James Bond pose 14.gifquote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ga nog even stofzuigen, hoe zal ik met de stofzuiger op de foto gaan?
Nee en je bent ook geen dwerg, maar misschien levert het wel wat inspiratie opquote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Indien je het nog niet had gemerkt: ik heb geen lul waar die slang om heen kan.
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
[afbeelding]
Niks mis, zei je?.
Dit is enger dan halfnaakt in S&G..
Onze stofzuiger is zeer gewillig.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:27 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Misschien wil hij helemaal niet op de foto, heb je daar wel eens aan gedacht?
De privacy van apparaten is tegenwoordig ver te zoeken.
wees creatief doch sexy!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Indien je het nog niet had gemerkt: ik heb geen lul waar die slang om heen kan.
Aaah nee alsjeblieft nietquote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:37 schreef Alexxxxx het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=IC-ZvVSpdXo
Alsof het een vliegende bezem is!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ga nog even stofzuigen, hoe zal ik met de stofzuiger op de foto gaan?
Duo Starla is tof!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:39 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Aaah nee alsjeblieft niet, dat topic, is dat al door de shredder?
daar waren 30 delen vanquote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:42 schreef Crack_david het volgende:
[..]
Alsof het een vliegende bezem is!
Van ik weet niet meer hoe dat sprookje heette, maar die uit die rode sprookjesboeken met een cassettebandje erbij!
David de kabouter zat ook een cassetebandje bij.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:42 schreef Crack_david het volgende:
[..]
Alsof het een vliegende bezem is!
Van ik weet niet meer hoe dat sprookje heette, maar die uit die rode sprookjesboeken met een cassettebandje erbij!
Ik luister liever 'Psycraft - Alone'.quote:
En Kus ! dan?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:47 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik luister liever 'Psycraft - Alone'.
Of K3, alles beter dan deze crap.
Alhoewel, K3 gaat ook wel erg ver.
Dat klopt, maar vast geen 30 delen van een jongetje (of meisje weet ik eigenlijk niet meer) die op zn stofzuiger sterren op ging zuigenquote:
grutte gekquote:Op woensdag 29 augustus 2007 17:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
[afbeelding]
Aaaah! Ik word opgezogen!
[afbeelding]
De slang als slang. Gelukkig was 't geen wurgslang..
Waar ben ik mee bézig?.
Tóen was 't heel grappig, nu al lang niet meer.quote:
Neujquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |