Je liep stage bij je moeder en je functie was baby ?quote:Op maandag 27 augustus 2007 10:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mijn stage was 42 jaar geleden.
ik zit hier nog steeds op mn oude vertrouwde plek
nee dat nog net nietquote:Op maandag 27 augustus 2007 10:23 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
en dat is de verantwoordelijke van alle uitzendkrachten ?
sorry ben nogal melig van het weekend.quote:Op maandag 27 augustus 2007 10:31 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Je liep stage bij je moeder en je functie was baby ?![]()
Oh wacht je bent nog helemaal geen 42 jaar![]()
Oh dus je liep stage in de teelballen van je vader en je functie was zaadje ?quote:Op maandag 27 augustus 2007 10:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
sorry ben nogal melig van het weekend.
* WhiteLightning gaat koffie halen
ja ik had een zee van ruimte, en ben de grote winnaar van "geen reet te doen in mn vaders ballen"quote:Op maandag 27 augustus 2007 10:34 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Oh dus je liep stage in de teelballen van je vader en je functie was zaadje ?
En toch besloot je er uit te komen ?quote:Op maandag 27 augustus 2007 10:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik had een zee van ruimte, en ben de grote winnaar van "geen reet te doen in mn vaders ballen"
Je kunt natuurlijk ook gewoon gaan werkenquote:Op maandag 27 augustus 2007 10:39 schreef AlwaysConnected het volgende:
zo zit ff lekker te ebuddy.com
want ja msn ken niet maar jazo wel
Je kunt natuurlijk ook gewoon gaan werkenquote:Op maandag 27 augustus 2007 10:41 schreef Dylanesque het volgende:
Webmessenger werkt hier wel gewoon
quote:Op maandag 27 augustus 2007 10:42 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook gewoon gaan werken
hey niet iedereen opstoken met die propaganda van je , dadelijk moeten we nog gezamelijk ochtendgymnastiek doen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 10:42 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook gewoon gaan werken
En allemaal de vlag vereren!quote:Op maandag 27 augustus 2007 10:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hey niet iedereen opstoken met die propaganda van je , dadelijk moeten we nog gezamelijk ochtendgymnastiek doen.
en hup links 12 34
Was het maar vast 17.30 dan hoefte ik tenminste nog maar 1.5 uur te werkenquote:Op maandag 27 augustus 2007 10:59 schreef WhiteLightning het volgende:
is het al 17:30 ??
[afbeelding]
quote:Op maandag 27 augustus 2007 10:59 schreef WhiteLightning het volgende:
is het al 17:30 ??
[afbeelding]
En het alarm erop zettenquote:Op maandag 27 augustus 2007 11:01 schreef WhiteLightning het volgende:
ah , ja er moet toch iemand het licht uit doen tear
Loop je hier nou nog steeds rond...?quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:03 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik zit hier nu al 2 uur, en ik heb nog geen klant gesproken
Had ik net zo goed kunnen uitslapen aangezien ik op een Helpdesk werk en het te woord staan van klanten mn primaire functie is !
Toen ik een keer op mn stage als laatste nog aan het werk was hoefde ik geen alarm er op te doen...!quote:
hey gast, heb je al fotos ?!?!quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:04 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Loop je hier nou nog steeds rond...?![]()
ik ga nu even een paar onlijn gooien voor julliequote:Op maandag 27 augustus 2007 11:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hey gast, heb je al fotos ?!?!
quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:06 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik ga nu even een paar onlijn gooien voor jullie
Kunoquote:Op maandag 27 augustus 2007 11:04 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Loop je hier nou nog steeds rond...?![]()
Ik ging slapen in het weekend, en toen ik wakker werd was het alweer tijd om te gaan werkenquote:Op maandag 27 augustus 2007 11:08 schreef annelies80 het volgende:
Goedemorgen mensjens...
Ik ben alweer grotendeels door mijn werk heen voor vandaag... jeetje, ik begin het niet meer leuk te vinden... gelukkig kan ik me hier nog vermaken (wat dan eigenlijk weer nie mag van baaslief)
Hebben jullie nog leuke/ spannende/ bizarre dingen meegemaakt dit weekend?
Neequote:Op maandag 27 augustus 2007 11:08 schreef annelies80 het volgende:
Goedemorgen mensjens...
Ik ben alweer grotendeels door mijn werk heen voor vandaag... jeetje, ik begin het niet meer leuk te vinden... gelukkig kan ik me hier nog vermaken (wat dan eigenlijk weer nie mag van baaslief)
We hoeven dat landschap niet te zien he !quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:06 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik ga nu even een paar onlijn gooien voor jullie
Ik zit op dit moment op 1 Hongaars meisje gescoord!quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:08 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Kuno![]()
![]()
![]()
Ouwe rukkerAl betwijfel ik dat je dat nodig hebt in zweden
![]()
Hoe is het met jou dan ? Vermaak je je een beetje in zweden ?
Nou lekker dan... het was dus niet veel anders als die van mij....quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:10 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik ging slapen in het weekend, en toen ik wakker werd was het alweer tijd om te gaan werken
Tenminste daar leek het wel op zo snel is het weekend weer gegaan
Ik heb wat femals voor de rest en speciaal voor jou, omdat het het via de PM vroeg wat mannenquote:Op maandag 27 augustus 2007 11:11 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
We hoeven dat landschap niet te zien he !![]()
Show us the females !![]()
Goeiemorgen en Welkomquote:Op maandag 27 augustus 2007 11:08 schreef annelies80 het volgende:
Goedemorgen mensjens...
je laat mn F5 toets erg hard slijten nu.quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik zit op dit moment op 1 Hongaars meisje gescoord!![]()
Qua score dan he...!![]()
maar vermaken doe ik hier wel! man o man wat een vrouwen lopen hier rond! En in de studenten kroeg van mn uni lekker grolsch drinken inplaats van de smerige zweedse merken die ze hebben...!![]()
Dank u!!quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Goeiemorgen en Welkom![]()
Mijn weekend bestond uit feesten bij een vriend van mij in sliedrecht. was erg geslaagd
en zondag dan lekker gaar wezen
Geef me nog 10 minuten... mn ftp server fucked me een beetjequote:Op maandag 27 augustus 2007 11:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je laat mn F5 toets erg hard slijten nu.
posten die hap
Ik denk dat je in de war bent met iemand anders hoorquote:Op maandag 27 augustus 2007 11:14 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik heb wat femals voor de rest en speciaal voor jou, omdat het het via de PM vroeg wat mannen
Waarom nou weer eikel? mocht ik het niet tegen de rest vertellen...?quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:17 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik denk dat je in de war bent met iemand anders hoor![]()
Eikel![]()
Je zou het voor jezelf houden !quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:18 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Waarom nou weer eikel? mocht ik het niet tegen de rest vertellen...?![]()
Nou goed, dan PM ik je de foto's wel even! an post ik zo alleen de vrouwen, of in ieder geval een deel! de rest hou ik zelfquote:Op maandag 27 augustus 2007 11:18 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Je zou het voor jezelf houden !
zo Kuno we hebben jouw echt al lang niet op dit topic gezienquote:Op maandag 27 augustus 2007 11:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik zit op dit moment op 1 Hongaars meisje gescoord!![]()
Qua score dan he...!![]()
maar vermaken doe ik hier wel! man o man wat een vrouwen lopen hier rond! En in de studenten kroeg van mn uni lekker grolsch drinken inplaats van de smerige zweedse merken die ze hebben...!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |