Je vergeet je Excel af te sluitenquote:Op donderdag 13 september 2007 09:31 schreef tequi3 het volgende:
* Start Excel op.
* Ziet lastige dingen.
* Start Fok! op.
Ik weet kan er niets aan doen, het is een gavequote:Op donderdag 13 september 2007 09:31 schreef WhiteLightning het volgende:
haha, ja jij doet het het beste hoor!
Toch wel minstens 20% denk ik...quote:Op donderdag 13 september 2007 09:36 schreef tequi3 het volgende:
En hoeveel procent of werkuren gaan er vandaag gewerkt worden?
nou zolang het geen last wordt moet je maar de volgende delen ook openenquote:Op donderdag 13 september 2007 09:32 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik weet kan er niets aan doen, het is een gave
Ik ben de nieuwe harry potter aan het downloaden hier op mn werk, moet toch ook wat te doen hebben hequote:Op donderdag 13 september 2007 10:32 schreef WhiteLightning het volgende:
zo heb maar ff moh airborne net gehaald. heb ik weer wat te doen vanmiddag
ik heb m in de bios gezienquote:Op donderdag 13 september 2007 10:54 schreef WhiteLightning het volgende:
jezus zeg , lekker naar harry met zn toverstaf kijken.
je bent echt in aanzien gedaald bij mij
nee hoor ik zit ook gewoon te werkenquote:Op donderdag 13 september 2007 11:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
ben natuurlijk weer de enige die WEL wat te doen heeft vandaag?![]()
hahahaquote:Op donderdag 13 september 2007 12:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
had net iemand aan de lijn die thuis geen verbinding kon maken met zijn laptop -> ons netwerk ..
ging ie huilen ...![]()
quote:Op donderdag 13 september 2007 12:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
had net iemand aan de lijn die thuis geen verbinding kon maken met zijn laptop -> ons netwerk ..
ging ie huilen ...![]()
Klinkt als vrij relaxtt geld verdienen. Spelletjes spelen met je collega's, dvd's bekijken. Lekker tochquote:Op donderdag 13 september 2007 13:27 schreef lowrider het volgende:
goeiemiddag!![]()
't is hier f***ing rustig.. zit al bijna 2 weken letterlijk niks anders te doen dan een spelletje spelen/internetten af en toe wat zooi opruimen... hoop dat er snel weer wat te doen valt hier op de IT afdeling...
werk je in spanje ofzo ?quote:Op donderdag 13 september 2007 13:44 schreef Adidah het volgende:
Argh, het is veels te lekker weer om in een kantoor te zitten.
momenteel breek de zon hier ook door, dat is al erg zomers vergleken met voorgaande maandenquote:Op donderdag 13 september 2007 13:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
werk je in spanje ofzo ?
Nee, Zuid-Afrika. Het is gewoon fucking lekker weer buiten. Ik had gewoon bij het zwembad kunnen zittenquote:Op donderdag 13 september 2007 13:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
werk je in spanje ofzo ?
*proest*quote:Op donderdag 13 september 2007 13:51 schreef Fugie het volgende:
ja ik zag al iemand op de fiets zitten met handschoenen![]()
Was een vrouw, dus het is al ietwat logischer. Maar als je nu al handschoenen aanhebt wat dan als het vriest enzoquote:Op donderdag 13 september 2007 13:55 schreef Adidah het volgende:
[..]
*proest*![]()
Wat een pauper. Zo koud is het toch niet in Nederland.
nou hier is het nogal fris nu hoor. kzit hier nog wel in een t-shirt iig, truien komen over een maand of 2 welquote:Op donderdag 13 september 2007 14:00 schreef Fugie het volgende:
[..]
Was een vrouw, dus het is al ietwat logischer. Maar als je nu al handschoenen aanhebt wat dan als het vriest enzo
Nee, dat heeft hij zelf gedaan ... sommige figuren ... *zucht*quote:Op donderdag 13 september 2007 13:04 schreef Fugie het volgende:
toen heb jij de hoorn erop gesmeten![]()
na de pauze en nog steeds niets te doen
Vakantie.... ik moet nog 26 dagen wachten....quote:Op donderdag 13 september 2007 15:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
GVD, zit ik hier nog gewoon het langst ook ... 17:30 ...
Maaaaaaaaaaar .. het is nu wel lekker rustig, en morgen nog 1 dag en
dan vakantie !!!!!
Counterstriken bedoel je dusquote:Op donderdag 13 september 2007 15:58 schreef Fugie het volgende:
ik hoor net van onze compagnon in zweden dat ik waarschijnlijk nog 2 weken op mijn kont zit te nietsen
Blijf gewoon in Nederland, week bossen enzo .. (en de efteling, daar ergens zeg maar)quote:Op donderdag 13 september 2007 16:07 schreef OA het volgende:
Waar ga je heen op vakantie Droxz?
Hopen dat het weer een beetje wil meewerken dan!quote:Op donderdag 13 september 2007 16:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Blijf gewoon in Nederland, week bossen enzo .. (en de efteling, daar ergens zeg maar)
Lees net op de frontpage dat die leuke actractie dicht is![]()
inderdaad, zolang er geen regen valt vind ik het wel prima hoorquote:Op donderdag 13 september 2007 16:11 schreef OA het volgende:
[..]
Hopen dat het weer een beetje wil meewerken dan!![]()
Ik moest toch even denken, maarja, ik snap hem hahahahahquote:Op donderdag 13 september 2007 16:20 schreef Dylanesque het volgende:
Tot morgen, vrijdag is een GRTDOJW-dag bij uitstek
Wij hebben hier een aparte server staan waar we alle mp3tjs heen copieerenquote:Op vrijdag 14 september 2007 08:03 schreef Dylanesque het volgende:
Goeiemorgen![]()
Paar afspraken staan vandaag, zit in m'n eentje, Bob Dylan cdtje meegenomen, knallen maar![]()
Ow das ook wel chill.. ik ben hier afhankelijk van een radio met crappy ontvangst als er niemand cd's meeheeftquote:Op vrijdag 14 september 2007 08:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wij hebben hier een aparte server staan waar we alle mp3tjs heen copieeren![]()
p.s niet doorvertellen aan de baas hahahaha
Zo, nog een paar uurtjes en dan eindelijk een weekje vrij/vakantie!
hahaquote:Op vrijdag 14 september 2007 08:08 schreef Megumi het volgende:
Ik heb niks te doen idd op het werk. Logisch want ben met vakantie.
Dat is geen werk meerquote:Op vrijdag 14 september 2007 08:14 schreef Adidah het volgende:
Whehe, ik mag vandaag de hele dag buiten naast het zwembad werken. En ik zit hier helemaal alleen, dus ik kan lekker chillen met een muziekje erbij
.
We hebben hier ook 2 radio's staan, helemaal dag kut muziek van 538 ...quote:Op vrijdag 14 september 2007 08:08 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ow das ook wel chill.. ik ben hier afhankelijk van een radio met crappy ontvangst als er niemand cd's meeheeft
Ik ben na een maand 3FM helemaal gek geworden van die herhalende tracklists en semi-grappige dj's. Nu aan de Classic Rockquote:Op vrijdag 14 september 2007 08:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
We hebben hier ook 2 radio's staan, helemaal dag kut muziek van 538 ...
altijd de zelfde nummers
Dan maar zachtjes muziek van mijn eigen pc hier,
2.1 geluid op mijn "werk pc"![]()
ik zou het liefste internetradio hier hebben, maar helaas dat wordt hem nooitquote:Op vrijdag 14 september 2007 08:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
Er is eigenlijk geen enkele zender waar ze voor mijn doen een beetje leuke muziek draaien,
vandaar dat ik altijd wel mijn eigen muziek bij me heb
Hier is ook alles geblocked, maarja, een server en een lokale schijf vol moetquote:Op vrijdag 14 september 2007 08:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zou het liefste internetradio hier hebben, maar helaas dat wordt hem nooit![]()
Wordt je ook niet helemaal gek van Hey There Delilah, In Love With Your Sister en al die andere crap die ze dagelijks 5 x draaienquote:Op vrijdag 14 september 2007 08:51 schreef WhiteLightning het volgende:
ik luister alleen maar naar radio3 op mn werk. het is een middenweg, want mijn muzieksmaak is niet hetzelfde als die van mijn collegas (ben wel blij, anders wordt het jantje smit luisteren, hypnomuziek dus )
nee hoor, het is altijd beter dan veronica en 538. moet je dat s aanzetten. ik wed dat je het niet langer volhoudt dan 1 uur.quote:Op vrijdag 14 september 2007 08:59 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Wordt je ook niet helemaal gek van Hey There Delilah, In Love With Your Sister en al die andere crap die ze dagelijks 5 x draaien
ik moet wel ..quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee hoor, het is altijd beter dan veronica en 538. moet je dat s aanzetten. ik wed dat je het niet langer volhoudt dan 1 uur.
vandaar je Tag: Schizofreen ? het gaat goed met ons hoor .....quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ik moet wel ..maarja, ik hem steeds een stukje zachter, dan valt het niet zo op
![]()
Leve de crappy ontvangst, geen Veronica of 538 hierquote:Op vrijdag 14 september 2007 09:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee hoor, het is altijd beter dan veronica en 538. moet je dat s aanzetten. ik wed dat je het niet langer volhoudt dan 1 uur.
ok nou nog erger is FreshFM.quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:09 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Leve de crappy ontvangst, geen Veronica of 538 hier![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |