Welles!quote:Op maandag 17 september 2007 21:41 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik mag geen meisjes slaan, hoe onmeisjes achtig ze kunnen zijn
en je hebt me helegaar neit gezegd dat sebas geen bolle meer was
Hoeveel van zijn albums heb je ondertussen ook alweer?quote:
Ik niet!quote:Op maandag 17 september 2007 21:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nou, deze topicreeks is niet bepaald mijn fanclub hoor.. Maar ah, allemaal mensen van ONZ dus? Vandaar dat ik ze niet ken.
Do2, Dad, nice to meet you. Ik keek vandaag oude topics door en in het eerste Springsteentopic zeg jij dat zijn muziek er maar niet in wil bij je. Twee minuten later post ik mijn eerste post in dat topic..
Géén idee, ik drink geen cola.quote:Op maandag 17 september 2007 21:44 schreef Alexxxxx het volgende:
Tineke, jij hebt verstand van schoonmaken
Stap 1 was de cola opnemen
Stap 2 de vloer insmeren met heet water met dreft
wat is stap 3?en eventuele verdere stappen?
Laten intrekken even? Dan droog maken?quote:Op maandag 17 september 2007 21:44 schreef Alexxxxx het volgende:
Tineke, jij hebt verstand van schoonmaken
Stap 1 was de cola opnemen
Stap 2 de vloer insmeren met heet water met dreft
wat is stap 3?en eventuele verdere stappen?
Laten intrekken? 't Moet er toch juist uit? Deppen, dat sowieso.quote:Op maandag 17 september 2007 21:47 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Laten intrekken even? Dan droog maken?
Ik weet niet hoorDat is hoe ik het zou doen.
de dreft in laten trekken. de cola is al weg opzich.quote:Op maandag 17 september 2007 21:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Laten intrekken? 't Moet er toch juist uit? Deppen, dat sowieso.
Neequote:Op maandag 17 september 2007 21:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, sorry. Ik dacht dat ze de cola in wilde laten trekken.
quote:Op maandag 17 september 2007 21:53 schreef TheSorrow het volgende:
* TheSorrow stelt zich voor als Tom
Holy shit!quote:Op maandag 17 september 2007 21:52 schreef Alexxxxx het volgende:
best heet hier nu btw. heb de verwarming op 35 gezet om mn jas sneller te laten drogen.
quote:Op maandag 17 september 2007 21:55 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
* TheSorrow kust deze schone jonkvrouwe haar hand
quote:
jij bent raar.quote:Op maandag 17 september 2007 22:04 schreef ChipsZak. het volgende:
Silvio ken ik zelf wel.
Hij kende mij niet, maar ik hem wel, vorig jaar Noorderzonwas het toen ik op hem af kwam lopen met een mega lange stok, hem in zn buik prikte en hem mee deelde dat ik hem kende en hij mij niet. Mijn naam zei en vervolgens verder liep
![]()
Ik kan ze nog ( net ) op 1 hand tellen.quote:Op maandag 17 september 2007 21:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hoeveel van zijn albums heb je ondertussen ook alweer?.
Een note voor een anti friezen opmerking in een groningen-topic, dat maakt vast indruk,quote:Op maandag 17 september 2007 21:26 schreef Alexxxxx het volgende:
feli Lyssa!
En ik mag Jesse tegenwoordig nots voor zn anti-fryske opmerkingen
Het is trouwens de tweede keer dat er een fles cola bij me ontploft... Vorige keer was in de auto in Groningen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |