Oepsquote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:11 schreef kciR het volgende:
Ehm.. hoe kan dit, van deeltje 28 naar 30.. of is deeltje 29 heeeel snel volgespamt..
Gebeurt soms wel. Knippen ze je bandje af. Ze zijn streng.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:11 schreef UncleSam het volgende:
Hoe treden ze eigenlijk op tegen crowdsurfen?
T lijkt me sterk dat ze je er uit gooien!
Nee idd, ik probeer ook altijd uit de buurt van de beveiliginsgoot te komen. Daar worden de meeste gepaktquote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gebeurt soms wel. Knippen ze je bandje af. Ze zijn streng.
Maar soms kom je er vanaf met een waarschuwing.
Tip: als je crowdsurft, zorg dat je niet aan het randje komt
Want in het midden pakken ze je niet
Bron: Lowlands.nlquote:Vieze kleren?
Laat dan je kleren wassen door Wrangler! Zij staan namelijk voor je klaar om je outfit weer schoon en fris te krijgen. Voor noppes! Je hoeft niet eens een extra outfit mee te nemen, want in de tussentijd dat je kleren in de was zitten, krijg je gewoon een mooi limited edition overall (die je mag houden), zodat je toch nog alles kan doen!
En zijn je kleren gewassen? Dan krijg je toch gewoon een smsje dat je terug kan komen, om je schone pak op te halen? Echt, het wordt je zo makkelijk mogelijk gemaakt.
Jaaaaaaaaaaa, dat hadden we nog niet op LL, een wasserette, goed plan!quote:
Hoeveel muntjes zou het zijn, voor noppes?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:33 schreef Bosbeetle het volgende:
en dat kost dan tig muntjes
Ah kijk, we hebben een blinde.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:33 schreef Bosbeetle het volgende:
en dat kost dan tig muntjes
Dat uiteraard wel. Ik ben er ook van overtuigd dat ik er geen gebruik van zal maken.quote:
Jawel, maar ik vind 130 euro voor maar 1 dag wel duur. Maar waar jij het kaartje voor koopt, dat maakt ze bij Ticketservice niet uit.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:37 schreef Mort het volgende:
Ehm.. is t niet mogelijk om voor 1 dag een kaartje te kopen?
Inderdaadquote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:43 schreef -Sum- het volgende:
gelukkig geen dagkaarten, krijg je van die dagjes mensen
Okok.. I get the point.. stomme vraagquote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Inderdaad
Nóg meer breezers met hoge hakken in de modder
Nee hoor, geen stomme vraag. Maar we zijn gewoon heel blij dat er geen dagkaarten zijnquote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:28 schreef Bigfoot414 het volgende:
[..]
Der zijn nog zat andere eettentjes
Ik heb een electrische pomp, bijna hetzelfde, klinkt ook als een föhn, die mag je wel even komen lenen hoor.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:58 schreef nein het volgende:
Ik ga dit jaar weer, voor de ehmm......6e keer sinds 1998![]()
En ja, ik mis nog steeds een fohn daar!!
Hahaha, een vriendin van me neemt ook zo'n ding mee, ik mocht m al lenen om mn luchtbed op te blazen, misschien dat ik m dan meteen maar sneaky gebruik voor mn haarquote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:09 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik heb een electrische pomp, bijna hetzelfde, klinkt ook als een föhn, die mag je wel even komen lenen hoor.
Ik vrijdagochtend vroeg.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:13 schreef renzell het volgende:
Gaan jullie eigenlijk allemaal al donderdagavond of gaan sommigen onder jullie ook vrijdag pas?
Een aantal mensen gaan donderdagmiddag om de tenten op te zetten. De rest komt donderdagnacht.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:13 schreef renzell het volgende:
Gaan jullie eigenlijk allemaal al donderdagavond of gaan sommigen onder jullie ook vrijdag pas?
quote:
idem!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:06 schreef BloodyLotte het volgende:
Di wordt mijn 7e keer. Sinds 2001 sla ik geen jaar meer over.
Dat is mij tot nu toe maar 1 keer gelukt, volgens mij.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:44 schreef Mathijz het volgende:
Hoop dat dit jaar ik wel voor het donker mn tent heb opgzet
Je bedoelt 's ochtends, toen het licht was?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:48 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Vorig jaar heb ik m'n tent pas na het donker opgezet![]()
Dat heb ik gezien/gehoord! Volgens mij ben ik toen schaterlachend daar voorbij gelopen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:52 schreef Bosbeetle het volgende:
De meeste jaren had ik de tent echt rond een uur of 6/7 wel opstaan en dan biertjes drinken, 2 jaar geleden was helemaal mooi, de eigen huis en tuin tune op repeat en dan kijken naar mensen die tentjes opzetten
Alleen dit jaar zal alles anders zijn.. Boehoeequote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
Mijn tent staat altijd op donderdag.
Kan heel goed er zijn meerdere mensen die het hebben gedaan geloof ik. Wij stonden vooraan op camping 3quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:53 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Dat heb ik gezien/gehoord! Volgens mij ben ik toen schaterlachend daar voorbij gelopen.
Ja dat was daar.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:55 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Kan heel goed er zijn meerdere mensen die het hebben gedaan geloof ik. Wij stonden vooraan op camping 3
Nee, 's middag tijdens Wolfmotherquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je bedoelt 's ochtends, toen het licht was?
Mensen met karren..ik snap ze echt nietquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
Wij staan altijd voor de brug, onze kar is te zwaar.
1000 Watt aan geluidsherrie. Ik snap het wel.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mensen met karren..ik snap ze echt niet
Nooit tenten opzetten tijdens Wolfmother!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:02 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nee, 's middag tijdens Wolfmother![]()
Ik mocht niet met backpack, slaapzak, tent en traytje bier het festivalterrein opquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:04 schreef renzell het volgende:
[..]
Nooit tenten opzetten tijdens Wolfmother!![]()
Ik heb me eens laten vertellen dat er ook bandjes komen enzo, voor de mensen die graag muziek luisteren.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
1000 Watt aan geluidsherrie. Ik snap het wel.
Dat denken meer mensen en voor je het weet zie je zo je tent voorbij drijven.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:05 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik sta graag een beetje dicht bij het hek op de camping, handig, een wc in de buurt.
Niet te dicht, want dan wordt je onderdeel van die wc naar mate de nacht vordert.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:05 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik sta graag een beetje dicht bij het hek op de camping, handig, een wc in de buurt.
Die bandjes hebben wij in onze muziekkar! Net zo handig. Hoef je niet bij je bier weg.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:05 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik heb me eens laten vertellen dat er ook bandjes komen enzo, voor de mensen die graag muziek luisteren.
Ik snap het niet. Daar heb je toch geen flikker aan?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
1000 Watt aan geluidsherrie. Ik snap het wel.
Hè jee, wat flauw van ze!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:05 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik mocht niet met backpack, slaapzak, tent en traytje bier het festivalterrein op![]()
Ze doen het ieder eerder open. Primaquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:06 schreef rubbereend het volgende:
als de poorten nu weer zo vroeg opengaan dan staat mijn tent donderdagmiddag
In de nacht muziek, lekker dansen op de camping, 's ochtends de buren wakker maken, samen met het bier drinken. En we hebben alles in de kar gebouwd dus geen extra sjouw werk. Werkt prima.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:07 schreef Nembrionic het volgende:
Wat HEB je aan 1000W installaties op LL?
Ik zat op Wâldrock ook te wachten tot de sloot rond de camping zou overstromen. Het gaat vast eens gebeuren. Hekken zijn overigens fijner dan slootjes, bedenk ik me als er weer een dronkelap voorover valt als hij in de sloot staat te pissen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:06 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Niet te dicht, want dan wordt je onderdeel van die wc naar mate de nacht vordert.
Dat zal ook niet voor het eerst zijn dat dat gebeurd. Ik kan me nog dingen herrineren vroeger op Pinkpop. Heel lang terugquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:08 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik zat op Wâldrock ook te wachten tot de sloot rond de camping zou overstromen. Het gaat vast eens gebeuren. Hekken zijn overigens fijner dan slootjes, bedenk ik me als er weer een dronkelap voorover valt als hij in de sloot staat te pissen.
Gek. Al die dingen die jij opnoemt doen wij ook, met een ghettoblastertje. Geen extra sjouwwerk? Lekker,voor die kutbrug in de modden en daarna nog meer modder.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
In de nacht muziek, lekker dansen op de camping, 's ochtends de buren wakker maken, samen met het bier drinken. En we hebben alles in de kar gebouwd dus geen extra sjouw werk. Werkt prima.
Ach wij dumpen nog veel rommel in en op de kar. We gaan altijd mij een vrij grote groep en sjouwen daar alles op mee. Zo beleefd iedereen het festival op zijn eigen manier tochquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gek. Al die dingen die jij opnoemt doen wij ook, met een ghettoblastertje. Geen extra sjouwwerk? Lekker,voor die kutbrug in de modden en daarna nog meer modder.
Fijn hoor
Ja, jij op jouw manier en anderen op hun manier met blauwe enkels, kapotte broeken en gescheurde achillespezen omdat ze voor jouw kar liepen in de rijquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ach wij dumpen nog veel rommel in en op de kar. We gaan altijd mij een vrij grote groep en sjouwen daar alles op mee. Zo beleefd iedereen het festival op zijn eigen manier toch
Nou goed, dat is waarquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zo beleefd iedereen het festival op zijn eigen manier toch
We lopen er met 6 man minimaal omheen en letten op iedereen die om en nabij de kar is. We zijn niet van de dwaze duitsers die overal door heen rammenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:26 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, jij op jouw manier en anderen op hun manier met blauwe enkels, kapotte broeken en gescheurde achillespezen omdat ze voor jouw kar liepen in de rij![]()
Oh, wij gaan wel altijd gelijk omhoog. Dan heb je dat maar gehadquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:28 schreef BloodyLotte het volgende:
Die kutbrug is al een hel als je er zonder karretje/kliko/kinderwagen/kruiwagen/rollator/bakfiets overheen moet, maar gewoon met 5 miljard tassen op je rug/om je schouders/in je handen. Elk jaar weer hetzelfde liedje. Je komt door de ingang, bandjes om, je krijgt je programmaboekje en een vuilniszak. Ploft je tassen neer. En gaat gewoon wachten tot de brug niet meer eruitziet als Mount Everest.
die kut brug ja, wordt tijd dat ze die weg verleggen, een brug of een tunnel is me om het even als wij maar gelijkvloers door kunnenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:28 schreef BloodyLotte het volgende:
Die kutbrug is al een hel als je er zonder karretje/kliko/kinderwagen/kruiwagen/rollator/bakfiets overheen moet, maar gewoon met 5 miljard tassen op je rug/om je schouders/in je handen. Elk jaar weer hetzelfde liedje. Je komt door de ingang, bandjes om, je krijgt je programmaboekje en een vuilniszak. Ploft je tassen neer. En gaat gewoon wachten tot de brug niet meer eruitziet als Mount Everest.
Stoplichten op die snelwegquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die kut brug ja, wordt tijd dat ze die weg verleggen, een brug of een tunnel is me om het even als wij maar gelijkvloers door kunnen![]()
Bij voorbaat dank daarvoorquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:31 schreef BloodyLotte het volgende:
Ja na dat schuifelen in die rij is m'n rug echt dood, dan krijg ik dat echt niet voor elkaar hoor. Of de brug op en halverwege er de brui aan geven. Dat deed ik vroegah altijd, maar dat is gewoon in de weg staan voor de rest.
tis sowieso altijd opstopping op die brug omdat er figuren met hun kar overheen moeten en dat schiet nooit opquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:31 schreef BloodyLotte het volgende:
Ja na dat schuifelen in die rij is m'n rug echt dood, dan krijg ik dat echt niet voor elkaar hoor. Of de brug op en halverwege er de brui aan geven. Dat deed ik vroegah altijd, maar dat is gewoon in de weg staan voor de rest.
Dat heet voorpret. Ik weet nu al dat als ik er voor sta ik aan dit topic zal denken.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
Typisch lowlands, een heel topic vollullen over een brug.
Jaquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:38 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Dat heet voorpret. Ik weet nu al dat als ik er voor sta ik aan dit topic zal denken.
Ik hoop het ZÓ een keer te zienquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:38 schreef BloodyLotte het volgende:
Of als het fout gaat. "Hoooooo!" *kar kiept om* ALLES valt eruit
Ik heb het een paar keer mogen meemaken. Je kon me wegdragen, kon gewoon bijna niet meer lopen van het lachen.quote:
Ga samen met Lotte voor de brug zittenquote:
Ik bedenk me net dat ik een idee heb hoe wij een aantal jaren geleden aan onze eerste partytent zijn gekomenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:41 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ik heb het een paar keer mogen meemaken. Je kon me wegdragen, kon gewoon bijna niet meer lopen van het lachen.
je vergeet ogen die er bijna uitgewipt worden, omdat er nog wat extra bagage bijgegooid moet worden zodat het handvat omhoog schietquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:26 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, jij op jouw manier en anderen op hun manier met blauwe enkels, kapotte broeken en gescheurde achillespezen omdat ze voor jouw kar liepen in de rij![]()
Een soort Ter land- Ter zee- en - In de lucht.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:38 schreef BloodyLotte het volgende:
Of als het fout gaat. "Hoooooo!" *kar kiept om* ALLES valt eruit
Briljantquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik bedenk me net dat ik een idee heb hoe wij een aantal jaren geleden aan onze eerste partytent zijn gekomen
Een vriend van me kwam ermee aanlopen.
"Hoe kom je daaraan? Helemaal meegenomen?"
-"Nee joh, lag op het pad dus heb ik 'm maar meegenomen"
Ik ga morgenavond aan Lowlands denken als ik sta te swingen in de melkwegquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:38 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Dat heet voorpret. Ik weet nu al dat als ik er voor sta ik aan dit topic zal denken.
En dan knus kijken hij wordt overreden doe je toffe 1000Wquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ga samen met Lotte voor de brug zitten![]()
Ja we hebben het er soms nog overquote:
Ik kom erbij zitten dan.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En dan knus kijken hij wordt overreden doe je toffe 1000W
Kloptquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:46 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Die gasten uit Tiel, standaard aan het begin van camping 3, hebben volgens mij wel meer dan 1000W. Die komen toch elke keer weer de brug over
Die hebben dragers bij zich, zoals op de Mount Everest weet je wel.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:46 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Die gasten uit Tiel, standaard aan het begin van camping 3, hebben volgens mij wel meer dan 1000W. Die komen toch elke keer weer de brug over
Ik ben ze nog op Pinkpop en FOR tegen gekomenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:47 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
..het zou me trouwens niks verbazen als die er gewoon het hele jaar zitten.
Die tent weegt volgens mij ook wel een paar kilo's..quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:47 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
..het zou me trouwens niks verbazen als die er gewoon het hele jaar zitten.
Ze zien er zelf uit als een stel muilezelsquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:47 schreef renzell het volgende:
[..]
Die hebben dragers bij zich, zoals op de Mount Everest weet je wel.![]()
Nee, idd.. kwamen ze op Pinkpop en Fields of Rock wel van de camping af?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:50 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Die tent is idd ook niet misselijk. Maargoed, ze hoeven niets meer te doen voor de rest van het weekend, want van de camping komen ze volgens mij niet af.
Jawel! Want het Tiel bord hing ook een paar deuren verder toen ze even weg waren geweest. En de geluidsinstallatie was stuk op Pinkpop dus toen gingen ze maar even het terrein op. Maar voorderest hebben ze er veel gezeten.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:51 schreef kciR het volgende:
[..]
Nee, idd.. kwamen ze op Pinkpop en Fields of Rock wel van de camping af?
That explains itquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jawel! Want het Tiel bord hing ook een paar deuren verder toen ze even weg waren geweest. En de geluidsinstallatie was stuk op Pinkpop dus toen gingen ze maar even het terrein op. Maar voorderest hebben ze er veel gezeten.
Dus op Lowlands zullen ze wel nieuw spul hebben en het hele weekend foute meuk camping 3 op slingerenquote:
Oh, maar als je 'Liefde In De Nacht' van Nico Landers hoort, dan zijn wij dat, hequote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dus op Lowlands zullen ze wel nieuw spul hebben en het hele weekend foute meuk camping 3 op slingeren
Je wilt niet in je eentje naar de Magneetbar gaan voor gratis bier?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:54 schreef Nembrionic het volgende:
Nog even iets anders: gaan er nog mensen in iets superherkenbaars lopen?
Zijn ze weer!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:54 schreef Nembrionic het volgende:
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:56 schreef tomttt het volgende:
[..]
Je wilt niet in je eentje naar de Magneetbar gaan voor gratis bier?![]()
Dat vreesde ik alquote:
Ik heb lotte volgens mij ook vorig jaar besprongen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:58 schreef Nembrionic het volgende:
De laarsjes heb ik volgens mij wel gezien overigens..
Zou schattig staan met die laarsjesquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:58 schreef BloodyLotte het volgende:
Ja ik ga niet in een roze tutu rondlopen hoor
Maar jij bespringt alles met een hartslagquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik heb lotte volgens mij ook vorig jaar besprongen.
Denk ik,
of was het toch iemand anders.
Als je bij die meet was, zou dat best kunnen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik heb lotte volgens mij ook vorig jaar besprongen.
Denk ik,
of was het toch iemand anders.
Ik heb je bij een drankstandje besprongen. Laatste dag in de stromende regen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:00 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Als je bij die meet was, zou dat best kunnen.Ik weet het niet meer, ik was dronken.
Ja! Nu weet ik het geloof ik weer!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik heb je bij een drankstandje besprongen. Laatste dag in de stromende regen.
That's all, meer is me niet bij gebleven
sjaddap.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:04 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Moest je plassen tijdens deze foto?
Met of zonder Plastuit?quote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:06 schreef BloodyLotte het volgende:
Plastuit. NOOIT meer. Eens uitgeprobeerd op LL 2004 in een dronken bui op donderdagnacht en ik heb mezelf toen helemaal ondergepist. Ik wacht wel in de rij.
Zullen we dat maar niet doen?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Probeer het nog eens, net voor of na de meet. Levert goed foto materiaal op.
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:06 schreef BloodyLotte het volgende:
Plastuit. NOOIT meer. Eens uitgeprobeerd op LL 2004 in een dronken bui op donderdagnacht en ik heb mezelf toen helemaal ondergepist. Ik wacht wel in de rij.
Kom ook naar Mystery land. Ik heb zoveel zin om daar het stamp publiek eens te keurenquote:
Onderwerp switch.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Kom ook naar Mystery land. Ik heb zoveel zin om daar het stamp publiek eens te keuren
Ga je jezelf ook quoten op LL?quote:
Ik print al mijn quotes uit. En daar ga ik jullie mee vermoeien. Zeker nu ik FOK!ker van de week ben.quote:
Zegge, je had een hekel aan mannen. Nou hoi hier is jouw nerdjequote:
Sta je nu ook boven ons?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik print al mijn quotes uit. En daar ga ik jullie mee vermoeien. Zeker nu ik FOK!ker van de week ben.
Ik blijf een user met een kleurtje.quote:
Ik maak soms uitzonderingen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zegge, je had een hekel aan mannen. Nou hoi hier is jouw nerdje
Zeg nu niet even selectief worden hèquote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zegge, je had een hekel aan mannen.
Vandaar die plastuitquote:
Ach ja, natuurlijk. Stom van mequote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:26 schreef BloodyLotte het volgende:
Wie heeft dat toen trouwens gezien, die gast die z'n telefoon in de rij de lucht in gooide en dat 'ie toen op een dixie terechtkwam en echt in 20 stukken uit elkaar viel. En toen dat door de luidsprekers "tududu de verbinding is helaas verbroken". Die hele rij ging plat van het lachen.
Ik ken mensen die echt iedere LL hun telefoon verliezenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:29 schreef tomttt het volgende:
[..]
![]()
Helaas niet meegemaakt. Een Lowlands zonder telefoon is wel kut. Ik hoop daarom dat ik dit jaar mijn telefoon niet weer kwijt raak![]()
Als ik eerlijk ben weet ik ook niet meer hoe en waar ik hem ben kwijt geraaktquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ken mensen die echt iedere LL hun telefoon verliezen
Ik snap dat echt niet
Nou ja, die zal een keer uit je zal gevallen zijn ofzo. Maar op zo'n moment denk je het jaar erop toch: laat ik een broek nemen met diepe zakken, ritsen en klittenband?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:32 schreef tomttt het volgende:
[..]
Als ik eerlijk ben weet ik ook niet meer hoe en waar ik hem ben kwijt geraakt![]()
Dat gebeurt me normaal echt nooit, ik denk dat het eerder ligt aan de hoeveelheid alcohol die ik op had. Ergens op het terrein ben ik namelijk ook nog 5 uur van mijn leven kwijt geraaktquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou ja, die zal een keer uit je zal gevallen zijn ofzo. Maar op zo'n moment denk je het jaar erop toch: laat ik een broek nemen met diepe zakken, ritsen en klittenband?
Verse aardbeiencocktails!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:37 schreef tomttt het volgende:
Maar die cocktails waren echt ongelooflijk lekker die avond![]()
Tequila Sunrisequote:
Hebben ze daar bruggen dan?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
Wees blij dat jullie de bruggen op Roskilde nog niet gezien hebben
Jazekerquote:
Waar dan? Ik kon echt geniaal op nog geen 50 meter van m'n tent parkeren zonder ook maar 1 brug over te moeten.quote:
de befaamde tieltentquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:46 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
jaaa die lui, na 1 dag alles alweer opgeblazen, staan ze daar op een bakgrafherrie lauw te quasi headbangenquote:
ik ben prima te herkennen denk ik:quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:54 schreef Nembrionic het volgende:
Vergeleken met ALLES op Dour is Lowlands een hemeltje.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:27 schreef Ruud2007 het volgende:
nou, vergeleken met de brug op Dour is die op LL een hemeltje. ik zeur dus niet meer.
[..]
ik ben prima te herkennen denk ik:
[afbeelding]
vroeger mocht je je bandjes nog linksquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:27 schreef Ruud2007 het volgende:
nou, vergeleken met de brug op Dour is die op LL een hemeltje. ik zeur dus niet meer...
[..]
[afbeelding]
Dat is vrij herkenbaar jaquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:27 schreef Ruud2007 het volgende:
nou, vergeleken met de brug op Dour is die op LL een hemeltje. ik zeur dus niet meer...
[..]
[afbeelding]
ja, behalve de programmering! Lowlands is divers, maar Dour is superdivers...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:28 schreef BloodyLotte het volgende:
Vergeleken met ALLES op Dour is Lowlands een hemeltje.
Toen hadden ze ook geen vastgemonteerde apparatenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vroeger mocht je je bandjes nog links
Lowlands is relaxter, daar heb je geen trommelhippies en daar jatten ze ook niet. Serieus, is er bij iemand hier al eens iets uit de tent gejat op LL?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:30 schreef Ruud2007 het volgende:
[..]
ja, behalve de programmering! Lowlands is divers, maar Dour is superdivers...
nee, net zoals bij al mijn andere festivals...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:32 schreef BloodyLotte het volgende:
Lowlands is relaxter, daar heb je geen trommelhippies en daar jatten ze ook niet. Serieus, is er bij iemand hier al eens iets uit de tent gejat op LL?
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Toen hadden ze ook geen vastgemonteerde apparaten
Maar dan wordt het een gevalletje moeilijk doen en hou je de rij opquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]dat maakt geen flikker uit, dan draai ik me toch om
kost heul geen tijd meer en anders kom ik de volgende dag wel terug maar dat kon vorig jaar ook ineens niet meerquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar dan wordt het een gevalletje moeilijk doen en hou je de rij op
Dat gezeik steeds
en jij ookquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:43 schreef ondeugend het volgende:
Ik herkenbaar door mijn wiltte met allerlei kleuren bloemetjes tent.
Zeg, dat knip je toch wel eens af?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:27 schreef Ruud2007 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Erg herkenbaar!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:58 schreef PastoorPeter het volgende:
Gristus dit topic gaat snel. Ik ben herkenbaar door mijn grote bos krullen, kisten, spijkerbroek en nog onbepaald kleur tshirt (waarschijnlijk rood of wit). Oja en op meeste tijden een biertje denk ik
.
Achwat, fokmeet.
quote:
voor de helft waar. ik ben de afgelopen 2 jaar nogal aangekomen (kon ik hebben hoorquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:47 schreef ebeaydojraes het volgende:
als je goed kijtk dan zie je dat ze bijna allen geplakt/gesticked zijn op elastiekbandjes .. ze zien er allemaal ook te nieuw uit om uberhaupt zo om een arm te zitten.
Uhm....Boemklatsch, Calvin Harris, Mark Ronson, Kubus & BangBang, Sticks (& Kubus), Games in Concert, Black Seeds, Kate Nash en Mala Vita en dan ben je d'r qua muziek wel weer bij geloof ik.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:44 schreef Evil_Koekje het volgende:
Laatste 2 weken nog wat bevestigd? Niet veel zo te zien, of zie ik iets over 't hoofd?
tsja.. kzat er nog aan te denken om zoiet te gaan doen metd e bandjes die eraf zijn . Heb er momenteel nog maar 5. beetje jammer en ze verkleuren zo snel :Squote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:42 schreef Ruud2007 het volgende:
[..]
[..]
voor de helft waar. ik ben de afgelopen 2 jaar nogal aangekomen (kon ik hebben hoor), dus pastte mijn bandjes niet meer om m'n pols.
alles sinds lowlands 2005 zit om mijn rechterpols en zit gewoon nog vast.
alles van daarvoor is groter gemaakt met een elastiekje en dat zit om mijn linkerpols. die draag ik overigens alleen op festivals.
Laten we hopen van welquote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:39 schreef koenimex het volgende:
Waren de Foo Fighters nou al afgeschreven, of toch niet?
In 2003 en 2005quote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:52 schreef Brahimov het volgende:
[..]
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=pGRRqRjL3VM
Chocolatequote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:58 schreef PastoorPeter het volgende:
Als ik nou een tshirt aandoe met deze fransoos erop, is het dan wel goed?
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:01 schreef PastoorPeter het volgende:
Oja, grote kans dat ik vaak met De_Brandweer rondloop, en dat is een domme nerd.
De waardering daarvoor is ver te zoeken.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:58 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik ben te herkennen door mijn afwezigheid
Wie, wie wie?? Ik lees geen kranten..?quote:Op zondag 22 juli 2007 01:57 schreef viagraap het volgende:
Beter wordt in die Volkskrantbijlage dan maar die grote naam bekend gemaakt. Als die nog komt that is. De line up zo vind ik ook best, maar een grote naam zoals de geruchten gingen lijkt me ook vet.
Ik heb met jou nog even gepraat op de vorige LL meet.quote:Op zondag 22 juli 2007 02:07 schreef BloodyLotte het volgende:
De volkskrant bijlage komt a.s. woensdag uit.
Stond ook niet echt in kranten. In de metro stond wel dat Lowlands aan het praten was met de Foo Fighters, dus dat was een gerucht. Ook Radiohead was een gerucht. En Gogol Bordello. En mensen wilden Daft Punk geloof ik, maar dat is niet echt een gerucht geweest.quote:
waar hadden we het over? ik was dronken en moe, dus ik weet er niet meer veel vanquote:Op zondag 22 juli 2007 02:09 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik heb met jou nog even gepraat op de vorige LL meet.
Ik was ook dronken en moe. Mijn username deed niet echt een belletje ringelen bij jou, daarna ging je volgens mij met iemand anders praten.quote:Op zondag 22 juli 2007 02:38 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
waar hadden we het over? ik was dronken en moe, dus ik weet er niet meer veel van
Vreemde is dat er vorige jaar vlak na Lowlands als gezegd werd dat ze zeker voor Radiohead zouden gaan. Maar daarna werd het angstvallig stil rond dit gerucht. Ik vrees eigenlijk dat Radiohead dan nog niet op tournee wil ofzo.quote:Op zondag 22 juli 2007 02:32 schreef viagraap het volgende:
[..]
Stond ook niet echt in kranten. In de metro stond wel dat Lowlands aan het praten was met de Foo Fighters, dus dat was een gerucht. Ook Radiohead was een gerucht. En Gogol Bordello. En mensen wilden Daft Punk geloof ik, maar dat is niet echt een gerucht geweest.
Volgens mij lag er toch echt wel een leuke hoeveelheid water en modder op het festivalterrein hoor..quote:Op zondag 22 juli 2007 11:58 schreef vanBnaarC het volgende:
Maarja verleden jaar regende het ook de hele zondag als kolen, maar zo'n bagger zooi was het nou ook weer niet
Da's waar ik dacht dat in 2002 het Higher Ground podium andersom stond gedraaid, maar dat was pas in 2003 zie ik hier, omdat toen voor het eerst de Dommelsch tent er stond (nu Grolsch).quote:Op zondag 22 juli 2007 11:57 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
In 2002 regende het alleen op zaterdag. Vrijdag was goed weer, zondag uiteraard veel modder, maar niet veel regen. Ik hou het hier dus op de zondag van 2002.
Ik heb er eindelijk eens van tevoren aan gedacht om kisten aan te schaffenquote:Op zondag 22 juli 2007 13:45 schreef vanBnaarC het volgende:
ik ga eerst nog ff waterdichte schoenen fixen
Wat voor schoenen zijn dat?quote:Op zondag 22 juli 2007 13:55 schreef Dupje het volgende:
Ik heb docs, die zijn toch wel heeeeel makkelijk, en ze lopen super fijn
Te alto voor een stoere man als jijquote:
ok, ga ik toch voor de werkschoenenquote:Op zondag 22 juli 2007 14:00 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Te alto voor een stoere man als jij
quote:Op zondag 22 juli 2007 12:12 schreef Mathijz het volgende:
Op camping 2 liep het riool midden in de nacht vast, en je zou je tent maar naast zo'n putdeksel hebben neergezet
Waarom zou je dat doen? Waarom niet gewoon een jeugdherbergje pikken die nacht en dan vanaf Amsterdam. Met de auto dus.quote:Op zondag 22 juli 2007 16:28 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik ga woensdagavond nog naar Peeping Tom in paradiso, rijd terug naar limburg, en vertrek 's morgens naar het prachtige biddinghuizen. met de auto denk ik dit jaar.
quote:Op zondag 22 juli 2007 16:21 schreef Nosh het volgende:
Ik kap op woensdagmiddag met mijn kutbaantje, dus donderdagmiddag zit ik al tussen de nog-schoon-ruikende-mensen met een tray zwerversbier in een gigantische rij.
Omdat ik waarschijnlijk met mijn camera + gear naar Peeping Tom ga en niet met spul ter waarde van 2000 euro op LL wil zitten.quote:Op zondag 22 juli 2007 16:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen? Waarom niet gewoon een jeugdherbergje pikken die nacht en dan vanaf Amsterdam. Met de auto dus.
Ik kap ook met mijn baantje net voor Lowlandsquote:Op zondag 22 juli 2007 16:21 schreef Nosh het volgende:
Ik kap op woensdagmiddag met mijn kutbaantje, dus donderdagmiddag zit ik al tussen de nog-schoon-ruikende-mensen met een tray zwerversbier in een gigantische rij.
He, misschien kom ik jou daar dan tegen.. ik wil op woensdagavond naar Voxtrot in Paradiso..quote:Op zondag 22 juli 2007 16:28 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik ga woensdagavond nog naar Peeping Tom in paradiso, rijd terug naar limburg, en vertrek 's morgens naar het prachtige biddinghuizen. met de auto denk ik dit jaar.
Cool!quote:Op zondag 22 juli 2007 16:42 schreef kciR het volgende:
[..]
He, misschien kom ik jou daar dan tegen.. ik wil op woensdagavond naar Voxtrot in Paradiso..
of het wordt dinsdag in Utrecht, kan ik de nacht voor LL nog even goed slapen
Mja..daar valt wat voor te zeggenquote:Op zondag 22 juli 2007 16:38 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Omdat ik waarschijnlijk met mijn camera + gear naar Peeping Tom ga en niet met spul ter waarde van 2000 euro op LL wil zitten.Nee, ook niet in een kluisje
Zo...lekkerquote:Op zondag 22 juli 2007 16:54 schreef linebear het volgende:
JAAAAAAAAA, heb net kaarten gewonnen voor LowlandsHelemaal top...
Woon je in de buurt ofzo? Anders neem je je tent gewoon op je rug, net als ieder anderquote:Op zondag 22 juli 2007 17:04 schreef linebear het volgende:
nu kijken hoe ik dat moet doen met de tent en zo...
of ik ga gewoon op en neer naa rhuis
Gewoon gezellig op de camping gaan staanquote:Op zondag 22 juli 2007 17:04 schreef linebear het volgende:
nu kijken hoe ik dat moet doen met de tent en zo...
of ik ga gewoon op en neer naa rhuis
Tentje..60 euroquote:Op zondag 22 juli 2007 17:07 schreef linebear het volgende:
woon in Amsterdam...
heb geen tent en zo... even kijken of ik dat wel wil aanschaffen
Bristol, twee tientjes ofzo. Zorgen dat je niks van waarde bij je hebt, en als je écht lui bent hoef je het niet eens af te breken, want dan zijn er genóeg mensen die het met liefde voor je op een vreugdevuur tyfen.quote:Op zondag 22 juli 2007 17:07 schreef linebear het volgende:
woon in Amsterdam...
heb geen tent en zo... even kijken of ik dat wel wil aanschaffen
Ja hoor, dat doen ze nog steedsquote:Op zondag 22 juli 2007 17:11 schreef Nosh het volgende:
[..]
Bristol, twee tientjes ofzo. Zorgen dat je niks van waarde bij je hebt, en als je écht lui bent hoef je het niet eens af te breken, want dan zijn er genóeg mensen die het met liefde voor je op een vreugdevuur tyfen.
Of nou ja, doen ze dat nog steeds? Scheelde me een heleboel gesleep.
Dan moet je zo'n combi ticket kopen. En als je een normaal kaartje hebt moet je gewoon entree betalen voor walibi.quote:Op zondag 22 juli 2007 17:16 schreef linebear het volgende:
kan je er met de auto komen ?!?
en heb je nog steeds toegang tot walibi flevo ?!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |