Ja, hij kon altijd heel leuk vertellen.quote:Op maandag 30 juli 2007 18:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Yep.
Oh, en dat was ook de vader van een oud-klasgenoot van CZ. dus? Hm.
Ik kende hem niet heel goed, maar ik weet wel dat hij erg geliefd was. Bovendien kon hij erg enthousiast vertellen over zijn werk!
Fryslânquote:Op maandag 30 juli 2007 18:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Terug naar Friesland.
Hoe had je dat precies gedacht? Eerst betalen en dan op een later tijdstip het bonnetje verzilveren?quote:Op maandag 30 juli 2007 18:22 schreef Dangel het volgende:
HA! IK HEB EEN IDEE!
Ik ga zo op de terugweg naar Stiens, daar is de CHinees op maandag wel open, maar hij bezorgd niet. En ik vraag om de kassabon... En dan lever ik die morgen in.. Want ik heb immers wel RECHT op eten.
Dat was sowieso het plan, want ik heb geen idee waar de kas is hierquote:Op maandag 30 juli 2007 19:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hoe had je dat precies gedacht? Eerst betalen en dan op een later tijdstip het bonnetje verzilveren?
Toch wel leuk voor een keer. Betaald zitten duimendraaien. Vaker dan 1 keer moet natuurlijk ook niet.quote:Op maandag 30 juli 2007 19:17 schreef Dangel het volgende:
[..]
Dat was sowieso het plan, want ik heb geen idee waar de kas is hier
Maar ik heb zonet mn moeder gebeld, ik vermoed dat de chinees om acht uur dicht gaat, en dan ben ik nog niet daarZe zijn nog druk bezig met die vloer...
Mja, de persoon die dit normaal doet, het gebouw afsluiten en zo is op vakantie. En vrijgezelle mannen zijn altijd de lul als het om overwerken gaatquote:Op maandag 30 juli 2007 19:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Toch wel leuk voor een keer. Betaald zitten duimendraaien. Vaker dan 1 keer moet natuurlijk ook niet.
Introducing Sociolinguistics lijkt me wel interessant sws. Verder veel random taalboeken, en o.a. Beowulf, The Canterbury Tales, The Great Gatsby, Frankenstein, en vele anderequote:Op maandag 30 juli 2007 19:17 schreef Dangel het volgende:
Zit er nog wat leuks tussen Tanga?
quote:Op maandag 30 juli 2007 19:23 schreef Tangarine het volgende:
[..]
en o.a. Beowulf, The Canterbury Tales, The Great Gatsby, Frankenstein, en vele andere
Goed nieuws.quote:Op maandag 30 juli 2007 19:29 schreef Dangel het volgende:
Ze stonden net aan mn deur te kloppen dat ze klaar zijn!
Dat is enorm lang. Af en toe een terrasje meepakken kan ook geen kwaadquote:Op maandag 30 juli 2007 20:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Van 1 tot 8 onderweg geweest. Meh.
Terwijl ik in de trein zit?quote:Op maandag 30 juli 2007 20:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat is enorm lang. Af en toe een terrasje meepakken kan ook geen kwaad![]()
1 uur vertrokken vanaf Do2 z'n huis is Breda, trein dus gemist, nieuwe poging om 5 voor 2, was kwart over 5 in Groningen, naar m'n kamer gelopen, spulletjes die ik moest hebben bij elkaar gezocht, half 7 weer naar station, 7 uur trein richting Leeuwarden, 8 uur was ik thuis.quote:Op maandag 30 juli 2007 20:48 schreef Peterselieman het volgende:
Welke rondreis heb je dan gemaakt om zo lang onderweg te zijn?
Jaquote:Op maandag 30 juli 2007 19:49 schreef MaxMark het volgende:
Maar Alex, ze willen dus dat je brokken maakt met de auto zodat ze EN een nieuwe auto kunnen krijgen EN jou ontslaan
Dan was de heenweg toch een stuk aangenamer....quote:Op maandag 30 juli 2007 20:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
1 uur vertrokken vanaf Do2 z'n huis is Breda, trein dus gemist, nieuwe poging om 5 voor 2, was kwart over 5 in Groningen, naar m'n kamer gelopen, spulletjes die ik moest hebben bij elkaar gezocht, half 7 weer naar station, 7 uur trein richting Leeuwarden, 8 uur was ik thuis.
Pff, wat een lange reis.quote:Op maandag 30 juli 2007 20:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
1 uur vertrokken vanaf Do2 z'n huis is Breda, trein dus gemist, nieuwe poging om 5 voor 2, was kwart over 5 in Groningen, naar m'n kamer gelopen, spulletjes die ik moest hebben bij elkaar gezocht, half 7 weer naar station, 7 uur trein richting Leeuwarden, 8 uur was ik thuis.
Ik had nu geen gezelschap, geen muziek, geen Henriettes... dus je hebt helemaal gelijk.quote:Op maandag 30 juli 2007 21:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan was de heenweg toch een stuk aangenamer....
Als dat zou lukken:quote:Op maandag 30 juli 2007 21:30 schreef Alexxxxx het volgende:
En dan in de trein van Breda naar Utrecht met de hele trein uit volle borst "Knoopkes" en "Famkes" meezingen natuurlijk!
quote:Op maandag 30 juli 2007 21:30 schreef Alexxxxx het volgende:
En dan in de trein van Breda naar Utrecht met de hele trein uit volle borst "Knoopkes" en "Famkes" meezingen natuurlijk!
Een veel slechtere uitspraak dan Guus Meeuwis kan het toch niet zijn?quote:Op maandag 30 juli 2007 21:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
.
. Ik zie mezelf al staan, vooraan in de trein, iedereen opjuttend om mee te zingen. Als dat net zo klinkt als het Frysk van Do2 kunnen we nog lachen.
.
't Was schattig, hehe.quote:Op maandag 30 juli 2007 21:39 schreef De-oneven-2 het volgende:
Zeg! Ik kan niet meer dan mijn best doen, he!!
quote:Op maandag 30 juli 2007 21:39 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik klonk vandaag ook als een Nederlander die Frysk probeerde te pratenBen t wat verleerdgeloof ik
You are becoming one of us now.quote:Op maandag 30 juli 2007 21:39 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik klonk vandaag ook als een Nederlander die Frysk probeerde te pratenBen t wat verleerdgeloof ik
Ik dacht meer aan een dramatisch muziekje op de achtergrond, maar die van jou is ook goed 14.gifquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |