Check je spam boxquote:Op donderdag 20 september 2007 15:06 schreef Da_Ripper het volgende:
He JortK, worden die reg.mailtjes automatisch gegenereerd of schrijf je ze zelf, want kheb nog geen reg.mail ontvangen.
Zat ik ook aan te denkenquote:Op donderdag 20 september 2007 14:59 schreef Silaz het volgende:
Fipo
- mss hardcentral tussen links of..?-
jajajaj hij staat er al tussen mieperdsquote:Op donderdag 20 september 2007 15:10 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Zat ik ook aan te denken.
Als ik thuis ben zal ik ff wat uploaden.
Eh? Die vrouwenstem is toch van het begin van Gladiatorquote:The Beholder meets Zany - Annihilating = We were soldiers (2002)
zo goed huiliequote:Op donderdag 20 september 2007 16:10 schreef MrDice het volgende:
Sniff ik sta nog niet tussen de hardstyle-liefhebbers. Moet ik soms eerst een soort van rituele ontgroening doorstaan waarbij een grote overdosis Jan Smit en huishoudbeurs-martelwerktuigen komen kijken... of valt het wel een beetje mee?![]()
quote:
Spam box checkenquote:Op donderdag 20 september 2007 15:06 schreef Da_Ripper het volgende:
He JortK, worden die reg.mailtjes automatisch gegenereerd of schrijf je ze zelf, want kheb nog geen reg.mail ontvangen.
we gaan er gewoon voor, ben ook al geregistreerdquote:Op woensdag 19 september 2007 21:19 schreef 16meter het volgende:
Leuk dat forumpje. Hopelijk wordt het wat.
zekers wel!!quote:
quote:
Zolang je je site niet aanmeld komt het ook niet in google terechtquote:Op donderdag 20 september 2007 19:14 schreef ReMcOrE het volgende:
zo, de 1e vinyl staat op het nieuwe forum![]()
is het forum trouwens via Google te vinden, of heb je dat soort van afgeschermd??
Euhm... jawel.quote:Op donderdag 20 september 2007 19:28 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Zolang je je site niet aanmeld komt het ook niet in google terecht
4 pagina's gingen over dat phpbb forumpje.quote:Op donderdag 20 september 2007 19:48 schreef Pelgrim het volgende:
Vorig deel ging wel heel erg snel, moet ik zeggen
Klinkt nice idd...!quote:Op donderdag 20 september 2007 19:36 schreef Tha_Bartman het volgende:
krigj net van een maatje deze link
http://www.cardiac.nl/shop/product_info.php?cPath=10&products_id=179
klinkt toch wel aardig![]()
Scheelt dat dat ook de meest logische manier isquote:Op vrijdag 21 september 2007 14:52 schreef CrustyClown het volgende:
Nice remcore!. Ik zit nog te twijfelen hoe ik een hoop van mijn vinyls ga uploaden, apart of soort van 'trackpacks' ervan maken.
PS leuk om te zien dat mijn postingbeleid toch aangenomen word
zou eventueel maar kunnen, maar meestal hebben de mensen de vorige vinyl van de artiest of het label al, dus dan is losse RAR-files misschien handiger.quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:52 schreef CrustyClown het volgende:
Nice remcore!. Ik zit nog te twijfelen hoe ik een hoop van mijn vinyls ga uploaden, apart of soort van 'trackpacks' ervan maken.
het was als idee geopperd, ik dacht: laat ik het gelijk maar zo doen, als het doorgaat heb ik hem al goed staanquote:Op vrijdag 21 september 2007 14:52 schreef CrustyClown het volgende:
PS leuk om te zien dat mijn postingbeleid toch aangenomen word
ik zag hem al staanquote:Op vrijdag 21 september 2007 18:49 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[HC007] [210907] Deepack - Tha Roof Iz On Fire
quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:49 schreef PartyAnimal87 het volgende:
lijkt me logischquote:Op vrijdag 21 september 2007 19:26 schreef JortK het volgende:
* JortK gaat checken of die ook al op het forum staat
The Prophet vs. Deepack - Stampuhh!! Rmx!! (The Beholder & Max Enforcer Remix)quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:43 schreef voidmage het volgende:
weet iemand misschien hoe die "nieuwe" remix van stampuh heet die werd gedraait door de prophet op defqon.1 en q-base lj.?
die is zo verschrikkelijk dik gek!!quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:43 schreef voidmage het volgende:
Clive King & Xzellar - Evolution Leaps FWD
Pleur hem ff op ... neerquote:Op vrijdag 21 september 2007 19:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
The Prophet vs. Deepack - Stampuhh!! Rmx!! (The Beholder & Max Enforcer Remix)
http://www.discogs.com/release/1010124
zeker man ik krijg er de rillingen vanquote:Op vrijdag 21 september 2007 19:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die is zo verschrikkelijk dik gek!!![]()
ik heb alleen de mp3's nog, de rest gooi ik altijd wegquote:Op vrijdag 21 september 2007 19:48 schreef JortK het volgende:
[..]
Pleur hem ff op ... neer
Ik heb hem nog niet
Vind ik ook best hoorquote:Op vrijdag 21 september 2007 19:54 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb alleen de mp3's nog, de rest gooi ik altijd weg
zal ff een RAR met de 2 tracks er neer zettenquote:Op vrijdag 21 september 2007 19:56 schreef JortK het volgende:
[..]
Vind ik ook best hoor
Ik zal ff een tracks aanmaken moment
Staat er over 10 minuten, kun je hem daar neerpleuren
Aangemaakt
Is het tegenwoordig het Breezah-theme ofzo? Izquote:Op vrijdag 21 september 2007 18:49 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Nee. Ik ben aanwezig bij Headhunterzquote:Op vrijdag 21 september 2007 19:50 schreef JortK het volgende:
Nog mensen die morgen naar die party van Danielle Mondello gaan in Amterdam?
Ik denk dat het uit Heroes komt, nummer wel is gehoord en het lijkt op de stem van Mohinderquote:Op vrijdag 21 september 2007 19:43 schreef voidmage het volgende:
en eh ik weet nog een hardstyle nummer met een stukje film erin alleen:
hij werd gedraait door de prohet op q-base 2007 en dan lult er een stem is iets over mutation en evolution takes 1000 years. het nummer heet Clive King & Xzellar - Evolution Leaps FWD btw welkefilm het is weet ik nog niet.
Klopt, ik ga het forum uitsluiten van indexatie... de main domein mag natuurlijk wel lbijvenquote:Op zaterdag 22 september 2007 17:25 schreef ReMcOrE het volgende:
het forum is trouwens wel via Google te vinden, denk niet dat dat al te veilig is...
ik zie nog niks staanquote:Op zaterdag 22 september 2007 18:51 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Outsiders - 99 problems PROMO![]()
Moet me nog steeds aanmelden, want die ik had ik vorige maand al kunnen uploadenquote:Op zaterdag 22 september 2007 18:51 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Outsiders - 99 problems PROMO![]()
Wij gaan zo rapquote:Op zondag 23 september 2007 16:46 schreef Pittie het volgende:
Zo hey, ik heb even een week dit forum niet gecheckt..
EN ik sta tussen de hardstyle fans![]()
![]()
![]()
En dur is een nieuw forum uit!
Gaat inderdaad allemaal erg snel
Heb precies hetzelfde gevoelquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:10 schreef nattermann het volgende:
Wat ben ik de laatste maanden weer verliefd geworden op hardstyle zeg, onvoorstelbaar
Was wel lachen..Ik vond Max Enforcer vet, lekkere zaagplaten...Lownoise I got you en Tempo Pusher...voor de rest ben k best veel kwijt maar showtek was weer kankersaai en Zany als aflsuiter..het was wel vermakelijk maarniet echt supervet...quote:Op zondag 23 september 2007 17:52 schreef 16meter het volgende:
Hoe was Euphoria in 013?
Leek mij toch wel een aardig feestje. Had er graag bij willen zjin.
Weer typisch op zn Zany's zeg maarquote:Op zondag 23 september 2007 21:20 schreef Sethje het volgende:
[..]
Was wel lachen..Ik vond Max Enforcer vet, lekkere zaagplaten...Lownoise I got you en Tempo Pusher...voor de rest ben k best veel kwijt maar showtek was weer kankersaai en Zany als aflsuiter..het was wel vermakelijk maarniet echt supervet...
Ik vond het supervet! Leep draaide in het begin gewoon lekker old skool hardstyle. En voor de rest heb ik me op alle fronten goed vermaakt.quote:Op zondag 23 september 2007 17:52 schreef 16meter het volgende:
Hoe was Euphoria in 013?
Leek mij toch wel een aardig feestje. Had er graag bij willen zjin.
quote:Op maandag 24 september 2007 11:20 schreef Tha_Bartman het volgende:
Xclusive Zany belgie gaat Zany's 400ste optreden wordenreden voor meer feest dacht ik zo
wattan, zaterdag?quote:Op maandag 24 september 2007 17:39 schreef LeonH het volgende:
Nu zaterdag zeker weten aanwezig!!! Heb er zin in! Eindelijk weer eens een hele nacht lang lekker alleen maar beuqen, na al die festivals etc
Trouwens:
VA_-_DJs_United_Remix_Files_Vol.1-WEB-2007-SRG
quote:
quote:
Klinkt goed. Zanyquote:Op maandag 24 september 2007 09:09 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ik vond het supervet! Leep draaide in het begin gewoon lekker old skool hardstyle. En voor de rest heb ik me op alle fronten goed vermaakt.
ff wat gepraat met DV8, Tony en showtek. Ook ben ik nog persoonlijk gefeliciteerd door Zany himself![]()
En Zany draaide gewoon zany style, maar het einde was supervet. MC Villian zei de sluitende worden, zany pakt de microfoon over en roept "Wille gullie bass" en toen ging het nog even los!!!!
En toen was het stil. En toen begon het weer. Terwijl Zany wegloopt begonnen we "Zaaaannyyy ken z'n bier niet op" Echt te grappig.
Zatox draaide hem zaterdag nog, wat zagen gek!!quote:Op maandag 24 september 2007 09:09 schreef Boy_Snakeye het volgende:
"Wille gullie bass" en toen ging het nog even los!!!!
Gizmo - Power 2 Da Peoplequote:
quote:
Allemaal fout.quote:
ook fout, A-lusion Live & Deepack natuurlijkquote:Op maandag 24 september 2007 19:02 schreef mstx het volgende:
[..]
[..]
Allemaal fout.Daniele Mondello natuurlijk.
hahahaha, PWNEDquote:Op maandag 24 september 2007 19:45 schreef 16meter het volgende:
Waarom zijn er in het oosten vaak betaalbare, gezellige, kleine hardstyle feestjes en hier niet?
Wou dat Nijmegen dat ook had in plaats van Arnhem, dan kan ik er tenminste lopend erheenquote:Op maandag 24 september 2007 19:45 schreef 16meter het volgende:
Waarom zijn er in het oosten vaak betaalbare, gezellige, kleine hardstyle feestjes en hier niet?
Heeft Arnhem het wel dan?quote:Op maandag 24 september 2007 20:03 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Wou dat Nijmegen dat ook had in plaats van Arnhem, dan kan ik er tenminste lopend erheen
Beter kijkenquote:Op maandag 24 september 2007 20:05 schreef mstx het volgende:
[..]
Heeft Arnhem het wel dan?![]()
http://partyflock.nl/city/49:Arnhem.html Ik zie er geen één.
Worden in de Matrixx geen HS-feesies gegeven?quote:Op maandag 24 september 2007 20:03 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Wou dat Nijmegen dat ook had in plaats van Arnhem, dan kan ik er tenminste lopend erheen
Ja doel dan meer op het centrum van nijmegen...quote:Op maandag 24 september 2007 20:17 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Worden in de Matrixx geen HS-feesies gegeven?
Waar anders in Nijmegen.?
Peppermill toch. Ooit een keer geweest omdat mijn ex daar op fietsafstand woont. Best leuke tent...quote:Op maandag 24 september 2007 20:22 schreef nattermann het volgende:
Hier ook niks te doen, Zuid-Limburg
Je zou ook meer dan 2km moeten fietsen he voor een feestjequote:Op maandag 24 september 2007 20:22 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ja doel dan meer op het centrum van nijmegen...
6 okt.quote:Op maandag 24 september 2007 20:32 schreef 16meter het volgende:
[..]
Je zou ook meer dan 2km moeten fietsen he voor een feestje
XXLerator is toch meestal niet verkeerd wat grote namen betreft.
Nah, 2 keer geweest, naar Graceland 2 en 3.. Was wel leuk, voor een keertje. Voor de rest vind ik het een vrij sfeerloze tentquote:Op maandag 24 september 2007 20:23 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Peppermill toch. Ooit een keer geweest omdat mijn ex daar op fietsafstand woont. Best leuke tent...
Waar woon je dan?quote:Op maandag 24 september 2007 19:45 schreef 16meter het volgende:
Heyyy op Graceland 3 heb ik nog gedraaid, afgelopen editie op 5 ook, maar was de sfeer idd behoorlijk ver te zoeken! echt zonde. Jamz' b-day party was het weer super in de Pepp!quote:Op maandag 24 september 2007 20:42 schreef nattermann het volgende:
[..]
Nah, 2 keer geweest, naar Graceland 2 en 3.. Was wel leuk, voor een keertje. Voor de rest vind ik het een vrij sfeerloze tent![]()
Discotheek Mondial ooit van gehoord? Leuke tent, alleen wordt daar amper hardstyle gedraaid. Elke week te vinden![]()
Jammer dat er hier maar zo weinig hardstylefeesten zijn, in het Mecc moet eens iets groots geregeld worden, net zoals de bedoeling was met nieuwjaar, afgelopen jaar! Se7en Sins.
Gokje: Basebank & Lownoise - The Orgasm (Original Hardstyle Mix) ?quote:Op maandag 24 september 2007 21:13 schreef Da_Ripper het volgende:
Hoorde net op Hard.fm een nummertje:
Intro is met een engelse meid die verteld hoe haar orgasme was. Aan het eind zegt ze dat ze alleen maar zijn donkere ogen ziet en: 'I'm coooooooooooooming". Gedurende de track komt ze regelmatig terug met: "Orgasms"
iemand enig idee
Jaa, Bozzini! Daar móet gewoon eens een goed feest gegeven worden met grote namen! Niet zoiets als vorige week (alleen D&S als grote naam), maar iets met Headhunterz, Zany, Southstylers, Alpha Twins, The Prophet, Dana of iets dergelijks in de line-up zodat ze tenminste volle bak hebben daar!quote:Op maandag 24 september 2007 21:06 schreef LeonH het volgende:
[..]
Toch ga ik eens een mailtje oid dergelijks naar Bozzini sturen. De ideale plek om hardstyle feesten te geven, en wat ik heb gelezen gaat het goed met die tent dus ook cash zat om een paar vette namen neer te zetten!
Wat een geil nummer overigens. Sinds IQ 2006 een van mijn favorietenquote:Op maandag 24 september 2007 21:13 schreef Da_Ripper het volgende:
Hoorde net op Hard.fm een nummertje:
Intro is met een engelse meid die verteld hoe haar orgasme was. Aan het eind zegt ze dat ze alleen maar zijn donkere ogen ziet en: 'I'm coooooooooooooming". Gedurende de track komt ze regelmatig terug met: "Orgasms"
iemand enig idee
Ja okej, voor iemand die uit un dorp van het zuiden des lands komt ligt die in Eindhovenquote:Op maandag 24 september 2007 21:11 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Eindhoven? Gemert!
quote:
behoorlijk geyle tracklist ja... Take on My Bootleg, Ride With Usquote:Op maandag 24 september 2007 22:43 schreef JortK het volgende:
Deepack_Live_At_Energy2000-SBD-21-09-2007-HSF
dan krijgt zany het druk.quote:Op maandag 24 september 2007 21:27 schreef nattermann het volgende:
[..]
Jaa, Bozzini! Daar móet gewoon eens een goed feest gegeven worden met grote namen! Niet zoiets als vorige week (alleen D&S als grote naam), maar iets met Headhunterz, Zany, Southstylers, Alpha Twins, The Prophet, Dana of iets dergelijks in de line-up zodat ze tenminste volle bak hebben daar!
Ja ach de vibe die Marcel maakt vind ik altijd zo lekkerquote:Op maandag 24 september 2007 23:52 schreef LeonH het volgende:
[..]
behoorlijk geyle tracklist ja... Take on My Bootleg, Ride With Us![]()
Maar wel o zo bedroevend slecht gemixt zeg![]()
quote:Op maandag 24 september 2007 20:05 schreef mstx het volgende:
Heeft Arnhem het wel dan?![]()
http://partyflock.nl/city/49:Arnhem.html Ik zie er geen één.
Heeft die dat nou niet dan?quote:
omdat hij Zany én Southstylers laat komen snaptequote:Op dinsdag 25 september 2007 10:59 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Heeft die dat nou niet dan?
1 meer of minder maakt dan ook niet uit
Ja jonge ga ook :p wij zijn er ook weer met dat vage groepje van de vorige keer hehequote:Op dinsdag 25 september 2007 11:02 schreef Nashje het volgende:
Misschien dat ik zaterdag ook wel wéér naar Time-Out ga. Afgelopen zaterdag al gratis entree en nu heb ik zelf ook nog een verjaardagskaart.
Binnenkort Explosive Car Tuning en de dag erna Dana. Dat wordt een leip weekend
Niet heel bijzonder; Luna. Maar verder is er niet veel te doen dus dan is een avondje timeout altijd wel best. Pato en Duco draaien vaak redelijk nieuwe shit en als Luna net zon setje weggeeft als op Mysteryland is mijn avond geslaagdquote:Op dinsdag 25 september 2007 11:09 schreef JortK het volgende:
Wie komen er in de Time-out dan aankomend weekend?
Waar?!?!?!quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:47 schreef hardstyle_babbels het volgende:
In de locale discotheek deepack en A-lusion zaterdag...
Ik lees (bijna) nooit terugquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:08 schreef Sethje het volgende:
Is al gepost..in NY Hengelo
Die bassdrum is echt te vet.quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:58 schreef ReMcOrE het volgende:
n/of http://www.recess.nl/info.asp?info=53630&desc=Activator-Mc-Syco-2-Mc`s-1-DJ al ergens tegengekomen??
feestjes in Arnhem, Nijmegen, Apeldoorn of Amersfoort pakken wij ook af een toe meequote:Op maandag 24 september 2007 20:03 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
ik schrok nietquote:Op maandag 24 september 2007 23:18 schreef JortK het volgende:
Ik heb wat mensen op Partyflock toegevoegd dus niet schrikken huh
had ik ook al gepost, hopelijk kan ik daar bij aanwezig zijnquote:Op dinsdag 25 september 2007 12:47 schreef hardstyle_babbels het volgende:
In de locale discotheek deepack en A-lusion zaterdag...
over 2 weken staan ze samen in New York Hengelo, als 'vrienden van het huis' --> klikquote:Op dinsdag 25 september 2007 17:40 schreef Georgezzz het volgende:
Zany![]()
![]()
![]()
Noisecontrollersheerlijk die nieuwe tracks op fusion
Beetje verquote:Op dinsdag 25 september 2007 18:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
over 2 weken staan ze samen in New York Hengelo, als 'vrienden van het huis' --> klik
Dat is die trackquote:Op dinsdag 25 september 2007 18:25 schreef Teqronaut het volgende:
Kan iemand me maybe vertellen welke track headhunterz draaien in hun Q-Base set op ongeveer 8:10
begint met " Rock civilisation"
Ik ben echt een ramp met tracktitels
samequote:Op dinsdag 25 september 2007 18:43 schreef Houniet het volgende:
Time Out voor mij waarschijnlijk [afbeelding] dag later naar AFCA, lekker brak weekend weer
Ik ga ook eens kijken of dat kan... of naar de party van meneer Mondelloquote:Op dinsdag 25 september 2007 18:43 schreef Houniet het volgende:
Time Out voor mij waarschijnlijk [afbeelding] dag later naar AFCA, lekker brak weekend weer
ik ook nietquote:Op dinsdag 25 september 2007 19:16 schreef Houniet het volgende:
ik heb het niet zo op daniele
misschien kunnen we b2s eens gaan spammen of ze er niet een Euphoria willen houdenquote:Op maandag 24 september 2007 21:27 schreef nattermann het volgende:
[..]
Jaa, Bozzini! Daar móet gewoon eens een goed feest gegeven worden met grote namen! Niet zoiets als vorige week (alleen D&S als grote naam), maar iets met Headhunterz, Zany, Southstylers, Alpha Twins, The Prophet, Dana of iets dergelijks in de line-up zodat ze tenminste volle bak hebben daar!
ge'pmt xdquote:Op dinsdag 25 september 2007 20:40 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Linkje /pmtje van dat mixmeister?
Wat maken die hardstyle mafia kneiter harde platen zeg.... Heerlijk die zagende bass...!
Zal natuurlijk ook wel barsten van belgen zonder PF profiel. Maar hoe minder mensen hoe meer vreugd zal ik maar zeggenquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:04 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Als ik zo kijk wordt het ook echt niet druk in belgie
Op 6 okt in de matrixx komen nog meer mensen
Wel een hecht en gezellig sfeertje dan
dat denk ik ookquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:31 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Zal natuurlijk ook wel barsten van belgen zonder PF profiel. Maar hoe minder mensen hoe meer vreugd zal ik maar zeggen![]()
Dat moest eens kunnenquote:Op dinsdag 25 september 2007 20:32 schreef LeonH het volgende:
[..]
misschien kunnen we b2s eens gaan spammen of ze er niet een Euphoria willen houden![]()
![]()
Virtual DJ is harstikke simpel johquote:Op dinsdag 25 september 2007 20:37 schreef Silaz het volgende:
Mixmeister download bezig. Is ff kijken hoe dat te werk gaat. VirtualDJ snapte ik de balle van. en FL Studio 7 is poep. nja demo versie dan ;9
Traktor DJ Studio FTW.quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:37 schreef Silaz het volgende:
Mixmeister download bezig. Is ff kijken hoe dat te werk gaat. VirtualDJ snapte ik de balle van. en FL Studio 7 is poep. nja demo versie dan ;9
quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:50 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Inderdaad, ben misschien aanwezig.![]()
Moet ik eigelijk ook geschrokken zijn...quote:Op maandag 24 september 2007 23:18 schreef JortK het volgende:
Ik heb wat mensen op Partyflock toegevoegd dus niet schrikken huh
Traktor is wel leuk om een keer mee te spelen ja.quote:
Mij ook niet. Ik mix dan ook niet live maar gewoon met Arcoustica mp3 mixer. Beetje knippen en plakken en zo krijg ik 30 nummers op 1 cdquote:Op woensdag 26 september 2007 13:40 schreef 16meter het volgende:
[..]
Traktor is wel leuk om een keer mee te spelen ja.
En al helemaal om serieus mee te mixen (naar het schijnt), mij is het nooit gelukt.![]()
Mix live met Traktor, maar spelen met Acoustica is ook leuk iddquote:Op woensdag 26 september 2007 13:42 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Mij ook niet. Ik mix dan ook niet live maar gewoon met Arcoustica mp3 mixer. Beetje knippen en plakken en zo krijg ik 30 nummers op 1 cd
Voor Traktor DJ Studio kun je het beste een controller hebben.. Heb er zelf een van BCD en dat mixt natuurlijk veel fijner dan met de muis omdat je sneller kan handelen.. Nadeel is wel dat als het programma niet doorheeft dat de bass niet gelijk loopt dat je hele mix naar de klote is.. Ben dus zelf ook maar een nepperd, kan niet zonder de beatsyncer van Traktorquote:Op woensdag 26 september 2007 13:40 schreef 16meter het volgende:
[..]
Traktor is wel leuk om een keer mee te spelen ja.
En al helemaal om serieus mee te mixen (naar het schijnt), mij is het nooit gelukt.![]()
Hardcore aan het eindequote:Op woensdag 26 september 2007 13:43 schreef Sethje het volgende:
Ik heb hem gepost:
Faistos live @ theharderstyle stream
Intro.
1. Speedwave - Mescal
2. Francesco zeta & Brucio dj - Cocaine baztard (Brucio mix)
3. The Hose - The Pressure (dubbona rmx)
4. The machine - Butterfly
5. Nagoom - Elementz
6. Revivals - Enemies
7. Wildstylez - Lifez a bitch
8. Troubleboy - Unleash Hell
9. Davide Sonar - Reactor
10. Klone - Dragons Liar (Builder rmx)
11. Zanzalabs - Control the mind (Abject rmx)
12. Frequenzers - Estilo Novo
13. Zany & Beholder - Who wants this
14. Tha playah - Keep them titties jumpin (Tommyknocker & The Viper remix)
15. Neophyte - Bottoms up
16. Tommyknocker vs Sunbeam - Twisted World (The Viper mashup)
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ° ° ° TRACKLIST: ° ° ° ° 01. BANGING BEATZ 79:58 ° ° ° ° 01. Showtek - F.T.S. ° ° 02. DJ Isaac - Impressed ° ° 03. Zany & MC DV8 - Nothing Else Matters ° ° 04. Headhunterz - Rock Civilization ° ° 05. Deepack and Charly Lownoise ft. MC Villain - Cant Hold Us Down ° ° 06. Davide Sonar - Reactor ° ° 07. Rushtex - Exorcism of Chucky (Alpha2 Remix) ° ° 08. DJ Gius - Scrubs (The KGBs Remix) ° ° 09. The Raiders - A Feeling (Citizen Remix) ° ° 10. Tuneboy - Wackyjackie (Technoboy Remix) ° ° 11. The KGBs - Superdisco (Technoboy Remix) ° ° 12. KAT Meets Gerardo Roschini - Alright (KAT & Zatox Mix) ° ° 13. Wild Motherfuckers - Fother Mucker ° ° 14. Deepack - Tha Roof Is On Fire (Frank-E and Mars-L Meets Calypso RMX) ° ° 15. Philippe Rochard - Mash Up ° ° 16. Deepack - Heres Johnny (Brennan Heart Mix) ° ° 17. A-Lusion - The 4 Elementz ° ° ° °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°° |
Estilo Novo..superplaatquote:Op woensdag 26 september 2007 15:10 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Hardcore aan het einde![]()
.
Godver, dat nummer met Life's a bitch and then you die.
wilde ik binnenkort ook ff mee gaan klooienquote:Op dinsdag 25 september 2007 20:15 schreef CrustyClown het volgende:
PS ben nu ook beetje aan het aankloten met VIrtualDj, best grappig. Begin het toch al beetje onder de knie te krijgen zeg
kameraad heeft ook maar 1 geluidskaart, sluit headphone aan op boxen en dan maar mixen, klinkt voor mijn gevoel gewoon goed, weinig foutenquote:Op woensdag 26 september 2007 18:49 schreef JortK het volgende:
Iedereen aan de virtual DJ... volgens mij is dat echt niet te doen met 1 geluidskaart want dan hoor je toch maar 1 plaat deze hele tijd
Of kun je dat instellen ?
Ja lijkt mij niet te doen, maar als jij zegt dat het werktquote:Op woensdag 26 september 2007 18:51 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
kameraad heeft ook maar 1 geluidskaart, sluit headphone aan op boxen en dan maar mixen, klinkt voor mijn gevoel gewoon goed, weinig fouten
zal hem wel eens vragen hoe hij dat doetquote:Op woensdag 26 september 2007 18:59 schreef JortK het volgende:
[..]
Ja lijkt mij niet te doen, maar als jij zegt dat het werkt
Bij Traktor DJ Studio kun je met de ASIO4ALL drivers het center/rear kanaal van je 5.1 geluidskaart als koptelefoon uitgang gebruiken waardoor je net als bij draaitafels de koptelefoon voor de cue kunt gebruiken.quote:Op woensdag 26 september 2007 18:49 schreef JortK het volgende:
Iedereen aan de virtual DJ... volgens mij is dat echt niet te doen met 1 geluidskaart want dan hoor je toch maar 1 plaat deze hele tijd
Of kun je dat instellen ?
Ik heb op me laptop geen 5:1 kaart dus het houdt sowieso gauw opquote:Op woensdag 26 september 2007 19:02 schreef mstx het volgende:
[..]
Bij Traktor DJ Studio kun je met de ASIO4ALL drivers het center/rear kanaal van je 5.1 geluidskaart als koptelefoon uitgang gebruiken waardoor je net als bij draaitafels de koptelefoon voor de cue kunt gebruiken.![]()
mijn laptop heeft dat ook nietquote:Op woensdag 26 september 2007 19:05 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik heb op me laptop geen 5:1 kaart dus het houdt sowieso gauw op
quote:Op woensdag 26 september 2007 19:45 schreef 16meter het volgende:
Abject - Tuduuuuuu tududuuuu Tuuduuu tuduuuuduuduuuu
Lekkere titel ookquote:Op woensdag 26 september 2007 19:45 schreef 16meter het volgende:
Abject - Tuduuuuuu tududuuuu Tuuduuu tuduuuuduuduuuu
Haha oke gezellig. Er gaan er veel van FOK! zo te zien. Meet?quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:04 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ja jonge ga ook :p wij zijn er ook weer met dat vage groepje van de vorige keer hehe
Ja zowiezo Houniet? En wie nog meer? Jij weet me wel weer te vindenquote:Op woensdag 26 september 2007 21:33 schreef Nashje het volgende:
[..]
Haha oke gezellig. Er gaan er veel van FOK! zo te zien. Meet?
Waar staat die liveset van Faistos trouwens?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | 21:00 - 22:30 Jowan 22:30 - 00:00 Tony 00:00 - 01:30 Zany 01:30 - 01:50 Zany & Noisecontrollers 01:50 - 02:30 Zany 02:30 - 03:00 Zany & Max Enforcer 03:00 - 03:30 Zany 03:30 - 03:50 Southstylers 03:50 - 04:15 Zany 04:15 - 04:45 Donkey Rollers 04:45 - 05:00 Zany 05:00 - 05:30 Zany & Technoboy 05:30 - 06:00 Zany 06:00 - 06:30 Zany & Isaac vs The Viper 06:30 - 07:00 Zany Hosted by MC DV8 Bluebox 23:00 - 00:15 Greg C 00:15 - 01:15 Lethal MG vs Q-ic 01:15 - 02:45 Tony 02:45 - 04:00 Lobotomy Inc 04:00 - 05:15 Ruthless 05:15 - 06:30 Pavo |
quote:01:30 - 01:50 Zany & Noisecontrollers
als je het over nummers van Noisecontrollers hebt, denk ik dat je Creatures bedoeltquote:Op donderdag 27 september 2007 18:51 schreef renz0r het volgende:
Creaters, nog 2 waarbij ik de naam ff kwijt bent...en meer materiaal ken ik niet...
wtf mijn fout wat doe jequote:Op donderdag 27 september 2007 18:54 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als je het over nummers van Noisecontrollers hebt, denk ik dat je Creatures bedoelt
Jij hebt de reacties op PF! gelezenquote:Op donderdag 27 september 2007 18:54 schreef Tha_Bartman het volgende:
de time table zal wel een globale indeling zijn..en die kan best verschillen met de werkelijkheid aangezien dat bij de nederlandse ook zo wasdus ik zou me geen zorgen maken over wie hoe lang draait ik dnek dat het een gezellige boel gaat worden daar achter die tafels
O.Aquote:Op donderdag 27 september 2007 20:25 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Jij hebt de reacties op PF! gelezen
nou... in die reset hardstyle mix zitten er 6 in 15 min. dus 2 erbij moet wel lukken denk ikquote:Op donderdag 27 september 2007 18:47 schreef nattermann het volgende:
Maar liefst 20 minutenkunnen ze 5 plaatjes draaien
ja sjiek he! Op een gegeven moment ook nog Saaitekquote:Op donderdag 27 september 2007 20:37 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
O.Amaar kijk naar zany's verjaardag daar was het toch ook maar een beetje aan kloten
Dat was vet met SMM , jammer dat Tatanka nog niet ff wat van zijn platen liet horenquote:Op donderdag 27 september 2007 20:41 schreef LeonH het volgende:
[..]
nou... in die reset hardstyle mix zitten er 6 in 15 min. dus 2 erbij moet wel lukken denk ik![]()
[..]
ja sjiek he! Op een gegeven moment ook nog Saaitekwat niet was aangekondigd en ook nog es SMM met 3 plaatjes ofzo
![]()
Heerlijk was dat!quote:Op donderdag 27 september 2007 21:20 schreef LeonH het volgende:
iedereen rustig plaatje opzetten vanaf het begin zowat... SMM komt ff: Pitch flink omhoog, je hoorde 3 keer de vocal i got tonight van Mess Up en meteen BAM BAM BAM!Daar houd ik van! Niet eerst die eeuwig durende intro... doe dat maar lekker tijdens het mixen
Tommyknocker vs. Sunbeam - Twisted World (The Viper Mashup)quote:Op donderdag 27 september 2007 21:54 schreef VinceVega het volgende:
help ik zoek een nummer,
intro begint zoiets van:
'you know, we were never meant to exist in the outside world"
quote:Southstylers - Blending Beats E.P.
art. nr. : FUSION 042-5
A1. Pounding Remix (Deeper Inside Mix)
B1. Pwoap (Live Mix)
B2. Wicked Generaton
Release datum : maandag 1 oktober 2007
Medium : 12-inch
Label : Fusion Records
Nog naar NY dan? Ik weet het nog niet...quote:Op zaterdag 29 september 2007 12:45 schreef ReMcOrE het volgende:
misschien vanavond vanaf 18.00 al feest
van 18.00 tot 22.30 waarschijnlijk feest bij lokale radiozender, vanavond ook live op regionale tv-zender te volgenquote:Op zaterdag 29 september 2007 12:50 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Nog naar NY dan? Ik weet het nog niet...
Lees zojuist op partyflock dat er wordt gewerkt aan een hardstyleconcept in Bozzin! (Bericht van DJ Marcky, dat zal toch wel redelijk betrouwbaar zijn, nietquote:Op dinsdag 25 september 2007 20:32 schreef LeonH het volgende:
[..]
misschien kunnen we b2s eens gaan spammen of ze er niet een Euphoria willen houden![]()
![]()
Als ik het me goed herinneren is het aankomende week Trilok & Chiren en nog iemand (vergeten) de week erop is Deeppack er !quote:Op zondag 30 september 2007 10:52 schreef JortK het volgende:
Gizmo_-_Club_Fresh_Hardhouse_(Fresh_FM)-FM-26-09-2007-hM
Deepackquote:Op zondag 30 september 2007 13:01 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Als ik het me goed herinneren is het aankomende week Trilok & Chiren en nog iemand (vergeten) de week erop is Deeppack er !
Wat zijn dit? Downloadable tracks ofzo? Waar copy je die link dan van?quote:Op zondag 30 september 2007 13:03 schreef JortK het volgende:
Hardstyle_Mafia_live_-_Nightfly's_B-Day_Bash_(FearFM)-SBD-16-09-2007-HSF
fijn? FIJN???quote:Op zondag 30 september 2007 14:45 schreef SDJ het volgende:
Ja hoor, hij was weer fijn (XQ Zany BE)
Echt waar Zoen op je voorhoofd voor dit bericht!quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:05 schreef nattermann het volgende:
[..]
Lees zojuist op partyflock dat er wordt gewerkt aan een hardstyleconcept in Bozzin! (Bericht van DJ Marcky, dat zal toch wel redelijk betrouwbaar zijn, niet?)
mijn berichtje: Klik
Eindelijk, hoop dat het wat wordt daar, want Bozzini lijkt me een perfecte locatie voor zulke feesten!
Liveset, vond um erg lekker en heb um ook direct op hardcentral gezet!quote:Op zondag 30 september 2007 14:32 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Wat zijn dit? Downloadable tracks ofzo? Waar copy je die link dan van?
troost je, jij hebt iig nog 'vrienden' die gaan. Ik kan niemand enthousiasmeren om mee te gaanquote:Op zondag 30 september 2007 15:47 schreef mstx het volgende:
* mstx zoekt nog vervoer naar Reset. De auto van m'n "vrienden" zit vol.![]()
waar kan ik deze vinden mijn interesse is namelijk gewektquote:Op zondag 30 september 2007 18:30 schreef JortK het volgende:
super marco may vs dj vortex @ dorian gray 17-02-2007
Als je 10 minuten wacht dan weet je wel waarquote:Op zondag 30 september 2007 19:54 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
waar kan ik deze vinden mijn interesse is namelijk gewekt
van mij mag die jump allemaal wel weg, Dana mag ook opstappen, en Vince hebben we in 2005 al als afsluiter gehad...quote:Op zondag 30 september 2007 14:35 schreef Tha_Bartman het volgende:
qlimax belgie line up :
line up:
Lobotomy Inc
Ghost
Ruthless
Headhunterz
Technoboy
Zany & The Prophet
Deepack
Dana
Vince
toch wel vet als de nederlandse ongeveer hetzelfde isalleen dan minus de jump en een andere afsluiter
al mag vince vna mij ook weer komen
Onno en Frank waren goed bezig, jammer dat Marcel ziek wasquote:Op zondag 30 september 2007 18:26 schreef
hardstyle_babbels het volgende:
Gister niet zo lang in NY geweest, maar wel op het moment dat A-lusion en Deepack aan het draaien waren...Toch nog vrij veel voor mij onbekende en erg mooie platen gehoord!![]()
ja dat zei ik toch ook alquote:Op zondag 30 september 2007 21:00 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
van mij mag die jump allemaal wel weg, Dana mag ook opstappen, en Vince hebben we in 2005 al als afsluiter gehad...
Maar wel een verdomd geil nummerquote:Op donderdag 27 september 2007 22:29 schreef nattermann het volgende:
[..]
Tommyknocker vs. Sunbeam - Twisted World (The Viper Mashup)
maar dat is meer hardcore
Ongetwijfeldquote:Op zondag 30 september 2007 22:27 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Maar wel een verdomd geil nummer.
Ja die is onderweg met op de b-kant tempo pusherquote:Op maandag 1 oktober 2007 13:12 schreef ishetik het volgende:
Heeft iemand enig idee of Glowiej - I Got You uitgebracht word op vinyl en zo ja wanneer?!
Ik ook, alleen dan op Project Hardcorequote:Vet weekendje achter de rug
Idd, bartman zei nog dat je even voorbij liep. Maar je was al beetje te ver eer dat ik het door had.quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:12 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik zag he in een flits voorbijkmen bij je was denk ik op weg naar de bar, maar je liep veel te sneldus kon je niet meer aantikken
maar het was een zeer geslaagd feestdie posters die ze gratis weggaven
![]()
quote:Southstylers - Blending Beats E.P.
art. nr. : FUSION 042-5
A1. Pounding Remix (Deeper Inside Mix)
B1. Pwoap (Live Mix)
B2. Wicked Generaton
Release datum : maandag 1 oktober 2007
Medium : 12-inch
Label : Fusion Records
Dat zal best wel jaquote:Op maandag 1 oktober 2007 19:07 schreef Pelgrim het volgende:
10 November southstylers in de Time out, ik twijfel of ik moet gaan. Waarschijnlijk hartstikke druk vanwege Zany dan.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:27 schreef ishetik het volgende:
Hmm tempo pusher zegt me wel wat, maar kan me zo even niet voor de geest halen hoe die ook alweer ging..
Dan moet je dus duidelijk voor Euphoria kiezenquote:Op maandag 1 oktober 2007 19:07 schreef Pelgrim het volgende:
10 November southstylers in de Time out, ik twijfel of ik moet gaan. Waarschijnlijk hartstikke druk vanwege Zany dan.
Ik ga zeker naar Euphoria, check de line up man:quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:07 schreef Da_Ripper het volgende:
10 November:
- southstylers Time out
- Euphoria Paard van Troje
- A-Lusion, Prophet Nijkerveen
- Houseclassics HeinekenMH
Om maar een paar feesten die avond te noemen![]()
Ik luister het andere channelquote:Op maandag 1 oktober 2007 22:16 schreef Boy_Snakeye het volgende:
lekker setje van de vision op FearFm (nieuwe van de Equal mindz)
8 okt komt Jones
Ik heb er echt op gelet op jouw shirtje, maar heb je echt niet gezien.quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:22 schreef LeonH het volgende:
Heeft iemand hier nog iemand zien rondhuppelen met een shirtje aan met oordopjes en een mp3-speler erop aan de voorkant?
Heb werkelijk niemand gezien alleen het shirtje van Boy, maar wist dus niet wie van de 3 het was![]()
Dat ziet er inderdaad een potje lekker uitquote:Op maandag 1 oktober 2007 22:16 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik ga zeker naar Euphoria, check de line up man:
Line-up
Beholder favoriet
D-Block & S-te-Fan
Kevin Kaos
Zany
Zatox
MC: Villain
hm... mja... Volgende keer beter!quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:24 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ik heb er echt op gelet op jouw shirtje, maar heb je echt niet gezien.![]()
Ik vier er mijn verjaardag dus je bent welkomquote:Op maandag 1 oktober 2007 22:24 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Dat ziet er inderdaad een potje lekker uit![]()
Maar wel in Den Haag, Tilburg was beter geweestquote:Op maandag 1 oktober 2007 22:16 schreef JortK het volgende:
Ik ga zeker naar Euphoria, check de line up man:
@Nattermanquote:Op zaterdag 29 september 2007 22:05 schreef nattermann het volgende:
[..]
Lees zojuist op partyflock dat er wordt gewerkt aan een hardstyleconcept in Bozzin! (Bericht van DJ Marcky, dat zal toch wel redelijk betrouwbaar zijn, niet?)
mijn berichtje: Klik
Eindelijk, hoop dat het wat wordt daar, want Bozzini lijkt me een perfecte locatie voor zulke feesten!
Errug goed... goed geluid... goed party vollukquote:Op maandag 1 oktober 2007 22:30 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Maar wel in Den Haag, Tilburg was beter geweest![]()
hoe is die tent? Ik lees net de discussie op partyflock
Goede keuzequote:Op maandag 1 oktober 2007 22:38 schreef Da_Ripper het volgende:
* Euphoria toegevoegd aan persoonlijke agenda
quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:30 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik vier er mijn verjaardag dus je bent welkom
Aaah, dat zal dus de datum zijn!quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:32 schreef LeonH het volgende:
[..]
@Natterman
De agenda van Jones:
02.11.2007 [22.30 - 00.00]
Explosive Cartuning, Bozzini (Kerkrade)
![]()
Dat klinkt heel goed! Es kijken of ik dan van de partij kan zijnquote:Op maandag 1 oktober 2007 19:07 schreef Pelgrim het volgende:
quote:Op maandag 1 oktober 2007 22:48 schreef JortK het volgende:
[..]
Goede keuze
Als ik je tegenkom krijg je zeker een biertje van me
Oke cool. Staat nog niks op de Time-Out site zelf. Maar hier ben ik zéker van de partij. Zal inderdaad wel pleuris druk worden.quote:Op maandag 1 oktober 2007 23:36 schreef Pelgrim het volgende:
[..]
http://partyflock.nl/party/104366:Your_ultimate_Time_Out.html
Weet je wat druk gaat worden. De matrixx a.s. zaterdag. Echt niet normaal. Nu al meer dan 2000 inschrijvingen op PF. Das echt ziek....quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 08:49 schreef Nashje het volgende:
[..]
Oke cool. Staat nog niks op de Time-Out site zelf. Maar hier ben ik zéker van de partij. Zal inderdaad wel pleuris druk worden.
En dan te bedenken dat ik nog mensen aan het vertellen ben dat er iets heel erg leuks is in de matrixx as zaterdagquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:13 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Weet je wat druk gaat worden. De matrixx a.s. zaterdag. Echt niet normaal. Nu al meer dan 2000 inschrijvingen op PF. Das echt ziek....
Godverquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:13 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Weet je wat druk gaat worden. De matrixx a.s. zaterdag. Echt niet normaal. Nu al meer dan 2000 inschrijvingen op PF. Das echt ziek....
Same here, ik twijfel echt nou......quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:51 schreef Sethje het volgende:
Ik ga zaterdag wss niet naar de Matrixx lijkt me toch te druk.
Volgende week vrijdag 3 years ect D_block & S-te-fan en jones, en dan zaterdag hardforce A-lusion,jones,josh & wesz
Southstylers ben ik ook bij
niet over jullie maar in het algemeen; twijfelaars zijn goed. Weet zo snel ff niet meer precies WELK feestje @ xx, maar heb eerder gezien oa op PF, dat de bezoekersaantallen stegen, en dat daardoor mensen begonnen te twijfelen en afhaken, en daardoor er uiteindelijk een hoop mensen minder gaan.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:19 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Same here, ik twijfel echt nou......
Nou gemiddeld haken er 200 tot 300 mensen af, zover ik het een keer bijgehouden heb, maar ik zie wel weer.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:51 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
niet over jullie maar in het algemeen; twijfelaars zijn goed. Weet zo snel ff niet meer precies WELK feestje @ xx, maar heb eerder gezien oa op PF, dat de bezoekersaantallen stegen, en dat daardoor mensen begonnen te twijfelen en afhaken, en daardoor er uiteindelijk een hoop mensen minder gaan.
Was toen in een discussie, het word zo druk, bladiebla... en uiteindelijk viel het hardstikke mee, en hadden die mensen een gruwelijk feestje gemist
dus gewoon gaan zeg ik![]()
Sta je te tellen bij de deur?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:13 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Nou gemiddeld haken er 200 tot 300 mensen af, zover ik het een keer bijgehouden heb, maar ik zie wel weer.
nee ik kijk meestal de avond ervoor hoeveel mensen zich ingeschreven hebben en hoeveel uiteindelijk het feestje toch uit hun agenda hebben gehaaldquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |