aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawquote:Op maandag 30 juli 2007 16:56 schreef Dangel het volgende:
ja ik had nu ook liever thuis onder mn eigen account ingelogd gezeten
Hoewel de rest van de stad er iets anders over denkt. Was luid en duidelijk te horen overal.quote:Op maandag 30 juli 2007 17:06 schreef LeT0W het volgende:
Dominator in het stadpark was SUPER VET
Je mag vast ook wel wat Henriëttes langs laten komen van de baasquote:Op maandag 30 juli 2007 17:01 schreef Dangel het volgende:
ik mag wel een pizza bestellen op kosten van de baas
maar ik lust geen pizza
Dat zal wel ja, wij konen het voor ons huis nog horen!quote:Op maandag 30 juli 2007 17:13 schreef teigan het volgende:
Mwah, ik heb weinig gehoord van dat hele dominator..
Ik las wel dat ze de geluidsnorm overschreden hadden..
Ja, waar bleef je nou?quote:Op maandag 30 juli 2007 17:49 schreef Dangel het volgende:
alles is dicht op maandag
Ik had moeten zeggen dat ik Tineke op moest halen
En dát is dus de vader van mijn oud klasgenootje die was overleden.quote:Op maandag 30 juli 2007 17:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Omg Viking, had je het over Jos Hermans? Ik lees het net.
Kom er net vandaanquote:Op maandag 30 juli 2007 13:58 schreef S-Two het volgende:
Nog mensen dit weekend op vakantie naar Ameland toevallig?
niet waar! dat was verschrikkelijk!quote:Op maandag 30 juli 2007 17:06 schreef LeT0W het volgende:
Dominator in het stadpark was SUPER VET
Ik bedacht het me te laatquote:
Echt waar? Jeetje, ít's a small world zeg. Was echt een toffe vent, heb een paar colleges van hem gehad.quote:Op maandag 30 juli 2007 17:53 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
En dát is dus de vader van mijn oud klasgenootje die was overleden.
Hij was echt heel erg aardig.quote:Op maandag 30 juli 2007 17:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Echt waar? Jeetje, ít's a small world zeg. Was echt een toffe vent, heb een paar colleges van hem gehad.
Yep.quote:Op maandag 30 juli 2007 17:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Omg Viking, had je het over Jos Hermans? Ik lees het net.
Knuffel.quote:Op maandag 30 juli 2007 18:02 schreef ChipsZak. het volgende:
Och God
Ik kan nu heel slecht tegen die msnnaam van Mette
" 27-07-2007 .. (L) Papa"
quote:Op maandag 30 juli 2007 18:02 schreef ChipsZak. het volgende:
Och God
Ik kan nu heel slecht tegen die msnnaam van Mette
" 27-07-2007 .. (L) Papa"
Hoe doe je dat?quote:Op maandag 30 juli 2007 18:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heb het vandaag trouwens bijna voor elkaar gekregen om twee keer dezelfde trein te missen.
Dat zul je je wel verbeelden lieverd...quote:Op maandag 30 juli 2007 18:09 schreef Dangel het volgende:
Ja, morgen naar drachtentachtig!Ze hopen dat ik een ongeluk maak, morgen is de laatste dag in mn proeftijd (meteen de reden waarom ik overwerkenniet kon weigeren), en als ik dan brokken maak hebben ze een goede reden me te ontslaan.
Leuk onderlinge verhoudingen hier he?
Ik zou de trein van 13:24 uit Breda nemen, dan kon Do2 om 2 uur op z'n werk zijn en was ie maar 3 uren te laat. Maar die reed net voor onze neus weg dus zijn we buiten met een broodje in het zonnetje gaan zitten. De volgende ging om 13:54 alleen we hadden niet door dat de tijd zo snel ging, dus ik rennen voor de trein, gingen de deuren al dicht! Maar er was een heel lieve conducteur die de voorste deur voor me opendeed zodat ik nog mee kon.quote:
Ze hebben lettelrijk gezegd dat ze hoopten dat ik brokken zou maken pop...quote:Op maandag 30 juli 2007 18:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat zul je je wel verbeelden lieverd...
nee, ik heb het contract al, en al ondertekend, jaarcontract. En het is mn eer te na dat niet uit te dienen. Ik ben een man van mn woord.quote:Op maandag 30 juli 2007 18:11 schreef Viking84 het volgende:
Oeh, laatste dag in je proeftijd. Dus maandag krijg je een contract aangeboden?. Ik ga weer even verder met Mario Party
. Ik kreeg trouwens te horen dat ik weer benaderd zal worden voor freelancewerk. En dat staat erg leuk op m'n CV, omdat het allemaal erg gerelateerd is aan onderwijs en taal. Misschien houd ik er volgend jaar nog wel een vaste baan aan over
.
Whehehequote:Op maandag 30 juli 2007 18:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik zou de trein van 13:24 uit Breda nemen, dan kon Do2 om 2 uur op z'n werk zijn en was ie maar 3 uren te laat. Maar die reed net voor onze neus weg dus zijn we buiten met een broodje in het zonnetje gaan zitten. De volgende ging om 13:54 alleen we hadden niet door dat de tijd zo snel ging, dus ik rennen voor de trein, gingen de deuren al dicht! Maar er was een heel lieve conducteur die de voorste deur voor me opendeed zodat ik nog mee kon..
Ja, hij kon altijd heel leuk vertellen.quote:Op maandag 30 juli 2007 18:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Yep.
Oh, en dat was ook de vader van een oud-klasgenoot van CZ. dus? Hm.
Ik kende hem niet heel goed, maar ik weet wel dat hij erg geliefd was. Bovendien kon hij erg enthousiast vertellen over zijn werk!
Fryslânquote:Op maandag 30 juli 2007 18:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Terug naar Friesland.
Hoe had je dat precies gedacht? Eerst betalen en dan op een later tijdstip het bonnetje verzilveren?quote:Op maandag 30 juli 2007 18:22 schreef Dangel het volgende:
HA! IK HEB EEN IDEE!
Ik ga zo op de terugweg naar Stiens, daar is de CHinees op maandag wel open, maar hij bezorgd niet. En ik vraag om de kassabon... En dan lever ik die morgen in.. Want ik heb immers wel RECHT op eten.
Dat was sowieso het plan, want ik heb geen idee waar de kas is hierquote:Op maandag 30 juli 2007 19:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hoe had je dat precies gedacht? Eerst betalen en dan op een later tijdstip het bonnetje verzilveren?
Toch wel leuk voor een keer. Betaald zitten duimendraaien. Vaker dan 1 keer moet natuurlijk ook niet.quote:Op maandag 30 juli 2007 19:17 schreef Dangel het volgende:
[..]
Dat was sowieso het plan, want ik heb geen idee waar de kas is hier
Maar ik heb zonet mn moeder gebeld, ik vermoed dat de chinees om acht uur dicht gaat, en dan ben ik nog niet daarZe zijn nog druk bezig met die vloer...
Mja, de persoon die dit normaal doet, het gebouw afsluiten en zo is op vakantie. En vrijgezelle mannen zijn altijd de lul als het om overwerken gaatquote:Op maandag 30 juli 2007 19:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Toch wel leuk voor een keer. Betaald zitten duimendraaien. Vaker dan 1 keer moet natuurlijk ook niet.
Introducing Sociolinguistics lijkt me wel interessant sws. Verder veel random taalboeken, en o.a. Beowulf, The Canterbury Tales, The Great Gatsby, Frankenstein, en vele anderequote:Op maandag 30 juli 2007 19:17 schreef Dangel het volgende:
Zit er nog wat leuks tussen Tanga?
quote:Op maandag 30 juli 2007 19:23 schreef Tangarine het volgende:
[..]
en o.a. Beowulf, The Canterbury Tales, The Great Gatsby, Frankenstein, en vele andere
Goed nieuws.quote:Op maandag 30 juli 2007 19:29 schreef Dangel het volgende:
Ze stonden net aan mn deur te kloppen dat ze klaar zijn!
Dat is enorm lang. Af en toe een terrasje meepakken kan ook geen kwaadquote:Op maandag 30 juli 2007 20:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Van 1 tot 8 onderweg geweest. Meh.
Terwijl ik in de trein zit?quote:Op maandag 30 juli 2007 20:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat is enorm lang. Af en toe een terrasje meepakken kan ook geen kwaad![]()
1 uur vertrokken vanaf Do2 z'n huis is Breda, trein dus gemist, nieuwe poging om 5 voor 2, was kwart over 5 in Groningen, naar m'n kamer gelopen, spulletjes die ik moest hebben bij elkaar gezocht, half 7 weer naar station, 7 uur trein richting Leeuwarden, 8 uur was ik thuis.quote:Op maandag 30 juli 2007 20:48 schreef Peterselieman het volgende:
Welke rondreis heb je dan gemaakt om zo lang onderweg te zijn?
Jaquote:Op maandag 30 juli 2007 19:49 schreef MaxMark het volgende:
Maar Alex, ze willen dus dat je brokken maakt met de auto zodat ze EN een nieuwe auto kunnen krijgen EN jou ontslaan
Dan was de heenweg toch een stuk aangenamer....quote:Op maandag 30 juli 2007 20:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
1 uur vertrokken vanaf Do2 z'n huis is Breda, trein dus gemist, nieuwe poging om 5 voor 2, was kwart over 5 in Groningen, naar m'n kamer gelopen, spulletjes die ik moest hebben bij elkaar gezocht, half 7 weer naar station, 7 uur trein richting Leeuwarden, 8 uur was ik thuis.
Pff, wat een lange reis.quote:Op maandag 30 juli 2007 20:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
1 uur vertrokken vanaf Do2 z'n huis is Breda, trein dus gemist, nieuwe poging om 5 voor 2, was kwart over 5 in Groningen, naar m'n kamer gelopen, spulletjes die ik moest hebben bij elkaar gezocht, half 7 weer naar station, 7 uur trein richting Leeuwarden, 8 uur was ik thuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |