Ik werk in een ambulancefabriekquote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:22 schreef Prosac het volgende:
[..]
Wat voor stage is dat in vredesnaam en wat voor werk doe jij...
wel handig zo'n boodschappenjongen, moet ik eigenlijk ook doen met die stagiair hier.![]()
Nee, daar kopen we niet, das meer voor consumenten ook geloof ikquote:
Waarvan ze 95% wel dicht mogen gooien.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 12:55 schreef Jointje het volgende:
Superleuk in Groningen..
En nog best veel coffeeshops open
Hij moet gewoon zn werk doenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:27 schreef Bob. het volgende:
Alex toch, pest de arme jongen niet zo!
Alsof ik een veel gezien persoon ben op Fok!quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:39 schreef Bob. het volgende:
Avatar wisselen is ook helemaal niet handig, dan herkent niemand je meer.
Dan kun je straks misschien een probleem met die van mij krijgenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:39 schreef Bob. het volgende:
Avatar wisselen is ook helemaal niet handig, dan herkent niemand je meer.
das een van de FA's geweestquote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:36 schreef Prosac het volgende:
En gefixed weer. de forum@fok.nl behandelaar van dit moment is mijn held![]()
pfew
Wasergebeurd?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 14:36 schreef Prosac het volgende:
En gefixed weer. de forum@fok.nl behandelaar van dit moment is mijn held![]()
pfew
Ik wilde mijn emailadres weghalen uit mijn profiel. Gedaan en er "stuur maar PM, das makkelijker" neergezet. Blijkt dat je dan uitgelogd wordt en je opnieuw moet inloggen vanuit het nieuwe mailadres.quote:
aha.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:04 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik wilde mijn emailadres weghalen uit mijn profiel. Gedaan en er "stuur maar PM, das makkelijker" neergezet. Blijkt dat je dan uitgelogd wordt en je opnieuw moet inloggen vanuit het nieuwe mailadres.
kortom: Username niet meer toegankelijk
smart move dus.![]()
Daar mag dan ook wel even een waarschuwing bij komen te staan. Of staat die er alquote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:04 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik wilde mijn emailadres weghalen uit mijn profiel. Gedaan en er "stuur maar PM, das makkelijker" neergezet. Blijkt dat je dan uitgelogd wordt en je opnieuw moet inloggen vanuit het nieuwe mailadres.
kortom: Username niet meer toegankelijk
smart move dus.![]()
Bij wijzigen ontvang je een nieuw wachtwoord op het nieuwe adres.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 15:27 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Daar mag dan ook wel even een waarschuwing bij komen te staan. Of staat die er al
Wrom nietquote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:09 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik ben ook doodop.
Pfeh.
En dit weekend kan ik geeneens uitrusten.
Zaterdag al mn huiswerk ed. Ja dat is veel.quote:
Naja, beter al je huiswerk af dan dat je t op t laatste moment moet gaan makenquote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:12 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Zaterdag al mn huiswerk ed. Ja dat is veel.
En zondag heb ik om 15:00u een High-Tea bij Chuck thuis.
En dan is het alweer maandag.![]()
Nee, en anders kan je ook niet naar dat concert in De Boerderij. In ieder geval, lijkt me niet verstandig dan.quote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:15 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Naja, beter al je huiswerk af dan dat je t op t laatste moment moet gaan makenDat deed ik dus altijd, en dat was niet tof
En gezellig! Ik hoop dat ik beter ben voor t weekend, heel de dag op je nest liggen en continu bezweet wakker worden is nou ook niet echt alles
Vorige week donderdag toch ook niet?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 17:19 schreef TheSorrow het volgende:
Normaal altijd standaard naar Bibelot in Dordrecht, maar vanavond is er weer Darkside, leuk, mannen in jurken![]()
En tis toch koud
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |