Dat heb ik gedaan, maar hij staat hier niet bij.quote:Op donderdag 20 september 2007 18:06 schreef Mikkie het volgende:
[..]
De OP staat in Wiki, dus dat kun je zelf doen
whehequote:
niets voor mij bijquote:Op donderdag 20 september 2007 23:53 schreef Dizer het volgende:
[TK] Dizer's grote DVD uitverkoop!!!!!
quote:Op zaterdag 22 september 2007 12:52 schreef RuneRose het volgende:
Gefeliciteerd, Timo! Hou oud ben je geworden?
Thanksquote:Op zaterdag 22 september 2007 21:09 schreef Professional het volgende:
Proficiat Timo!
ben je daar geweest? heb alleen de samenvatting gezien. Ongeloofelijkquote:En dan toch voetbal:
Roda zit niet echt mee voor je op deze mooie zaterdagavond.
Thanks. Maar het gaat veel te snel qua leeftijdquote:Op zondag 23 september 2007 16:09 schreef drs_Kiwi het volgende:
Teerd TImo![]()
(25 jaar is een prima leeftijd)
ik heb problemen met alle audio tracks van de toppers 2007quote:Op maandag 24 september 2007 11:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
Heeft 1 van jullie ook problemen met de DTS Track van de Toppers 2007 DVD?
Ik wou hem niet maken eigenlijk, te makkelijkquote:Op maandag 24 september 2007 12:06 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ik heb problemen met alle audio tracks van de toppers 2007![]()
ben maar blij dat je er niet bent geweestquote:Op zondag 23 september 2007 22:39 schreef Professional het volgende:
Nope, ben niet daargeweest.
Heb onze oppersjeng John Dennier (of hoe schrijf je dat) geluisterd op de radio. Het was echt 10x niks. Totale schande dat je van dit team verliest.
quote:Anyway, nog berg dvd`s gekregen?
Dihiiiiiiiiiiiizerquote:Op donderdag 20 september 2007 23:53 schreef Dizer het volgende:
[TK] Dizer's grote DVD uitverkoop!!!!!
Niemand koopt ze tochquote:Op donderdag 27 september 2007 23:36 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
DihiiiiiiiiiiiizerStop nou toch met het aanbieden van die Buffy & Angel CE's. Die 2 boxen met de complete seizoenen bevatten die lompe plastic dozen.
De CE's zijn veel toffer om te hebben
Topper! Tijdje geleden gezien in de bios, ga zelf binnenkort Brothers en Open Hearts nog even aanschaffen.quote:
Even jezelf met een 2e account aanmelden en gaan met die banaanquote:Dear [...],
How about ten cool films, worth £100, for £17.99? Sounds too good to be true, but with a little help from your friends, they could be yours.
If you know someone who might like to register on hmv.com, click here to send a recommendation. If they sign up, we'll email you and your friends two special codes. You can use either code on hmv.com to pick which dvd collection you want for £17.99.
Here's the two collections you can choose from:
Classic Cinema Collection: An American in Paris, Calamity Jane, Cat on a hot tin roof, Doctor Zhivago, Maltese Falcon, Meet me in St. Louis, Mildred Pierce, North by Northwest, Rebel without a cause, Where eagles dare.
or
Modern Classics Collection: Best in show, Bonnie and Clyde, Bullitt, Dirty Harry, Enter the dragon, Falling down, Get Carter (the original version), Getaway, LA confidential, Mystic river.
It's our way of saying thanks to everyone who introduces a friend to hmv.com.
Enjoy.
the hmv team
quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:15 schreef slindenau het volgende:
Emailtje van HMV.
[..]
Even jezelf met een 2e account aanmelden en gaan met die banaan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |