Maar toen waren ze klein en onbekend. Best kans dat ze dit jaar staan in de Grolsch (quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:10 schreef Dupje het volgende:
Naja het kan natuurlijk, maar ook nog mee wegend dat ze er vorig jaar ook al stonden.
En dat is bevestigd? Ik vind het jammer hoor maar ik kan ermee levenquote:
Dat heb ik vernomen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En dat is bevestigd? Ik vind het jammer hoor maar ik kan ermee leven
Komt niet...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 05:55 schreef Dr_Filibuster het volgende:
JA!
Hoe zit het nou met Nol's grill!?
Ik meen dat je vorig jaar 10 muntjes had voor ¤20, en dat was tov van het voorgaande jaar al gestegen, dus zou het nu nóg duurder worden? Hoop het niet.. ¤0.20 meer per muntje is best veel.quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:32 schreef Angel_of_Dth het volgende:
¤ 2,20, net als op Fields of Rock enkele weken terug, denk ik.
W'rm niet? Hoe weet je dat?quote:
Der zijn nog zat andere eettentjesquote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:17 schreef Nembrionic het volgende:
Oh..van Hyves ergens:
Helaas aan een tijdperk is een eind gekomen. de outdoor cookingstore: "Nols grill" is niet meer welkom op Lowlands. Loc7000 (organisator van het gehele cateringsgebeuren) wil waarschijnlijk niet meer met kleine eettenten samenwerken omdat zij niet op elk evenement willen komen waar Loc7000 de touwtjes in handen heeft.
Dit jaar dus geen fatsoenlijk stuk vlees meer verkrijgbaar. Geen spare-ribs, everszwijnenhammetje of broodjes beenham met joppiesaus, maar slechts nog een hemaworst voor de lowlander.
pics ?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:30 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik heb serieus nog nooit een beenhamding of everzwijnhammetje gehad op LL dus het zal me werkelijk waar aan m'n anus oxideren.
Stardish!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:51 schreef Sjoewe het volgende:
Ik mis vooral nogsteeds de giga snacktent. Met al die banken en tafels erin. Dat was pas chill.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |