Kleine correctie: ik was erg benieuwd naar de TT waar de raderen zoals gezegd voor draaidenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:15 schreef Nembrionic het volgende:
Allebei online maar niet de laatste post maken omdat je anders een nieuw topic moet openen
Daar kom je altijd vanzelf achterquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik had niet eens door dat het vorige vol was
Hoe was het met Joanie en Chachi?quote:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoe was het met Joanie en Chachi?
Grappig liedje... waar koop download ik het album ?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:16 schreef Supersheep het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=3r5lnQYwdbE
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:58 schreef wyccie het volgende:
Heb je Joanie en Chachi gezien, Cobra?
Dan is het goed.quote:
Is het dan niet verplicht om daarbij aanwezig te zijn?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:12 schreef Mikkie het volgende:
Net gewerkt trouwens, en eigenlijk jeukt het om nog ff heen en weer te rijden naar het introweekend waar m'n mentorgroep zit.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:31 schreef Nembrionic het volgende:
Zo...mijn eerste jalapeno-peper is geoogst. Wellicht een beetje te vroeg. Maar mijn vader heeft 'm geproefd en die rende naar de koelkast voor melk terwijl hij toch heet eten gewend is
en in huize Physics?quote:
In verwachting, en als guusje er is, zijn we blij. Zoals PR dat dan zegtquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:50 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
en in huize Physics?nog steeds in blijde verwachting?
In boek 3 gaan ze zometeen de Hogwarts Express opquote:Op zondag 26 augustus 2007 00:37 schreef Etcetera het volgende:
hoe ver ben je in de Potters?
quote:
quote:Op zondag 26 augustus 2007 11:44 schreef wyccie het volgende:
'Het is thee in een koffiekopje.
ik hoop voor je dat Guusje zich aankondigt voordat je ze alle 7 uit hebtquote:Op zondag 26 augustus 2007 06:59 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
In boek 3 gaan ze zometeen de Hogwarts Express op
Landgraafquote:Op zondag 26 augustus 2007 11:47 schreef wyccie het volgende:
Waar heb je gesnowboard, TM?
lekker?quote:
Bijna iedereenquote:Op zondag 26 augustus 2007 15:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zo te zien heb je iedereen eruit gezwaaid
Was dat niet zo'n kermisattractie die soms afbreekt?quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:24 schreef Nembrionic het volgende:
Ik geloof het ook
LB..ik heb uit goede bronnen vernomen dat je met je date in de Booster moet gaan bij Noorderzon Grote Markt
Jazekerquote:Op zondag 26 augustus 2007 15:29 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Was dat niet zo'n kermisattractie die soms afbreekt?![]()
Ik hoop het maar, niet dat straks de hotline gaat en dat het dan LB is die een stukje aan het vliegen isquote:Op zondag 26 augustus 2007 15:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jazeker
In Frankrijk een paar dooien. Maar dat is allemaal gefixed
Ja ja, dat zegt de Efteling ook al weken over die nieuwe atractie van ze.quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jazeker
In Frankrijk een paar dooien. Maar dat is allemaal gefixed
quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:03 schreef LadyBlack het volgende:
Ah, vliegen lijkt me erg leuk ja, maar niet vanuit de BoosterWelke is dat trouwens? Ik wil wel nog steeds in een van die attracties, maar nog ff uitvinden hoe die heet....
Dan kom je vast Soemp tegen daarquote:Enne, vanavond moeten C-Mon & Kypski + Klezmerband natuurlijk gezien worden op Noorderzon, dus daar gaan wij heen
Neequote:Op zondag 26 augustus 2007 17:03 schreef Cobra4 het volgende:
Zullen we ruilen?
quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee
Want ik kan bij deze gehaktballen natuurlijk ook gewoon lasagna maken![]()
Is die lasagna zo vies dan?quote:
Lekker uitgebakken spekjes er door.quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:20 schreef LadyBlack het volgende:
Ik maak pastasaladeflink veel mozzarella erbij en een smak olijven, mmmmmmm
Kijk..dat zijn de betere ideeen..quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:15 schreef Cobra4 het volgende:
We stoken soms ook wel de BBQ's aan en gaan lekker staan bakken.
quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kijk..dat zijn de betere ideeen..
Hoe kan ik die vergeten!!quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:14 schreef Homdeck het volgende:
en de waterpolodames naar de spelen
Twee spelden in zijn zak zou toch al wel wat effect moeten hebben.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:37 schreef wyccie het volgende:
Je moet gewoon even geduld hebben.
quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wat is de quest? een tijdschrift?
quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wat is de quest? een tijdschrift?
Kijk heb ik ook altijd met plezier gelezen. Maar de laatste jaren verzanden ze eigenlijk alleen nog maar in (vind ik) minder interessante grote artikelen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
I heb vroeger wel 15 jaar een abonnement gehad op de KIJKQuest bestond toen niet.
Bestaat nog jaquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:50 schreef Cobra4 het volgende:
Quest is volgens mij wel wat breder georienteert dan de Kijk. Bestaat Kijk eigenlijk nog?
quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bestaat nog ja
Vroeger stond er ook altijd een BASIC-artikeltje in. Kon je lekker overtikken en kijken wat het deed
jaaahhhhhhhquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bestaat nog ja
Vroeger stond er ook altijd een BASIC-artikeltje in. Kon je lekker overtikken en kijken wat het deed
quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..], en dan na een tijd proberen uit te vinden waar je die typefout hebt gemaakt.
![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:16 schreef wyccie het volgende:
Ik had vroeger de Zo Zit Dat. Ik val erbuiten.![]()
flessen, kranten, geld?quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:19 schreef wyccie het volgende:
Even een vraagje: hoeveel sparen jullie per maand?
Ah, geld. Denk zo'n 500 p/m ofzoquote:
quote:
Die had ik ookquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:16 schreef wyccie het volgende:
Ik had vroeger de Zo Zit Dat. Ik val erbuiten.![]()
Zelfs niet dat Luchtmacht Keycord?quote:
Ik wou net vragen of jij er nog een paar nodig hebt.quote:
quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik wou net vragen of jij er nog een paar nodig hebt.![]()
Heb je spaargeld opgenomen of geld op je spaarrekening gestort?quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:36 schreef wyccie het volgende:
Zo, ik ben weer 500 euro armer (of rijker).
Van mijn betaalrekening naar mijn spaarrekening.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:37 schreef Cobra4 het volgende:
Heb je spaargeld opgenomen of geld op je spaarrekening gestort?![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:36 schreef B.ertha het volgende:
Ik zit met mijn poot in het (rek)verband
Heb toch ooit verteld dat ik bij de dokter was geweest ivm pijn aan mijn pols en een bultje? Nou, dat doet nu dus weer ontzettend pijn en dit is het enige dat helptquote:
Nee, ze kunnen het weghalen of leegprikken als het hetzelfde is wat ik bij anderen heb gezien.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:39 schreef B.ertha het volgende:
Heb toch ooit verteld dat ik bij de dokter was geweest ivm pijn aan mijn pols en een bultje? Nou, dat doet nu dus weer ontzettend pijn en dit is het enige dat helptKan er ook niet op steunen
Shit zegquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:39 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Heb toch ooit verteld dat ik bij de dokter was geweest ivm pijn aan mijn pols en een bultje? Nou, dat doet nu dus weer ontzettend pijn en dit is het enige dat helptKan er ook niet op steunen
Ja, maar het bultje is uit zichzelf weggegaan (hoewel dat niet kon volgens de huisarts). Maar de pijn komt nog af en toe terug, nu dus.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, ze kunnen het weghalen of leegprikken als het hetzelfde is wat ik bij anderen heb gezien.
Feestquote:
* schopt de deur openquote:
Zowaar, het is gelukt. Tenminste, delen er van... de wekker ging om half acht, om acht uur was ik ook echt m'n bed uit en iets na negenen zat ik in de trein, om iets na elf uur 's ochtends in Enschede aan te komen. Het postkantoor in Enschede is tot half een open, dus ook dat ging prima. Zoals altijd rijbewijs bij me, dus ID was ook niet het probleem en ik had nog twee pasfoto's. Everything was going fine. In Enschede bij m'n oude huis gekomen, en daar lag inderdaad een afhaalkaart voor m'n OV op me te wachten. Geopend, aangegeven dat ik een weekend-kaart wil, so far so good. Tot ik naar het adres keek waar ik m'n OV-kaart moest ophalen: dat was een of ander postkantoor in Hengelo, terwijl ik drie keer eerder m'n OV in Enschede kon ophalen en de kaart daar ook weer heb ingeleverd. Nou is Hengelo niet echt verder dan Enschede centrum, dus vooruit. Naar een kaart gegaan, opgezocht waar de straat was die ik moest hebben en hoe ik daar moest komen. In een keer naar toegereden, me wat geërgerd aan mensen die niet doorliepen en even later stond ik in het postagentschap. Het postagentschap waar op zaterdag alleen het Bruna-gedeelte geopend is. Het postkantoor-gedeelte niet. Dus ik ben vroeg opgestaan en naar fucking Hengelo gegaan, voor een postkantoor wat alleen van maandag tot en met vrijdag geopend is. Ik heb dus nog geen OV. Nu moet ik binnenkort (voorlopige planning: vrijdag) weer een keer naar Enschede voor een hernieuwde poging om m'n OV-kaart op te halen, wat ik dan maar ga combineren met Guinness drinken of zoiets. Maar toch had ik liever nu gewoon m'n OV-kaart in m'n bezit gehadquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dank je wel, en het gaat vast wel lukken maar ik heb er niet zoveel zin in. Met de bus (een strip te weinig natuurlijk) naar het station, dan lang in de trein zitten omdat ik een OV-kaart moet ophalen en het postkantoor is op zaterdag zo vroeg dicht. Maar dan heb ik wel vanaf volgende week weer een OV-kaart
He! Ben je wakkerquote:Op maandag 27 augustus 2007 11:22 schreef PhysicsRules het volgende:
DaviniaHR zegt:
Nope. Hoogstwaarschijnlijk geen dubbele verjaardag hier dus... (Uitgaande van een bevalling van minstens 12 uur (tis de eerste)
*logt zometeen weer als zichzelf in*
heb je een hapje genomen van jezelf?quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:25 schreef Etcetera het volgende:
PR van harteDaf ook maar die wil liever niet dus dat wordt wat kleiner
![]()
ik ben niet lekkerbah
nee ikzelf smaak uitstekendquote:Op maandag 27 augustus 2007 11:27 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
heb je een hapje genomen van jezelf?
Jeg, beterschapquote:Op maandag 27 augustus 2007 11:42 schreef Etcetera het volgende:
ik hoop dat het niet erger wordtwas van plan om naar het centrum te gaan vandaag maar dat stel ik nou maar even uit
ik heb zo'n hekel aan ziek zijn
10 septemberquote:Op maandag 27 augustus 2007 11:53 schreef LadyBlack het volgende:
Wanneer begin je eigenlijk met je stage?
quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:54 schreef iamredleader het volgende:verhuizing is geslaagd
Alleen nog geen telefoon/internet op het nieuwe adres, dus ik zal weinig op Fok! zijn deze week.
PhysicsRules gefeliciteerd met je verjaardag![]()
en ik ga weer aan het werk
![]()
Gek..ik meen dit gevraagd te hebbenquote:Op maandag 27 augustus 2007 11:54 schreef iamredleader het volgende:verhuizing is geslaagd
Alleen nog geen telefoon/internet op het nieuwe adres, dus ik zal weinig op Fok! zijn deze week.
PhysicsRules gefeliciteerd met je verjaardag![]()
en ik ga weer aan het werk
![]()
Die zal er zelf ook wel in gesprongen zijnquote:Op maandag 27 augustus 2007 11:55 schreef LadyBlack het volgende:
Noorderzon had maar een matige afsluiter trouwens gisteren: C-Mon & Kypski zonder de Amsterdam KlezmerbandEn ze waren om kwart over 10 al klaar ofzo.....
Wel cool dat er allemaal mensen in de vijver waren gesprongen, en op het laatst een van de bandleden ookIk hoop dat Soempie het een beetje droog heeft gehouden, want die stond aan de rand van de vijver
of gestruikeldquote:Op maandag 27 augustus 2007 12:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die zal er zelf ook wel in gesprongen zijn
Late dienst?quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:24 schreef Daffodil31LE het volgende:
Zo, zometeen lekker gaan werken.
Ben je je vrouw nu al zat?quote:
You said it!quote:
ik wacht eerder op een rel eigenlijkquote:Op maandag 27 augustus 2007 12:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
You said it!
Pot verwijt ketel enz...
Ik ookquote:Op maandag 27 augustus 2007 12:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik wacht eerder op een rel eigenlijk
Alsjeblieft:quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik wacht eerder op een rel eigenlijk
Ik blijf wel staan met een molotov en een stok met spijkers.quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:46 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Alsjeblieft:
[afbeelding]
Ik neem wel een wapenstok en die zwarte kleren aan. Rennen jullie alvast weg?
quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:03 schreef Nembrionic het volgende:
Gek..ik meen dit gevraagd te hebben
Ja en?quote:
Nouquote:
quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:05 schreef iamredleader het volgende:
afbeelding]http://www.acceleratingfuture.com/michael/blog/images/Nuke2.JPG]afbeelding
zo, rel voorbij
![]()
Jaquote:Op maandag 27 augustus 2007 13:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou
Is het opzettelijk gedaan?
Dat snap ik hoorquote:Op maandag 27 augustus 2007 13:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja
ik ben het niet echt zelf he![]()
Nou dan is het goedquote:
Nee hoorquote:Op maandag 27 augustus 2007 13:41 schreef LadyBlack het volgende:
Jij kent de eigenaresse van de koekenpan ook?
quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:13 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Apropo koekenpan, heeft MaJo niet nog een pan van jou thuis?![]()
en weer waren we tegelijkquote:
Je bent wettelijk gezien wel alleenstaand. Invullen dus.quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:08 schreef Etcetera het volgende:
ik moet een formulier invullen voor m'n stage, 'Persoonsgegevens nieuwe werknemer'
en daar staat bij: Burgerlijke staat
maar daar kan ik niks invullen want ik ben niet alleenstaand, heb geen geregistreerd partnerschap, ben niet gehuwd en ik woon ook niet ongehuwd samen. waarom staat er niet bij 'thuiswonend'
quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je bent wettelijk gezien wel alleenstaand. Invullen dus.
quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:12 schreef Etcetera het volgende:
wel goed dat je het zegt nem, ik had het anders opengelaten
mjah okquote:Op maandag 27 augustus 2007 16:18 schreef PhysicsRules het volgende:
Ongehuwd = Alleenstaand, toch?
Trouwens, ik vind thuiswonend ook zo'n onzinterm. Ik woon ook thuis.
Hoeft toch niet? Als je bij je ouders woont ben je niet alleenstaand maar wel ongehuwd.quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:18 schreef PhysicsRules het volgende:
Ongehuwd = Alleenstaand, toch?
Ben je samenwonend dan? Want dan kan dat welquote:Op maandag 27 augustus 2007 16:26 schreef Etcetera het volgende:
ongehuwd kan ook niet...
of moet het dan ongehuwd samenwonend zijn?
Waarom kan ongehuwd niet dan? Wat voor opties heb je?quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:26 schreef Etcetera het volgende:
ongehuwd kan ook niet...
of moet het dan ongehuwd samenwonend zijn?
Alleenstaand is dan de goede optiequote:Op maandag 27 augustus 2007 16:39 schreef Etcetera het volgende:
heb het al verstuurd
ik had de opties
alleenstaand
geregistreerd partnerschap
gehuwd
ongehuwd samenwonend
maar heb even overlegd met m'n moeder en die vond 'alleenstaand' omdat ik niet echt met hun ongehuwd samenwoon (wat impliceert dat het meer is dan een ouder-kind relatie![]()
) en de rest al helemaal niet van toepassing is.
komt nog bij dat ik ook niet meer officieel kind ben want ben 22
Dat is niet lullig, dat is gewoon een feitquote:Op maandag 27 augustus 2007 16:43 schreef Etcetera het volgende:
en dat leek mij ook niet erg verstandigdus ik ben volgens de wet alleenstaand, wat ik best lullig vind voor m'n vriend eigenlijk
quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Alleenstaand is dan de goede optie
neemt niet weg dat ik dat lullig vindquote:Op maandag 27 augustus 2007 16:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is niet lullig, dat is gewoon een feit
Ik was gewoon even boodschappen doenquote:Op maandag 27 augustus 2007 17:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
en toen was de pit er weer uit
ben wel benieuwd welk toetje dan..quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik was gewoon even boodschappen doen![]()
Heb hier ook een maffe huisgenoot: wil in plaats van bij Albert Heijn (waar we waren) een komkommer kopen bij de Aldi omdat die daar 20 cent goedkoper is. Vervolgens kiest ie een toetje uit van ruim 2 euro
Zo'n emmer boerenyoghurt. Dat is wel erg lekker, maar ook best duurquote:Op maandag 27 augustus 2007 18:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ben wel benieuwd welk toetje dan..
Dat wist ik niet. Ik dacht dat iemand er expres Pace van had gemaakt OF dat iemand gewoon echt verscrhikkelijk dom bezig was.quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:00 schreef wyccie het volgende:
Pace is toch Italiaans voor peace? Of bedoelde je dat niet, Nem?
met die iemand bedoel je mij?quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat wist ik niet. Ik dacht dat iemand er expres Pace van had gemaakt OF dat iemand gewoon echt verscrhikkelijk dom bezig was.
Nee, de vlaggenmaker.quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
met die iemand bedoel je mij?
oh dan is het goedquote:
quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zinnen beginnen namelijk vrijwel nooit met ik is, dus moet het wel ik ben zijn
Zinnen begint ook met een zquote:Op maandag 27 augustus 2007 20:31 schreef TradeMarkie het volgende:
Zinnen moet je sowieso niet met ik beginnen
Misschien iets voor ONZ ?quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:39 schreef TradeMarkie het volgende:
zdan zou het zik ben moeten zijn
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |