Ja doel dan meer op het centrum van nijmegen...quote:Op maandag 24 september 2007 20:17 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Worden in de Matrixx geen HS-feesies gegeven?
Waar anders in Nijmegen.?
Peppermill toch. Ooit een keer geweest omdat mijn ex daar op fietsafstand woont. Best leuke tent...quote:Op maandag 24 september 2007 20:22 schreef nattermann het volgende:
Hier ook niks te doen, Zuid-Limburg
Je zou ook meer dan 2km moeten fietsen he voor een feestjequote:Op maandag 24 september 2007 20:22 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ja doel dan meer op het centrum van nijmegen...
6 okt.quote:Op maandag 24 september 2007 20:32 schreef 16meter het volgende:
[..]
Je zou ook meer dan 2km moeten fietsen he voor een feestje
XXLerator is toch meestal niet verkeerd wat grote namen betreft.
Nah, 2 keer geweest, naar Graceland 2 en 3.. Was wel leuk, voor een keertje. Voor de rest vind ik het een vrij sfeerloze tentquote:Op maandag 24 september 2007 20:23 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Peppermill toch. Ooit een keer geweest omdat mijn ex daar op fietsafstand woont. Best leuke tent...
Waar woon je dan?quote:Op maandag 24 september 2007 19:45 schreef 16meter het volgende:
Waarom zijn er in het oosten vaak betaalbare, gezellige, kleine hardstyle feestjes en hier niet?
Heyyy op Graceland 3 heb ik nog gedraaid, afgelopen editie op 5 ook, maar was de sfeer idd behoorlijk ver te zoeken! echt zonde. Jamz' b-day party was het weer super in de Pepp!quote:Op maandag 24 september 2007 20:42 schreef nattermann het volgende:
[..]
Nah, 2 keer geweest, naar Graceland 2 en 3.. Was wel leuk, voor een keertje. Voor de rest vind ik het een vrij sfeerloze tent![]()
Discotheek Mondial ooit van gehoord? Leuke tent, alleen wordt daar amper hardstyle gedraaid. Elke week te vinden![]()
Jammer dat er hier maar zo weinig hardstylefeesten zijn, in het Mecc moet eens iets groots geregeld worden, net zoals de bedoeling was met nieuwjaar, afgelopen jaar! Se7en Sins.
Gokje: Basebank & Lownoise - The Orgasm (Original Hardstyle Mix) ?quote:Op maandag 24 september 2007 21:13 schreef Da_Ripper het volgende:
Hoorde net op Hard.fm een nummertje:
Intro is met een engelse meid die verteld hoe haar orgasme was. Aan het eind zegt ze dat ze alleen maar zijn donkere ogen ziet en: 'I'm coooooooooooooming". Gedurende de track komt ze regelmatig terug met: "Orgasms"
iemand enig idee
Jaa, Bozzini! Daar móet gewoon eens een goed feest gegeven worden met grote namen! Niet zoiets als vorige week (alleen D&S als grote naam), maar iets met Headhunterz, Zany, Southstylers, Alpha Twins, The Prophet, Dana of iets dergelijks in de line-up zodat ze tenminste volle bak hebben daar!quote:Op maandag 24 september 2007 21:06 schreef LeonH het volgende:
[..]
Toch ga ik eens een mailtje oid dergelijks naar Bozzini sturen. De ideale plek om hardstyle feesten te geven, en wat ik heb gelezen gaat het goed met die tent dus ook cash zat om een paar vette namen neer te zetten!
Wat een geil nummer overigens. Sinds IQ 2006 een van mijn favorietenquote:Op maandag 24 september 2007 21:13 schreef Da_Ripper het volgende:
Hoorde net op Hard.fm een nummertje:
Intro is met een engelse meid die verteld hoe haar orgasme was. Aan het eind zegt ze dat ze alleen maar zijn donkere ogen ziet en: 'I'm coooooooooooooming". Gedurende de track komt ze regelmatig terug met: "Orgasms"
iemand enig idee
Ja okej, voor iemand die uit un dorp van het zuiden des lands komt ligt die in Eindhovenquote:Op maandag 24 september 2007 21:11 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Eindhoven? Gemert!
quote:
behoorlijk geyle tracklist ja... Take on My Bootleg, Ride With Usquote:Op maandag 24 september 2007 22:43 schreef JortK het volgende:
Deepack_Live_At_Energy2000-SBD-21-09-2007-HSF
dan krijgt zany het druk.quote:Op maandag 24 september 2007 21:27 schreef nattermann het volgende:
[..]
Jaa, Bozzini! Daar móet gewoon eens een goed feest gegeven worden met grote namen! Niet zoiets als vorige week (alleen D&S als grote naam), maar iets met Headhunterz, Zany, Southstylers, Alpha Twins, The Prophet, Dana of iets dergelijks in de line-up zodat ze tenminste volle bak hebben daar!
Ja ach de vibe die Marcel maakt vind ik altijd zo lekkerquote:Op maandag 24 september 2007 23:52 schreef LeonH het volgende:
[..]
behoorlijk geyle tracklist ja... Take on My Bootleg, Ride With Us![]()
Maar wel o zo bedroevend slecht gemixt zeg![]()
quote:Op maandag 24 september 2007 20:05 schreef mstx het volgende:
Heeft Arnhem het wel dan?![]()
http://partyflock.nl/city/49:Arnhem.html Ik zie er geen één.
Heeft die dat nou niet dan?quote:
omdat hij Zany én Southstylers laat komen snaptequote:Op dinsdag 25 september 2007 10:59 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Heeft die dat nou niet dan?
1 meer of minder maakt dan ook niet uit
Ja jonge ga ook :p wij zijn er ook weer met dat vage groepje van de vorige keer hehequote:Op dinsdag 25 september 2007 11:02 schreef Nashje het volgende:
Misschien dat ik zaterdag ook wel wéér naar Time-Out ga. Afgelopen zaterdag al gratis entree en nu heb ik zelf ook nog een verjaardagskaart.
Binnenkort Explosive Car Tuning en de dag erna Dana. Dat wordt een leip weekend
Niet heel bijzonder; Luna. Maar verder is er niet veel te doen dus dan is een avondje timeout altijd wel best. Pato en Duco draaien vaak redelijk nieuwe shit en als Luna net zon setje weggeeft als op Mysteryland is mijn avond geslaagdquote:Op dinsdag 25 september 2007 11:09 schreef JortK het volgende:
Wie komen er in de Time-out dan aankomend weekend?
Waar?!?!?!quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:47 schreef hardstyle_babbels het volgende:
In de locale discotheek deepack en A-lusion zaterdag...
Ik lees (bijna) nooit terugquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:08 schreef Sethje het volgende:
Is al gepost..in NY Hengelo
Die bassdrum is echt te vet.quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:58 schreef ReMcOrE het volgende:
n/of http://www.recess.nl/info.asp?info=53630&desc=Activator-Mc-Syco-2-Mc`s-1-DJ al ergens tegengekomen??
feestjes in Arnhem, Nijmegen, Apeldoorn of Amersfoort pakken wij ook af een toe meequote:Op maandag 24 september 2007 20:03 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Wou dat Nijmegen dat ook had in plaats van Arnhem, dan kan ik er tenminste lopend erheen
ik schrok nietquote:Op maandag 24 september 2007 23:18 schreef JortK het volgende:
Ik heb wat mensen op Partyflock toegevoegd dus niet schrikken huh
had ik ook al gepost, hopelijk kan ik daar bij aanwezig zijnquote:Op dinsdag 25 september 2007 12:47 schreef hardstyle_babbels het volgende:
In de locale discotheek deepack en A-lusion zaterdag...
over 2 weken staan ze samen in New York Hengelo, als 'vrienden van het huis' --> klikquote:Op dinsdag 25 september 2007 17:40 schreef Georgezzz het volgende:
Zany![]()
![]()
![]()
Noisecontrollersheerlijk die nieuwe tracks op fusion
Beetje verquote:Op dinsdag 25 september 2007 18:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
over 2 weken staan ze samen in New York Hengelo, als 'vrienden van het huis' --> klik
Dat is die trackquote:Op dinsdag 25 september 2007 18:25 schreef Teqronaut het volgende:
Kan iemand me maybe vertellen welke track headhunterz draaien in hun Q-Base set op ongeveer 8:10
begint met " Rock civilisation"
Ik ben echt een ramp met tracktitels
samequote:Op dinsdag 25 september 2007 18:43 schreef Houniet het volgende:
Time Out voor mij waarschijnlijk [afbeelding] dag later naar AFCA, lekker brak weekend weer
Ik ga ook eens kijken of dat kan... of naar de party van meneer Mondelloquote:Op dinsdag 25 september 2007 18:43 schreef Houniet het volgende:
Time Out voor mij waarschijnlijk [afbeelding] dag later naar AFCA, lekker brak weekend weer
ik ook nietquote:Op dinsdag 25 september 2007 19:16 schreef Houniet het volgende:
ik heb het niet zo op daniele
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |