Heeft die dat nou niet dan?quote:
omdat hij Zany én Southstylers laat komen snaptequote:Op dinsdag 25 september 2007 10:59 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Heeft die dat nou niet dan?
1 meer of minder maakt dan ook niet uit
Ja jonge ga ook :p wij zijn er ook weer met dat vage groepje van de vorige keer hehequote:Op dinsdag 25 september 2007 11:02 schreef Nashje het volgende:
Misschien dat ik zaterdag ook wel wéér naar Time-Out ga. Afgelopen zaterdag al gratis entree en nu heb ik zelf ook nog een verjaardagskaart.
Binnenkort Explosive Car Tuning en de dag erna Dana. Dat wordt een leip weekend
Niet heel bijzonder; Luna. Maar verder is er niet veel te doen dus dan is een avondje timeout altijd wel best. Pato en Duco draaien vaak redelijk nieuwe shit en als Luna net zon setje weggeeft als op Mysteryland is mijn avond geslaagdquote:Op dinsdag 25 september 2007 11:09 schreef JortK het volgende:
Wie komen er in de Time-out dan aankomend weekend?
Waar?!?!?!quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:47 schreef hardstyle_babbels het volgende:
In de locale discotheek deepack en A-lusion zaterdag...
Ik lees (bijna) nooit terugquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:08 schreef Sethje het volgende:
Is al gepost..in NY Hengelo
Die bassdrum is echt te vet.quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:58 schreef ReMcOrE het volgende:
n/of http://www.recess.nl/info.asp?info=53630&desc=Activator-Mc-Syco-2-Mc`s-1-DJ al ergens tegengekomen??
feestjes in Arnhem, Nijmegen, Apeldoorn of Amersfoort pakken wij ook af een toe meequote:Op maandag 24 september 2007 20:03 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Wou dat Nijmegen dat ook had in plaats van Arnhem, dan kan ik er tenminste lopend erheen
ik schrok nietquote:Op maandag 24 september 2007 23:18 schreef JortK het volgende:
Ik heb wat mensen op Partyflock toegevoegd dus niet schrikken huh
had ik ook al gepost, hopelijk kan ik daar bij aanwezig zijnquote:Op dinsdag 25 september 2007 12:47 schreef hardstyle_babbels het volgende:
In de locale discotheek deepack en A-lusion zaterdag...
over 2 weken staan ze samen in New York Hengelo, als 'vrienden van het huis' --> klikquote:Op dinsdag 25 september 2007 17:40 schreef Georgezzz het volgende:
Zany![]()
![]()
![]()
Noisecontrollersheerlijk die nieuwe tracks op fusion
Beetje verquote:Op dinsdag 25 september 2007 18:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
over 2 weken staan ze samen in New York Hengelo, als 'vrienden van het huis' --> klik
Dat is die trackquote:Op dinsdag 25 september 2007 18:25 schreef Teqronaut het volgende:
Kan iemand me maybe vertellen welke track headhunterz draaien in hun Q-Base set op ongeveer 8:10
begint met " Rock civilisation"
Ik ben echt een ramp met tracktitels
samequote:Op dinsdag 25 september 2007 18:43 schreef Houniet het volgende:
Time Out voor mij waarschijnlijk [afbeelding] dag later naar AFCA, lekker brak weekend weer
Ik ga ook eens kijken of dat kan... of naar de party van meneer Mondelloquote:Op dinsdag 25 september 2007 18:43 schreef Houniet het volgende:
Time Out voor mij waarschijnlijk [afbeelding] dag later naar AFCA, lekker brak weekend weer
ik ook nietquote:Op dinsdag 25 september 2007 19:16 schreef Houniet het volgende:
ik heb het niet zo op daniele
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |