quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:33 schreef WhiteLightning het volgende:
moet je mn adress of wat ?
wat moet je ervoor hebben of wat ?quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:34 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]Moet je mn bankrekeningnr of wat ?
Ik weet niet eens wat die dingen kosten qua verkoop. We verhuren ze hier namelijkquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wat moet je ervoor hebben of wat ?
oh ik dacht dat jij een vrachtwagen had, en dat je weleens wat verliestquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:38 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat die dingen kosten qua verkoop. We verhuren ze hier namelijk
Haha nee als ik iets verlies moet ik het zelf betalenquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh ik dacht dat jij een vrachtwagen had, en dat je weleens wat verliest
Wie huurt er nou een laptop?quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:38 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat die dingen kosten qua verkoop. We verhuren ze hier namelijk
Geheel concept website ontwikkeling + onderhoud op die website + computer of laptop + reparaties en telefonische hulp voor bepaald bedrag per maandquote:
nou dan betaal je hem voor mijquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:41 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Haha nee als ik iets verlies moet ik het zelf betalen
Natuurlijk !!!! Doen we meteenquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou dan betaal je hem voor mij
jij verdient toch zat!quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:49 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Natuurlijk !!!! Doen we meteen![]()
De playboy ?quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:53 schreef Dylanesque het volgende:
Het is weer goed vertoeven hier op het gebied van Geen reet uitvoeren. Ik ben maar een boekje gaan lezen
Ik werk tussen het Fokken doorquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jij verdient toch zat!
je doet immers de hele dag geen reet
neehoor gewoon leesboekjequote:Op maandag 27 augustus 2007 15:56 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
De playboy ?
Ohnee die moet je dan natuurlijk ook bedekken
Nog het dubbele van wat hij zegt... tijd voor een cup a soupquote:Op maandag 27 augustus 2007 16:00 schreef WhiteLightning het volgende:
nog 1,5 uur zucht....................................... cup a soup tijd
In de playboy staan ook hele leuke leesverhalen hoorquote:
Ik ook en ik heb het ineens druk... ik wil ook een nieuwe topictitel... Een reet te doen op je werk...quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:57 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik werk tussen het Fokken door
Dan open je die maar lekker zelfquote:Op maandag 27 augustus 2007 16:01 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Ik ook en ik heb het ineens druk... ik wil ook een nieuwe topictitel... Een reet te doen op je werk...
Wat hij zegt !quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:02 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Dan open je die maar lekker zelf![]()
Ik...ben...weg....quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:05 schreef Dylanesque het volgende:
Die laatste paar minuten zijn het ergste.. ik.. wil.. weg!!!
ik zou haast wat anders gaan denken met deze titelquote:Op maandag 27 augustus 2007 16:01 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
Ik ook en ik heb het ineens druk... ik wil ook een nieuwe topictitel... Een reet te doen op je werk...
Geen vieze dingen denken hoorquote:Op maandag 27 augustus 2007 16:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zou haast wat anders gaan denken met deze titel![]()
jij hebt het over minuten , ik over urenquote:Op maandag 27 augustus 2007 16:05 schreef Dylanesque het volgende:
Die laatste paar minuten zijn het ergste.. ik.. wil.. weg!!!
ik zou niet durvenquote:Op maandag 27 augustus 2007 16:08 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Geen vieze dingen denken hoor![]()
En ik over een eeuwigheid !quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jij hebt het over minuten , ik over uren
ja sorry, er is altijd baas boven baas heh ?!?quote:
En daarna kan ik meteen door naar mn nichtje die vandaag geslaagd is voor haar opleidingquote:Op maandag 27 augustus 2007 16:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja sorry, er is altijd baas boven baas heh ?!?
ah gefeliciteerdquote:Op maandag 27 augustus 2007 16:11 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En daarna kan ik meteen door naar mn nichtje die vandaag geslaagd is voor haar opleiding
Pics waarvan ? Mn nichtje ?quote:
Life sucksquote:Op maandag 27 augustus 2007 16:32 schreef WhiteLightning het volgende:
mja en de zon maar schijnen buiten. en als ik naar huis mag is het bewolkt
mja zon dag als vandaag is echt supervermoeiend. ik heb denk totaal 10 minuten werk gehad. echt niet normaal gewoonquote:
Vind ik wel mee vallen!quote:
mja met allemaal vrouwen om je heen zou ik dat ook zeggenquote:
Jij hebt geen recht van spreken !quote:
weet je het zeker ?? kijk nog s goedquote:Op maandag 27 augustus 2007 17:00 schreef Teardrop-nl het volgende:
Is kuno ook een vrouw dan ?
Want ik zie daar geen kerel tussen staan hoor
Ik zit er al een tijdje naar te staren maar ik ben er toch vrij zeker vanquote:Op maandag 27 augustus 2007 17:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
weet je het zeker ?? kijk nog s goed
ah oke sorry vergissing danquote:Op maandag 27 augustus 2007 17:05 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik zit er al een tijdje naar te staren maar ik ben er toch vrij zeker van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |