Oepsquote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:11 schreef kciR het volgende:
Ehm.. hoe kan dit, van deeltje 28 naar 30.. of is deeltje 29 heeeel snel volgespamt..
Gebeurt soms wel. Knippen ze je bandje af. Ze zijn streng.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:11 schreef UncleSam het volgende:
Hoe treden ze eigenlijk op tegen crowdsurfen?
T lijkt me sterk dat ze je er uit gooien!
Nee idd, ik probeer ook altijd uit de buurt van de beveiliginsgoot te komen. Daar worden de meeste gepaktquote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gebeurt soms wel. Knippen ze je bandje af. Ze zijn streng.
Maar soms kom je er vanaf met een waarschuwing.
Tip: als je crowdsurft, zorg dat je niet aan het randje komt
Want in het midden pakken ze je niet
Bron: Lowlands.nlquote:Vieze kleren?
Laat dan je kleren wassen door Wrangler! Zij staan namelijk voor je klaar om je outfit weer schoon en fris te krijgen. Voor noppes! Je hoeft niet eens een extra outfit mee te nemen, want in de tussentijd dat je kleren in de was zitten, krijg je gewoon een mooi limited edition overall (die je mag houden), zodat je toch nog alles kan doen!
En zijn je kleren gewassen? Dan krijg je toch gewoon een smsje dat je terug kan komen, om je schone pak op te halen? Echt, het wordt je zo makkelijk mogelijk gemaakt.
Jaaaaaaaaaaa, dat hadden we nog niet op LL, een wasserette, goed plan!quote:
Hoeveel muntjes zou het zijn, voor noppes?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:33 schreef Bosbeetle het volgende:
en dat kost dan tig muntjes
Ah kijk, we hebben een blinde.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:33 schreef Bosbeetle het volgende:
en dat kost dan tig muntjes
Dat uiteraard wel. Ik ben er ook van overtuigd dat ik er geen gebruik van zal maken.quote:
Jawel, maar ik vind 130 euro voor maar 1 dag wel duur. Maar waar jij het kaartje voor koopt, dat maakt ze bij Ticketservice niet uit.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:37 schreef Mort het volgende:
Ehm.. is t niet mogelijk om voor 1 dag een kaartje te kopen?
Inderdaadquote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:43 schreef -Sum- het volgende:
gelukkig geen dagkaarten, krijg je van die dagjes mensen
Okok.. I get the point.. stomme vraagquote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Inderdaad
Nóg meer breezers met hoge hakken in de modder
Nee hoor, geen stomme vraag. Maar we zijn gewoon heel blij dat er geen dagkaarten zijnquote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:28 schreef Bigfoot414 het volgende:
[..]
Der zijn nog zat andere eettentjes
Ik heb een electrische pomp, bijna hetzelfde, klinkt ook als een föhn, die mag je wel even komen lenen hoor.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:58 schreef nein het volgende:
Ik ga dit jaar weer, voor de ehmm......6e keer sinds 1998![]()
En ja, ik mis nog steeds een fohn daar!!
Hahaha, een vriendin van me neemt ook zo'n ding mee, ik mocht m al lenen om mn luchtbed op te blazen, misschien dat ik m dan meteen maar sneaky gebruik voor mn haarquote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:09 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik heb een electrische pomp, bijna hetzelfde, klinkt ook als een föhn, die mag je wel even komen lenen hoor.
Ik vrijdagochtend vroeg.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:13 schreef renzell het volgende:
Gaan jullie eigenlijk allemaal al donderdagavond of gaan sommigen onder jullie ook vrijdag pas?
Een aantal mensen gaan donderdagmiddag om de tenten op te zetten. De rest komt donderdagnacht.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:13 schreef renzell het volgende:
Gaan jullie eigenlijk allemaal al donderdagavond of gaan sommigen onder jullie ook vrijdag pas?
quote:
idem!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:06 schreef BloodyLotte het volgende:
Di wordt mijn 7e keer. Sinds 2001 sla ik geen jaar meer over.
Dat is mij tot nu toe maar 1 keer gelukt, volgens mij.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:44 schreef Mathijz het volgende:
Hoop dat dit jaar ik wel voor het donker mn tent heb opgzet
Je bedoelt 's ochtends, toen het licht was?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:48 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Vorig jaar heb ik m'n tent pas na het donker opgezet![]()
Dat heb ik gezien/gehoord! Volgens mij ben ik toen schaterlachend daar voorbij gelopen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:52 schreef Bosbeetle het volgende:
De meeste jaren had ik de tent echt rond een uur of 6/7 wel opstaan en dan biertjes drinken, 2 jaar geleden was helemaal mooi, de eigen huis en tuin tune op repeat en dan kijken naar mensen die tentjes opzetten
Alleen dit jaar zal alles anders zijn.. Boehoeequote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
Mijn tent staat altijd op donderdag.
Kan heel goed er zijn meerdere mensen die het hebben gedaan geloof ik. Wij stonden vooraan op camping 3quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:53 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Dat heb ik gezien/gehoord! Volgens mij ben ik toen schaterlachend daar voorbij gelopen.
Ja dat was daar.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:55 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Kan heel goed er zijn meerdere mensen die het hebben gedaan geloof ik. Wij stonden vooraan op camping 3
Nee, 's middag tijdens Wolfmotherquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je bedoelt 's ochtends, toen het licht was?
Mensen met karren..ik snap ze echt nietquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
Wij staan altijd voor de brug, onze kar is te zwaar.
1000 Watt aan geluidsherrie. Ik snap het wel.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mensen met karren..ik snap ze echt niet
Nooit tenten opzetten tijdens Wolfmother!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:02 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nee, 's middag tijdens Wolfmother![]()
Ik mocht niet met backpack, slaapzak, tent en traytje bier het festivalterrein opquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:04 schreef renzell het volgende:
[..]
Nooit tenten opzetten tijdens Wolfmother!![]()
Ik heb me eens laten vertellen dat er ook bandjes komen enzo, voor de mensen die graag muziek luisteren.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
1000 Watt aan geluidsherrie. Ik snap het wel.
Dat denken meer mensen en voor je het weet zie je zo je tent voorbij drijven.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:05 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik sta graag een beetje dicht bij het hek op de camping, handig, een wc in de buurt.
Niet te dicht, want dan wordt je onderdeel van die wc naar mate de nacht vordert.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:05 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik sta graag een beetje dicht bij het hek op de camping, handig, een wc in de buurt.
Die bandjes hebben wij in onze muziekkar! Net zo handig. Hoef je niet bij je bier weg.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:05 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik heb me eens laten vertellen dat er ook bandjes komen enzo, voor de mensen die graag muziek luisteren.
Ik snap het niet. Daar heb je toch geen flikker aan?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
1000 Watt aan geluidsherrie. Ik snap het wel.
Hè jee, wat flauw van ze!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:05 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik mocht niet met backpack, slaapzak, tent en traytje bier het festivalterrein op![]()
Ze doen het ieder eerder open. Primaquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:06 schreef rubbereend het volgende:
als de poorten nu weer zo vroeg opengaan dan staat mijn tent donderdagmiddag
In de nacht muziek, lekker dansen op de camping, 's ochtends de buren wakker maken, samen met het bier drinken. En we hebben alles in de kar gebouwd dus geen extra sjouw werk. Werkt prima.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:07 schreef Nembrionic het volgende:
Wat HEB je aan 1000W installaties op LL?
Ik zat op Wâldrock ook te wachten tot de sloot rond de camping zou overstromen. Het gaat vast eens gebeuren. Hekken zijn overigens fijner dan slootjes, bedenk ik me als er weer een dronkelap voorover valt als hij in de sloot staat te pissen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:06 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Niet te dicht, want dan wordt je onderdeel van die wc naar mate de nacht vordert.
Dat zal ook niet voor het eerst zijn dat dat gebeurd. Ik kan me nog dingen herrineren vroeger op Pinkpop. Heel lang terugquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:08 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik zat op Wâldrock ook te wachten tot de sloot rond de camping zou overstromen. Het gaat vast eens gebeuren. Hekken zijn overigens fijner dan slootjes, bedenk ik me als er weer een dronkelap voorover valt als hij in de sloot staat te pissen.
Gek. Al die dingen die jij opnoemt doen wij ook, met een ghettoblastertje. Geen extra sjouwwerk? Lekker,voor die kutbrug in de modden en daarna nog meer modder.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
In de nacht muziek, lekker dansen op de camping, 's ochtends de buren wakker maken, samen met het bier drinken. En we hebben alles in de kar gebouwd dus geen extra sjouw werk. Werkt prima.
Ach wij dumpen nog veel rommel in en op de kar. We gaan altijd mij een vrij grote groep en sjouwen daar alles op mee. Zo beleefd iedereen het festival op zijn eigen manier tochquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gek. Al die dingen die jij opnoemt doen wij ook, met een ghettoblastertje. Geen extra sjouwwerk? Lekker,voor die kutbrug in de modden en daarna nog meer modder.
Fijn hoor
Ja, jij op jouw manier en anderen op hun manier met blauwe enkels, kapotte broeken en gescheurde achillespezen omdat ze voor jouw kar liepen in de rijquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ach wij dumpen nog veel rommel in en op de kar. We gaan altijd mij een vrij grote groep en sjouwen daar alles op mee. Zo beleefd iedereen het festival op zijn eigen manier toch
Nou goed, dat is waarquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zo beleefd iedereen het festival op zijn eigen manier toch
We lopen er met 6 man minimaal omheen en letten op iedereen die om en nabij de kar is. We zijn niet van de dwaze duitsers die overal door heen rammenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:26 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, jij op jouw manier en anderen op hun manier met blauwe enkels, kapotte broeken en gescheurde achillespezen omdat ze voor jouw kar liepen in de rij![]()
Oh, wij gaan wel altijd gelijk omhoog. Dan heb je dat maar gehadquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:28 schreef BloodyLotte het volgende:
Die kutbrug is al een hel als je er zonder karretje/kliko/kinderwagen/kruiwagen/rollator/bakfiets overheen moet, maar gewoon met 5 miljard tassen op je rug/om je schouders/in je handen. Elk jaar weer hetzelfde liedje. Je komt door de ingang, bandjes om, je krijgt je programmaboekje en een vuilniszak. Ploft je tassen neer. En gaat gewoon wachten tot de brug niet meer eruitziet als Mount Everest.
die kut brug ja, wordt tijd dat ze die weg verleggen, een brug of een tunnel is me om het even als wij maar gelijkvloers door kunnenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:28 schreef BloodyLotte het volgende:
Die kutbrug is al een hel als je er zonder karretje/kliko/kinderwagen/kruiwagen/rollator/bakfiets overheen moet, maar gewoon met 5 miljard tassen op je rug/om je schouders/in je handen. Elk jaar weer hetzelfde liedje. Je komt door de ingang, bandjes om, je krijgt je programmaboekje en een vuilniszak. Ploft je tassen neer. En gaat gewoon wachten tot de brug niet meer eruitziet als Mount Everest.
Stoplichten op die snelwegquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die kut brug ja, wordt tijd dat ze die weg verleggen, een brug of een tunnel is me om het even als wij maar gelijkvloers door kunnen![]()
Bij voorbaat dank daarvoorquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:31 schreef BloodyLotte het volgende:
Ja na dat schuifelen in die rij is m'n rug echt dood, dan krijg ik dat echt niet voor elkaar hoor. Of de brug op en halverwege er de brui aan geven. Dat deed ik vroegah altijd, maar dat is gewoon in de weg staan voor de rest.
tis sowieso altijd opstopping op die brug omdat er figuren met hun kar overheen moeten en dat schiet nooit opquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:31 schreef BloodyLotte het volgende:
Ja na dat schuifelen in die rij is m'n rug echt dood, dan krijg ik dat echt niet voor elkaar hoor. Of de brug op en halverwege er de brui aan geven. Dat deed ik vroegah altijd, maar dat is gewoon in de weg staan voor de rest.
Dat heet voorpret. Ik weet nu al dat als ik er voor sta ik aan dit topic zal denken.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
Typisch lowlands, een heel topic vollullen over een brug.
Jaquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:38 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Dat heet voorpret. Ik weet nu al dat als ik er voor sta ik aan dit topic zal denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |