10 septemberquote:Op maandag 27 augustus 2007 11:53 schreef LadyBlack het volgende:
Wanneer begin je eigenlijk met je stage?
quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:54 schreef iamredleader het volgende:verhuizing is geslaagd
Alleen nog geen telefoon/internet op het nieuwe adres, dus ik zal weinig op Fok! zijn deze week.
PhysicsRules gefeliciteerd met je verjaardag![]()
en ik ga weer aan het werk
![]()
Gek..ik meen dit gevraagd te hebbenquote:Op maandag 27 augustus 2007 11:54 schreef iamredleader het volgende:verhuizing is geslaagd
Alleen nog geen telefoon/internet op het nieuwe adres, dus ik zal weinig op Fok! zijn deze week.
PhysicsRules gefeliciteerd met je verjaardag![]()
en ik ga weer aan het werk
![]()
Die zal er zelf ook wel in gesprongen zijnquote:Op maandag 27 augustus 2007 11:55 schreef LadyBlack het volgende:
Noorderzon had maar een matige afsluiter trouwens gisteren: C-Mon & Kypski zonder de Amsterdam KlezmerbandEn ze waren om kwart over 10 al klaar ofzo.....
Wel cool dat er allemaal mensen in de vijver waren gesprongen, en op het laatst een van de bandleden ookIk hoop dat Soempie het een beetje droog heeft gehouden, want die stond aan de rand van de vijver
of gestruikeldquote:Op maandag 27 augustus 2007 12:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die zal er zelf ook wel in gesprongen zijn
Late dienst?quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:24 schreef Daffodil31LE het volgende:
Zo, zometeen lekker gaan werken.
Ben je je vrouw nu al zat?quote:
You said it!quote:
ik wacht eerder op een rel eigenlijkquote:Op maandag 27 augustus 2007 12:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
You said it!
Pot verwijt ketel enz...
Ik ookquote:Op maandag 27 augustus 2007 12:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik wacht eerder op een rel eigenlijk
Alsjeblieft:quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik wacht eerder op een rel eigenlijk
Ik blijf wel staan met een molotov en een stok met spijkers.quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:46 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Alsjeblieft:
[afbeelding]
Ik neem wel een wapenstok en die zwarte kleren aan. Rennen jullie alvast weg?
quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:03 schreef Nembrionic het volgende:
Gek..ik meen dit gevraagd te hebben
Ja en?quote:
Nouquote:
quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:05 schreef iamredleader het volgende:
afbeelding]http://www.acceleratingfuture.com/michael/blog/images/Nuke2.JPG]afbeelding
zo, rel voorbij
![]()
Jaquote:Op maandag 27 augustus 2007 13:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou
Is het opzettelijk gedaan?
Dat snap ik hoorquote:Op maandag 27 augustus 2007 13:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja
ik ben het niet echt zelf he![]()
Nou dan is het goedquote:
Nee hoorquote:Op maandag 27 augustus 2007 13:41 schreef LadyBlack het volgende:
Jij kent de eigenaresse van de koekenpan ook?
quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:13 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Apropo koekenpan, heeft MaJo niet nog een pan van jou thuis?![]()
en weer waren we tegelijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |