Maakt niet uit kan iedereen gebeurenquote:Op maandag 27 augustus 2007 17:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah oke sorry vergissing dan
Hier ook en niet zo'n beetje ook... Nog even en ik val serieus in slaapquote:Op maandag 27 augustus 2007 17:12 schreef WhiteLightning het volgende:
ja de vermoeidheid slaat toe heh
Ha Magnolia die ons komt vergezellen en wakker houdenquote:
Goed planquote:Op maandag 27 augustus 2007 17:16 schreef -Magnolia- het volgende:
Alsjeblieft niet,
Ik zit hier al aan de RedBull![]()
Heb ook maar 1 blikje hierquote:Op maandag 27 augustus 2007 17:18 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Goed plan![]()
Jammer dat ik dat hier niet heb![]()
Pfff ook dat nog op je verjaardag joh ? Dat lijkt me echt kutquote:Op maandag 27 augustus 2007 17:26 schreef -Magnolia- het volgende:
Nog 25 min..
Dan beginnen de oudergesprekken![]()
Heb het hele weekend al feest gehad, dus het valt mee hoor!quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:27 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Pfff ook dat nog op je verjaardag joh ? Dat lijkt me echt kut
Nou succes er maar mee danquote:Op maandag 27 augustus 2007 17:32 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Heb het hele weekend al feest gehad, dus het valt mee hoor!
Vanavond komen ouders nog langs op de koffie, en dan nog voorbereiden voor morgen...
Dank je wel, komt helemaal goed!quote:
graag gedaan dat hebben we wel voor je overquote:Op maandag 27 augustus 2007 17:35 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Dank je wel, komt helemaal goed!
Ik ga tafeltjes en stoeltjes klaarzetten, spreek jullie wel weer
En thnx voor alle lieve felicitaties!van Magno!
Eerste wat ik doe als ik binnen kom... Bakkie koffiequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:09 schreef WhiteLightning het volgende:
t zit helemaal vol hier. nou ik wacht wel even met koffie halen.
Vertel, wat heb je te doen ?quote:
Morguhquote:
Welkomquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:22 schreef Nineleven het volgende:
Koffie en slackoffice (backoffice), nix bijzonders dus
Vergaderzalen inplannen, evenementjes organiseren, mensen bellen, telefoontjes opnemen, mailtjes beantwoorden, dat soort dingenquote:
Nee dat doet iedereen maar lekker zelfquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:47 schreef WhiteLightning het volgende:
evenementjes naar de koffieautomaat organiseren ?
Dierentuinen vind ik lekkerder ruiken dan een wc na bezoek van collegaquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:54 schreef DavyE het volgende:
gadverdamme ging ff pissen naar de wc.
komt er zo`n viespeuk naar buiten, heeft die volgens mij keihard lopen schijten
Het stinkt daar naar een dierentuin![]()
![]()
Er valt hier vandaag weinig mee te lezen geloof ik.... Iedereen is aan het werkquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:17 schreef papierclipje het volgende:
gatver wat een schijtcollega..
ik heb mn bakjes koffie op en ben nu wakker genoeg om een beetje mee te lezen... hoewel... gaap
ik wacht eigenlijk op kuno zijn bbq verhaal en foto`squote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:47 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Er valt hier vandaag weinig mee te lezen geloof ik.... Iedereen is aan het werk
Dat was woensdag pas toch ?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:48 schreef DavyE het volgende:
[..]
ik wacht eigenlijk op kuno zijn bbq verhaal en foto`s![]()
![]()
Ik heb vandaag meer gedaan dan afgelopen 4 weken bij elkaarquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:44 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ben dr ook weer
toch wel bevredigend beetje werken
nou anders ik wel. fucking druk vandaag! , maar mij hoor je niet klagen hoor!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:03 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik heb vandaag meer gedaan dan afgelopen 4 weken bij elkaar![]()
ja das waar ik wacht wel in spanning afquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:54 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat was woensdag pas toch ?
Dus kun je voorlopig nog wel even wachten
Hier is het ook wel wat drukker maar nog niet echt om over naar huis te schrijven...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:03 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik heb vandaag meer gedaan dan afgelopen 4 weken bij elkaar![]()
Je moet niet alleen meelezen maar ook meeposten !quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou anders ik wel. fucking druk vandaag! , maar mij hoor je niet klagen hoor!
ik lees ondertussen hier nog gewoon mee
Pfoe, elke keer dat ik tijd heb om te fokken post ik hier even.. kan je nagaan hoe weinig dat isquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou anders ik wel. fucking druk vandaag! , maar mij hoor je niet klagen hoor!
ik lees ondertussen hier nog gewoon mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |