We kunnen nog aan een mod vragen de titel te wijzigen.quote:
Al gedaan op FBquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:08 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
We kunnen nog aan een mod vragen de titel te wijzigen.
Nee, ben je mal, ik zit een geintje te maken hoor. Die OP is prima en WS is Mad vereerd met zijn naamtopic.quote:
Nahja voor alles een eerste keer. Alleen wat gebeurd er met een topic als het vol is? Ik kon niet meer terug om even te spieken...quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:11 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Nee, ben je mal, ik zit een geintje te maken hoor. Die OP is prima en WS is Mad vereerd met zijn naamtopic.
Nummertje klopt niet. Deze AKQSC is al een deeltje ouderquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:11 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Nee, ben je mal, ik zit een geintje te maken hoor. Die OP is prima en WS is Mad vereerd met zijn naamtopic.
quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:13 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Nummertje klopt niet. Deze AKQSC is al een deeltje ouder![]()
Redleader, ik ben al bijna 29 hoor, geen 27![]()
![]()
![]()
![]()
Was ik al achterquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:13 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Nummertje klopt niet. Deze AKQSC is al een deeltje ouder![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:21 schreef Etcetera het volgende:
kutschooltyfuswijfgalligehoerebussenbah
tentamen gemistik was netjes op tijd op station, maar geen bus om 6 over, bus van 21 over was er om 23 over en ik was dus keihard om 20 voor 2 pas bij de stadjershal, kon het daar niet vinden, 2 minuten te laat (goed, eigenlijk al een kwartier maar je hebt nu eenmaal een kwartier speling) en ik mocht gewoon keihard niet meer meedoen want regels waren regels en er waren al heel veel weg (LIKE I GIVE A FUCK BITCH, IK HEB EEN HER, IK WIL 'M MAKEN EN ER ZIT BIJNA NIEMAND) maar dat heb ik niet gezegd, heb me omgedraaid en ben weggelopen
ik heb echt ff staan janken buiten puur van onmacht![]()
![]()
![]()
Heeft dit belangrijke consequenties??quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:21 schreef Etcetera het volgende:
tentamen gemistik was netjes op tijd op station, maar geen bus om 6 over, bus van 21 over was er om 23 over en ik was dus keihard om 20 voor 2 pas bij de stadjershal, kon het daar niet vinden, 2 minuten te laat (goed, eigenlijk al een kwartier maar je hebt nu eenmaal een kwartier speling) en ik mocht gewoon keihard niet meer meedoen want regels waren regels en er waren al heel veel weg (LIKE I GIVE A FUCK BITCH, IK HEB EEN HER, IK WIL 'M MAKEN EN ER ZIT BIJNA NIEMAND) maar dat heb ik niet gezegd, heb me omgedraaid en ben weggelopen
![]()
![]()
bij wiequote:Op maandag 20 augustus 2007 15:22 schreef iamredleader het volgende:
[..]
wat een kutstreek
ik zou een klacht indienen!
ik zou niet weten wat gelukkig, mss dat ik tijdens stage een middag/ochtend mis vanwege een her (en geloof me, dan zal ik echt zorgen dat ik op tijd ben) maar ik heb m'n P al enzo, ik baal er alleen ontzettend vanquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Heeft dit belangrijke consequenties??
Arme jij![]()
Bij school, gewoon proberen. Maar het is echt een kutstreek, slaat helemaal nergens op.quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
bij wiearriva? daarmee kan ik m'n tentamen nog niet maken
en bij school zal ook zinloos zijn, want regels zijn nou eenmaal regels enzo
quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:21 schreef Etcetera het volgende:
![]()
![]()
Sorry, ik ben mss beetje dom, maar wat is een P?quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik zou niet weten wat gelukkig, mss dat ik tijdens stage een middag/ochtend mis vanwege een her (en geloof me, dan zal ik echt zorgen dat ik op tijd ben) maar ik heb m'n P al enzo, ik baal er alleen ontzettend van
Aha, toch tijd voor de slowchat!quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:26 schreef PhysicsRules het volgende:
Stelletje oelewappers
En de rekening van de studievertraging naar het busbedrijf
![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Sorry, ik ben mss beetje dom, maar wat is een P?
Dat komt bij nog wel, over twee jaarquote:
Bij mij al het komende jaar. Tenminste als ik een keer informatie krijg van mijn school..quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dat komt bij nog wel, over twee jaar![]()
normaal ben ik ook echt vroeg (zeg maar een half uur van tevoren op de plaats van bestemming) maar dat heb ik niet gered deze keer omdat ik nog op school bezig was met het regelen van toestemming voor m'n stage. ik was redelijk op tijd weg daar (half 1) maar heb lijn 11 gepakt ipv lijn 15 en die laatste ging vééél eerder weg, dan lijn 11, daardoor was ik om 1u op station ipv kwart voor ofzoquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:32 schreef RoofingBurner het volgende:
Wellicht had je beter een bus eerder kunnen nemen (to be on the safe side) Zo kom ik bij aanbestedingen standaard een uur te vroeg. Ga ik echter een kwartier of half uur later de deur uit loop ik het risico in de file te raken en te laat te komen voor de aanbesteding.
Een vriend van me die bij een andere aannemer werkt heeft dat tot twee keer toe gehad en geloof me, dan zijn je kansen binnen het bedrijf meteen verdwenen hoor.
Ik ben 32quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hehe, eindelijk mensen die ook nog neit zo heel oud zijn (althans, ik ga er vanuit dat je meteen doorgegaan bent...)
Ik vind het wel echt heel klote voor je. Kan je er niet met iemand over praten (als je bedaard bent)quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
normaal ben ik ook echt vroeg (zeg maar een half uur van tevoren op de plaats van bestemming) maar dat heb ik niet gered deze keer omdat ik nog op school bezig was met het regelen van toestemming voor m'n stage. ik was redelijk op tijd weg daar (half 1) maar heb lijn 11 gepakt ipv lijn 15 en die laatste ging vééél eerder weg, dan lijn 11, daardoor was ik om 1u op station ipv kwart voor ofzo
ik schijn altijd in de verkeerde bus te stappen geloof ik
al gedaanquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:38 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Ik vind het wel echt heel klote voor je. Kan je er niet met iemand over praten (als je bedaard bent)
Oh, dus je kunt evengoed vanavond nog de kroeg in.quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
al gedaanmaar had nog wat woede over
heb eigenlijk meteen toen ik weer buiten stond m'n moeder gebeld
en die heeft me weer wat rustiger gepraat (onder het mom van: het is maar een tentamen, en dat is het uiteindelijk ook maar)
Nee, ik vind dat 17 zijn heel veel voordelen heeft hoor.quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh laaaat maar, ik blijf veruit de jongste. 17 zijn is stom
En anders weet je het etc. Ik ben een lekkere knuffelbeer..quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
al gedaanmaar had nog wat woede over
heb eigenlijk meteen toen ik weer buiten stond m'n moeder gebeld
en die heeft me weer wat rustiger gepraat (onder het mom van: het is maar een tentamen, en dat is het uiteindelijk ook maar)
Nee hoor, ik ben 18. Daten?quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh laaaat maar, ik blijf veruit de jongste. Dat is stom
17 is de meest nutteloze leeftijd ooitquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:43 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Nee, ik vind dat 17 zijn heel veel voordelen heeft hoor.Ik zou zo een tijd willen ruilen. 38 zijn, dat stinkt pas.
Ik ben 19quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Als je nou echt 18 was geweestquote:
kan wel doe ik nietquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:42 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Oh, dus je kunt evengoed vanavond nog de kroeg in.
quote:
ik ben 27, maar zou graag weer 10 jaar jonger zijnquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:43 schreef geenaam het volgende:
[..]
En anders weet je het etc. Ik ben een lekkere knuffelbeer..
er komt een tijd dat je zegt: was ik maar weer 17quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Volgens mij heeft ze al ene knuffelbeerquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:43 schreef geenaam het volgende:
[..]
En anders weet je het etc. Ik ben een lekkere knuffelbeer..
Ik ben echt 18. Ben één van de jongste hier. Maar jij mag me best zien als een 32-jarige vent hoor. Maar nogmaals.. Daten?quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Als je nou echt 18 was geweest
Je was toch 32?quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:47 schreef geenaam het volgende:
[..]
Ik ben echt 18. Ben één van de jongste hier. Maar jij mag me best zien als een 32-jarige vent hoor. Maar nogmaals.. Daten?![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze al ene knuffelbeer![]()
Ken je het gezegde niet?quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze al ene knuffelbeer![]()
Dame? Als je vrouwlijk wezen bedoeld, jaquote:
Wat voor bewijs wil je?quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Je was toch 32?Nu snap ik t niet meer... bewijs?
![]()
Hij loopt kranten en een vent van 32 die nog kranten looptquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Je was toch 32?Nu snap ik t niet meer... bewijs?
![]()
Foto's, dan kunnen we het even checken.quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dame? Als je vrouwlijk wezen bedoeld, ja
Nee, tegenwoordig ben je dan minimaal 2x zo oud (bij ons iig)quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Hij loopt kranten en een vent van 32 die nog kranten loopt![]()
ik ken er nog 1: if you cross Pitt, you'll never stand upquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:49 schreef geenaam het volgende:
[..]
Ken je het gezegde niet?
Once you go geenaam, you never go back..
Ssshht, niet aan punteslijpsel vertellen dat ik een vriendin heb..quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:47 schreef iamredleader het volgende:
Desperate, geenaam?
hier lopen ze van 60 met folders te sjouwen hoorquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Hij loopt kranten en een vent van 32 die nog kranten loopt![]()
Jij wil te graag foto's van mij zienquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:50 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Foto's, cv, uitreksel van het gemeente register?![]()
Moet je mij even pm'en en dan komt het goed..quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
hoe zet ik een foto hier?
Wij hebben hier wel zo'n oude vent en die doet het wel, en ook een echtpaar die lopen profecioneel folders die doen de hele wijk ofzoquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:50 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Nee, tegenwoordig ben je dan minimaal 2x zo oud (bij ons iig)![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:51 schreef geenaam het volgende:
[..]
Jij wil te graag foto's van mij zien![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:54 schreef Yurithemaster het volgende:
shit betrapt
![]()
* logt snel uit en logt weer in onder zijn kloon
Nooit nagedacht over een stationsfiets? Gaat volgens mij ook nog sneller dan de bus en je bent niet afhankelijk van het verkeer onderweg. Lijn 11 en 15 zitten meestal ook nog tjokvol en zijn tyfusheet in de zomerquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
normaal ben ik ook echt vroeg (zeg maar een half uur van tevoren op de plaats van bestemming) maar dat heb ik niet gered deze keer omdat ik nog op school bezig was met het regelen van toestemming voor m'n stage. ik was redelijk op tijd weg daar (half 1) maar heb lijn 11 gepakt ipv lijn 15 en die laatste ging vééél eerder weg, dan lijn 11, daardoor was ik om 1u op station ipv kwart voor ofzo
ik schijn altijd in de verkeerde bus te stappen geloof ik
wel over gedacht, maar mij teveel gedoe eerlijk gezegdquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:58 schreef erkel het volgende:
[..]
Nooit nagedacht over een stationsfiets? Gaat volgens mij ook nog sneller dan de bus en je bent niet afhankelijk van het verkeer onderweg. Lijn 11 en 15 zitten meestal ook nog tjokvol en zijn tyfusheet in de zomer.
En je wordt onderweg ook nog een beetje wakker![]()
aangenaamquote:
Vooral 's ochtends is dat een hel. Sta je daar met je duffe kop te dringen in de rij bij de busquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:59 schreef iamredleader het volgende:
Volle bussenlijn 12 en 12s in Utrecht, en ik moet elke dag van Utrecht Centraal naar het Galgenwaard
![]()
Ik zit in het raam van een jeugdherberg in Berlijk. Daarover gaat de s-baanquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:00 schreef iamredleader het volgende:
Leuke foto! Wat voo brug is dat in de achtergrond?
Wat heb ik hier nou weer mee te maken?quote:
Je ouwe plaatje was leuker....quote:
Zie ik daar een derde AKQ koppelquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:02 schreef geenaam het volgende:
Je kijkt de verkeerde kant op.. Maar voor de rest![]()
niet miepen, ging niet over jouquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:03 schreef geenaam het volgende:
[..]
Wat heb ik hier nou weer mee te maken?En het is geenaam..
![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:03 schreef Homdeck het volgende:
je lijkt op mijn zusje
alleen jammer van de 3-6 werkdagen....quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:03 schreef Etcetera het volgende:ik ben weer blij
![]()
http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start?BOL_OWNER_ID=1002004000037315&Section=VIDEO&lgl=1&plid=8QmR5JsaR_EAAAEUb16vBYOV&lgl_BOL_OWNER_ID=1&lgl_Section=1 15 euro
Heb geen idee waar je het over hebtquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Je ouwe plaatje was leuker....
Ohnee je was nieuw hier he?
Heel veel, ik ben er het afgelopen jaar 3 x geweestquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:03 schreef iamredleader het volgende:
Wat heb je allemaal in Berlijn gezien/gedaan?
ho ff... wie is nr 2 danquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:04 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Zie ik daar een derde AKQ koppen![]()
![]()
Amsterdamquote:
Gij zult den naam des GEENAAM uwe God niet ijdellijk gebruiken; want GEENAAM zal niet onschuldig houden die zijn naam ijdellijk gebruikt.quote:
Wie bent u?quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:05 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Heb geen idee waar je het over hebt![]()
![]()
Sommige mensen laten zich daardoor niet tegenhoudenquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:06 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Kijk dat bedoel ik nou, 38 zijn stinkt, big time.![]()
Lay-out verneukerquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:03 schreef Etcetera het volgende:ik ben weer blij
![]()
-link enzo- 15 euro
Welke kant moet ik opkijken danquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:02 schreef geenaam het volgende:
Je kijkt de verkeerde kant op.. Maar voor de rest![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:06 schreef geenaam het volgende:
[..]
Gij zult den naam des GEENAAM uwe God niet ijdellijk gebruiken; want GEENAAM zal niet onschuldig houden die zijn naam ijdellijk gebruikt.![]()
sorryquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:07 schreef erkel het volgende:
[..]
Lay-out verneuker![]()
ojah, Friends is leuk![]()
edit- nou deed ik het zelf ook![]()
Normaal gesproken kijkt men tijdens de opname in de camera, waarna 'kaas' geroepen wordt.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Welke kant moet ik opkijken danBuiten was veel interessanter dan binnen, maar dat bedoelde je zeker niet
wij mogen geen "quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:06 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Kijk dat bedoel ik nou, 38 zijn stinkt, big time.![]()
Ooit zal u spijt hebben van uw daden. En dan kan u altijd terugkeren naar mij, als u tenminste om vergeving vraagtquote:
Neequote:Op maandag 20 augustus 2007 16:14 schreef iamredleader het volgende:
Heeft iemand al de video gezien van dat vliegtuig van China Airlines wat gewoon ontploft? Wauw!
Roger, rogerquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:17 schreef B.ertha het volgende:
tvp'tje vanuit de Blackboard-instructieTnt erg gezellig, al een slaapplek gevonden. Ga nu weg, lees later wel terug
BB instructiequote:Op maandag 20 augustus 2007 16:17 schreef B.ertha het volgende:
tvp'tje vanuit de Blackboard-instructieTnt erg gezellig, al een slaapplek gevonden. Ga nu weg, lees later wel terug
Als jij hier over een paar dagen nog steeds bent plaats ik ook een foto van mijzelf. Ik moet even wachten op de vakantiefoto's die m'n vriendin nog even moet opsturen..quote:
quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:20 schreef geenaam het volgende:
[..]
Als jij hier over een paar dagen nog steeds bent plaats ik ook een foto van mijzelf. Ik moet even wachten op de vakantiefoto's die m'n vriendin nog even moet opsturen..![]()
Uh oh, the spellquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:22 schreef Etcetera het volgende:
geenaam is een mietje geenaam is een mietje geenaam is een mietje geenaam is een mietje geenaam is een mietje geenaam is een mietje geenaam is een mietje geenaam is een mietje geenaam is een mietje geenaam is een mietje geenaam is een mietje geenaam is een mietje geenaam is een mietje geenaam is een mietje geenaam is een mietje geenaam is een mietje geenaam is een mietje geenaam is een mietje
quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:22 schreef Etcetera het volgende:
geenaam is een mietje geenaam is een mietje geenaam is een mietje geenaam is een mietje geenaam is een mietje geenaam is een mietje geenaam is een mietje geenaam is een mietje geenaam is een mietje geenaam is een mietje geenaam is een mietje geenaam is een mietje geenaam is een mietje geenaam is een mietje geenaam is een mietje geenaam is een mietje geenaam is een mietje geenaam is een mietje
en waar kan degene die de link gemist heeft deze vinden?quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:27 schreef Etcetera het volgende:
zelfs ik heb een linkje met foto's gepost uiteindelijkdus post maar gewoon
Ik heb geen actuele leuke foto's.. En als ik hier een foto van mezelf post dan moet ik er natuurlijk wel op en top uitzien.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:27 schreef Etcetera het volgende:
zelfs ik heb een linkje met foto's gepost uiteindelijkdus post maar gewoon
quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:29 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
en waar kan degene die de link gemist heeft deze vinden?![]()
En jij bent wie?quote:
Ik weet het al. Ik had dat filmpje ook al gezien..quote:
ik heb (gewoon) een foto in mijn fobo staan. Ik ben de rechter persoon. De linker is de zanger van Peter Pan Speedrock, op de achtergrond zie je drummer.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
zijn er niet nog meer die hun foto recht hier willen plaatsen? Of moest ik me alleen even bewijzen![]()
Geenaam is trouwens heel subtiel opgehouden over de date
quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
zijn er niet nog meer die hun foto recht hier willen plaatsen? Of moest ik me alleen even bewijzen![]()
Geenaam is trouwens heel subtiel opgehouden over de date
en op de laatste pagina met een blauwe (Russische?) pet?quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:46 schreef Etcetera het volgende:
met pet2de pagina onderin oranje trui
quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:48 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
en op de laatste pagina met een blauwe (Russische?) pet?
ff zoekenquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:46 schreef geenaam het volgende:
[..]
![]()
Trouwens etc.. Wie is pitterdepit?
Ik ben niet van de harems....quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:48 schreef geenaam het volgende:
Trouwens puntenslijpsel, je kan kiezen tussen mij of de harem van sheep..
Nou da's fijn, heb ik je eindelijk eens gespot. Gezellige rubberen laarzen ook trouwensquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat is een petje van CZ gekregen en daaroverheen een groen grolschvissershoedje
maar dat ben ik ook
en op de 5de pagina zie je waarom die zo hard nodig warenquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:52 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Nou da's fijn, heb ik je eindelijk eens gespot. Gezellige rubberen laarzen ook trouwens![]()
miss moet ik ook maar een fobo makenquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:49 schreef Homdeck het volgende:
en ik sta ook gewoon in mijn fotoboek. op een 3 jaar oude foto. dat dan weer wel
Hangt er vanaf wat voor programma';s je hebt.quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
nouja niemand reageerd. Ik ben r ook even vandoor hoop zo op antwoord![]()
jammer sheepquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:36 schreef Supersheep het volgende:
Ah, een nieuwe persoonvrouw in de Slowchat
Puntje mag in mijn harem
quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik ben niet van de harems....
quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:40 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Daar heeft ze het over harems, ze hoeft er maar in één
quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:33 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat voor programma';s je hebt.
Met MSPaint kun je het doen, via het menu Image > Stretch/skew (of wat dat in het nederlands is).
Mooier is natuurlijk als je Photoshop oid hebt, maar dat kan ik je niet zo uit mijn hoofd uitleggen. Maar Etctera is hier de multimediaspecialist.
Paint heb je vast welquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ben ik weer!![]()
(helemaal schoon)
Dankje voor de tips, die programmas heb ik verder neit, maar daar hebben we ook weer programma's voor![]()
@ sheep; Ik ben ook niet van één harem, tenzij je wat te bieden hebt
Je hebt je wol toch wel weggescheerd he?quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:36 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik
Heb me nogal gehaast net en geen idee waarom ik m'n jas heb aangelaten
Voor vele doeleinden te gebruikenquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Jah paint heb ik wel
Wol... klinkt interessant
Uiteraard, ik moet mensen toch blij maken met die zooi hèquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:44 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Je hebt je wol toch wel weggescheerd he?
Nee, het ging het laatste over jou. Je bent te oud, heb ik al gehoordquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:09 schreef MadMaster het volgende:
Heeft Puntenslijpsel een obsessie voor mij dat ik een topic op mijn naam krijg
'Spreek vrijmoedig over MadMaster, maar misbruik zijn naam niet...'
preciesquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:11 schreef RoofingBurner het volgende:
De oorsprong van de naam van dit topic ligt in het vorige deel.
Ik heb het fobo reeds gecheckt.quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb een FoBo
Helemaal geïnspireerd door vandaag
quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik denk wel meteen dat hij 65 is ofzo
Thaaanksquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:14 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Ik heb het fobo reeds gecheckt.complimenten mên.
![]()
Gemeen...quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:17 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
wat een onzin kraamt die Newbie uit hé.
pom pom pom...quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Gemeen...![]()
Was jij niet degene die hem oldtimer noemde?
quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:20 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
pom pom pom...was ik dat.
Kan ik me niets meer van herinneren.
![]()
"Hoe meer hoe beter, wat mij betreft wordt die harem van je nog tien keer zo groot. Ik zal zo even een advertentie op marktplaats zetten om zo nog meer mensen toe te voegen."quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:02 schreef Yurithemaster het volgende:
Hoe denkt B eignelijk over die harem van je sheep?![]()
Hoezo geïnspireerd?quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb een FoBo
Helemaal geïnspireerd door vandaag
Waarom geloof ik je niet helemaalquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:23 schreef Supersheep het volgende:
[..]
"Hoe meer hoe beter, wat mij betreft wordt die harem van je nog tien keer zo groot. Ik zal zo even een advertentie op marktplaats zetten om zo nog meer mensen toe te voegen."
Nee, ok, ik was vergeten te zeggen dat ze ook een briefje in de AH heeft opgehangen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Waarom geloof ik je niet helemaal![]()
![]()
Heb je de boel nou weten te verkleinen?quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh ergens in dit topic staat een foto van me, die ik uiteindelijk ook in mn FoBo heb gezet. Ik weet niet meer wie wilde bewijs dat ik vrouwlijk was, dus tja, en nu kunnen ze t opzoeken in mn FoBo. Wellicht is geïnspireerd niet het goede woord
Wees blij, gister was hier niks te belevenquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik kan hier ook nooit even wegblijven. Spammen jullie weer de boel vol. Weet je wel wat 1 deel kost!
Ja met print Screen in de windows viewer. Heel triest, maar het werkte wel. Niet gezien dan?quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:43 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Heb je de boel nou weten te verkleinen?![]()
denk dat geïnspireerd wél het goede woord is.quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh ergens in dit topic staat een foto van me, die ik uiteindelijk ook in mn FoBo heb gezet. Ik weet niet meer wie wilde bewijs dat ik vrouwlijk was, dus tja, en nu kunnen ze t opzoeken in mn FoBo. Wellicht is geïnspireerd niet het goede woord
Mooi, dan blijf ik daarbijquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:45 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
denk dat geïnspireerd wél het goede woord is.
Nu welquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja met print Screen in de windows viewer. Heel triest, maar het werkte wel. Niet gezien dan?
Ik denk dat kastanjechampignonijs het goed woord isquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:45 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
denk dat geïnspireerd wél het goede woord is.
Ik heb laatst stroopwafelijs gehad, niet te kanenquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:52 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik denk dat kastanjechampignonijs het goed woord is
Ah dat klinkt al meer als Bquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:43 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Nee, ok, ik was vergeten te zeggen dat ze ook een briefje in de AH heeft opgehangen.
Maar je schrijft de naam van je eigen vrouw verkeerdquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:22 schreef iamredleader het volgende:
Tinviel
Voor
President!
Aha, een nieuwe tvp bedacht!Zal m'n vrouw wel grappig vinden
Weet je wat stinkt? Mijn Lowlandsklerenquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:43 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Nee, ik vind dat 17 zijn heel veel voordelen heeft hoor.Ik zou zo een tijd willen ruilen. 38 zijn, dat stinkt pas.
Wat was de naam van dat boek dat je een paar maanden geleden hebt gekocht waarin wetenschappelijke dingen op een leuke manier zijn uitgelegd?quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:56 schreef Etcetera het volgende:
Bol.com zal blij met me zijnheb iets besteld, toen geannuleerd (kreeg de annuleringsmail eerder dan de bestellingsmail
) en nu weer besteld. exact hetzelfde
![]()
Friends
quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar je schrijft de naam van je eigen vrouw verkeerd
Ik heb jou nog in de rij zien staan bij Lowlandsquote:
Wat een kleine rotzakken zijn we ook hèquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:58 schreef MadMaster het volgende:
Nog even terugkomen op de topictitel...
Er zijn bij de AKQ oudere deelnemers dan ik. Maar waarschijnlijk ben ik oud genoeg om me normaal gesproken niet meer aangetrokken te voelen tot slowchat-topics.
En van sommige personen had ik inderdaad de vader kunnen zijn als ik de leeftijden zo lees. Gelukkig ben ik kinderloos...
Een kleine geschiedenis van bijna allesquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:59 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Wat was de naam van dat boek dat je een paar maanden geleden hebt gekocht waarin wetenschappelijke dingen op een leuke manier zijn uitgelegd?
En hoe beviel het boek?
Wol is ook lekkerquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb jou nog in de rij zien staan bij Lowlands
Helaas geen BBQ bij ons anders had ik je geslacht![]()
Bedankt. Ik voel me opeens een stuk jongerquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:58 schreef MadMaster het volgende:
Nog even terugkomen op de topictitel...
Er zijn bij de AKQ oudere deelnemers dan ik. Maar waarschijnlijk ben ik oud genoeg om me normaal gesproken niet meer aangetrokken te voelen tot slowchat-topics.
En van sommige personen had ik inderdaad de vader kunnen zijn als ik de leeftijden zo lees. Gelukkig ben ik kinderloos...
maar nu hebben we wel de nederlandse titel, de engelse titel en de naam van de schrijverquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Dat wist ik nog niet toen ik postte
Lekker warm jaquote:
Is dat van Bill Bryson?quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Een kleine geschiedenis van bijna alles![]()
nog steeds niet uit
ben halverwege ofzo, maar het is een boek waar je steeds stukjes in leest
en het is een erg leuk boek vind ik, echt een aanwinst
K houd niet van wijvendames seriesquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:00 schreef Etcetera het volgende:TV-tip voor de dames
20:30 Net5 Ugly Betty
21:30 Net 5 Men In Trees
en de heren mogen ook kijken hoor
daarom ook tips voor de damesquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:09 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
K houd niet van wijvendames series![]()
Ik ga lekker X-men kijken![]()
Ik las het vlák nadat ik mijn vraag postte. Ik heb al drie boeken van Bryson gelezen en deze ligt klaar.quote:
Bedanktquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:01 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Een kleine geschiedenis van bijna alles![]()
nog steeds niet uit
ben halverwege ofzo, maar het is een boek waar je steeds stukjes in leest
en het is een erg leuk boek vind ik, echt een aanwinst
En bedanktquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
A Short History of nearly everything. Bill Bryson.
Erg leuk boek dat een hoop zaken verklaard.
Of vroeg je dit aan Etc?
quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:11 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Ik las het vlák nadat ik mijn vraag postte. Ik heb al drie boeken van Bryson gelezen en deze ligt klaar.
En langzaam maar zeker integreerd MM in de slowchat.quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:10 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb de poll maar ingevuld...
Reisboeken, 'Notes from a big country', 'Down Under' en nog eentje waar ik niet op kom.quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]hij heeft nog meer geschreven
![]()
*kijken gaat
ik zag 'm alleen in het Nederlands liggen, maar had denk ik sowieso voor de Nederlandse versie gekozen vanwege het toch wel wetenschappelijke onderwerpquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:11 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Bedankt
[..]
En bedankt
Jij hebt 'm in het Engels gelezen Jojo? Normale boeken in het Engels vind ik opzich goed te doen (al lees ik logischerwijs Nederlandse tekst sneller dan Engelse) maar is het door het semi-wetenschappelijke onderwerp niet nog een stuk lastiger? Zie wel dat de prijs van de hardcover maar liefst ¤17,- scheelt als je de Engelse neemt.
De geest wil nog wel, maar het lichaam niet meer...quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:13 schreef RoofingBurner het volgende:
En langzaam maar zeker integreerd MM in de slowchat.Wat getuigt van een nog soepele geest.
![]()
Dat zou ik sowieso doen vanwege het onderwerp en daarnaast telt die meer dan 100 blz. extra t.o.v. de paperback.quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik zag 'm alleen in het Nederlands liggen, maar had denk ik sowieso voor de Nederlandse versie gekozen vanwege het toch wel wetenschappelijke onderwerpen kies alsjeblieft de hardcovermetplaatjeseditie want die is zooooo mooi
![]()
Banknotes van een big country dus...quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:15 schreef RoofingBurner het volgende:
... en toen bleek er behalve 'notes from a big country' ook nog 500 dollar in te zitten.
Je schaamt je voor de TT?quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De geest wil nog wel, maar het lichaam niet meer...![]()
Hoe eerder dit topic vol is, des te beter...
Wow, je schiet wel op. Ben ik even eten, zijn we al weer 2 pagina's verderquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De geest wil nog wel, maar het lichaam niet meer...![]()
Hoe eerder dit topic vol is, des te beter...
Ik zal het boek binnenkort eens proberen te bekijken als ik er aan denk, misschien hebben ze de Engelse ook welquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik heb de paperback al een jaar of 2 geleden gekocht en die was toen niet duur. Het is niet het meest simpele Engels, maar het is (vind ik) goed te doen. En anders moet je het maar als interessant eoefening zien
Ik heb vrijwel alle boeken van Bryson twee Nederlandse en de rest in het Engels. Ik vind zijn humor niet zo goed in het Nederlands overkomen.
Ff poll invullen. We zijn nog wat ondervertegenwoordigd in de lagere leeftijdenquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Wow, je schiet wel op. Ben ik even eten, zijn we al weer 2 pagina's verder
Je wordt pas moe als er geen enkele reactie is geweest hoorquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Wow, je schiet wel op. Ben ik even eten, zijn we al weer 2 pagina's verder
Nee, maar ik hoef niet zo nodig ín the picture'...quote:
Al gedaanquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Ff poll invullen. We zijn nog wat ondervertegenwoordigd in de lagere leeftijden
typo'tje, al gewijzigdquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:19 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Je wordt pas moe als er geen enkele reactie is geweest hoor
Mij een beetje nieuwsgierig maken hèquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, maar ik hoef niet zo nodig ín the picture'...
Maar die zin die je schrijft is wel amusant, ik zeg alleen maar even niet waarom...![]()
Je bent te snel voor onsquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Al gedaan
[..]
typo'tje, al gewijzigd
Ook, en topic volspammen...quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:25 schreef Supersheep het volgende:
Mij een beetje nieuwsgierig maken hè
tis de jeugdigheid, vastquote:
Ben je dan niet de hele dag dronkenquote:
Waar zou de wereld zijn zonder het sarcasme?quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:48 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ja, ik als oude rot kan helemaal niks meer
Dat is stoer johquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:03 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Comazuipen is toch ook niets aan? Althans, ik zie de lol niet die veel knaapjes elk weekend hebben.
Nee precies. Als ik ze dronken zie worden in n café, en dan vervelend dronken, heb ik spontaan geen trek meerquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:03 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Comazuipen is toch ook niets aan? Althans, ik zie de lol niet die veel knaapjes elk weekend hebben.
quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:16 schreef Supersheep het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=GKmxpeSKA34
Vet stoer toch?quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |