eerder met gourmetten of fonduenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:42 schreef DavyE het volgende:
wie zal die fresh air globe nou gaan stelen?![]()
trouwens kuno kan dit wel gebruiken nare luchtjes na het bbqen![]()
ja precies hier is blijkbaar ook hetzelfde aan de hand.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:20 schreef papierclipje het volgende:
zoo even lekker gegeten. hmmm nog plannen voor de rest van de week?
het wordt hier langzamerhand toch weer wat drukker.. hoop vakantiegangers die terug komen.
ja dat is waarquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
eerder met gourmetten of fonduen
Prima, lekker kindjes pesten en ze hard laten werkenquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:46 schreef DavyE het volgende:
[..]
hallohoe gaat ie kom je de dag al een beetje door
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:48 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Prima, lekker kindjes pesten en ze hard laten werken
Helemaal mijn ding![]()
![]()
![]()
Goed idee, moet er nog 2 geschiedenislessen doorheen brassen en ook nog verkeer...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:51 schreef DavyE het volgende:
jongens en meisje ik ga maar weer wat doen mss tot straks![]()
Ik mis altijd de keren dat je er bentquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:52 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Goed idee, moet er nog 2 geschiedenislessen doorheen brassen en ook nog verkeer...
Ciao!
Morgen wel lekker vrij
en ik van 13.00 tot 14.00quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:03 schreef -Magnolia- het volgende:
Bedacht me dat ik pauze heb tot 13.15![]()
je moet frogger opnieuw uitvinden?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:11 schreef Sequencial het volgende:
en hop
[afbeelding]
tja, nieuwe opdracht voor de komende maanden dus serieuz aan 't werk... ik mis dit topique![]()
en knopquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 14:11 schreef Sequencial het volgende:
en hop
[afbeelding]
tja, nieuwe opdracht voor de komende maanden dus serieuz aan 't werk... ik mis dit topique![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |