Dank je wel!quote:
In plaats van die BBQ die je deze week hebt ga je maar lekker in je eentje boerenkool eten !quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hey boerenkool zonder rookworst gaat niet. het is al aan eht verwateren bij jegelijk maar s maken deze week hoor
Ja rookworst....!quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hey boerenkool zonder rookworst gaat niet. het is al aan eht verwateren bij jegelijk maar s maken deze week hoor
Ach tear tear tear... kun je het weer niet hebben dat ik hier met meer vrouwen zit dan jij?quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:09 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
In plaats van die BBQ die je deze week hebt ga je maar lekker in je eentje boerenkool eten !![]()
![]()
![]()
je hebt echt de loterij gewonnen heh ?quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:07 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Morgenavond!Dus woensdag foto's van een BBQ met bier vrouwen en vlees!
Opsturenquote:Op maandag 27 augustus 2007 13:09 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ja rookworst....!Maar als ik daar aan denk dan wil ik er gelijk 1...!
en die hebben ze hier niet zo goed als in Nederland... Dus zit ik weer een dag met een probleem...!
Je moet ze gewoon niet eerder binnenlatenquote:Op maandag 27 augustus 2007 13:10 schreef -Magnolia- het volgende:
Nadeel van Juf zijn:
Die klotekindertjes zijn véél te vroeg op school![]()
nou is toch hardstikke leuk...!quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:10 schreef -Magnolia- het volgende:
Nadeel van Juf zijn:
Die klotekindertjes zijn véél te vroeg op school![]()
Doe ik ookquote:Op maandag 27 augustus 2007 13:10 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Je moet ze gewoon niet eerder binnenlaten
Laat ze maar wachten ! laat ze maar spelen op het schoolplein
Wat denk je zelf..........quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:10 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ach tear tear tear... kun je het weer niet hebben dat ik hier met meer vrouwen zit dan jij?![]()
nee...! Gewoon een jaar erasmus studeren in Zweden gekozen!quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je hebt echt de loterij gewonnen heh ?
Heb je nog wat van de kindertjes gehad omdat je jarig bent ?quote:
Mja, ik minder...quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:11 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nee...! Gewoon een jaar erasmus studeren in Zweden gekozen!ik doe het gewoon goed in mn studenten tijd!
ja er kan toch iemand een rookworst opsturen ?!? familie,vrienden of 1 van ons ?quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:09 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ja rookworst....!Maar als ik daar aan denk dan wil ik er gelijk 1...!
en die hebben ze hier niet zo goed als in Nederland... Dus zit ik weer een dag met een probleem...!
Wil jij dat voor me doen?quote:
Enorme reep chocolaquote:Op maandag 27 augustus 2007 13:11 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Heb je nog wat van de kindertjes gehad omdat je jarig bent ?
Bofkont ! Op je verjaardag nog welquote:Op maandag 27 augustus 2007 13:12 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Mja, ik minder...
Mag vandaag tot 20.00 werken![]()
Tuurlijk, hoeveel wil je er en waar mag het naar toe?quote:
I knowquote:Op maandag 27 augustus 2007 13:12 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Bofkont ! Op je verjaardag nog wel
quote:
Gelukkig hou je van chocolaquote:Als er in de hemel geen chocolade is, hoef ik er niet naar toe
Bof ik evenquote:Op maandag 27 augustus 2007 13:13 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig hou je van chocola
Denk maar zo : Ik werk ook tot 19.00 vandaag. Hoef je maar een uurtje langerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |