quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:08 schreef boem-dikkie het volgende:![]()
Ben wel vaak in Groningen! En vanaf volgend jaar ga ik waarschijnlijk in Groningen wonen. Ik ga in iedergeval proberen een woonruimte te vinden.![]()
Woon nu in Assen , vlakbij dus. Maar wil uit huis en waarschijnlijk ga ik over anderhalf jaar in Groningen studeren ( HBO ) dus dat komt mooi uit.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:10 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]. Gezellig!
.
En Jesse, je hebt PM.
Werkt idd een stuk minder omslachtigquote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:10 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
. Gezellig!
.
En Jesse, je hebt PM.
Als je slim bent schrijf je je nu alvast in bij de IN dan heb je over anderhalf jaar zo een mooie kamerquote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:11 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Woon nu in Assen , vlakbij dus. Maar wil uit huis en waarschijnlijk ga ik over anderhalf jaar in Groningen studeren ( HBO ) dus dat komt mooi uit.
Zei ik toch!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:17 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Werkt idd een stuk minder omslachtig
Je bent al ingeschreven neem ik ff aan?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:11 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Woon nu in Assen , vlakbij dus. Maar wil uit huis en waarschijnlijk ga ik over anderhalf jaar in Groningen studeren ( HBO ) dus dat komt mooi uit.
Hey bob. Hoe is het met je been?quote:
Hé shit, ik ben vrij nu.quote:
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:21 schreef Jo0Lz het volgende:
Je bent al ingeschreven neem ik ff aan?
Het leeft nog! Maar is wel een paar mooie gaatjes rijker.quote:
Ah, maar met belachelijk is niks mis.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik wilde een heel toffe foto van mezelf maken waarbij ik de rook van de Glassexfles afblaas als bij een pistool om aan te geven hoe hard ik aan het schoonmaken ben geweest, maar het resultaat was vrij belachelijk..
Spiegelbeeld maok, spiegelbeeld.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:54 schreef maok het volgende:
Hé, het is bij jou al 5 uur geweest, dan ben ik eigenlijk al vrij![]()
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
[afbeelding]
Niks mis, zei je?.
Dit is enger dan halfnaakt in S&G..
Haha, moet hij weg dan?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Er was al veel te veel te zien, Jesse..
Het resultaat is vrij belachelijk, DaD.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
[afbeelding]
Niks mis, zei je?.
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:04 schreef MaxMark het volgende:
Ik ben van de inkoppers.
Ik had gewoon die hele foto niet moeten nemen.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:17 schreef teigan het volgende:
je had hem net de andere kant op moeten richten DaD..
Hai!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:24 schreef Sebasser het volgende:
Hai.
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:25 schreef Sebasser het volgende:
Gepaneerde speklappen die op beschimmelde broodkorsten lijken met sompige gebakken aardappelschijfjes, heerlijk.
Misschien wil hij helemaal niet op de foto, heb je daar wel eens aan gedacht?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ga nog even stofzuigen, hoe zal ik met de stofzuiger op de foto gaan?
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Indien je het nog niet had gemerkt: ik heb geen lul waar die slang om heen kan.quote:
James Bond pose 14.gifquote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nee en je bent ook geen dwerg, maar misschien levert het wel wat inspiratie opquote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Indien je het nog niet had gemerkt: ik heb geen lul waar die slang om heen kan.
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
[afbeelding]
Niks mis, zei je?.
Onze stofzuiger is zeer gewillig.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:27 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Misschien wil hij helemaal niet op de foto, heb je daar wel eens aan gedacht?
De privacy van apparaten is tegenwoordig ver te zoeken.
wees creatief doch sexy!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Indien je het nog niet had gemerkt: ik heb geen lul waar die slang om heen kan.
Aaah nee alsjeblieft nietquote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:37 schreef Alexxxxx het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=IC-ZvVSpdXo
Alsof het een vliegende bezem is!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Duo Starla is tof!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:39 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Aaah nee alsjeblieft niet, dat topic, is dat al door de shredder?
daar waren 30 delen vanquote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:42 schreef Crack_david het volgende:
[..]
Alsof het een vliegende bezem is!
Van ik weet niet meer hoe dat sprookje heette, maar die uit die rode sprookjesboeken met een cassettebandje erbij!
David de kabouter zat ook een cassetebandje bij.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:42 schreef Crack_david het volgende:
[..]
Van ik weet niet meer hoe dat sprookje heette, maar die uit die rode sprookjesboeken met een cassettebandje erbij!
Ik luister liever 'Psycraft - Alone'.quote:
En Kus ! dan?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:47 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik luister liever 'Psycraft - Alone'.
Of K3, alles beter dan deze crap.
Alhoewel, K3 gaat ook wel erg ver.
Dat klopt, maar vast geen 30 delen van een jongetje (of meisje weet ik eigenlijk niet meer) die op zn stofzuiger sterren op ging zuigenquote:
grutte gekquote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
[afbeelding]
Aaaah! Ik word opgezogen!
[afbeelding]
De slang als slang. Gelukkig was 't geen wurgslang..
Waar ben ik mee bézig?.
Tóen was 't heel grappig, nu al lang niet meer.quote:
Neujquote:
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:30 schreef Bullet-tooth het volgende:
Volgens mij is de 5.5 op Wiskunde binnen.
Hij was echt simpel deze keer. De helft kwam letterlijk uit de voortgangstoetsen en de uitwerkingen daarvan stonden nog in mijn GRquote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:37 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Een clubgenootje van me heeft hem weer niet gehaald![]()
Jaaaa, wij hadden ze allemaalquote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:42 schreef Crack_david het volgende:
[..]
Ik kan ook niet meer op de naam komen. Het was volgens mij een jongetje wat sterren ging verzamelen op een vliegende stofzuigerquote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:40 schreef maok het volgende:
[..]
Jaaaa, wij hadden ze allemaalIk kan me trouwens geen sprookjes met stofzuigers herinneren
Ja dat belletje kan ik me nog wel herineren, zo'n vals krakende 'ping'. (maar dat kan ook aan de kwaliteit van de casettebandjes hebben gelegen.) En altijd van die volwassenen die kinderstemmetjes deden zodat ze veel te zware stemmen hadden..quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:39 schreef Crack_david het volgende:
[..]
Ik kan ook niet meer op de naam komen. Het was volgens mij een jongetje wat sterren ging verzamelen op een vliegende stofzuiger
Ik kan me daarentegen wel weer het belletje voor de geest halen wat aangaf dat je de bladzijde om moest slaan![]()
Werkt beter dan Internet Explorerquote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
En FF heb ik niet, en dat vind ik eng..
Tuurlijkquote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Lieve, lieve, lieve PSM?. Jij bent altijd zo goed met die wiki, zou je alsjeblieft, voor mij, de vorige delen erin willen zetten?
.
.
Prachtige fotoquote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
[afbeelding]
Niks mis, zei je?.
Hou ons liever in toomquote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:34 schreef Alexxxxx het volgende:
Hey,kwartetjs maken door alleen DaD te quotenis mijn taak hoor
Ik heb nog wel meer te melden hoorquote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:34 schreef Alexxxxx het volgende:
Hey,kwartetjs maken door alleen DaD te quotenis mijn taak hoor
Zeker weten?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mijn aanwezigheid is meestal voldoende.
Zo schattigquote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:53 schreef Peterselieman het volgende:
Ik zag vanmiddag trouwens een jochie van 3 turfen hoog met een volwassen kat onder zijn arm bij ons door de straat lopen. Was een maf gezicht
ahaquote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben Belle Perez fan. Al jaren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |