Was wel lachen..Ik vond Max Enforcer vet, lekkere zaagplaten...Lownoise I got you en Tempo Pusher...voor de rest ben k best veel kwijt maar showtek was weer kankersaai en Zany als aflsuiter..het was wel vermakelijk maarniet echt supervet...quote:Op zondag 23 september 2007 17:52 schreef 16meter het volgende:
Hoe was Euphoria in 013?
Leek mij toch wel een aardig feestje. Had er graag bij willen zjin.
Weer typisch op zn Zany's zeg maarquote:Op zondag 23 september 2007 21:20 schreef Sethje het volgende:
[..]
Was wel lachen..Ik vond Max Enforcer vet, lekkere zaagplaten...Lownoise I got you en Tempo Pusher...voor de rest ben k best veel kwijt maar showtek was weer kankersaai en Zany als aflsuiter..het was wel vermakelijk maarniet echt supervet...
Ik vond het supervet! Leep draaide in het begin gewoon lekker old skool hardstyle. En voor de rest heb ik me op alle fronten goed vermaakt.quote:Op zondag 23 september 2007 17:52 schreef 16meter het volgende:
Hoe was Euphoria in 013?
Leek mij toch wel een aardig feestje. Had er graag bij willen zjin.
quote:Op maandag 24 september 2007 11:20 schreef Tha_Bartman het volgende:
Xclusive Zany belgie gaat Zany's 400ste optreden wordenreden voor meer feest dacht ik zo
wattan, zaterdag?quote:Op maandag 24 september 2007 17:39 schreef LeonH het volgende:
Nu zaterdag zeker weten aanwezig!!! Heb er zin in! Eindelijk weer eens een hele nacht lang lekker alleen maar beuqen, na al die festivals etc
Trouwens:
VA_-_DJs_United_Remix_Files_Vol.1-WEB-2007-SRG
quote:
quote:
Klinkt goed. Zanyquote:Op maandag 24 september 2007 09:09 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ik vond het supervet! Leep draaide in het begin gewoon lekker old skool hardstyle. En voor de rest heb ik me op alle fronten goed vermaakt.
ff wat gepraat met DV8, Tony en showtek. Ook ben ik nog persoonlijk gefeliciteerd door Zany himself![]()
En Zany draaide gewoon zany style, maar het einde was supervet. MC Villian zei de sluitende worden, zany pakt de microfoon over en roept "Wille gullie bass" en toen ging het nog even los!!!!
En toen was het stil. En toen begon het weer. Terwijl Zany wegloopt begonnen we "Zaaaannyyy ken z'n bier niet op" Echt te grappig.
Zatox draaide hem zaterdag nog, wat zagen gek!!quote:Op maandag 24 september 2007 09:09 schreef Boy_Snakeye het volgende:
"Wille gullie bass" en toen ging het nog even los!!!!
Gizmo - Power 2 Da Peoplequote:
quote:
Allemaal fout.quote:
ook fout, A-lusion Live & Deepack natuurlijkquote:Op maandag 24 september 2007 19:02 schreef mstx het volgende:
[..]
[..]
Allemaal fout.Daniele Mondello natuurlijk.
hahahaha, PWNEDquote:Op maandag 24 september 2007 19:45 schreef 16meter het volgende:
Waarom zijn er in het oosten vaak betaalbare, gezellige, kleine hardstyle feestjes en hier niet?
Wou dat Nijmegen dat ook had in plaats van Arnhem, dan kan ik er tenminste lopend erheenquote:Op maandag 24 september 2007 19:45 schreef 16meter het volgende:
Waarom zijn er in het oosten vaak betaalbare, gezellige, kleine hardstyle feestjes en hier niet?
Heeft Arnhem het wel dan?quote:Op maandag 24 september 2007 20:03 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Wou dat Nijmegen dat ook had in plaats van Arnhem, dan kan ik er tenminste lopend erheen
Beter kijkenquote:Op maandag 24 september 2007 20:05 schreef mstx het volgende:
[..]
Heeft Arnhem het wel dan?![]()
http://partyflock.nl/city/49:Arnhem.html Ik zie er geen één.
Worden in de Matrixx geen HS-feesies gegeven?quote:Op maandag 24 september 2007 20:03 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Wou dat Nijmegen dat ook had in plaats van Arnhem, dan kan ik er tenminste lopend erheen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |