Vakantieeeeeequote:Op maandag 27 augustus 2007 08:47 schreef Dylanesque het volgende:
Seventees? Magnolia? Lynx? WhileLightning? DavyE? Tear? Sequencial? Detoxic?
Heel vriendelijk van jequote:Op maandag 27 augustus 2007 09:08 schreef Seventees het volgende:
Je zat zo tegen jezelf te praten, dat ik dacht: ik zeg wat
Zit hier nog in mijn pyjama![]()
morguh iedereen, idd wat je zegt er is inderdaad wel weer wat te doen. Voor mij geldt in ieder geval dat ik af en toe zal reageren.quote:Op maandag 27 augustus 2007 08:04 schreef Dylanesque het volgende:
Ik denk, we blijven gewoon doorgaan, ook al zal er deze week wel weer iets te doen zijn; het is nu wel zo leuk om hier desnoods alleen tussendoor even te posten
Dus je hebt wel werk maar hebt er geen zin in? Ik heb er wel zin in maar geen werkquote:Op maandag 27 augustus 2007 09:12 schreef dronkeykong het volgende:
Pfff zit hier een beetje naar mijn scherm te kijken en weet gewoon niet waar ik moet beginnen![]()
Heb er geen kracht meer voor en kijk uit naar 17 september waar ik lekker 2 weekjes vakantie heb![]()
Grappig dat je met de vrouwen in het topic begintquote:Op maandag 27 augustus 2007 08:47 schreef Dylanesque het volgende:
Seventees? Magnolia? Lynx? WhileLightning? DavyE? Tear? Sequencial? Detoxic?
ik zou zeggen sluit het topic van vrijdag maar. Kunnen we deze week weer schoon beginnenquote:Op maandag 27 augustus 2007 09:26 schreef Teardrop-nl het volgende:
Is er al een topic report gedaan dat het topic van vrijdag dicht kan ?
ik denk dat dat wel het beste is ja twee topics lijkt me wel wat onhandigquote:Op maandag 27 augustus 2007 09:28 schreef WhiteLightning het volgende:
goeiemorgen allemaal.
ik maar F5en , zitten jullie hier
Joh na 17:00 nog een topic openen op de vrijdag, wat had je verwachtquote:Op maandag 27 augustus 2007 09:25 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ja zeg wat maak je me nou !
Mijn topic wat doe je !
Topic report is al gedaanquote:Op maandag 27 augustus 2007 09:28 schreef DavyE het volgende:
[..]
ik zou zeggen sluit het topic van vrijdag maar. Kunnen we deze week weer schoon beginnen![]()
Niet meer dan logisch. Seventees meldde zich hier als eerste en magno is jarigquote:Op maandag 27 augustus 2007 09:27 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Grappig dat je met de vrouwen in het topic begint
Dat moest van die gozer met die dolfijn hoor !quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:29 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Joh na 17:00 nog een topic openen op de vrijdag, wat had je verwacht![]()
Ik heb hier een uur alleen gezetenquote:Op maandag 27 augustus 2007 09:28 schreef WhiteLightning het volgende:
goeiemorgen allemaal.
En je bent geen homo Tenminste daar ga ik vanuitquote:Op maandag 27 augustus 2007 09:30 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Niet meer dan logisch. Seventees meldde zich hier als eerste en magno is jarig
Ok ok, vergeven en vergeten.quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:30 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat moest van die gozer met die dolfijn hoor !![]()
Ook datquote:Op maandag 27 augustus 2007 09:31 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En je bent geen homo Tenminste daar ga ik vanuit
Dus ja, het is geheel logisch
En nu is je F5 knop versleten ?quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:28 schreef WhiteLightning het volgende:
goeiemorgen allemaal.
hey ik weet van niets! Het was de dolfijn. die heeft alle touwtjes in handen (of vinnen eigelijk)quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:30 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat moest van die gozer met die dolfijn hoor !![]()
Magnolia Gefeliciteerd met je verjaardagquote:Op maandag 27 augustus 2007 09:30 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
volgens mij heeft ze zich nog niet gemeld vandaag.quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:32 schreef DavyE het volgende:
[..]
Magnolia Gefeliciteerd met je verjaardag![]()
Hoe jong ben je geworden?![]()
quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:30 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:34 schreef Seventees het volgende:
[..]
*FOK!smiley met feestmuts zoekt*
de vinnen in handen?quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hey ik weet van niets! Het was de dolfijn. die heeft alle touwtjes in handen (of vinnen eigelijk)
Volgens mij bedoeld ie de touwtjes in de vinnenquote:
Ik geloof dat ik nu de 4e week ingaquote:Op maandag 27 augustus 2007 09:40 schreef OA het volgende:
Hoe lang hebben jullie nou al 'geen reet te doen'?![]()
Een maandquote:Op maandag 27 augustus 2007 09:40 schreef OA het volgende:
Hoe lang hebben jullie nou al 'geen reet te doen'?![]()
ahaaquote:Op maandag 27 augustus 2007 09:40 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Volgens mij bedoeld ie de touwtjes in de vinnen
quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:41 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik nu de 4e week inga
quote:
En waarom was je niet hier dan ?quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:43 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
Zo lang al...
![]()
Ik heb 2 weken geen reet te doen gehad, toen 3 weken heel druk, vorige week weer niets en deze week begint iig druk...![]()
Al met al 3 weken niets gedaan dus...![]()
Ik weet niet waar ik moet beginnen dat is het probleem...quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:16 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Dus je hebt wel werk maar hebt er geen zin in? Ik heb er wel zin in maar geen werk![]()
Begin gewoon door je internet browser te openen en naar http://forum.fok.nl te gaan ..quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:45 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Ik weet niet waar ik moet beginnen dat is het probleem...
Al ik niets te doen heb, ben ik niet fulltime op internet/fok...quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:44 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En waarom was je niet hier dan ?![]()
ik ben TE brak van het weekendquote:
ik heb nog 11 vrije dagen staan om op te nemen... Ik denk dat ik die snel ga opnemen als mn baas weer terug is...quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:47 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Same hereHet weekend vliegt altijd voorbij, terwijl de week maar voortkruipt
![]()
Ik ben eigenlijk uitzendkracht, en mag hier m'n eigen dagen bepalen.. zodra ik vakantie wil, hoppa, vakantiequote:Op maandag 27 augustus 2007 09:48 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
ik heb nog 11 vrije dagen staan om op te nemen... Ik denk dat ik die snel ga opnemen als mn baas weer terug is...
ja ik wacht op een collega die terug komt. dan kan ik s lekker vrijnemen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:48 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
ik heb nog 11 vrije dagen staan om op te nemen... Ik denk dat ik die snel ga opnemen als mn baas weer terug is...
Een uitzendkracht , en nog geen reet te doen ?quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:52 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk uitzendkracht, en mag hier m'n eigen dagen bepalen.. zodra ik vakantie wil, hoppa, vakantie![]()
quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik wacht op een collega die terug komt. dan kan ik s lekker vrijnemen.
en geljik een topic openen "Geen reet te doen thuis 3 september" want iedereen is inmiddels weer aan het werk.
Gefeliciteerd !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Dank je welllllllquote:Op maandag 27 augustus 2007 09:56 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Gefeliciteerd !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik ook niet. binnen 15 minuten nadat ik wakker wordt, moet ik gewoon een bakkie. anders ben ik erg onrustigquote:Op maandag 27 augustus 2007 09:55 schreef Teardrop-nl het volgende:
OH MY GOD !!
Mijn neefje op msn : Ik was heel belangrijk werk aan het doen, koffieapparaat is kapot. Maar missie is mislukt, dus moet over op de Thee
DamnGeen koffie op een maandag morgen.... Dat zou ik echt niet overleven
Hoe jong ben je geworden ?quote:
21 zomers jongquote:
Aan de kaarsjes te zien is ze heel erg oud gewordenquote:
ik sluit me bij deze kerel aan. Ze huren je in omdat de normale medewerkers geen reet uitvoeren voor de werkzaamheden waarvoor ze eigenlijk zijn aangenomen, maar geen zin hebben om dit te doen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:53 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Een uitzendkracht , en nog geen reet te doen ?
Waarom huren ze je in dan ?![]()
tot vanmiddagquote:Op maandag 27 augustus 2007 10:01 schreef -Magnolia- het volgende:
Mja, ik moet weer werken, pauze![]()
Kom tussen de middag nog wel ff weer kijken
fijne fok-dag allemaal!
dat is alleen omdat de taart wat groter uitvalt dan.quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:59 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Aan de kaarsjes te zien is ze heel erg oud geworden![]()
Dat noem ik geen taart meerquote:Op maandag 27 augustus 2007 10:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat is alleen omdat de taart wat groter uitvalt dan.
anders krijg je zoiets:
[afbeelding]
Zet hem op Juf !quote:Op maandag 27 augustus 2007 10:01 schreef -Magnolia- het volgende:
fijne fok-dag allemaal!
Gefeliciteerd met je 21ste verjaardag zussie!!quote:
Dat is meer een: 'We waren de taart vergeten en hebben er maar een gemaakt met wat we in de koelkast konden vinden-taart'quote:Op maandag 27 augustus 2007 10:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat is alleen omdat de taart wat groter uitvalt dan.
anders krijg je zoiets:
[afbeelding]
Nou hier is het iets ingewikkelder, de afdeling had ernstig mensen tekort en geen budget om een contract aan te bieden aan nieuwe werknemers, en ik liep er stage en ben blijven plakken. Het is niet zo dat ik er ben om de vaste medewerkers te helpen, maar om gewoon een gelijkwaardige werknemer te zijnquote:Op maandag 27 augustus 2007 10:02 schreef DavyE het volgende:
[..]
ik sluit me bij deze kerel aan. Ze huren je in omdat de normale medewerkers geen reet uitvoeren voor de werkzaamheden waarvoor ze eigenlijk zijn aangenomen, maar geen zin hebben om dit te doen.
Uiteindelijk zijn de werkzaamheden zo gaar en saai dat het eigenlijk binnen een half uur af kan terwijl die mafkezen er twee weken overdoen.
zo dat moest er ff uit![]()
Mijn jarige schatje!quote:Op maandag 27 augustus 2007 10:01 schreef -Magnolia- het volgende:
fijne fok-dag allemaal!
taart met augurk en amsterdamse uitjes yummquote:Op maandag 27 augustus 2007 10:07 schreef Seventees het volgende:
[..]
Dat is meer een: 'We waren de taart vergeten en hebben er maar een gemaakt met wat we in de koelkast konden vinden-taart'
Dus je helpt ze met geen reet doen ?quote:Op maandag 27 augustus 2007 10:09 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Nou hier is het iets ingewikkelder, de afdeling had ernstig mensen tekort en geen budget om een contract aan te bieden aan nieuwe werknemers, en ik liep er stage en ben blijven plakken. Het is niet zo dat ik er ben om de vaste medewerkers te helpen, maar om gewoon een gelijkwaardige werknemer te zijn![]()
flink waxinelampie erop en klaarquote:Op maandag 27 augustus 2007 10:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
taart met augurk en amsterdamse uitjes yumm
Nouja zit hier wel eens in m'n eentje en ben verantwoordelijke voor allerlei lopende evenementen, dus ben gewoon hard nodig hoorquote:Op maandag 27 augustus 2007 10:11 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dus je helpt ze met geen reet doen ?
Wat lief van je![]()
ah je talent om geen reet te doen op je werk viel al op tijdens stage bedoel je ?quote:Op maandag 27 augustus 2007 10:09 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Nou hier is het iets ingewikkelder, de afdeling had ernstig mensen tekort en geen budget om een contract aan te bieden aan nieuwe werknemers, en ik liep er stage en ben blijven plakken. Het is niet zo dat ik er ben om de vaste medewerkers te helpen, maar om gewoon een gelijkwaardige werknemer te zijn![]()
quote:Op maandag 27 augustus 2007 10:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah je talent om geen reet te doen op je werk viel al op tijdens stage bedoel je ?
quote:Op maandag 27 augustus 2007 10:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah je talent om geen reet te doen op je werk viel al op tijdens stage bedoel je ?
Je hebt hem blanco ingeleverd ?quote:Op maandag 27 augustus 2007 10:20 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
![]()
Mij is destijds verteld dat ze nog nooit zo'n goed stageverslag hadden gezienDus.
![]()
dat zit jij nog goed,quote:Op maandag 27 augustus 2007 10:09 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Hee het is hier normaal gesproken hartstikke druk jaquote:Op maandag 27 augustus 2007 10:20 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Je hebt hem blanco ingeleverd ?
Omdat je geen reet had om over te schrijven ?
Behalve de afgelopen 4 weken dat wij je hier zijn leren kennenquote:Op maandag 27 augustus 2007 10:22 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Hee het is hier normaal gesproken hartstikke druk ja![]()
Hier krijgen er wel steeds meer een contract, maar dat hoeft voor mij neit zo nodig. Zit niet echt te wachten op een leven waar ik nog 42 jaar ambtenaar kan spelenquote:Op maandag 27 augustus 2007 10:20 schreef DavyE het volgende:
[..]
dat zit jij nog goed,
Hiero bestaat echt je wilt het niet geloven een hele afdeling uit uitzendkrachten![]()
. Er is maar 1 vaste medewerker
![]()
en dat is de verantwoordelijke van alle uitzendkrachten ?quote:Op maandag 27 augustus 2007 10:20 schreef DavyE het volgende:
[..]
dat zit jij nog goed,
Hiero bestaat echt je wilt het niet geloven een hele afdeling uit uitzendkrachten![]()
. Er is maar 1 vaste medewerker
![]()
Vakantieperiodequote:Op maandag 27 augustus 2007 10:23 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Behalve de afgelopen 4 weken dat wij je hier zijn leren kennen
Nee jij hebt veel uitgevoerd op je stage trouwens, ik heb die topics met Kuno nog wel gezien hoorquote:
Mijn stage was alweer 2 jaar geledenquote:Op maandag 27 augustus 2007 10:25 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Nee jij hebt veel uitgevoerd op je stage trouwens, ik heb die topics met Kuno nog wel gezien hoor![]()
42 jaar !Fokquote:Op maandag 27 augustus 2007 10:23 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Hier krijgen er wel steeds meer een contract, maar dat hoeft voor mij neit zo nodig. Zit niet echt te wachten op een leven waar ik nog 42 jaar ambtenaar kan spelen![]()
Mijne alweer 1,5 jaarquote:Op maandag 27 augustus 2007 10:26 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Mijn stage was alweer 2 jaar geleden
En nee toen heb ik ook geen ruk uitgevoerd
Ik neem het je ook helemaal niet kwalijk hoor, ik vind het juist gezellig dat je er bent
mijn stage was 42 jaar geleden.quote:Op maandag 27 augustus 2007 10:26 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Mijn stage was alweer 2 jaar geleden
En nee toen heb ik ook geen ruk uitgevoerd
Ik neem het je ook helemaal niet kwalijk hoor, ik vind het juist gezellig dat je er bent
Je liep stage bij je moeder en je functie was baby ?quote:Op maandag 27 augustus 2007 10:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mijn stage was 42 jaar geleden.
ik zit hier nog steeds op mn oude vertrouwde plek
nee dat nog net nietquote:Op maandag 27 augustus 2007 10:23 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
en dat is de verantwoordelijke van alle uitzendkrachten ?
sorry ben nogal melig van het weekend.quote:Op maandag 27 augustus 2007 10:31 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Je liep stage bij je moeder en je functie was baby ?![]()
Oh wacht je bent nog helemaal geen 42 jaar![]()
Oh dus je liep stage in de teelballen van je vader en je functie was zaadje ?quote:Op maandag 27 augustus 2007 10:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
sorry ben nogal melig van het weekend.
* WhiteLightning gaat koffie halen
ja ik had een zee van ruimte, en ben de grote winnaar van "geen reet te doen in mn vaders ballen"quote:Op maandag 27 augustus 2007 10:34 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Oh dus je liep stage in de teelballen van je vader en je functie was zaadje ?
En toch besloot je er uit te komen ?quote:Op maandag 27 augustus 2007 10:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik had een zee van ruimte, en ben de grote winnaar van "geen reet te doen in mn vaders ballen"
Je kunt natuurlijk ook gewoon gaan werkenquote:Op maandag 27 augustus 2007 10:39 schreef AlwaysConnected het volgende:
zo zit ff lekker te ebuddy.com
want ja msn ken niet maar jazo wel
Je kunt natuurlijk ook gewoon gaan werkenquote:Op maandag 27 augustus 2007 10:41 schreef Dylanesque het volgende:
Webmessenger werkt hier wel gewoon
quote:Op maandag 27 augustus 2007 10:42 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook gewoon gaan werken
hey niet iedereen opstoken met die propaganda van je , dadelijk moeten we nog gezamelijk ochtendgymnastiek doen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 10:42 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook gewoon gaan werken
En allemaal de vlag vereren!quote:Op maandag 27 augustus 2007 10:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hey niet iedereen opstoken met die propaganda van je , dadelijk moeten we nog gezamelijk ochtendgymnastiek doen.
en hup links 12 34
Was het maar vast 17.30 dan hoefte ik tenminste nog maar 1.5 uur te werkenquote:Op maandag 27 augustus 2007 10:59 schreef WhiteLightning het volgende:
is het al 17:30 ??
[afbeelding]
quote:Op maandag 27 augustus 2007 10:59 schreef WhiteLightning het volgende:
is het al 17:30 ??
[afbeelding]
En het alarm erop zettenquote:Op maandag 27 augustus 2007 11:01 schreef WhiteLightning het volgende:
ah , ja er moet toch iemand het licht uit doen tear
Loop je hier nou nog steeds rond...?quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:03 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik zit hier nu al 2 uur, en ik heb nog geen klant gesproken
Had ik net zo goed kunnen uitslapen aangezien ik op een Helpdesk werk en het te woord staan van klanten mn primaire functie is !
Toen ik een keer op mn stage als laatste nog aan het werk was hoefde ik geen alarm er op te doen...!quote:
hey gast, heb je al fotos ?!?!quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:04 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Loop je hier nou nog steeds rond...?![]()
ik ga nu even een paar onlijn gooien voor julliequote:Op maandag 27 augustus 2007 11:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hey gast, heb je al fotos ?!?!
quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:06 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik ga nu even een paar onlijn gooien voor jullie
Kunoquote:Op maandag 27 augustus 2007 11:04 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Loop je hier nou nog steeds rond...?![]()
Ik ging slapen in het weekend, en toen ik wakker werd was het alweer tijd om te gaan werkenquote:Op maandag 27 augustus 2007 11:08 schreef annelies80 het volgende:
Goedemorgen mensjens...
Ik ben alweer grotendeels door mijn werk heen voor vandaag... jeetje, ik begin het niet meer leuk te vinden... gelukkig kan ik me hier nog vermaken (wat dan eigenlijk weer nie mag van baaslief)
Hebben jullie nog leuke/ spannende/ bizarre dingen meegemaakt dit weekend?
Neequote:Op maandag 27 augustus 2007 11:08 schreef annelies80 het volgende:
Goedemorgen mensjens...
Ik ben alweer grotendeels door mijn werk heen voor vandaag... jeetje, ik begin het niet meer leuk te vinden... gelukkig kan ik me hier nog vermaken (wat dan eigenlijk weer nie mag van baaslief)
We hoeven dat landschap niet te zien he !quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:06 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik ga nu even een paar onlijn gooien voor jullie
Ik zit op dit moment op 1 Hongaars meisje gescoord!quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:08 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Kuno![]()
![]()
![]()
Ouwe rukkerAl betwijfel ik dat je dat nodig hebt in zweden
![]()
Hoe is het met jou dan ? Vermaak je je een beetje in zweden ?
Nou lekker dan... het was dus niet veel anders als die van mij....quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:10 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik ging slapen in het weekend, en toen ik wakker werd was het alweer tijd om te gaan werken
Tenminste daar leek het wel op zo snel is het weekend weer gegaan
Ik heb wat femals voor de rest en speciaal voor jou, omdat het het via de PM vroeg wat mannenquote:Op maandag 27 augustus 2007 11:11 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
We hoeven dat landschap niet te zien he !![]()
Show us the females !![]()
Goeiemorgen en Welkomquote:Op maandag 27 augustus 2007 11:08 schreef annelies80 het volgende:
Goedemorgen mensjens...
je laat mn F5 toets erg hard slijten nu.quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik zit op dit moment op 1 Hongaars meisje gescoord!![]()
Qua score dan he...!![]()
maar vermaken doe ik hier wel! man o man wat een vrouwen lopen hier rond! En in de studenten kroeg van mn uni lekker grolsch drinken inplaats van de smerige zweedse merken die ze hebben...!![]()
Dank u!!quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Goeiemorgen en Welkom![]()
Mijn weekend bestond uit feesten bij een vriend van mij in sliedrecht. was erg geslaagd
en zondag dan lekker gaar wezen
Geef me nog 10 minuten... mn ftp server fucked me een beetjequote:Op maandag 27 augustus 2007 11:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je laat mn F5 toets erg hard slijten nu.
posten die hap
Ik denk dat je in de war bent met iemand anders hoorquote:Op maandag 27 augustus 2007 11:14 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik heb wat femals voor de rest en speciaal voor jou, omdat het het via de PM vroeg wat mannen
Waarom nou weer eikel? mocht ik het niet tegen de rest vertellen...?quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:17 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik denk dat je in de war bent met iemand anders hoor![]()
Eikel![]()
Je zou het voor jezelf houden !quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:18 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Waarom nou weer eikel? mocht ik het niet tegen de rest vertellen...?![]()
Nou goed, dan PM ik je de foto's wel even! an post ik zo alleen de vrouwen, of in ieder geval een deel! de rest hou ik zelfquote:Op maandag 27 augustus 2007 11:18 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Je zou het voor jezelf houden !
zo Kuno we hebben jouw echt al lang niet op dit topic gezienquote:Op maandag 27 augustus 2007 11:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik zit op dit moment op 1 Hongaars meisje gescoord!![]()
Qua score dan he...!![]()
maar vermaken doe ik hier wel! man o man wat een vrouwen lopen hier rond! En in de studenten kroeg van mn uni lekker grolsch drinken inplaats van de smerige zweedse merken die ze hebben...!![]()
Ik ben ook niet meer aan het werk...!quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:23 schreef DavyE het volgende:
[..]
zo Kuno we hebben jouw echt al lang niet op dit topic gezien![]()
![]()
ik wil ook! ik wil ook! ik wil ook!quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:20 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Nou goed, dan PM ik je de foto's wel even! an post ik zo alleen de vrouwen, of in ieder geval een deel! de rest hou ik zelf![]()
Ik stuur Tear alleen de mannen waar hij om vroeg!quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik wil ook! ik wil ook! ik wil ook!
jaja ,laat al je collegas maar alles weer voor je opknappenquote:Op maandag 27 augustus 2007 11:36 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Dan laat ik m'n werk wel even liggen![]()
M'n enige collega is net met d'r zoon gaan lunchenquote:Op maandag 27 augustus 2007 11:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jaja ,laat al je collegas maar alles weer voor je opknappen
ik hoop wel voor je dat ze wat mee neemt voor je. anders is het mooi kut geregeldquote:Op maandag 27 augustus 2007 11:39 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
M'n enige collega is net met d'r zoon gaan lunchen![]()
Sorry...quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:42 schreef WhiteLightning het volgende:
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
flash werkt niet bah
moet ik helemaal wachten totdat ik thuis ben!
nee kan jij nix aan doen. gewoon die gare zooi hier.quote:
ik heb de losse linkjes geplaatst!quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee kan jij nix aan doen. gewoon die gare zooi hier.
ik stuur de link wel ff naar huis![]()
Kuno dat ziet er zeker niet verkeerd uit manquote:Op maandag 27 augustus 2007 11:46 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
http://janpieter.feikens.nl/Sweden/images/dcam0298.jpg
http://janpieter.feikens.nl/Sweden/images/img_3504.jpg
http://anpieter.feikens.nl/Sweden/images/img_3547.jpg
http://janpieter.feikens.nl/Sweden/images/img_3573.jpg
http://janpieter.feikens.nl/Sweden/images/img_3592.jpg
http://janpieter.feikens.nl/Sweden/images/img_3608.jpg
http://janpieter.feikens.nl/Sweden/images/img_3630.jpg
http://janpieter.feikens.nl/Sweden/images/img_3641.jpg
http://janpieter.feikens.nl/Sweden/images/img_3663.jpg
ik koop geen muziekquote:Op maandag 27 augustus 2007 11:48 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Wie heeft trouwens ook de nieuwe cd van Manu Chao al? Ik heb hem gister gekocht en hij is echt tof!![]()
Kopen?
En dit zijn dan nog niet eens de meeste zweedse dames...!quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Kuno dat ziet er zeker niet verkeerd uit man
Daarom had ik ook kopen in het klein erbij staanquote:Op maandag 27 augustus 2007 11:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik koop geen muziek![]()
daar heb ik internet voor
* WhiteLightning wil naar zwedenquote:Op maandag 27 augustus 2007 11:50 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
En dit zijn dan nog niet eens de meeste zweedse dames...!![]()
je mag best een keer een dagje langskomen hoor?quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
* WhiteLightning wil naar zweden
Vrouwen !!!quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:28 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik stuur Tear alleen de mannen waar hij om vroeg!![]()
haha. maar je wil me toch niet vertellen dat je kazaa of napster ofzo gebruikt ?quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:51 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Daarom had ik ook kopen in het klein erbij staanmijn laatste cd die ik gekocht heb ik ook al weer 5 jaar geleden denk ik, vlak voor Napster
Maar deze cd komt de 3de september uit!
ja misschien kan je een leuke slaapplek voor me regelenquote:Op maandag 27 augustus 2007 11:52 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
je mag best een keer een dagje langskomen hoor?![]()
Wat een Kut tijd zul je daar doormaken in zweden zegquote:Op maandag 27 augustus 2007 11:50 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
En dit zijn dan nog niet eens de meeste zweedse dames...!![]()
Nee....! Uitwisselen met medestudenten!quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha. maar je wil me toch niet vertellen dat je kazaa of napster ofzo gebruikt ?
nou dat duurde wel even voordat je poste zegquote:
Server not foundquote:Op maandag 27 augustus 2007 11:53 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]http://janpieter.feikens/tear/
Moet ik die regelen?quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja misschien kan je een leuke slaapplek voor me regelen
kopieer die link dan ook gewoon sukkelquote:
hoe snel is je verbinding daar ? 100mbit ?quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:54 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Nee....! Uitwisselen met medestudenten!en torrents enzo newsservers zit ik niet echt in...!
en veel op fora zoeken qua house enzo vind je ook heul veul!
ik zou niet weten... Waar ik zelf woon haal ik op een goede dag rond de 900 kb met downloaden , en in de studenten flat waar ik volgend semester zit worden snelheden van rond de 2 mb gehaald constantquote:Op maandag 27 augustus 2007 11:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hoe snel is je verbinding daar ? 100mbit ?
Ik heb er al wel twee in Gotenburg en Stockholm!quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:56 schreef DavyE het volgende:
tsjonge jonge Kuno Dat zweden is zo gek nog niet.
Heb je toevallig adresjes waar je voor een gratis slaapplek bij deze dames op bezoek mag
net als Valerio van tmf![]()
![]()
hoe kan je met ze in contact danquote:Op maandag 27 augustus 2007 11:54 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Moet ik die regelen?je kan toch zelf ook met dames praten? of mankeert er iets aan je? [afbeelding]
ah 2mb das 20mbit danquote:Op maandag 27 augustus 2007 11:56 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik zou niet weten... Waar ik zelf woon haal ik op een goede dag rond de 900 kb met downloaden , en in de studenten flat waar ik volgend semester zit worden snelheden van rond de 2 mb gehaald constant
quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik heb er al wel twee in Gotenburg en Stockholm!
Maar dan in die studenten flat wonen er 80 he?quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah 2mb das 20mbit dan(heb ik ook thuis)
ik ben ff eten nu
Praten?quote:
en 1 op de hoeveel is vrouw die uit Zweden komtquote:Op maandag 27 augustus 2007 11:58 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Maar dan in die studenten flat wonen er 80 he?
Dat is international building, maar als ik op een doordeweekse dag door de universiteit loop, is denk ik ongeveer 75 % vrouw...!quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:59 schreef DavyE het volgende:
[..]
en 1 op de hoeveel is vrouw die uit Zweden komt![]()
Volgens mij wilde hij stiekem wat MSN adressen van je krijgen ofzoquote:
Sorry die hou ik voor me zelfquote:Op maandag 27 augustus 2007 12:00 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Volgens mij wilde hij stiekem wat MSN adressen van je krijgen ofzo
geen reet te doen maar wel scherp hequote:Op maandag 27 augustus 2007 12:00 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Volgens mij wilde hij stiekem wat MSN adressen van je krijgen ofzo
Een keer per dag heb ik zo'n moment, nu is het weer helemaal voorbijquote:Op maandag 27 augustus 2007 12:02 schreef DavyE het volgende:
[..]
geen reet te doen maar wel scherp he![]()
![]()
Halloquote:Op maandag 27 augustus 2007 12:02 schreef JoepM het volgende:
*present
maar wat is het probleem danquote:Op maandag 27 augustus 2007 12:00 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Dat is international building, maar als ik op een doordeweekse dag door de universiteit loop, is denk ik ongeveer 75 % vrouw...!![]()
Ik dacht dat je in zweden zat ?quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:04 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
En ik ben er ook de laatste 2 week acter gekomen dat goede olijfolie zoveel uitmaakt bij eten koken!En zout, pepers en kruiden enzo... Wij nederlanders kunnen echt niet zo lekker koken als italianen...!
Dat het er zo veel zijn...!quote:
Hij weet niet meer waar ie moet kijken zoveel zijn het er denk ikquote:
Nou Zweden kunnen helemaal niet koken dus dan laat ik liever mn eten klaarmaken door mn italiaanse vrienden dan door zweden...!quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:04 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik dacht dat je in zweden zat ?
En daar moet ik je gelijk in gevenquote:Op maandag 27 augustus 2007 12:05 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hij weet niet meer waar ie moet kijken zoveel zijn het er denk ik
ooh ik dacht alquote:Op maandag 27 augustus 2007 12:04 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Dat het er zo veel zijn...!![]()
Dus nu ga je weer naar http://janpieter.feikens.nl/tear/ kijken?quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:20 schreef Teardrop-nl het volgende:
Geloof het of niet, maar ik heb gewoon wat te doen gehad.
Nu is het weer voorbij
Als je er nu vrouwen op hebt gezet wel jaquote:Op maandag 27 augustus 2007 12:22 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Dus nu ga je weer naar http://janpieter.feikens.nl/tear/ kijken?![]()
He.. JIJ vroeg via de pm om mannen!quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:22 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Als je er nu vrouwen op hebt gezet wel ja
Lieg nietquote:Op maandag 27 augustus 2007 12:24 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
He.. JIJ vroeg via de pm om mannen!![]()
Moet ik die pm plaatsen dan?quote:
je moet die groene olijfolie hebebn. maar dies nogal duurquote:Op maandag 27 augustus 2007 12:04 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
En ik ben er ook de laatste 2 week acter gekomen dat goede olijfolie zoveel uitmaakt bij eten koken!En zout, pepers en kruiden enzo... Wij nederlanders kunnen echt niet zo lekker koken als italianen...!
aaaaiii TEAR wat doe je ?quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:33 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Op 7 August 2007 15:51 schreef Teardrop-nl het volgende:
Pssst kuno,
Omdat we al zoveel topics met elkaar optrekken, je stuurt wel even foto's van zweedse mannen door he![]()
![]()
Ik heb nu olijfolie van groende olijven, kosten best een boel maar is wel heul erg lekker!quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je moet die groene olijfolie hebebn. maar dies nogal duur
dit ga je toch niet menen hequote:Op maandag 27 augustus 2007 12:33 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Pssst kuno,
Omdat we al zoveel topics met elkaar optrekken, je stuurt wel even foto's van zweedse mannen door he![]()
![]()
Tuurlijk wel...! Ik ga toch niet liegen over mn PMsquote:
heb je al zweeds gegeten ?quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:39 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik heb nu olijfolie van groende olijven, kosten best een boel maar is wel heul erg lekker!![]()
Ik ben er wel achter gekomen dat lekker eten ook goedkoop kan en altijd lekker eten word je zelf ook vrolijker van!maar Spaans eten...
daar zitten wel zoveel uien enzo in...!
![]()
t veranderd gelijk je hele kijk op Tear heh ?quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:40 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Tuurlijk wel...! Ik ga toch niet liegen over mn PMs![]()
ik heb tot nu toe 1x zweeds zweeds gegeten, soort van aardappel meel ballen met wat groente en gehaktballetjes, was opzich best te eten, maar als je dat naar een goede Al dente Pasta is 10 x lekkerder!quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb je al zweeds gegeten ?
zo ja , wat eten die zoal ?
nou behoorlijk... Toen ik hem ontving dacht ik dat hij een grapje maakte... maar niet dus!quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
t veranderd gelijk je hele kijk op Tear heh ?
Je veranderde mijn PMquote:Op maandag 27 augustus 2007 12:33 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Pssst kuno,
![]()
Echt niet!quote:
Dat heet aanwezig zijn...!quote:
quote:
En dat ging over de foto's van magnoliaquote:Pssst kuno,
Omdat we al zoveel topics met elkaar optrekken, je stuurt die foto's toch wel door he![]()
Ach Tear...! Je weet toch dat ik met je aan het dollen was...!quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:00 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
[..]
En dat ging over de foto's van magnolia![]()
![]()
aardappel meel ballen, mja vaag jaquote:Op maandag 27 augustus 2007 12:56 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik heb tot nu toe 1x zweeds zweeds gegeten, soort van aardappel meel ballen met wat groente en gehaktballetjes, was opzich best te eten, maar als je dat naar een goede Al dente Pasta is 10 x lekkerder!![]()
En 1 een pizza gehad in een zweedse italiaan.. was een beetje so so... niet smerig maar ook niet perfect...! Zweden zijn een beetje te vergelijken met Nederland.
in Berlijn smaakte het eten me ook beter dan in Nederland..!
Ja dat weet ik, maar ik verveel me dus ik had even wat te doen door ertegenin te gaanquote:Op maandag 27 augustus 2007 13:01 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ach Tear...! Je weet toch dat ik met je aan het dollen was...!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spareribsquote:Op maandag 27 augustus 2007 13:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
aardappel meel ballen, mja vaag ja
al dente pasta, nog nooit van gehoord. maar k ben niet zon pasta liefhebber. ik ben meer een carnivoor
gewoon alles wat je op de BBQ kan gooienquote:
Al dente pasta is echt lekker!quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
aardappel meel ballen, mja vaag ja
al dente pasta, nog nooit van gehoord. maar k ben niet zon pasta liefhebber. ik ben meer een carnivoor
quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gewoon alles wat je op de BBQ kan gooien![]()
![]()
In jou geval zijn het zijn : Met veel mooie vrouwen om je heen en een glas bier in je handquote:
vergeet je roots niet heh ?!?quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:04 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Al dente pasta is echt lekker!Ik heb eigenlijk nog niet anders dan pasta en vlees en aardappelschijfjes gebakken gegeten. Vandaag zelf maar weer eens rijst maken, al dat pasta is volgens mij ook niet goed voor mn lichaam!
Vlees is voor mezelf wel echt voorwaarde nummero uno voor een goede maaltijd![]()
weg?quote:
het enige wat ik nog wel eens wil eten is boerenkool!quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
vergeet je roots niet heh ?!?
Wentelteefjes, pannekoeken, zuurkool![]()
![]()
Morgenavond!quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:05 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
In jou geval zijn het zijn : Met veel mooie vrouwen om je heen en een glas bier in je hand![]()
![]()
you're in heavenquote:Op maandag 27 augustus 2007 13:07 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Morgenavond!Dus woensdag foto's van een BBQ met bier vrouwen en vlees!
hey boerenkool zonder rookworst gaat niet. het is al aan eht verwateren bij jequote:Op maandag 27 augustus 2007 13:06 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
het enige wat ik nog wel eens wil eten is boerenkool!met spekjes!
Voor de rest zie ik mezelf meer als een internationale eter dan een nederlandse eter!
quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:07 schreef -Magnolia- het volgende:
Mja.. kan m niet weer vinden..
Maar hey, niet getreurd...
Ik ben jaaaaariggggggggggggg![]()
![]()
![]()
Dank je wel!quote:
In plaats van die BBQ die je deze week hebt ga je maar lekker in je eentje boerenkool eten !quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hey boerenkool zonder rookworst gaat niet. het is al aan eht verwateren bij jegelijk maar s maken deze week hoor
Ja rookworst....!quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hey boerenkool zonder rookworst gaat niet. het is al aan eht verwateren bij jegelijk maar s maken deze week hoor
Ach tear tear tear... kun je het weer niet hebben dat ik hier met meer vrouwen zit dan jij?quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:09 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
In plaats van die BBQ die je deze week hebt ga je maar lekker in je eentje boerenkool eten !![]()
![]()
![]()
je hebt echt de loterij gewonnen heh ?quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:07 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Opsturenquote:Op maandag 27 augustus 2007 13:09 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ja rookworst....!Maar als ik daar aan denk dan wil ik er gelijk 1...!
en die hebben ze hier niet zo goed als in Nederland... Dus zit ik weer een dag met een probleem...!
Je moet ze gewoon niet eerder binnenlatenquote:Op maandag 27 augustus 2007 13:10 schreef -Magnolia- het volgende:
Nadeel van Juf zijn:
Die klotekindertjes zijn véél te vroeg op school![]()
nou is toch hardstikke leuk...!quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:10 schreef -Magnolia- het volgende:
Nadeel van Juf zijn:
Die klotekindertjes zijn véél te vroeg op school![]()
Doe ik ookquote:Op maandag 27 augustus 2007 13:10 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Je moet ze gewoon niet eerder binnenlaten
Laat ze maar wachten ! laat ze maar spelen op het schoolplein
Wat denk je zelf..........quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:10 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ach tear tear tear... kun je het weer niet hebben dat ik hier met meer vrouwen zit dan jij?![]()
nee...! Gewoon een jaar erasmus studeren in Zweden gekozen!quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je hebt echt de loterij gewonnen heh ?
Heb je nog wat van de kindertjes gehad omdat je jarig bent ?quote:
Mja, ik minder...quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:11 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nee...! Gewoon een jaar erasmus studeren in Zweden gekozen!ik doe het gewoon goed in mn studenten tijd!
ja er kan toch iemand een rookworst opsturen ?!? familie,vrienden of 1 van ons ?quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:09 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ja rookworst....!Maar als ik daar aan denk dan wil ik er gelijk 1...!
en die hebben ze hier niet zo goed als in Nederland... Dus zit ik weer een dag met een probleem...!
Wil jij dat voor me doen?quote:
Enorme reep chocolaquote:Op maandag 27 augustus 2007 13:11 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Heb je nog wat van de kindertjes gehad omdat je jarig bent ?
Bofkont ! Op je verjaardag nog welquote:Op maandag 27 augustus 2007 13:12 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Mja, ik minder...
Mag vandaag tot 20.00 werken![]()
Tuurlijk, hoeveel wil je er en waar mag het naar toe?quote:
I knowquote:Op maandag 27 augustus 2007 13:12 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Bofkont ! Op je verjaardag nog wel
quote:
Gelukkig hou je van chocolaquote:Als er in de hemel geen chocolade is, hoef ik er niet naar toe
Bof ik evenquote:Op maandag 27 augustus 2007 13:13 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig hou je van chocola
Denk maar zo : Ik werk ook tot 19.00 vandaag. Hoef je maar een uurtje langerquote:
En ik ben even op zoek naar adressen voor mn stage van volgend jaar...!quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:12 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Mja, ik minder...
Mag vandaag tot 20.00 werken![]()
Nou 24 en gewoon naar Skovde, Zweden!quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:12 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Tuurlijk, hoeveel wil je er en waar mag het naar toe?![]()
Tear heeft een enorme worst voor jequote:Op maandag 27 augustus 2007 13:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Nou 24 en gewoon naar Skovde, Zweden!
quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Tear heeft een enorme worst voor je![]()
sorry kon het even niet laten![]()
![]()
quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Tear heeft een enorme worst voor je![]()
sorry kon het even niet laten![]()
![]()
t was maar een geintje hehquote:
Het is geen geintje het is echt waarquote:Op maandag 27 augustus 2007 13:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
t was maar een geintje heh
WTF! heb jij een worst voor mij?quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:20 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Het is geen geintje het is echt waar![]()
Ik vraag me alleen af hoe jij dat weet
Nee niet voor jouquote:Op maandag 27 augustus 2007 13:21 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
WTF! heb jij een worst voor mij?![]()
![]()
KUNO HELP!quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:20 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Het is geen geintje het is echt waar![]()
Ik vraag me alleen af hoe jij dat weet
Kun je het weer niet alleen af ?quote:
Mag het ook die vrouw zijn ?quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:22 schreef WhiteLightning het volgende:
kijk maar uit Tear, anders krijg je met de dolfijn te maken heh
nee in dit geval lijkt me dat niet verstandigquote:Op maandag 27 augustus 2007 13:22 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Kun je het weer niet alleen af ?![]()
Oh dan is het goedquote:Op maandag 27 augustus 2007 13:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee in dit geval lijkt me dat niet verstandig
kan je ook zon zelfde pose houden dan ?quote:
Zoals die dolfijn ? ja moet lukken dus dan kan die dolfijn weg !quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kan je ook zon zelfde pose houden dan ?
Riep je me?quote:
Kuno dat zijn interessante BBQquote:Op maandag 27 augustus 2007 13:07 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nou ?quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:28 schreef DavyE het volgende:
[..]
Kuno dat zijn interessante BBQben benieuwd naar de foto`s
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |