Zit er een priklab in Paddepoel?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 07:53 schreef teigan het volgende:
bloed prikken om diabetes uit te sluiten... Leek ze wel even leuk om ook te testen bij het UMCG..
En het priklab in paddepoel is om half 9 pas open..
In dat hele gebouw waar vroeger de bieb inzat(was dus deels leeg staat... Daar heb je huisartsen en dergelijke zitten, en daar zitten ze 's ochtends van half 9 tot 10 op te prikken..quote:Op donderdag 25 oktober 2007 08:00 schreef freecell het volgende:
[..]
Zit er een priklab in Paddepoel?Ik fiets altijd naar het damsterdiep
Waar dan?
En ik heb die prik laatst ook gehad, heb geen diabetes en ze hoeven er maar 2 buisjes voor te hebben
correctie, daar zitten ze nu niet meer.. Ze zitten nu in de school voor ...... filosofie, aan de plutolaan...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 08:05 schreef teigan het volgende:
[..]
In dat hele gebouw waar vroeger de bieb inzat(was dus deels leeg staat... Daar heb je huisartsen en dergelijke zitten, en daar zitten ze 's ochtends van half 9 tot 10 op te prikken..
gemenerd. zo leert tie niks heur.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:02 schreef Dangel het volgende:
Smakelijk teigan
Stageloper naar een moertjes en boutjes groothandel gestuurd, benieuwd of het hem gaat lukken te halen wat we nodighebben(en om de boutjeswinkel te vinden
)
Hij is al weer terugquote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:32 schreef Prosac het volgende:
[..]
gemenerd. zo leert tie niks heur.
moi trouwens.
respect, geef hem de rest van de dag maar vrij, dat verdient die jongen.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:37 schreef Dangel het volgende:
[..]
Hij is al weer terugMET het goede spul
Mijn toetsenbord is stoerquote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:49 schreef Bob. het volgende:
Sterk toetsenbord.
Zoiets kun je ook gewoon op je eigen pc testenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:45 schreef maok het volgende:
Goedemorgen, even uittesten of alle letters het doen want ik heb gister een plons drinken over het toetsenbord gegooit.
qwertyuiopasdfghjklzxcvbnm
Ze doen het.
Owquote:Op donderdag 25 oktober 2007 10:53 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Zoiets kun je ook gewoon op je eigen pc testen
Als in, niet op het forum
Nee, ik stuur hem zo naar de Mercedes dealerquote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:38 schreef Prosac het volgende:
[..]
respect, geef hem de rest van de dag maar vrij, dat verdient die jongen.
en jij ook.![]()
![]()
Wat voor stage is dat in vredesnaam en wat voor werk doe jij...quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:05 schreef Dangel het volgende:
[..]
Nee, ik stuur hem zo naar de Mercedes dealerOp de fiets
Auke Rauwerda?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 09:02 schreef Dangel het volgende:
Stageloper naar een moertjes en boutjes groothandel gestuurd, benieuwd of het hem gaat lukken te halen wat we nodighebben(en om de boutjeswinkel te vinden
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |