Ik doe meequote:
Truequote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
gelukkig was ik er bij toen ik ze IRL verliefd op elkaar zag worden
Verliefd worden op een Fok!-meet.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
gelukkig was ik er bij toen ik ze IRL verliefd op elkaar zag worden
Wij komen tenminste buiten de deur, zou je ook eens moeten doenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:28 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Verliefd worden op een Fok!-meet.
[afbeelding]
Beter kan ik het niet omschrijven![]()
Maar verder leuk hoor
Jaloeziequote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Is er wel eens iemand op jou verliefd geweest ooit? Waar komt die frustratie vandaan jongen?
Ik heb een hardstikke leuk vriendinnetjequote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Is er wel eens iemand op jou verliefd geweest ooit? Waar komt die frustratie vandaan jongen?
Waar heb je haar gekocht?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:32 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ik heb een hardstikke leuk vriendinnetje![]()
Zielig.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:32 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ik heb een hardstikke leuk vriendinnetje![]()
Dat bedole ik dus ook.quote:
Ik kan het hebben hoorquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:34 schreef Alexxxxx het volgende:
Oh kut ik ben nu mod hier, ik mag niet bashen en zulks
Foei Alex, niet weer doen
Nee joh, ik heb een vaatwasser en ik speel geen wowquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:35 schreef TheSorrow het volgende:
Jesse, een opblaaspop is geen echte vriendinDan zou je toch echt naar buiten moeten, maar dat lukt vast niet omdat er zoveel teringzooi staat, oude borden van een week terug enzo..
Ik durf te wedden dat je ook hele nachten lang WoW speelt?
Ik heb een vaatwasser... je woont dus op jezelf?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:38 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Nee joh, ik heb een vaatwasser en ik speel geen wow
Ik kom zelfs zovaak buiten dat ik m'n vriendinnetje niet hier vandaan hoef te plukken![]()
Je loopt ff langs als ze aan t werk is?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:38 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Nee joh, ik heb een vaatwasser en ik speel geen wow
Ik kom zelfs zovaak buiten dat ik m'n vriendinnetje niet hier vandaan hoef te plukken![]()
Ga je ook nog een beetje voor mij staanquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 17:08 schreef Peterselieman het volgende:
Leuk dat mijn tijdelijke avatar nu in de OP staat
Nee, Den Haag is een kutstadquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 18:34 schreef maok het volgende:
Den HaagMaar Groningen is leuker.
zo beter?
Die was al langs gekomenquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 18:37 schreef Eltonno het volgende:
Voor in de OP, liedje over Groningen (Ralf Poelman = Gras van het noorderplantsoen.)
http://uk.youtube.com/watch?v=h4bBysjGcjo
En ik gok, buiten Friesland ook niet?quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 18:41 schreef Alexxxxx het volgende:
nou ja ik ga eten
en ik ga iets eten wat ze in Den Haag niet kennen
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 19:01 schreef MaxMark het volgende:
[..]
En ik gok, buiten Friesland ook niet?
Waar? Ik moet ook nogquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 19:32 schreef Aryon het volgende:
Goeieaaf allemaal weer. Voor 8.95 4 pasfoto's laten maken, had geen zin om verder te zoeken en ik was zo klaar dus dat was mooi. Thnx Maok!
quote:
Thxquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 19:40 schreef Aryon het volgende:
[..]
Tegenover het gemeentehuis en de Intersport (willy loos). Was binnen 2 min. weer buiten, dus was mooi meegenomen.
quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 20:14 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Aan het begin van de nieuwe ebbinge zit ook een goeie, een hele aardige oudere kerel daaro.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 20:54 schreef ChipsZak. het volgende:
Hallo
Ik heb een tas gefixt van vilt.
Nouja, van een plak wol, helemaal zelf gevilt en vorm gegeven. Nu nog bijgeknipt, geslagen, en geverfd worden(roze ofc)
Ik mis TomOmg. Toen ik dat typte kreeg ik een smsje! Yay
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 20:57 schreef maok het volgende:
[..]
Leer je daar ook kleding maken? Moet je je eigen materialen mee nemen? Lijkt mij ook tof namelijk.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 20:59 schreef teigan het volgende:![]()
Terug van de bios! Leuke film gezien, Stardust...
En op de terugweg gewaarschuwd door iemand dat de politie op licht stond te controleren, dus maar even gaan wandelen!!!![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 20:59 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Je mag zelf weten wat je gaat makenNa het gevilt (dat tasje dus) mag ik een rokje magen
Ze heeft wel wat stoffen "maar ik ben geen winkeltje". Dus als je speciale dingen ed wil meot je het wel zelf meenemen.
Ze heeft ook naaimachines, knopen, linten, lovertjes, garen en nog veeeeeeeeeeeel meer, waar je natuurlijk gebruik van mag maken hoor.
Die jongen van 25 is nu bezig met een broek, en wil ook nog een mannencorset makenMag ook allemaal.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 21:01 schreef maok het volgende:
[..]
Als er een jongen van 25 komt mag ik vast ook wel. Je zei toch dat je zo in kunt stromen? Zo ja dan wil ik wel een keer mee om te kijken of ik het leuk vind.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 20:59 schreef teigan het volgende:![]()
Terug van de bios! Leuke film gezien, Stardust...
En op de terugweg gewaarschuwd door iemand dat de politie op licht stond te controleren, dus maar even gaan wandelen!!!![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 21:03 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je vast ook wel
Het is elke vrijdag van half 7 tot half 9
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 21:03 schreef maok het volgende:
[..]
Dan kom ik volgende week ook. Hoef je niets mee te nemen?
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |