Ik hoop het ZÓ een keer te zienquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:38 schreef BloodyLotte het volgende:
Of als het fout gaat. "Hoooooo!" *kar kiept om* ALLES valt eruit
Ik heb het een paar keer mogen meemaken. Je kon me wegdragen, kon gewoon bijna niet meer lopen van het lachen.quote:
Ga samen met Lotte voor de brug zittenquote:
Ik bedenk me net dat ik een idee heb hoe wij een aantal jaren geleden aan onze eerste partytent zijn gekomenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:41 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ik heb het een paar keer mogen meemaken. Je kon me wegdragen, kon gewoon bijna niet meer lopen van het lachen.
je vergeet ogen die er bijna uitgewipt worden, omdat er nog wat extra bagage bijgegooid moet worden zodat het handvat omhoog schietquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:26 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, jij op jouw manier en anderen op hun manier met blauwe enkels, kapotte broeken en gescheurde achillespezen omdat ze voor jouw kar liepen in de rij![]()
Een soort Ter land- Ter zee- en - In de lucht.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:38 schreef BloodyLotte het volgende:
Of als het fout gaat. "Hoooooo!" *kar kiept om* ALLES valt eruit
Briljantquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik bedenk me net dat ik een idee heb hoe wij een aantal jaren geleden aan onze eerste partytent zijn gekomen
Een vriend van me kwam ermee aanlopen.
"Hoe kom je daaraan? Helemaal meegenomen?"
-"Nee joh, lag op het pad dus heb ik 'm maar meegenomen"
Ik ga morgenavond aan Lowlands denken als ik sta te swingen in de melkwegquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:38 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Dat heet voorpret. Ik weet nu al dat als ik er voor sta ik aan dit topic zal denken.
En dan knus kijken hij wordt overreden doe je toffe 1000Wquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ga samen met Lotte voor de brug zitten![]()
Ja we hebben het er soms nog overquote:
Ik kom erbij zitten dan.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En dan knus kijken hij wordt overreden doe je toffe 1000W
Kloptquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:46 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Die gasten uit Tiel, standaard aan het begin van camping 3, hebben volgens mij wel meer dan 1000W. Die komen toch elke keer weer de brug over
Die hebben dragers bij zich, zoals op de Mount Everest weet je wel.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:46 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Die gasten uit Tiel, standaard aan het begin van camping 3, hebben volgens mij wel meer dan 1000W. Die komen toch elke keer weer de brug over
Ik ben ze nog op Pinkpop en FOR tegen gekomenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:47 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
..het zou me trouwens niks verbazen als die er gewoon het hele jaar zitten.
Die tent weegt volgens mij ook wel een paar kilo's..quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:47 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
..het zou me trouwens niks verbazen als die er gewoon het hele jaar zitten.
Ze zien er zelf uit als een stel muilezelsquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:47 schreef renzell het volgende:
[..]
Die hebben dragers bij zich, zoals op de Mount Everest weet je wel.![]()
Nee, idd.. kwamen ze op Pinkpop en Fields of Rock wel van de camping af?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:50 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Die tent is idd ook niet misselijk. Maargoed, ze hoeven niets meer te doen voor de rest van het weekend, want van de camping komen ze volgens mij niet af.
Jawel! Want het Tiel bord hing ook een paar deuren verder toen ze even weg waren geweest. En de geluidsinstallatie was stuk op Pinkpop dus toen gingen ze maar even het terrein op. Maar voorderest hebben ze er veel gezeten.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:51 schreef kciR het volgende:
[..]
Nee, idd.. kwamen ze op Pinkpop en Fields of Rock wel van de camping af?
That explains itquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jawel! Want het Tiel bord hing ook een paar deuren verder toen ze even weg waren geweest. En de geluidsinstallatie was stuk op Pinkpop dus toen gingen ze maar even het terrein op. Maar voorderest hebben ze er veel gezeten.
Dus op Lowlands zullen ze wel nieuw spul hebben en het hele weekend foute meuk camping 3 op slingerenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |