in Groningen, die geribbelde stoeptegels zijn toch voor blindne, waarom eindigen die overal in het centrum dan op bijvoorbeeld blinde muren, hekjes danwel palen?
ter lering ende leedvermaakquote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:32 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik vraag me altijd iets af aan de bestrating in Groningen, die geribbelde stoeptegels zijn toch voor blindne, waarom eindigen die overal in het centrum dan op bijvoorbeeld blinde muren, hekjes danwel palen?
Anders heb je altijd de fout geparkeerde fietsen nogquote:Op woensdag 24 oktober 2007 22:44 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Dan hebben ze goed hun best gedaan want ben er al veel tegengekomen.
Zit er een priklab in Paddepoel?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 07:53 schreef teigan het volgende:
bloed prikken om diabetes uit te sluiten... Leek ze wel even leuk om ook te testen bij het UMCG..
En het priklab in paddepoel is om half 9 pas open..
In dat hele gebouw waar vroeger de bieb inzat(was dus deels leeg staat... Daar heb je huisartsen en dergelijke zitten, en daar zitten ze 's ochtends van half 9 tot 10 op te prikken..quote:Op donderdag 25 oktober 2007 08:00 schreef freecell het volgende:
[..]
Zit er een priklab in Paddepoel?Ik fiets altijd naar het damsterdiep
Waar dan?
En ik heb die prik laatst ook gehad, heb geen diabetes en ze hoeven er maar 2 buisjes voor te hebben
correctie, daar zitten ze nu niet meer.. Ze zitten nu in de school voor ...... filosofie, aan de plutolaan...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 08:05 schreef teigan het volgende:
[..]
In dat hele gebouw waar vroeger de bieb inzat(was dus deels leeg staat... Daar heb je huisartsen en dergelijke zitten, en daar zitten ze 's ochtends van half 9 tot 10 op te prikken..
gemenerd. zo leert tie niks heur.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:02 schreef Dangel het volgende:
Smakelijk teigan
Stageloper naar een moertjes en boutjes groothandel gestuurd, benieuwd of het hem gaat lukken te halen wat we nodighebben(en om de boutjeswinkel te vinden
)
Hij is al weer terugquote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:32 schreef Prosac het volgende:
[..]
gemenerd. zo leert tie niks heur.
moi trouwens.
respect, geef hem de rest van de dag maar vrij, dat verdient die jongen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:37 schreef Dangel het volgende:
[..]
Hij is al weer terugMET het goede spul
Mijn toetsenbord is stoerquote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:49 schreef Bob. het volgende:
Sterk toetsenbord.
Zoiets kun je ook gewoon op je eigen pc testenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:45 schreef maok het volgende:
Goedemorgen, even uittesten of alle letters het doen want ik heb gister een plons drinken over het toetsenbord gegooit.
qwertyuiopasdfghjklzxcvbnm
Ze doen het.
Owquote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:53 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Zoiets kun je ook gewoon op je eigen pc testen
Als in, niet op het forum
Nee, ik stuur hem zo naar de Mercedes dealerquote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:38 schreef Prosac het volgende:
[..]
respect, geef hem de rest van de dag maar vrij, dat verdient die jongen.
en jij ook.![]()
![]()
Wat voor stage is dat in vredesnaam en wat voor werk doe jij...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:05 schreef Dangel het volgende:
[..]
Nee, ik stuur hem zo naar de Mercedes dealerOp de fiets
Auke Rauwerda?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:02 schreef Dangel het volgende:
Stageloper naar een moertjes en boutjes groothandel gestuurd, benieuwd of het hem gaat lukken te halen wat we nodighebben(en om de boutjeswinkel te vinden
)
quote:gedeeltelijke bonusuitkering. Dit bedrag wordt bij de salarisbetaling van november overgemaakt.
Ik werk in een ambulancefabriekquote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:22 schreef Prosac het volgende:
[..]
Wat voor stage is dat in vredesnaam en wat voor werk doe jij...
wel handig zo'n boodschappenjongen, moet ik eigenlijk ook doen met die stagiair hier.![]()
Nee, daar kopen we niet, das meer voor consumenten ook geloof ikquote:
Waarvan ze 95% wel dicht mogen gooien.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:55 schreef Jointje het volgende:
Superleuk in Groningen..
En nog best veel coffeeshops open
Hij moet gewoon zn werk doenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:27 schreef Bob. het volgende:
Alex toch, pest de arme jongen niet zo!
Alsof ik een veel gezien persoon ben op Fok!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:39 schreef Bob. het volgende:
Avatar wisselen is ook helemaal niet handig, dan herkent niemand je meer.
Dan kun je straks misschien een probleem met die van mij krijgenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:39 schreef Bob. het volgende:
Avatar wisselen is ook helemaal niet handig, dan herkent niemand je meer.
das een van de FA's geweestquote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:36 schreef Prosac het volgende:
En gefixed weer. de forum@fok.nl behandelaar van dit moment is mijn held![]()
pfew
Wasergebeurd?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:36 schreef Prosac het volgende:
En gefixed weer. de forum@fok.nl behandelaar van dit moment is mijn held![]()
pfew
Ik wilde mijn emailadres weghalen uit mijn profiel. Gedaan en er "stuur maar PM, das makkelijker" neergezet. Blijkt dat je dan uitgelogd wordt en je opnieuw moet inloggen vanuit het nieuwe mailadres.quote:
aha.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:04 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik wilde mijn emailadres weghalen uit mijn profiel. Gedaan en er "stuur maar PM, das makkelijker" neergezet. Blijkt dat je dan uitgelogd wordt en je opnieuw moet inloggen vanuit het nieuwe mailadres.
kortom: Username niet meer toegankelijk
smart move dus.![]()
Daar mag dan ook wel even een waarschuwing bij komen te staan. Of staat die er alquote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:04 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik wilde mijn emailadres weghalen uit mijn profiel. Gedaan en er "stuur maar PM, das makkelijker" neergezet. Blijkt dat je dan uitgelogd wordt en je opnieuw moet inloggen vanuit het nieuwe mailadres.
kortom: Username niet meer toegankelijk
smart move dus.![]()
Bij wijzigen ontvang je een nieuw wachtwoord op het nieuwe adres.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:27 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Daar mag dan ook wel even een waarschuwing bij komen te staan. Of staat die er al
Wrom nietquote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:09 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik ben ook doodop.
Pfeh.
En dit weekend kan ik geeneens uitrusten.
Zaterdag al mn huiswerk ed. Ja dat is veel.quote:
Naja, beter al je huiswerk af dan dat je t op t laatste moment moet gaan makenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:12 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Zaterdag al mn huiswerk ed. Ja dat is veel.
En zondag heb ik om 15:00u een High-Tea bij Chuck thuis.
En dan is het alweer maandag.![]()
Nee, en anders kan je ook niet naar dat concert in De Boerderij. In ieder geval, lijkt me niet verstandig dan.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:15 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Naja, beter al je huiswerk af dan dat je t op t laatste moment moet gaan makenDat deed ik dus altijd, en dat was niet tof
En gezellig! Ik hoop dat ik beter ben voor t weekend, heel de dag op je nest liggen en continu bezweet wakker worden is nou ook niet echt alles
Vorige week donderdag toch ook niet?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:19 schreef TheSorrow het volgende:
Normaal altijd standaard naar Bibelot in Dordrecht, maar vanavond is er weer Darkside, leuk, mannen in jurken![]()
En tis toch koud
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |