Ja geen idee... Ik zat rustig achter de PC, de latten liggen gewoonte slapen, enineensquote:Op maandag 17 september 2007 21:01 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ontploft? Hoe krijg je dat voor mekaar?
een van de leukste dagen van dit jaar was dat. voor mij.quote:Op maandag 17 september 2007 21:03 schreef ChipsZak. het volgende:
Daarom druiven ftw!
[afbeelding]
Dit ontplofte tenminste niet. Ook die Yogi drink niet.
Dat kan ik niet betalenquote:Op maandag 17 september 2007 21:04 schreef De-oneven-2 het volgende:
Coca-Cola, Alex.
T was mn vies weer camera. Niet duur,200 euro of zo, maar ik had m wel altjd bij me.quote:Op maandag 17 september 2007 21:05 schreef TheSorrow het volgende:
aSj!
Coca Cola
Was t een dure cam? En beter laat je je papieren goed drogen
Dankjewel.quote:Op maandag 17 september 2007 21:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
een van de leukste dagen van dit jaar was dat. voor mij.
Ja klopt. We hebben toen echt van alles gekocht. Behalve de dingen waar we voor weg warenquote:Op maandag 17 september 2007 21:09 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dankjewel.
Lekker eten was het dan ook.
We hebben zelfs toen mijn kadootje voor Tom zijn 21e verjaardag gekocht!
True. Cept voor Toms dootje. Daar was ik wel naar opzoekquote:Op maandag 17 september 2007 21:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja klopt. We hebben toen echt van alles gekocht. Behalve de dingen waar we voor weg waren
200 euro vind ik toch een hoop geld, zonde manquote:Op maandag 17 september 2007 21:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
T was mn vies weer camera. Niet duur,200 euro of zo, maar ik had m wel altjd bij me.
En ik zou eigenlijk al mn belangrijke papieren en zo meenemen naar mn ouders vandaag, om wat zaken te regelen, maar ik ben nu erg blj dat ik dat in al mn lksheid niet gedaan heb ja
nou ja ik ga maar ff dweilen nu, voor mn hele vloer kleverig is....
Sleutelhanger is vet hipquote:Op maandag 17 september 2007 21:13 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
True. Cept voor Toms dootje. Daar was ik wel naar opzoek
Ohnee, helemaal niet. Ik was opzoek naar een kaart. Ik vond de sleutelhanger. Kaart is later zelf inelkaar geflutst![]()
Vertelquote:Op maandag 17 september 2007 21:15 schreef Deoxyribonucleic het volgende:!
ik weet wat jij voor Tom wou kopen!!
Mijn kaart is de beste die er tussenzat. Slayergastje stond eropquote:Op maandag 17 september 2007 21:16 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Sleutelhanger is vet hipHangt er nog steeds aan
En je Kerry King kaart! Geweldig
eerlijk gezegd dacht ik dat jij een verzilverde bong voor hem wou kopen, maar das ook goedquote:Op maandag 17 september 2007 21:16 schreef ChipsZak. het volgende:
Een geyle blowup doll versie van mij? Ja.
Maar die kon ik nergens vinden.
Toen moestie het doen met een sleutelhanger.
Er posten hier meer niet groningers dan groningers.quote:Op maandag 17 september 2007 21:18 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
eerlijk gezegd dacht ik dat jij een verzilverde bong voor hem wou kopen, maar das ook goed![]()
mag ik hier wle posten, ik ben helegaar geen groninger
ik was laatst in Heerenveenquote:Op maandag 17 september 2007 21:20 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Er posten hier meer niet groningers dan groningers.
(stink friezen)
Kloptquote:Op maandag 17 september 2007 21:19 schreef TheSorrow het volgende:
Ik toch ook niet
En een bong, neeeee joh, dat is geen cadeautje wat aSj zou geven
CONGRATS!quote:Op maandag 17 september 2007 21:21 schreef Lyssa het volgende:
Ik heb een nieuwe kamer
21m2 met eigen keuken, douche en toilet op de nieuwe boteringe
me happy
Ja, maar dr aanspreken durven we weer niet he.quote:Op maandag 17 september 2007 21:21 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik was laatst in Heerenveen
en ik zag daar een lekker wief!
Jaja, ik hoor je nu zeggen, HOAX, maar het was wel zo![]()
Euh, ik ben een autist!quote:Op maandag 17 september 2007 21:22 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja, maar dr aanspreken durven we weer niet he.
Hihiquote:Op maandag 17 september 2007 21:21 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
KloptJe kent me nu wel een btj
![]()
Al was dat gedeelte van mij vanaf seconde 1 nogal duidelijk me dunkt![]()
Sucky sucky 5$?quote:Op maandag 17 september 2007 21:23 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Euh, ik ben een autist!![]()
en lekkere wijven zijn net zoals antiek
als je het aanraakt, MOET je het kopen![]()
Ik weet best dat je een autist bent, Deoquote:Op maandag 17 september 2007 21:23 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Euh, ik ben een autist!![]()
en lekkere wijven zijn net zoals antiek
als je het aanraakt, MOET je het kopen![]()
Van wie hoor ik nou altijd verhalen over jou?quote:Op maandag 17 september 2007 21:26 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Neen, vrouwmenschen zijn een mysterie voor mij, en maar goed ook
want als ik vrouwen begrijp, ben ik homo![]()
Ik moet gewoon een keer met jou en Sebas chillen in Grunnquote:Op maandag 17 september 2007 21:28 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Van wie hoor ik nou altijd verhalen over jou?
En wie zat er op dezelfde school als jou?
Tadam.
Sowieso die school alleen al, had een anwijzing kunnen zijn
Ken auch.quote:Op maandag 17 september 2007 21:28 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ik zweer het je, het zijn Grunse terroristen!
Laten we dat doen idd.quote:Op maandag 17 september 2007 21:29 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Ik moet gewoon een keer met jou en Sebas chillen in Grunn
ik ben een mafkees, op zijn zachtst gezegdquote:Op maandag 17 september 2007 21:29 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Laten we dat doen idd.Mini meet.
Ws de vaagste die ik ooit ga meemaken dan.![]()
Mensne die zichzelf een mafkees vinden zijn meestal gewon achterlijk.quote:Op maandag 17 september 2007 21:31 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik ben een mafkees, op zijn zachtst gezegd![]()
en moderator EN een fries, zit jij even met de gebakken perenquote:Op maandag 17 september 2007 21:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mensne die zichzelf een mafkees vinden zijn meestal gewon achterlijk.
Ik vind mezelf ook een mafkees btw.
en ik houd geeneens van gebakken perenquote:Op maandag 17 september 2007 21:34 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
en moderator EN een fries, zit jij even met de gebakken peren
Electric six is ZO 2003quote:Op maandag 17 september 2007 21:35 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
You!
I wanna take you to a gay bar,
I wanna take you to a gay bar,
I wanna take you to a gay bar, gay bar, gay bar.
Let's start a war, start a nuclear war,
At the gay bar, gay bar, gay bar.
Wow! (Shout out loud)
At the gay bar.
Now tell me do ya, a do ya have any money?
I wanna spend all your money,
[Pause]
I've got something to put in you,
Wow! (Shout out loud)
You're a superstar, at the gay bar.
Yeah! you're a superstar, at the gay bar.
Superstar.
Super, super, superstar
Geweldig.quote:Op maandag 17 september 2007 21:31 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik ben een mafkees, op zijn zachtst gezegd![]()
ik kan ook dingen verkeerd opvatten, maar dan kijk ik je aan zoalsquote:Op maandag 17 september 2007 21:36 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Geweldig.
3 mafkezen kan nooit goed gaan.
Vooral niet als daaronder zich ook nog es autisten bevinden![]()
Ik ben bang dat dit grammaticaal een foute zin is, vergeef mij![]()
Gelukkig heb ik vanaf groep 1 bij een zware PDD-NOS'er in de klas gezeten, tot en met groep 8, dus ik weet er genoeg van
Ze is wel heel aardig trouwens. Alleen moet ik een btj oppassen met dingen zeggenAls ze het te persoonlijk opvat ben ik zo mn hand kwijt
.
Ik ben on en off en on en weer off, de hele avond al. Enorm irritant...quote:
DO2. Aangenaam.quote:Op maandag 17 september 2007 21:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
En wie zijn al die onbekende mensen?.
Komt door dat meet in de TT, icm Groningen. Komen normaal in het Groningen mee topic. Zoals deze topicreeks jou fanclub is, is die reeks Astrid haar fanclub.quote:Op maandag 17 september 2007 21:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ben on en off en on en weer off, de hele avond al. Enorm irritant...
En wie zijn al die onbekende mensen?.
Sebas is niet bol meerquote:Op maandag 17 september 2007 21:37 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik kan ook dingen verkeerd opvatten, maar dan kijk ik je aan zoals
een bolle, een dunne en een rare bij elkaar, hoezeee![]()
Nou, deze topicreeks is niet bepaald mijn fanclub hoor.quote:Op maandag 17 september 2007 21:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Komt door dat meet in de TT, icm Groningen. Komen normaal in het Groningen mee topic. Zoals deze topicreeks jou fanclub is, is die reeks Astrid haar fanclub.
ik mag geen meisjes slaan, hoe onmeisjes achtig ze kunnen zijnquote:Op maandag 17 september 2007 21:40 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Sebas is niet bol meer![]()
Hoe vaak moet ik dat nou nog zeggen
Ja. PDD-NOS'ers vatten alles verkeerd op.
Jij bijt/slaat/krabt/prikkeldraad/enig andere martelvorm tenminste niet, dus?
Ha!quote:Op maandag 17 september 2007 21:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
. Ik keek vandaag oude topics door en in het eerste Springsteentopic zeg jij dat zijn muziek er maar niet in wil bij je. Twee minuten later post ik mijn eerste post in dat topic..
Welles!quote:Op maandag 17 september 2007 21:41 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik mag geen meisjes slaan, hoe onmeisjes achtig ze kunnen zijn
en je hebt me helegaar neit gezegd dat sebas geen bolle meer was
Hoeveel van zijn albums heb je ondertussen ook alweer?quote:
Ik niet!quote:Op maandag 17 september 2007 21:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nou, deze topicreeks is niet bepaald mijn fanclub hoor.. Maar ah, allemaal mensen van ONZ dus? Vandaar dat ik ze niet ken.
Do2, Dad, nice to meet you. Ik keek vandaag oude topics door en in het eerste Springsteentopic zeg jij dat zijn muziek er maar niet in wil bij je. Twee minuten later post ik mijn eerste post in dat topic..
Géén idee, ik drink geen cola.quote:Op maandag 17 september 2007 21:44 schreef Alexxxxx het volgende:
Tineke, jij hebt verstand van schoonmaken
Stap 1 was de cola opnemen
Stap 2 de vloer insmeren met heet water met dreft
wat is stap 3?en eventuele verdere stappen?
Laten intrekken even? Dan droog maken?quote:Op maandag 17 september 2007 21:44 schreef Alexxxxx het volgende:
Tineke, jij hebt verstand van schoonmaken
Stap 1 was de cola opnemen
Stap 2 de vloer insmeren met heet water met dreft
wat is stap 3?en eventuele verdere stappen?
Laten intrekken? 't Moet er toch juist uit? Deppen, dat sowieso.quote:Op maandag 17 september 2007 21:47 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Laten intrekken even? Dan droog maken?
Ik weet niet hoorDat is hoe ik het zou doen.
de dreft in laten trekken. de cola is al weg opzich.quote:Op maandag 17 september 2007 21:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Laten intrekken? 't Moet er toch juist uit? Deppen, dat sowieso.
Neequote:Op maandag 17 september 2007 21:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, sorry. Ik dacht dat ze de cola in wilde laten trekken.
quote:Op maandag 17 september 2007 21:53 schreef TheSorrow het volgende:
* TheSorrow stelt zich voor als Tom
Holy shit!quote:Op maandag 17 september 2007 21:52 schreef Alexxxxx het volgende:
best heet hier nu btw. heb de verwarming op 35 gezet om mn jas sneller te laten drogen.
quote:Op maandag 17 september 2007 21:55 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
* TheSorrow kust deze schone jonkvrouwe haar hand
quote:
jij bent raar.quote:Op maandag 17 september 2007 22:04 schreef ChipsZak. het volgende:
Silvio ken ik zelf wel.
Hij kende mij niet, maar ik hem wel, vorig jaar Noorderzonwas het toen ik op hem af kwam lopen met een mega lange stok, hem in zn buik prikte en hem mee deelde dat ik hem kende en hij mij niet. Mijn naam zei en vervolgens verder liep
![]()
Ik kan ze nog ( net ) op 1 hand tellen.quote:Op maandag 17 september 2007 21:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hoeveel van zijn albums heb je ondertussen ook alweer?.
Een note voor een anti friezen opmerking in een groningen-topic, dat maakt vast indruk,quote:Op maandag 17 september 2007 21:26 schreef Alexxxxx het volgende:
feli Lyssa!
En ik mag Jesse tegenwoordig nots voor zn anti-fryske opmerkingen
Het is trouwens de tweede keer dat er een fles cola bij me ontploft... Vorige keer was in de auto in Groningen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |