Ik stond daar een half uur lang met een lethargische 'isdittetnou'-uitdrukking, waarna ik gewoon weer doorging op de caffeine. Zelfs een slok cola deed me nog meer dan die halfzachte meuk.quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:34 schreef BloodyLotte het volgende:
Oh trouwens, mag ik even een waarschuwing doen? Die herbal xtc op de higher ground. NIET doen! Ik kreeg er een enorme huilbui van vlak voor Muse die een halfuur duurde.Het ging werkelijk waar helemaal nergens over.
Op Wâldrock ¤ 1,75. Wâldrock is tof.quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:32 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Op pinkpop was het nog 2 euro. Maar ja, dat is dan ook Pinkpop.
Maar die vraag had ik twee topics geleden al gesteld...quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:10 schreef kciR het volgende:
[..]
Die vraag ontbreekt eigenlijk nog aan het vragenlijstje.. je favoriete LL act van voorgaande jaren..
Ik zou dan zeggen: 2005: Prodigy en 2006: Gogol Bordello
Sorryquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:40 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Was echt niet leukSta je daar in het voorvak te snotteren, en iedereen maar kijken "wtf is her problem?!"
"ik... kan... niet...meer...ophouden *snotter* snik*"
Ja?quote:
Om voor mijzelf te spreken:quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:49 schreef renzell het volgende:
Ik stort er weer een fijne vraag in zodat jullie allemaal weer even reden hebben om te posten...![]()
Wat voor Lowlandsganger ben je?
Specificatie:
Ik bedoel, ga je voor de muziek, en de muziek alleen of ga je vooral voor de sfeer?
Bezoek je ook films, theater en andere zaken of ben je hardcore muziek?
Hoe staat het met het drank en drugsgebruik?
Hang je veel op de camping?
En in de 24 uurs tent?
Hoe staat het met de verhouding Pop-Rock-Dance op jouw programma?
Ben je knettergek of lig je vooral lekker een beetje te chillen in het gras?
Ben je met een grote groep of met 1 of 2 personen?
En áls je met een grote groep bent, blijf je daar dan de hele tijd bij of ga je vaak alleen rondstruinen?
Maak je veel vrienden?
Eh......
Oeps.![]()
Dat waren ineens huel vuel vragen!![]()
![]()
Nee, jammergenoeg niet.quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
Dan moeten ze op de 19e spelen.
De 19e is nog vrij, de 18de staan ze op PP. Ik acht de kans toch best groot.quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:59 schreef renzell het volgende:
[..]
Nee, jammergenoeg niet.Ik haakte in op KciR, die het had over legendarische optredens van vorige jaren. Vorig jaar Gogol: men!
![]()
Oeh, echt?quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
De 19e is nog vrij, de 18de staan ze op PP. Ik acht de kans toch best groot.
Maar goed vorig jaar in de india
Dat dacht ik ook van Ignitequote:Op donderdag 19 juli 2007 22:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
De 19e is nog vrij, de 18de staan ze op PP. Ik acht de kans toch best groot.
Dat wist ik niet, ik kan ook niet alles onthouden wat er in dit topic wordt gezegdquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:59 schreef renzell het volgende:
[..]
Nee, jammergenoeg niet.Ik haakte in op KciR, die het had over legendarische optredens van vorige jaren. Vorig jaar Gogol: men!
![]()
Dat dacht ik ook van Voxtrotquote:
Welk gerucht was dat? Dat komen? Dat ze niet komen? Dat er iets vies mee aan de hand is?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:22 schreef nr.126 het volgende:
Even een vraagje, heb de LL topics een tijdje niet gevolgd.
Maar kan iemand me vertelllen hoe het nu afgelopen is met het 'everzwijnhammetjes-gerucht'
Dank.![]()
Kijk eens naar de agendas van andere artiesten die wél naar LL komen. Die hebben ook zulke schemas.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:56 schreef Dupje het volgende:
Ik betwijfel heel hard of Gogol Bordello komt hoor.
De 18e staan ze in Engeland, de 20e in Italie... Naja, het zou kunnen...
Maar toen waren ze klein en onbekend. Best kans dat ze dit jaar staan in de Grolsch (quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:10 schreef Dupje het volgende:
Naja het kan natuurlijk, maar ook nog mee wegend dat ze er vorig jaar ook al stonden.
En dat is bevestigd? Ik vind het jammer hoor maar ik kan ermee levenquote:
Dat heb ik vernomen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 01:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En dat is bevestigd? Ik vind het jammer hoor maar ik kan ermee leven
Komt niet...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 05:55 schreef Dr_Filibuster het volgende:
JA!
Hoe zit het nou met Nol's grill!?
Ik meen dat je vorig jaar 10 muntjes had voor ¤20, en dat was tov van het voorgaande jaar al gestegen, dus zou het nu nóg duurder worden? Hoop het niet.. ¤0.20 meer per muntje is best veel.quote:Op donderdag 19 juli 2007 21:32 schreef Angel_of_Dth het volgende:
¤ 2,20, net als op Fields of Rock enkele weken terug, denk ik.
W'rm niet? Hoe weet je dat?quote:
Der zijn nog zat andere eettentjesquote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:17 schreef Nembrionic het volgende:
Oh..van Hyves ergens:
Helaas aan een tijdperk is een eind gekomen. de outdoor cookingstore: "Nols grill" is niet meer welkom op Lowlands. Loc7000 (organisator van het gehele cateringsgebeuren) wil waarschijnlijk niet meer met kleine eettenten samenwerken omdat zij niet op elk evenement willen komen waar Loc7000 de touwtjes in handen heeft.
Dit jaar dus geen fatsoenlijk stuk vlees meer verkrijgbaar. Geen spare-ribs, everszwijnenhammetje of broodjes beenham met joppiesaus, maar slechts nog een hemaworst voor de lowlander.
pics ?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:30 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik heb serieus nog nooit een beenhamding of everzwijnhammetje gehad op LL dus het zal me werkelijk waar aan m'n anus oxideren.
Stardish!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:51 schreef Sjoewe het volgende:
Ik mis vooral nogsteeds de giga snacktent. Met al die banken en tafels erin. Dat was pas chill.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |