Die foto kwam toch ook niet van kuno af ?quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:45 schreef DavyE het volgende:
he Kuno wat was dat nou weer voor foto van die vrouw![]()
ik had die foto`s van die ftp server ingedachte![]()
hallo! die had ik geplaatst lolquote:Op maandag 27 augustus 2007 13:45 schreef DavyE het volgende:
he Kuno wat was dat nou weer voor foto van die vrouw![]()
ik had die foto`s van die ftp server ingedachte![]()
van wie danquote:Op maandag 27 augustus 2007 13:46 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Die foto kwam toch ook niet van kuno af ?![]()
Dat zeg ik !quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hallo! die had ik geplaatst lol
En waar is Kuno ?quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:53 schreef WhiteLightning het volgende:
kijk zo verlopen de bbqs van kuno [afbeelding]
quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:53 schreef WhiteLightning het volgende:
kijk zo verlopen de bbqs van kuno [afbeelding]
Alleen dan wel met Kuno onder zo'n vrouw ofzoquote:Op maandag 27 augustus 2007 13:55 schreef DavyE het volgende:
[..]
op die foto`s hopen we wel allemaal
![]()
vastgebonden aan de boom ?quote:
Arme Kunoquote:Op maandag 27 augustus 2007 13:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
vastgebonden aan de boom ?
als ik die foto bekijk heb ik totaal geen medelijden met kunoquote:
Nee als je de foto's van hem zelf bekijkt niet inderdaad.quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als ik die foto bekijk heb ik totaal geen medelijden met kuno
ja die gekke zweden hehquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:09 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nee als je de foto's van hem zelf bekijkt niet inderdaad.
Maar wel als ie vastgebonden aan een boom staat
ok heb je wat te vertellen dan ?quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:16 schreef Dylanesque het volgende:
T gaat echt nergens meer over hier he
Nee..quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ok heb je wat te vertellen dan ?
quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:23 schreef WhiteLightning het volgende:
nog maar een paar bbq babes dan maar
[afbeelding]
Dat is ook een lekker stukje vleesquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:29 schreef WhiteLightning het volgende:
kut ik heb geloof ik wat te diep in de waterpijp gekeken dit weekend! bah!
goedmakertje dan maar :
[afbeelding]
de saus zit er nog niet opquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:33 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat is ook een lekker stukje vlees
potdomme ik kan blijven scrollen, rekels!quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:30 schreef WhiteLightning het volgende:
zo dan heb je weer wat te verbergen dylanesque
Laat me raden, het is een soort van witte saus ?quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
de saus zit er nog niet op
Net alsof je het aanvoeltquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:37 schreef DeToXiC het volgende:
Ik kom er weer in op het goede moment zie ik...
We zijn magnolia dr verjaardag aan het vierenquote:
shoarmasausquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:37 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Laat me raden, het is een soort van witte saus ?
ik wist dat je kwam, dus dacht ik , ik post ff een fotoquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:37 schreef DeToXiC het volgende:
Ik kom er weer in op het goede moment zie ik...
gadverdamme, lekkere shoarma heb jij danquote:
Wie had het hier over shoarma....quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gadverdamme, lekkere shoarma heb jij dan
Je wist dat ik kwam...quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik wist dat je kwam, dus dacht ik , ik post ff een foto
Nee ! Nee ! Nee !quote:
Dat was ik net ook al aan het doenquote:Op maandag 27 augustus 2007 14:51 schreef Dylanesque het volgende:
Fuck dit, ik ga propjes gooien.
http://www.widro.com/throwpaper.html
21quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:52 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat was ik net ook al aan het doen![]()
Ik kwam maar tot 14![]()
quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:51 schreef Dylanesque het volgende:
Fuck dit, ik ga propjes gooien.
quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:49 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Wie had het hier over shoarma....
Ik had het over de saus bij die foto van dat vrouwtje in dat leren pakje
NEEEEEEEEEEE Ik had 20... komt ie net op de rand terecht en flikkerd ie erbuiten ! KUT SPELquote:
Mijn nr 22 was een 6,1quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:59 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEE Ik had 20... komt ie net op de rand terecht en flikkerd ie erbuiten ! KUT SPEL
Das gewoon helemaal tot het uiterstequote:
Ik ben ook alweer gestoptquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:02 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik hou ermee op, ik wordt er agressief van
er was hier vrijdag iemand met een flash versie van Warcraft... weet alleen de Url niet meerquote:
Welkom dan maarquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:05 schreef _Boo_ het volgende:
De ochtend doorgebracht met Bejeweled en Poker en inmiddels 381 keer m'n email gecheckt, ik weet het nu echt niet meer![]()
![]()
![]()
Bejeweledquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:05 schreef _Boo_ het volgende:
De ochtend doorgebracht met Bejeweled en Poker en inmiddels 381 keer m'n email gecheckt, ik weet het nu echt niet meer![]()
![]()
![]()
En als je nu het topic van vrijdag terugleest?quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:05 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
er was hier vrijdag iemand met een flash versie van Warcraft... weet alleen de Url niet meer![]()
Dat was best grappig was je tenminste 30 minuten mee bezig ofzo
Teveel werkquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:07 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
En als je nu het topic van vrijdag terugleest?![]()
ik wil een echte pc!!!!!!!!!!!11 bahquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:05 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
er was hier vrijdag iemand met een flash versie van Warcraft... weet alleen de Url niet meer![]()
Dat was best grappig was je tenminste 30 minuten mee bezig ofzo
Ik heb het toch maar gedaan en nog gevonden ookquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:07 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
En als je nu het topic van vrijdag terugleest?![]()
Ja zeg net in het topic komen en nog maar 35minuten hoeven werkenquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:10 schreef _Boo_ het volgende:
Ik ga aftellen, nog 35 minuten.
ja konden wij dat maar zeggen hehquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:10 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ja zeg net in het topic komen en nog maar 35minuten hoeven werken
Nou vooruit dan maar
Daar ben ik ook achtergekomen vorige week jaquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:08 schreef _Boo_ het volgende:
Thanks.
Bejeweled is leuk, zeker als je op tijd speelt en je tussendoor de telefoon moet opnemen. Extra dimensie.
Inderdaad, ik moet nog 3 uur en 45 minutenquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja konden wij dat maar zeggen heh
ik nog 75 minutenquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja konden wij dat maar zeggen heh
Dat doe ik ook altijdquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:13 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Daar ben ik ook achtergekomen vorige week jaEn maar door blijven klikken
![]()
Sleur hem mee het water in !quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:15 schreef WhiteLightning het volgende:
Dolfijn pak die dylanesque ss ff aan
Geen flash hierquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:19 schreef Teardrop-nl het volgende:
http://www.candystand.com/uk/play.do?id=18048
Moeten jullie echt gaan spelen dat houdt je echt een tijdje bezig
kan je dan ook een computer mee sturen ?quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:19 schreef Teardrop-nl het volgende:
http://www.candystand.com/uk/play.do?id=18048
Moeten jullie echt gaan spelen dat houdt je echt een tijdje bezig
Jahoor hoeveel wil je er hebben ? Heb er hier nog een stuk of 12 in het magazijn staanquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kan je dan ook een computer mee sturen ?
Wow, geen reet te doen hebben EN geen computer? Respect.quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kan je dan ook een computer mee sturen ?
Doe mij er 5quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:23 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Jahoor hoeveel wil je er hebben ? Heb er hier nog een stuk of 12 in het magazijn staan
Knap dat hij hier post hequote:Op maandag 27 augustus 2007 15:23 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Wow, geen reet te doen hebben EN geen computer? Respect.
doe er maar 2.quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:23 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Jahoor hoeveel wil je er hebben ? Heb er hier nog een stuk of 12 in het magazijn staan
ja ik ben toegewijd heh ?quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:23 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Wow, geen reet te doen hebben EN geen computer? Respect.
Nog een laptop erbij ? daar heb ik er ook nog stuk of 30 van staanquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
doe er maar 2.
1 fileserver en een gamecomputer
doe er maar eentje van alienwarequote:Op maandag 27 augustus 2007 15:26 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nog een laptop erbij ? daar heb ik er ook nog stuk of 30 van staan
Ja die heb ik dan weer niet hoor. Toshiba Tecra A8 zoek zelf maar opquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
doe er maar eentje van alienware
das ook niet verkeerd. ik zie dat er dual cores in zittenquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:27 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ja die heb ik dan weer niet hoor. Toshiba Tecra A8 zoek zelf maar op
Core 2 Duo inderdaadquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
das ook niet verkeerd. ik zie dat er dual cores in zitten
quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:33 schreef WhiteLightning het volgende:
moet je mn adress of wat ?
wat moet je ervoor hebben of wat ?quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:34 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]Moet je mn bankrekeningnr of wat ?
Ik weet niet eens wat die dingen kosten qua verkoop. We verhuren ze hier namelijkquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wat moet je ervoor hebben of wat ?
oh ik dacht dat jij een vrachtwagen had, en dat je weleens wat verliestquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:38 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat die dingen kosten qua verkoop. We verhuren ze hier namelijk
Haha nee als ik iets verlies moet ik het zelf betalenquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh ik dacht dat jij een vrachtwagen had, en dat je weleens wat verliest
Wie huurt er nou een laptop?quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:38 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat die dingen kosten qua verkoop. We verhuren ze hier namelijk
Geheel concept website ontwikkeling + onderhoud op die website + computer of laptop + reparaties en telefonische hulp voor bepaald bedrag per maandquote:
nou dan betaal je hem voor mijquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:41 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Haha nee als ik iets verlies moet ik het zelf betalen
Natuurlijk !!!! Doen we meteenquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou dan betaal je hem voor mij
jij verdient toch zat!quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:49 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Natuurlijk !!!! Doen we meteen![]()
De playboy ?quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:53 schreef Dylanesque het volgende:
Het is weer goed vertoeven hier op het gebied van Geen reet uitvoeren. Ik ben maar een boekje gaan lezen
Ik werk tussen het Fokken doorquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jij verdient toch zat!
je doet immers de hele dag geen reet
neehoor gewoon leesboekjequote:Op maandag 27 augustus 2007 15:56 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
De playboy ?
Ohnee die moet je dan natuurlijk ook bedekken
Nog het dubbele van wat hij zegt... tijd voor een cup a soupquote:Op maandag 27 augustus 2007 16:00 schreef WhiteLightning het volgende:
nog 1,5 uur zucht....................................... cup a soup tijd
In de playboy staan ook hele leuke leesverhalen hoorquote:
Ik ook en ik heb het ineens druk... ik wil ook een nieuwe topictitel... Een reet te doen op je werk...quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:57 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik werk tussen het Fokken door
Dan open je die maar lekker zelfquote:Op maandag 27 augustus 2007 16:01 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Ik ook en ik heb het ineens druk... ik wil ook een nieuwe topictitel... Een reet te doen op je werk...
Wat hij zegt !quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:02 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Dan open je die maar lekker zelf![]()
Ik...ben...weg....quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:05 schreef Dylanesque het volgende:
Die laatste paar minuten zijn het ergste.. ik.. wil.. weg!!!
ik zou haast wat anders gaan denken met deze titelquote:Op maandag 27 augustus 2007 16:01 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Ik ook en ik heb het ineens druk... ik wil ook een nieuwe topictitel... Een reet te doen op je werk...
Geen vieze dingen denken hoorquote:Op maandag 27 augustus 2007 16:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zou haast wat anders gaan denken met deze titel![]()
jij hebt het over minuten , ik over urenquote:Op maandag 27 augustus 2007 16:05 schreef Dylanesque het volgende:
Die laatste paar minuten zijn het ergste.. ik.. wil.. weg!!!
ik zou niet durvenquote:Op maandag 27 augustus 2007 16:08 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Geen vieze dingen denken hoor![]()
En ik over een eeuwigheid !quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jij hebt het over minuten , ik over uren
ja sorry, er is altijd baas boven baas heh ?!?quote:
En daarna kan ik meteen door naar mn nichtje die vandaag geslaagd is voor haar opleidingquote:Op maandag 27 augustus 2007 16:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja sorry, er is altijd baas boven baas heh ?!?
ah gefeliciteerdquote:Op maandag 27 augustus 2007 16:11 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En daarna kan ik meteen door naar mn nichtje die vandaag geslaagd is voor haar opleiding
Pics waarvan ? Mn nichtje ?quote:
Life sucksquote:Op maandag 27 augustus 2007 16:32 schreef WhiteLightning het volgende:
mja en de zon maar schijnen buiten. en als ik naar huis mag is het bewolkt
mja zon dag als vandaag is echt supervermoeiend. ik heb denk totaal 10 minuten werk gehad. echt niet normaal gewoonquote:
Vind ik wel mee vallen!quote:
mja met allemaal vrouwen om je heen zou ik dat ook zeggenquote:
Jij hebt geen recht van spreken !quote:
weet je het zeker ?? kijk nog s goedquote:Op maandag 27 augustus 2007 17:00 schreef Teardrop-nl het volgende:
Is kuno ook een vrouw dan ?
Want ik zie daar geen kerel tussen staan hoor
Ik zit er al een tijdje naar te staren maar ik ben er toch vrij zeker vanquote:Op maandag 27 augustus 2007 17:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
weet je het zeker ?? kijk nog s goed
ah oke sorry vergissing danquote:Op maandag 27 augustus 2007 17:05 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik zit er al een tijdje naar te staren maar ik ben er toch vrij zeker van
Maakt niet uit kan iedereen gebeurenquote:Op maandag 27 augustus 2007 17:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah oke sorry vergissing dan
Hier ook en niet zo'n beetje ook... Nog even en ik val serieus in slaapquote:Op maandag 27 augustus 2007 17:12 schreef WhiteLightning het volgende:
ja de vermoeidheid slaat toe heh
Ha Magnolia die ons komt vergezellen en wakker houdenquote:
Goed planquote:Op maandag 27 augustus 2007 17:16 schreef -Magnolia- het volgende:
Alsjeblieft niet,
Ik zit hier al aan de RedBull![]()
Heb ook maar 1 blikje hierquote:Op maandag 27 augustus 2007 17:18 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Goed plan![]()
Jammer dat ik dat hier niet heb![]()
Pfff ook dat nog op je verjaardag joh ? Dat lijkt me echt kutquote:Op maandag 27 augustus 2007 17:26 schreef -Magnolia- het volgende:
Nog 25 min..
Dan beginnen de oudergesprekken![]()
Heb het hele weekend al feest gehad, dus het valt mee hoor!quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:27 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Pfff ook dat nog op je verjaardag joh ? Dat lijkt me echt kut
Nou succes er maar mee danquote:Op maandag 27 augustus 2007 17:32 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Heb het hele weekend al feest gehad, dus het valt mee hoor!
Vanavond komen ouders nog langs op de koffie, en dan nog voorbereiden voor morgen...
Dank je wel, komt helemaal goed!quote:
graag gedaan dat hebben we wel voor je overquote:Op maandag 27 augustus 2007 17:35 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Dank je wel, komt helemaal goed!
Ik ga tafeltjes en stoeltjes klaarzetten, spreek jullie wel weer
En thnx voor alle lieve felicitaties!van Magno!
Eerste wat ik doe als ik binnen kom... Bakkie koffiequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:09 schreef WhiteLightning het volgende:
t zit helemaal vol hier. nou ik wacht wel even met koffie halen.
Vertel, wat heb je te doen ?quote:
Morguhquote:
Welkomquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:22 schreef Nineleven het volgende:
Koffie en slackoffice (backoffice), nix bijzonders dus
Vergaderzalen inplannen, evenementjes organiseren, mensen bellen, telefoontjes opnemen, mailtjes beantwoorden, dat soort dingenquote:
Nee dat doet iedereen maar lekker zelfquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:47 schreef WhiteLightning het volgende:
evenementjes naar de koffieautomaat organiseren ?
Dierentuinen vind ik lekkerder ruiken dan een wc na bezoek van collegaquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:54 schreef DavyE het volgende:
gadverdamme ging ff pissen naar de wc.
komt er zo`n viespeuk naar buiten, heeft die volgens mij keihard lopen schijten
Het stinkt daar naar een dierentuin![]()
![]()
Er valt hier vandaag weinig mee te lezen geloof ik.... Iedereen is aan het werkquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:17 schreef papierclipje het volgende:
gatver wat een schijtcollega..
ik heb mn bakjes koffie op en ben nu wakker genoeg om een beetje mee te lezen... hoewel... gaap
ik wacht eigenlijk op kuno zijn bbq verhaal en foto`squote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:47 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Er valt hier vandaag weinig mee te lezen geloof ik.... Iedereen is aan het werk
Dat was woensdag pas toch ?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:48 schreef DavyE het volgende:
[..]
ik wacht eigenlijk op kuno zijn bbq verhaal en foto`s![]()
![]()
Ik heb vandaag meer gedaan dan afgelopen 4 weken bij elkaarquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:44 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ben dr ook weer
toch wel bevredigend beetje werken
nou anders ik wel. fucking druk vandaag! , maar mij hoor je niet klagen hoor!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:03 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik heb vandaag meer gedaan dan afgelopen 4 weken bij elkaar![]()
ja das waar ik wacht wel in spanning afquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:54 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat was woensdag pas toch ?
Dus kun je voorlopig nog wel even wachten
Hier is het ook wel wat drukker maar nog niet echt om over naar huis te schrijven...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:03 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik heb vandaag meer gedaan dan afgelopen 4 weken bij elkaar![]()
Je moet niet alleen meelezen maar ook meeposten !quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou anders ik wel. fucking druk vandaag! , maar mij hoor je niet klagen hoor!
ik lees ondertussen hier nog gewoon mee
Pfoe, elke keer dat ik tijd heb om te fokken post ik hier even.. kan je nagaan hoe weinig dat isquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou anders ik wel. fucking druk vandaag! , maar mij hoor je niet klagen hoor!
ik lees ondertussen hier nog gewoon mee
Ik mis julliequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:33 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Pfoe, elke keer dat ik tijd heb om te fokken post ik hier even.. kan je nagaan hoe weinig dat is![]()
Het kan zomaar... Kijk maar naar de diehard posters hier in dit topic. Ze hebben me allemaal verlatenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:39 schreef papierclipje het volgende:
wow zowaar actief.. ik had eigenlijk de hoop een beetje opgegeven..
de middag moet nog komen he, dus er kan nog van alles gebeurenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:42 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Het kan zomaar... Kijk maar naar de diehard posters hier in dit topic. Ze hebben me allemaal verlaten
Adem inquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:46 schreef WhiteLightning het volgende:
sorry, maar ik had het echt ff druk. krijg zowaar hartkloppingen.
strak plan! en ff geen koffie!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:47 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Adem in
Adem uit
Neem een pauze
Kom op FOK!
whehehquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:46 schreef Teardrop-nl het volgende:
003. 152 Teardrop-nl
015. 109 WhiteLightning
027. 080 Dylanesque
048. 067 Kuno_van_Dijk
233. 025 DavyE
243. 024 -Magnolia-
Tsja je moet toch wat uitzoeken als je niets te doen hebt
Eens per dag heb ik zo'n moment... Nu is het weer helemaal voorbijquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
strak plan! en ff geen koffie!
revolutionaire water-ionische techniek!! Is dat niet geweldig Mike?!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:33 schreef WhiteLightning het volgende:
zo ik ben er weer.
wat vinden jullie van dit produkt trouwens ?
http://www.telsell.com/shopping.asp?MN=PRI-6783&UID=07082812044314&CNT=NL&LAN=NED
WOW ! voor maar ¤ 59,95... Deze actie mag u echt niet missen !!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:33 schreef WhiteLightning het volgende:
zo ik ben er weer.
wat vinden jullie van dit produkt trouwens ?
http://www.telsell.com/shopping.asp?MN=PRI-6783&UID=07082812044314&CNT=NL&LAN=NED
WOW vet hip! met led lampjes!quote:In de Fresh Air Globe zitten 6 LED lampjes, waarmee u verschillende lichtcombinaties kunt maken. U kunt Fresh Air Globe bestellen in Pearl en Zilver kleur. Wanneer u er twee tegelijkertijd bestelt, ontvangt u de tweede voor slechts ¤ 39,95 in plaats van ¤ 59,95.
eerder met gourmetten of fonduenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:42 schreef DavyE het volgende:
wie zal die fresh air globe nou gaan stelen?![]()
trouwens kuno kan dit wel gebruiken nare luchtjes na het bbqen![]()
ja precies hier is blijkbaar ook hetzelfde aan de hand.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:20 schreef papierclipje het volgende:
zoo even lekker gegeten. hmmm nog plannen voor de rest van de week?
het wordt hier langzamerhand toch weer wat drukker.. hoop vakantiegangers die terug komen.
ja dat is waarquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
eerder met gourmetten of fonduen
Prima, lekker kindjes pesten en ze hard laten werkenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:46 schreef DavyE het volgende:
[..]
hallohoe gaat ie kom je de dag al een beetje door
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:48 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Prima, lekker kindjes pesten en ze hard laten werken
Helemaal mijn ding![]()
![]()
![]()
Goed idee, moet er nog 2 geschiedenislessen doorheen brassen en ook nog verkeer...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:51 schreef DavyE het volgende:
jongens en meisje ik ga maar weer wat doen mss tot straks![]()
Ik mis altijd de keren dat je er bentquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:52 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Goed idee, moet er nog 2 geschiedenislessen doorheen brassen en ook nog verkeer...
Ciao!
Morgen wel lekker vrij
en ik van 13.00 tot 14.00quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:03 schreef -Magnolia- het volgende:
Bedacht me dat ik pauze heb tot 13.15![]()
je moet frogger opnieuw uitvinden?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:11 schreef Sequencial het volgende:
en hop
[afbeelding]
tja, nieuwe opdracht voor de komende maanden dus serieuz aan 't werk... ik mis dit topique![]()
en knopquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:11 schreef Sequencial het volgende:
en hop
[afbeelding]
tja, nieuwe opdracht voor de komende maanden dus serieuz aan 't werk... ik mis dit topique![]()
Hier ook.. alsof er iemand mee speeltquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:38 schreef WhiteLightning het volgende:
tis ook rennen of stilstaan hier. heb weer niets te doen
Ze gaan vast walruspiemelpakken verkopen in de museum-giftshopquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:15 schreef WhiteLightning het volgende:
"De penis gaat gelukkig weer naar een museum, en verdwijnt niet in een privecollectie."
moet je wel contra gewichten hebbenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:59 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Ze gaan vast walruspiemelpakken verkopen in de museum-giftshop![]()
geen leuke vrouwen erbij ?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:33 schreef DavyE het volgende:
tjonge wat een apen hier ze lopen hier alleen over de gang heen.
Ga wat doen ofzo![]()
ik hoor alleen maar mensen praten over de gang, het is niet te geloven.
Ik heb nu ook niks te doen, ik loop alleen niet doelloos over de gang heen
Ik FOK!samen met jullie
![]()
fotos ?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:35 schreef DavyE het volgende:
ja zo af en toe als ik naar de wc moet![]()
loop ik achter 1 die wel een goed figuur heeft.
dan denk ik loop jij maar ff mee het hoekje om....![]()
![]()
ja die moet ik stiekem maar eens met m`n telefoon maken.quote:
en als zij ook niks te doen heeft (maar wel een reetquote:
ja ik zit met smart te wachtenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:40 schreef DavyE het volgende:
[..]
ja die moet ik stiekem maar eens met m`n telefoon maken.
Ik wil het in ieder geval proberen alleen het probleem is dat de gang hier stikke donker is
maar ik ga het proberen![]()
En als iemand je ziet is hetquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:40 schreef DavyE het volgende:
[..]
Ik wil het in ieder geval proberen alleen het probleem is dat de gang hier stikke donker is
idd daar heb je wel gelijk inquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:42 schreef Sequencial het volgende:
[..]
en als zij ook niks te doen heeft (maar wel een reet) mag ze ook inloggen!
![]()
de politie bellen er zit hier een fok gluurderquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:44 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
En als iemand je ziet is hetdag reputatie
*klik*quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:40 schreef DavyE het volgende:
[..]
jij werkt zeker op de playboy mansion en jouw baas is zeker hugh heffnerquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:45 schreef WhiteLightning het volgende:
kijk dit is bij mij op de afdeling
[afbeelding]
nee ik ben de Tuinman. en ja je weet wat ze altijd met de tuinman doen heh ?!?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:47 schreef DavyE het volgende:
[..]
jij werkt zeker op de playboy mansion en jouw baas is zeker hugh heffner![]()
![]()
![]()
ik ga het eerst proberen zonder flitsquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:47 schreef Sequencial het volgende:
[..]
*klik*
!!!!FLITS!!!!dat wordt een ram voor je harses en twee halve foons...
Glaasje fris aanbieden?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee ik ben de Tuinman. en ja je weet wat ze altijd met de tuinman doen heh ?!?
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee ik ben de Tuinman. en ja je weet wat ze altijd met de tuinman doen heh ?!?
ik wil er niet eens aan denken weet je. mn fantasie krijgt weer de vrije loop.quote:
halloquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:53 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ben er weer
Gekke periode hier ook weer achter de rug.... Hoop ik
ah je ben net op tijd!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:53 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ben er weer
Gekke periode hier ook weer achter de rug.... Hoop ik
ja ik ook ik merk dat de server wat traag zijn gewordenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:07 schreef WhiteLightning het volgende:
dit krijg ik de hele tijd:
Not Found
The requested URL /topic/1068584/6/50 was not found on this server.
--------------------------------------------------------------------------------
Apache/2.0.55 (Ubuntu) PHP/4.4.2-1build1 Server at forum.fok.nl Port 80
He om 16.15 nog schijten in de baas z`n tijdquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:12 schreef WhiteLightning het volgende:
ik ben net ook naar de wc geweest.
is er een chauffeur wezen schijten.
tering wat een stank. echt niet normaal
anders gewoon naar een raam lokken ofzo, daar heb je beter licht.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:10 schreef DavyE het volgende:
trouwens ik heb ff de lichtintensiteit uitgeprobeerd in de gang het kan ermee vooruit,
maar ik ben nog geen goed figuur tegengekomen op de gang
en ik ben al naar de wc geweest uit verveling![]()
dat doet een chauffeur toch altijd ?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:13 schreef DavyE het volgende:
[..]
He om 16.15 nog schijten in de baas z`n tijd![]()
whaahhaah jij hebt echt geniale ideeenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
anders gewoon naar een raam lokken ofzo, daar heb je beter licht.
zo van , Zooooo zag je dat ongeluk hier buiten net ?
ja ik bedoel zo laat nog. Meestal lopen die viespeuken hier om 8.30 tot 10.00 te sgijten hierquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat doet een chauffeur toch altijd ?
mja ik moet snel maar s een telefoon regelen waarmee ik goeie fotos kan maken.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:16 schreef DavyE het volgende:
[..]
whaahhaah jij hebt echt geniale ideeen![]()
ze gaan ook meerdere bedrijven afquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:17 schreef DavyE het volgende:
[..]
ja ik bedoel zo laat nog. Meestal lopen die viespeuken hier om 8.30 tot 10.00 te sgijten hier![]()
![]()
zo`n u600 of u700 schijnen wel chill te zijn heb ik maar van horen zeggenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja ik moet snel maar s een telefoon regelen waarmee ik goeie fotos kan maken.
tjonge weer zo lang hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |