Sorry, ik ben mss beetje dom, maar wat is een P?quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik zou niet weten wat gelukkig, mss dat ik tijdens stage een middag/ochtend mis vanwege een her (en geloof me, dan zal ik echt zorgen dat ik op tijd ben) maar ik heb m'n P al enzo, ik baal er alleen ontzettend van
Aha, toch tijd voor de slowchat!quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:26 schreef PhysicsRules het volgende:
Stelletje oelewappers
En de rekening van de studievertraging naar het busbedrijf
![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Sorry, ik ben mss beetje dom, maar wat is een P?
Dat komt bij nog wel, over twee jaarquote:
Bij mij al het komende jaar. Tenminste als ik een keer informatie krijg van mijn school..quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dat komt bij nog wel, over twee jaar![]()
normaal ben ik ook echt vroeg (zeg maar een half uur van tevoren op de plaats van bestemming) maar dat heb ik niet gered deze keer omdat ik nog op school bezig was met het regelen van toestemming voor m'n stage. ik was redelijk op tijd weg daar (half 1) maar heb lijn 11 gepakt ipv lijn 15 en die laatste ging vééél eerder weg, dan lijn 11, daardoor was ik om 1u op station ipv kwart voor ofzoquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:32 schreef RoofingBurner het volgende:
Wellicht had je beter een bus eerder kunnen nemen (to be on the safe side) Zo kom ik bij aanbestedingen standaard een uur te vroeg. Ga ik echter een kwartier of half uur later de deur uit loop ik het risico in de file te raken en te laat te komen voor de aanbesteding.
Een vriend van me die bij een andere aannemer werkt heeft dat tot twee keer toe gehad en geloof me, dan zijn je kansen binnen het bedrijf meteen verdwenen hoor.
Ik ben 32quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hehe, eindelijk mensen die ook nog neit zo heel oud zijn (althans, ik ga er vanuit dat je meteen doorgegaan bent...)
Ik vind het wel echt heel klote voor je. Kan je er niet met iemand over praten (als je bedaard bent)quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
normaal ben ik ook echt vroeg (zeg maar een half uur van tevoren op de plaats van bestemming) maar dat heb ik niet gered deze keer omdat ik nog op school bezig was met het regelen van toestemming voor m'n stage. ik was redelijk op tijd weg daar (half 1) maar heb lijn 11 gepakt ipv lijn 15 en die laatste ging vééél eerder weg, dan lijn 11, daardoor was ik om 1u op station ipv kwart voor ofzo
ik schijn altijd in de verkeerde bus te stappen geloof ik
al gedaanquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:38 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Ik vind het wel echt heel klote voor je. Kan je er niet met iemand over praten (als je bedaard bent)
Oh, dus je kunt evengoed vanavond nog de kroeg in.quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
al gedaanmaar had nog wat woede over
heb eigenlijk meteen toen ik weer buiten stond m'n moeder gebeld
en die heeft me weer wat rustiger gepraat (onder het mom van: het is maar een tentamen, en dat is het uiteindelijk ook maar)
Nee, ik vind dat 17 zijn heel veel voordelen heeft hoor.quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh laaaat maar, ik blijf veruit de jongste. 17 zijn is stom
En anders weet je het etc. Ik ben een lekkere knuffelbeer..quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
al gedaanmaar had nog wat woede over
heb eigenlijk meteen toen ik weer buiten stond m'n moeder gebeld
en die heeft me weer wat rustiger gepraat (onder het mom van: het is maar een tentamen, en dat is het uiteindelijk ook maar)
Nee hoor, ik ben 18. Daten?quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh laaaat maar, ik blijf veruit de jongste. Dat is stom
17 is de meest nutteloze leeftijd ooitquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:43 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Nee, ik vind dat 17 zijn heel veel voordelen heeft hoor.Ik zou zo een tijd willen ruilen. 38 zijn, dat stinkt pas.
Ik ben 19quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh laaaat maar, ik blijf veruit de jongste. Dat is stom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |