Ik was gewoon even boodschappen doenquote:Op maandag 27 augustus 2007 17:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
en toen was de pit er weer uit
ben wel benieuwd welk toetje dan..quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik was gewoon even boodschappen doen![]()
Heb hier ook een maffe huisgenoot: wil in plaats van bij Albert Heijn (waar we waren) een komkommer kopen bij de Aldi omdat die daar 20 cent goedkoper is. Vervolgens kiest ie een toetje uit van ruim 2 euro
Zo'n emmer boerenyoghurt. Dat is wel erg lekker, maar ook best duurquote:Op maandag 27 augustus 2007 18:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ben wel benieuwd welk toetje dan..
Dat wist ik niet. Ik dacht dat iemand er expres Pace van had gemaakt OF dat iemand gewoon echt verscrhikkelijk dom bezig was.quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:00 schreef wyccie het volgende:
Pace is toch Italiaans voor peace? Of bedoelde je dat niet, Nem?
met die iemand bedoel je mij?quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat wist ik niet. Ik dacht dat iemand er expres Pace van had gemaakt OF dat iemand gewoon echt verscrhikkelijk dom bezig was.
Nee, de vlaggenmaker.quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
met die iemand bedoel je mij?
oh dan is het goedquote:
quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zinnen beginnen namelijk vrijwel nooit met ik is, dus moet het wel ik ben zijn
Zinnen begint ook met een zquote:Op maandag 27 augustus 2007 20:31 schreef TradeMarkie het volgende:
Zinnen moet je sowieso niet met ik beginnen
Misschien iets voor ONZ ?quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:39 schreef TradeMarkie het volgende:
zdan zou het zik ben moeten zijn
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |