Ik doe meequote:
Truequote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
gelukkig was ik er bij toen ik ze IRL verliefd op elkaar zag worden
Verliefd worden op een Fok!-meet.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
gelukkig was ik er bij toen ik ze IRL verliefd op elkaar zag worden
Wij komen tenminste buiten de deur, zou je ook eens moeten doenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:28 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Verliefd worden op een Fok!-meet.
[afbeelding]
Beter kan ik het niet omschrijven![]()
Maar verder leuk hoor
Jaloeziequote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Is er wel eens iemand op jou verliefd geweest ooit? Waar komt die frustratie vandaan jongen?
Ik heb een hardstikke leuk vriendinnetjequote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Is er wel eens iemand op jou verliefd geweest ooit? Waar komt die frustratie vandaan jongen?
Waar heb je haar gekocht?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:32 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ik heb een hardstikke leuk vriendinnetje![]()
Zielig.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:32 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ik heb een hardstikke leuk vriendinnetje![]()
Dat bedole ik dus ook.quote:
Ik kan het hebben hoorquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:34 schreef Alexxxxx het volgende:
Oh kut ik ben nu mod hier, ik mag niet bashen en zulks
Foei Alex, niet weer doen
Nee joh, ik heb een vaatwasser en ik speel geen wowquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:35 schreef TheSorrow het volgende:
Jesse, een opblaaspop is geen echte vriendinDan zou je toch echt naar buiten moeten, maar dat lukt vast niet omdat er zoveel teringzooi staat, oude borden van een week terug enzo..
Ik durf te wedden dat je ook hele nachten lang WoW speelt?
Ik heb een vaatwasser... je woont dus op jezelf?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:38 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Nee joh, ik heb een vaatwasser en ik speel geen wow
Ik kom zelfs zovaak buiten dat ik m'n vriendinnetje niet hier vandaan hoef te plukken![]()
Je loopt ff langs als ze aan t werk is?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:38 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Nee joh, ik heb een vaatwasser en ik speel geen wow
Ik kom zelfs zovaak buiten dat ik m'n vriendinnetje niet hier vandaan hoef te plukken![]()
Ga je ook nog een beetje voor mij staanquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:08 schreef Peterselieman het volgende:
Leuk dat mijn tijdelijke avatar nu in de OP staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |