Je vergeet je Excel af te sluitenquote:Op donderdag 13 september 2007 09:31 schreef tequi3 het volgende:
* Start Excel op.
* Ziet lastige dingen.
* Start Fok! op.
Ik weet kan er niets aan doen, het is een gavequote:Op donderdag 13 september 2007 09:31 schreef WhiteLightning het volgende:
haha, ja jij doet het het beste hoor!
Toch wel minstens 20% denk ik...quote:Op donderdag 13 september 2007 09:36 schreef tequi3 het volgende:
En hoeveel procent of werkuren gaan er vandaag gewerkt worden?
nou zolang het geen last wordt moet je maar de volgende delen ook openenquote:Op donderdag 13 september 2007 09:32 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik weet kan er niets aan doen, het is een gave
Ik ben de nieuwe harry potter aan het downloaden hier op mn werk, moet toch ook wat te doen hebben hequote:Op donderdag 13 september 2007 10:32 schreef WhiteLightning het volgende:
zo heb maar ff moh airborne net gehaald. heb ik weer wat te doen vanmiddag
ik heb m in de bios gezienquote:Op donderdag 13 september 2007 10:54 schreef WhiteLightning het volgende:
jezus zeg , lekker naar harry met zn toverstaf kijken.
je bent echt in aanzien gedaald bij mij
nee hoor ik zit ook gewoon te werkenquote:Op donderdag 13 september 2007 11:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
ben natuurlijk weer de enige die WEL wat te doen heeft vandaag?![]()
hahahaquote:Op donderdag 13 september 2007 12:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
had net iemand aan de lijn die thuis geen verbinding kon maken met zijn laptop -> ons netwerk ..
ging ie huilen ...![]()
quote:Op donderdag 13 september 2007 12:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
had net iemand aan de lijn die thuis geen verbinding kon maken met zijn laptop -> ons netwerk ..
ging ie huilen ...![]()
Klinkt als vrij relaxtt geld verdienen. Spelletjes spelen met je collega's, dvd's bekijken. Lekker tochquote:Op donderdag 13 september 2007 13:27 schreef lowrider het volgende:
goeiemiddag!![]()
't is hier f***ing rustig.. zit al bijna 2 weken letterlijk niks anders te doen dan een spelletje spelen/internetten af en toe wat zooi opruimen... hoop dat er snel weer wat te doen valt hier op de IT afdeling...
werk je in spanje ofzo ?quote:Op donderdag 13 september 2007 13:44 schreef Adidah het volgende:
Argh, het is veels te lekker weer om in een kantoor te zitten.
momenteel breek de zon hier ook door, dat is al erg zomers vergleken met voorgaande maandenquote:Op donderdag 13 september 2007 13:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
werk je in spanje ofzo ?
Nee, Zuid-Afrika. Het is gewoon fucking lekker weer buiten. Ik had gewoon bij het zwembad kunnen zittenquote:Op donderdag 13 september 2007 13:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
werk je in spanje ofzo ?
*proest*quote:Op donderdag 13 september 2007 13:51 schreef Fugie het volgende:
ja ik zag al iemand op de fiets zitten met handschoenen![]()
Was een vrouw, dus het is al ietwat logischer. Maar als je nu al handschoenen aanhebt wat dan als het vriest enzoquote:Op donderdag 13 september 2007 13:55 schreef Adidah het volgende:
[..]
*proest*![]()
Wat een pauper. Zo koud is het toch niet in Nederland.
nou hier is het nogal fris nu hoor. kzit hier nog wel in een t-shirt iig, truien komen over een maand of 2 welquote:Op donderdag 13 september 2007 14:00 schreef Fugie het volgende:
[..]
Was een vrouw, dus het is al ietwat logischer. Maar als je nu al handschoenen aanhebt wat dan als het vriest enzo
Nee, dat heeft hij zelf gedaan ... sommige figuren ... *zucht*quote:Op donderdag 13 september 2007 13:04 schreef Fugie het volgende:
toen heb jij de hoorn erop gesmeten![]()
na de pauze en nog steeds niets te doen
Vakantie.... ik moet nog 26 dagen wachten....quote:Op donderdag 13 september 2007 15:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
GVD, zit ik hier nog gewoon het langst ook ... 17:30 ...
Maaaaaaaaaaar .. het is nu wel lekker rustig, en morgen nog 1 dag en
dan vakantie !!!!!
Counterstriken bedoel je dusquote:Op donderdag 13 september 2007 15:58 schreef Fugie het volgende:
ik hoor net van onze compagnon in zweden dat ik waarschijnlijk nog 2 weken op mijn kont zit te nietsen
Blijf gewoon in Nederland, week bossen enzo .. (en de efteling, daar ergens zeg maar)quote:Op donderdag 13 september 2007 16:07 schreef OA het volgende:
Waar ga je heen op vakantie Droxz?
Hopen dat het weer een beetje wil meewerken dan!quote:Op donderdag 13 september 2007 16:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Blijf gewoon in Nederland, week bossen enzo .. (en de efteling, daar ergens zeg maar)
Lees net op de frontpage dat die leuke actractie dicht is![]()
inderdaad, zolang er geen regen valt vind ik het wel prima hoorquote:Op donderdag 13 september 2007 16:11 schreef OA het volgende:
[..]
Hopen dat het weer een beetje wil meewerken dan!![]()
Ik moest toch even denken, maarja, ik snap hem hahahahahquote:Op donderdag 13 september 2007 16:20 schreef Dylanesque het volgende:
Tot morgen, vrijdag is een GRTDOJW-dag bij uitstek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |