abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 juli 2007 @ 01:24:34 #201
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_51614220
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 23:49 schreef renzell het volgende:
Ik stort er weer een fijne vraag in zodat jullie allemaal weer even reden hebben om te posten...

Wat voor Lowlandsganger ben je?

Specificatie:

[i]Ik bedoel, ga je voor de muziek, en de muziek alleen of ga je vooral voor de sfeer?
De allereerste keer hoofdzakelijk om eens te kijken waar iedereen het nou over had. Dat dan wel gebaseerd op bands die ik wilde zien.

De 2e keer was ook nog wel beetje kijken welke bands er kwamen. Dat werd steeds minder.
Alhoewel ik ieder jaar na afloop riep: "ik ga morgen kaarten kopen voor volgend jaar" kijken ik toch altijd nog wel een beetje naar de bands. Maar sinds 2 jaar geleden maakt het me echt geen reet uit meer wat er staat. vorige jaar kende ik nog geen handje vol bands en het was mijn beste Lowlands ooit.

Dus...als je de vraag puur beantwoord wilt hebben: ik ga voor beiden. Want sfeer kun je ook op de camping hebben maar naar LL zonder muziek is lomp natuurlijk

Maar muziek zonder sfeer is wellicht dodelijker
quote:
Bezoek je ook films, theater en andere zaken of ben je hardcore muziek?
Films wel, comedians ben ik ook regelmatig geweest(afgelopen 2 jaar niet). Theater/dans niet. De rest loop ik altijd wel even langs(ruil-o-rette en dat soort spul)
quote:
Hoe staat het met het drank en drugsgebruik?
Veel drank, weinig drugs.
quote:
Hang je veel op de camping?
Niet echt. Soms een paar uurtjes extra als er écht geen reet te doen is en ik ben heel gaar.
Maar meestal is dat een magisch moment dat meer mensen dat idee hebben en uiteindelijk vindt er een klein feestje bij de tent plaats(we hebben altijd een partytent als binnenplaats tussen de tenten)

Dus meestal op een dood uurtje aan het begin van de avond en aan het einde van het programma. Dat kan dus vrij laat zijn
quote:
En in de 24 uurs tent?
Vorig jaar voor het eerst in mijn leven en ik snap totaal niet waarom ik niet vaker ben geweest
quote:
Hoe staat het met de verhouding Pop-Rock-Dance op jouw programma?
Ik pak alles wat me leuk lijkt/leuk klinkt. Dat kan varieren van Pop tot Rock tot Dance tot Drum and Bass tot Bluegrass tot vage psycho-electro-buzz tot Gemene Mixmeesters of whatever
Alles dus, behalve hiphop/rap/R&B

Geen verhouding aan te geven.
quote:
Ben je knettergek of lig je vooral lekker een beetje te chillen in het gras?
Dat hangt compleet af van mijn staat, mijn staat van ontbinding, de band, de tijd van de dag.
Enkele mensen hier van Fok die mij kennen gaan in ieder geval op een gegeven moment een andere kant van mij zien op Lowlands
quote:
Ben je met een grote groep of met 1 of 2 personen?
We zijn altijd met een grote groep maar dat breekt altijd direct op in miniscule fracties die op magische wijze soms weer bij elkaar kaar komen. Maar niets geforceerd en niemand die er problemen mee heeft als je om 09:00uur gillende langs de tenten loopt
quote:
En áls je met een grote groep bent, blijf je daar dan de hele tijd bij of ga je vaak alleen rondstruinen?
Zie hierboven

[ Bericht 1% gewijzigd door Nembrionic op 19-07-2007 02:28:19 ]
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_51615008
Sjiiiiit wat heb ik zin in LL echt niet normaal !
pi_51620494
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 23:54 schreef ralfseltje het volgende:
Nine Inch Nails komt!

19 aug 07 biddinghuizen,
holland lowlands festival ON SALE NOW

http://nin.com/tour/index.html
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_51621047
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 23:54 schreef ralfseltje het volgende:
Nine Inch Nails komt!

19 aug 07 biddinghuizen,
holland lowlands festival ON SALE NOW

http://nin.com/tour/index.html
Joh...
Dat je niet paranoide bent wil nog niet zeggen dat ze je niet achtervolgen
Pain heals, chicks dig scars, glory lasts forever.
Pain is only temporary, quitting lasts forever.
  donderdag 19 juli 2007 @ 11:10:31 #205
110520 Hythloth
Reaching out, touching faith
pi_51621083
Ik zet nummers bij die vragen, is wat overzichtelijker.
quote:

Specificatie:

1) Ik bedoel, ga je voor de muziek, en de muziek alleen of ga je vooral voor de sfeer?
2) Bezoek je ook films, theater en andere zaken of ben je hardcore muziek?
3) Hoe staat het met het drank en drugsgebruik?
4) Hang je veel op de camping?
5) En in de 24 uurs tent?
6) Hoe staat het met de verhouding Pop-Rock-Dance op jouw programma?
7) Ben je knettergek of lig je vooral lekker een beetje te chillen in het gras?
8) Ben je met een grote groep of met 1 of 2 personen?
9) En áls je met een grote groep bent, blijf je daar dan de hele tijd bij of ga je vaak alleen rondstruinen?
10) Maak je veel vrienden?
1) Ben benieuwd naar de sfeer, maar als de muziek lineup niks was, zou ik niet gaan
2) Muziek krijgt voorrang, als ik iets anders tussen de planning kan mixen, fijn.
3) Vraag me dat na afloop.
4) Alleen als er niks boeiends is op het terrein
5) Zullen we dan wel zien
6) Beetje van alles
7) Eerst één, dan de ander
8) Iig drie vrienden gaan al
9) Hangt er vanaf wat zij willen doen/zien: leuk als we de hele tijd bij elkaar blijven, maar als ik echt een act wil zien, ga ik desnoods wel alleen
10) Wordt mijn eerst keer LL, maar ik vertrouw van wel.
  donderdag 19 juli 2007 @ 11:29:50 #206
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_51621597

Specificatie:
quote:
Ik bedoel, ga je voor de muziek, en de muziek alleen of ga je vooral voor de sfeer?
Vorig jaar was de eerste keer, en al was de line up niet zo goed geweest als ik 'm nu vindt, was ik toch wel gegaan . Vriendje die gaat, enzo, en gewoon tof .
quote:
Vorig jaar hebben we wel de comedy night meegemaakt, en ik persoonlijk vond dat wel voor herhaling vatbaar. Verder ga ik dit jaar de rest misschien wel een beetje onderzoeken, ofzo .
quote:
Bier . Drugs .
quote:
Ik ben nogal een mietje, dus vorig jaar heb ik soms 's middags wel even fijn in m'n tentje gelegen (batsen ). En 's nachts kan het ook erg gezellig zijn, inclusief diepgaande discussies enzo .
quote:
En in de 24 uurs tent?
Daar ben ik vorig jaar welgeteld een half uurtje ofzo geweest.. geen idee nog wat ik daar mee aan moet, met die tent .
quote:
Dat gaat aan het blokkenschema liggen .
quote:
Dat ligt aan het weer, de hoeveelheid genuttigd bier en de mensen waar ik op dat moment mee rond hang..
quote:
Vorig jaar waren we met z'n 10en ofzo . In ieder geval, dit jaar meer tijd nemen voor m'n eigen dingen, en dan desnoods maar in m'n 1tje rondhuppelen. Vorig jaar teveel gemist door bij de groep te blijven hangen.
quote:
En áls je met een grote groep bent, blijf je daar dan de hele tijd bij of ga je vaak alleen rondstruinen?
Maak je veel vrienden?
Zie hierboven, en vrienden.. je maakt wel 'ns een praatje met mensen, maar verder niet echt vriendschappen neuh.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_51621898

Specificatie:
quote:
Ik bedoel, ga je voor de muziek, en de muziek alleen of ga je vooral voor de sfeer?
Het is mijn eerste keer, maar ik ga mezelf niet teveel verplichten om alleen maar muziek te gaan luisteren .
quote:
Geen idee, merk ik op Lowlands zelf wel.
quote:
Drank sowieso, drugs? Nah.
quote:
Geen flauw idee .
quote:
En in de 24 uurs tent?
Dat wel denk ik .
quote:
Veel Dance dingen die ik graag wil zien, rock wat minder dan.
quote:
Hangt denk ik af van de band?
quote:
Stuk of 6 tot 8 was het geloof ik, maar ik ga ik ga niet aan hun reet hangen, doe m'n eigen ding wel.
quote:
Liefst een beetje alleen of met 1 vriend dan.
quote:
Maak je veel vrienden?
Ik hoop het !
  donderdag 19 juli 2007 @ 11:54:06 #208
176355 tomttt
My brain's on vacation
pi_51622328
quote:

1) Ik bedoel, ga je voor de muziek, en de muziek alleen of ga je vooral voor de sfeer?
9) En áls je met een grote groep bent, blijf je daar dan de hele tijd bij of ga je vaak alleen rondstruinen?
1) Dit jaar ga ik voor de sfeer. Het programma spreekt me, op een paar acts na, niet echt aan dit jaar.
2) Ik ga alleen voor de muziek. Ben 1 keer naar een film geweest, maar ben toen in slaap gevallen
3) Grolsch
4) Nope
5) Alleen de donderdagnacht
6) Eigenlijk alleen pop en rock. Dance is niet echt mijn ding, maar als er veel alcohol naar binnen is gegaan, maakt het me echt niets uit.
7) Op de heuvels bij de Alpha
8) Ik schat dat ik met een groep van ongeveer 10 man meega. Eigenlijk zie ik die mensen op 1 of 2 na, alleen met Lowlands.
9) Meestal bekijk ik de optredens met 1 of 2 man en spreken we na de optredens ergens op het terrein af.
10) Ach je praat wel eens met iemand, maar echte vrienden maak je niet.
I saw the apeman, walking on the moon
I saw the apeman, he’s havin’ a bad day
Because Neil Armstrong, took his banana away
  donderdag 19 juli 2007 @ 12:45:37 #209
96116 ralfseltje
Sitting on a cornflake
pi_51624026
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 12:45 schreef ralfseltje het volgende:
Whihihi
jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is
verhalen uit het leven van DIE FEUERWEHR (mijn blog dus)
Urzaiz op de fiets gespot meter: 0
Urzaiz doelpunten meter: 0
  donderdag 19 juli 2007 @ 12:53:36 #211
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_51624040
Ik bedoel, ga je voor de muziek, en de muziek alleen of ga je vooral voor de sfeer? beide
Bezoek je ook films, theater en andere zaken of ben je hardcore muziek? Geen idee nog
Hoe staat het met het drank en drugsgebruik? drank zeker
Hang je veel op de camping? waarschijnlijk wel
En in de 24 uurs tent? Vast
Hoe staat het met de verhouding Pop-Rock-Dance op jouw programma? Verdeeld denk ik
Ben je knettergek of lig je vooral lekker een beetje te chillen in het gras? beide
Ben je met een grote groep of met 1 of 2 personen? Ik sluit me aan bij een groep
En áls je met een grote groep bent, blijf je daar dan de hele tijd bij of ga je vaak alleen rondstruinen? Ook alleen desnoods
Maak je veel vrienden? Bleh nee hoor!
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  donderdag 19 juli 2007 @ 12:57:57 #212
96116 ralfseltje
Sitting on a cornflake
pi_51624145
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 12:52 schreef De_Brandweer het volgende:

[..]

Ik heb lol dat er nog zoveel mensen happen....Als ik het zelf maar grappig vind he

Trouwens, wordt dinsdag het blokkenschema bekend gemaakt?

[ Bericht 8% gewijzigd door ralfseltje op 19-07-2007 13:06:46 ]
pi_51624588
Woensdag dacht ik....

Lowlands.nl:
quote:
Gaven we een tijdje geleden al aan dat prof. mr. Pieter van Vollenhoven op LL University komt praten over veiligheid in de samenleving, nu zijn alle sprekers bekend:

Hendrik Lenstra (wiskunde)
Catrinus Jepma (economie)
Robbert Dijkgraaf (theoretische fysica)
Tom Eijsbouts (Europees recht)
Ik ben een meisje =)
pi_51624595
1) Ik bedoel, ga je voor de muziek, en de muziek alleen of ga je vooral voor de sfeer? - Muziek & Sfeer
2) Bezoek je ook films, theater en andere zaken of ben je hardcore muziek? - Theater/film lijkt me ook wel cool
3) Hoe staat het met het drank en drugsgebruik? - Grolsch & Wiet, betere combi is er niet
4) Hang je veel op de camping? - Waar moet ik anders slapen?
5) En in de 24 uurs tent? - Vooral op de eerste dag
6) Hoe staat het met de verhouding Pop-Rock-Dance op jouw programma? - Veel rock, beetje dance, weinig pop
7) Ben je knettergek of lig je vooral lekker een beetje te chillen in het gras? - Knettergek in het gras chillen
8) Ben je met een grote groep of met 1 of 2 personen? - de groep is nu uitgebreid naar 10 personen
9) En áls je met een grote groep bent, blijf je daar dan de hele tijd bij of ga je vaak alleen rondstruinen? - ik zie wel
10) Maak je veel vrienden? - zou leuk zijn, vrienden kun je nooit genoeg hebben
Don't shoot me, i'm just the guitar player
HOME
OTOO
pi_51625091
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 12:57 schreef ralfseltje het volgende:

[..]

Ik heb lol dat er nog zoveel mensen happen....Als ik het zelf maar grappig vind he
Zou ik ook zeggen...
Dat je niet paranoide bent wil nog niet zeggen dat ze je niet achtervolgen
Pain heals, chicks dig scars, glory lasts forever.
Pain is only temporary, quitting lasts forever.
  donderdag 19 juli 2007 @ 13:37:20 #216
96116 ralfseltje
Sitting on a cornflake
pi_51625278
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 13:30 schreef De Wouzeraar het volgende:

[..]

Zou ik ook zeggen...
  donderdag 19 juli 2007 @ 14:01:45 #217
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_51626107
Kaartje binnen
pi_51626421
quote:
Ik stort er weer een fijne vraag in zodat jullie allemaal weer even reden hebben om te posten...

Specificatie:

1) Ga je voor de muziek, en de muziek alleen of ga je vooral voor de sfeer?
1) Ben ooit gegaan puur voor de bands die er toen speelden, maar de sfeer is ook genoeg reden om te blijven gaan...er moeten natuurlijk wel een paar goeie ects bijzitten..
2) Ik probeer van het totaalfestival Lowlands te proeven. Maar ik hou niet van wachtrijen, dus in de film- of theatertenten ben ik niet of nauwelijks te vinden. Of het moet natuurlijk iets echts interessants zijn.
3) Niet buitensporig
4) Niet echt. Op donderdag wel veel vanwege weinig andere opties. Verder alleen afterparty-tje, slapen, rustig wakker worden..en dan liefst zo snel mogelijk weer naar het terrein. Sowieso effe wandelen en wat wind pakken vind ik dan wel lekker. Voor de rest een occasional middagdouchje en een heel enkel katermiddagdutje als er toch weinig interessants speelt.
5) Dat wisselt. Eerste nacht wel (Fok!-meet!), voor de rest hangt het van moeheid en de DJ's op het festivalterrein af. Anders dan late nacht/vroege ochtend sowieso niet te vinden.
6) Ben van alle markten thuis, dus mooie verhouding.
7) Geen van beiden, er tussenin. Met knettergek blijven doen, 3 dagen lang..dat trek ik niet. Maar van lang chillen in het gras ben ik ook niet zo'n liefhebber.
8) Met 1 hele grote groep heen/bij elkaar, en dan ken ik nog wat groepjes waar ik dan ook weer mee afspreek. Lekker gevarieerd. Kun je telkens dezelfde verhalen opnieuw vertellen
9) Ah, zie 8. Maar alleen rondstruinen komt ook nog genoeg voor.
10) Vrienden is misschien een wat groot woord, maar je ontmoet wel eens nieuwe mensen, ja.
  donderdag 19 juli 2007 @ 14:24:44 #219
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_51626891
Toch ook maar weer een kaartje gehaald. Volgens de postkantoor meneer ging het hard richting uitverkocht nu...

1) Ga je voor de muziek, en de muziek alleen of ga je vooral voor de sfeer?
Vooral voor de relaxte sfeer en de muziek.
Theater is me te lang in de rij staan. Heb in 6 jaar twee films op LL gezien.
Bier Drugs
Nee, maybe een uurtje chillen tussendoor voor het nachtprogramma.
Met geen stok krijg je me daar in.
25%, 25% 50%
Knettergek was vroeger, nu vooral relaxend.
Ik ga meestal met twee of drie en kom er teveel bekenden tegen.
Wisselend.
Nah.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
  donderdag 19 juli 2007 @ 14:54:20 #220
157465 kciR
Heeft geen ondertitel
pi_51627510
Ik ga voor de muziek, maar ik geniet ook zeker van de sfeer
Ik probeer elk jaar wat cabaret mee te pakken, maar ik ga liever nieuwe muziek ontdekken dan een film kijken
Bier Drugs
Als het festivalterrein dicht is ben ik op de camping
En in de 24 uurs tent?
Ik kom er langs als ik naar de camping (2) loop, als het gezellig is blijf ik even hangen
Vooral pop/rock, maar dit jaar wil ik toch ook wel wat dance meepakken
Lekker rondslenteren
We zijn dit jaar weer met een persoon of 10
En als je met een grote groep bent, blijf je daar dan de hele tijd bij of ga je vaak alleen rondstruinen? Iedereen doet zn eigen ding, maar we komen meestal toch een paar keer per dag samen..
Maak je veel vrienden?
Vrienden is een groot woord, maar het is toch altijd gezellig om nieuwe mensen te leren kennen
  donderdag 19 juli 2007 @ 15:41:20 #221
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_51628965
quote:
Ik ga voor de muziek, maar een festival met een kutsfeer op een festival, desnoods met topmuziek, lijkt me ook niks, dus het is zeker fijn dat de sfeer goed is.
quote:
Nee, geen films, theater en andere zaken, eigenlijk. Gewoon muziek en genieten van de sfeer.
quote:
Ik drink te veel bier, verder niks. Met blowen ben ik vlak voor mijn eerste Lowlands gestopt.
quote:
Dat is nogal verschillend. Het eerste jaar deed ik dat wel, ook vanwege de hitte, het comfort van de camping was dan wel eens fijn. Maar sindsdien sta/zit/lig ik vooral op het festivalterrein en loop ik een enkele keer even terug. Het is ook wel een verschil dat ik nu meestal op camping 5 sta, toch een stukje lopen.
quote:
En in de 24 uurs tent?
Eigenlijk alleen op donderdag- en zondagavond. En de ene keer erg kort, de andere keer blijf ik langer hangen. Net waar ik zin in heb.
quote:
We zullen zien. Ik vermoed vooral rock, maar ik laat me graag verrassen door dance die me aangeraden wordt. En mijn vrienden kennende zullen ze dat ook wel doen.
quote:
Chillen in het gras, tot we op zondagavond stomdronken zijn, dan ook wel eens knettergek.
quote:
De groep is wat aan het uitdunnen. Ik denk nu 6 man ofzo. Vorige jaren was het wat meer.
quote:
Ik doe mijn eigen ding. Als niemand mee wil, ga ik alleen. Als mensen mee willen mag dat. Zodra mensen gaan zeiken dat ze bij elkaar willen blijven ben ik weg.
quote:
Maak je veel vrienden?
Na mijn eerste Lowlands had ik wel wat mailadressen en een enkel telefoonnummer. Die mensen spreek ik zelden tot nooit (er staat nog 1 meisje van in mijn msn lijst). Maar ik zit bijvoorbeeld wel altijd met de mensen in de omgeving op de camping lekker bier te drinken enzo.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_51631258
Wel leuk om te lezen al die lijstjes!

Specificatie:

1) Ik bedoel, ga je voor de muziek, en de muziek alleen of ga je vooral voor de sfeer? vooral voor de sfeer, ga sowieso, ongeacht de line-up. Dit wordt mijn 11e jaar!
2) Bezoek je ook films, theater en andere zaken of ben je hardcore muziek? ik wil altijd wel graag iets zien in de Juliet, maar niemand heeft zin om met me in de rij te staan, en ik zelf meestal ook niet. Struin wel altijd even langs de markt enzo
3) Hoe staat het met het drank en drugsgebruik? veeeel drank, herbal XTC en soms wiet voor mij, veel drugs voor mijn vrienden
4) Hang je veel op de camping? Vind het wakker worden 's ochtends altijd geweldig! De verhalen van iedereen horen die je de nacht daarvoor kwijt bent geraakt, lekker langzaam wakker worden met een biertje...super. Maar rond een uur of 2 meestal richting terrein
5) En in de 24 uurs tent? Op donderdag, verder eigenlijk niet. Moet ik maar meer drugs gebruiken
6) Hoe staat het met de verhouding Pop-Rock-Dance op jouw programma? Geen idee, luister alles wel.
7) Ben je knettergek of lig je vooral lekker een beetje te chillen in het gras? Lekker chillen, en 's avonds dansen!
8) Ben je met een grote groep of met 1 of 2 personen? Vroega met z'n 20-gen, nu nog een man of 8
9) En áls je met een grote groep bent, blijf je daar dan de hele tijd bij of ga je vaak alleen rondstruinen? alleen eigenlijk nooit, wel in kleinere groepjes. Leve de mobiel. In mijn eerste jaar (97) had ik die nog niet en heb ik uuuuuren alleen rond gelopen. Was ook wel leuk eigenlijk..
10) Maak je veel vrienden? Nee, niet echt. Ik wil wel hoor!
pi_51632442
Wanneer kwam die Volkskrant bijlage ookalweer?
What Would Goku Do
  donderdag 19 juli 2007 @ 17:34:01 #224
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_51632456
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 17:33 schreef viagraap het volgende:
Wanneer kwam die Volkskrant bijlage ookalweer?
De 25e
pi_51632725
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_51632735
Zo, dat hoeft dus ook niet meer de 1487ste keer gevraagd te worden
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_51632799
Ik ga gewoon even volkomen offtopic hier, dat is weer eens wat anders dan de volkskrantbijlage. Heeft iemand énig idee wat voor soort muziek er door de DJ's woensdagavond in Paradiso werd gedraaid. Het leek wel een kruising tussen hardcore en minimal/electro.
We'll keep on whispering our mantras.
pi_51632975
En ja hoor, heb je net dat ding gepost krijg je dit in je mailbox:
quote:
BLOKKENSCHEMA/PROGRAMMAKRANT/MOBILE GUIDE
Schrijf het op in je agenda: woensdag 25 juli. Want dan komt eindelijk de Lowlands Programmakrant met alle info uit zoals bio's, speeltijden en interviews. Kortom, alle info die jij nodig denkt te hebben staat erin.
Op deze memorabele dag zal ook het blokkenschema online gepresenteerd worden, net als de Mobile Festival Guide. Met je Mobile Festival Guide kun je tijdens het festival het laatste nieuws downloaden, maar ook een plattegrond zien. Koop die Volkskrant dus de 25e en check de site voor het blokkenschema en de Mobile Festival Guide
pi_51633065
lekker toevallig
Ik ben een meisje =)
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 19 juli 2007 @ 17:57:26 #230
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_51633107
Oh die vragenlijst ga ik nog wel even invullen
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_51633545
Wedden dat D_A alleen voor sfeer enzo gaat, en niet voor muziek?
Ik ben een meisje =)
pi_51633559
Campinghangen
Ik ben een meisje =)
pi_51634003

Specificatie:

Muziek, maar niet voor de muziek alleen. Ook beetje sfeer dus.

Theater wel, films niet ( de keer dat ik er was kon ik niets zien omdat er allemaal grote mensen voor me zaten. ) , en dat was dus ook gelijk de laatste keer. Hardcore:

Beide niet.

Redelijk wat eigenlijk.

En in de 24 uurs tent?
Nee.

Meest rock, een beetje pop. Houd niet van dance.

Uhh, dat laatste waarschijnlijk he.

Dit jaar waarschijnlijk met z'n tweeen (met een vriendin).

Toen ik eerder met een grote groep ging, struinde ik ook nogal wat alleen af, maar dat komt gewoon omdat je niet altijd hetzelfde wilt zien.

Maak je veel vrienden?
Nee.
pi_51634288
quote:

Specificatie:

En in de 24 uurs tent?
Maak je veel vrienden?
Dit jaar wordt mijn 3e keer en ik vind de line-up deze keer erg goed. Voorgaande jaren vond ik hem minder (in vergelijking met dit jaar) maar de sfeer zit altijd goed, dus ik ga ongeacht de line-up toch wel naar het festival.
De enige keer dat ik naar de 24 uurs tent zal gaan is op de donderdagavond, simpelweg omdat het festivalterrein dan nog niet open is.
Ik vind het het leukst om bandjes/dj's te kijken. Films kijk ik thuis wel en theater ben ik niet weg van. Bij caberetiers en theater staat vaak ook een lange rij, zonde om daarop te wachten.

Ik ben zelf nogal van de electronische muziek, en hou erg van het experimentele. Daarom zal ik dit jaar ook zeker weer te vinden zijn in de hangar die in 2005 de naam "Texelse Boys" droeg en vorig jaar "X-Ray". Meestal zijn de bandjes een beetje overdag ingeroosterd en 's avonds de dance, dus ik kan gelukkig van beide stijlen genieten. Want hoewel ik vooral naar electronische muziek luister, kan ik ook bandjes zeer waarderen.

Vorig jaar ben ik het minst in de Alpha tent geweest (alleen voor Massive Attack), omdat die hoofdacts me meestal niet boeiden. Ik denk dat dat dit jaar ook weer het geval is. Ik ga het meest naar de Bravo, waar naar mijn mening de echt goeie bands optreden die leuke shows geven (niet dat dat in de andere tenten niet gebeurt).
Ik zal alleen op de camping te vinden wanneer ik slaap. Meestal ga ik wel lang door in de nacht, dus slaap ik pas laat (of vroeg, ligt eraan hoe je het bekijkt) en kom ik vrij laat in de middag mijn bed uit. Wel op tijd om bands te zien die ik wil zien.

Overdag zal ik wat jointjes roken, drank drinken doe ik weinig. In de nacht zal ik toch wel de wat hardere drugs gebruiken, daar heb ik leuke ervaringen mee gehad.
Overdag doe ik het ook rustiger aan, beetje chillen en bandjes kijken, beetje rondlopen en om me heen kijken, er is zoveel te zien Ik zorg er ook wel een beetje voor dat ik overal ben langs gelopen.
Voorheen ging ik met een groep van ongeveer 6 vrienden, maar dit jaar nemen we gewoon nog een hele hoop mensen mee. Ik verwacht met 1 of 2 mensen op te trekken op het festivalterrein.

Optredens van voorgaande jaren die me nog steeds zijn bijgebleven: Massive Attack, Royksopp, LCD Soundsystem, Hot Chip, Opgezwolle, DJ Elephant Power en er zijn nog wel een hoop bands/dj's, maar daar kan ik nu ff niet op komen

DAMN IK HEB ZIN IN LOWLANDS.
pi_51634569
quote:

Specificatie:

[quote]Ik bedoel, ga je voor de muziek, en de muziek alleen of ga je vooral voor de sfeer?
Voor de muziek EN de sfeer, lowlandssfeer is vrij uniek en heerlijk.
quote:
Theater nooit sinds je daarvoor in de rij moet staan. achterlijke politics intereseren me ook geen reet, ben daar niet om onze hypocriete kutpolitici te horen bekvechten met elkaar. Films wel mits het niet in de weg zit met muziek. heerlijk meekrijsen en brullen met de film, vooral als er vechtscenes zijn arthouse films kunnen me gestolen worden.
quote:
beide veel ! hoewel dit jaar drugsgebruik alleen hash en misschien truffels.
quote:
teveel schreeuwen en bordspelletjes spelen al lauw wordend van drank is gewoon erg leuk !
quote:
En in de 24 uurs tent?
De donderdag wel, daarna amper.
quote:
Dance favoriet, maar ik ben muziekomnivoor, dus bij Nin en tool ben ik ook nadat ik saybia zag om vervolgens snachts gek te gaan bij james holden en richie hawtin
quote:
Op de dansvloer ben ik knettergek vaak, maar ook chillen met jointjes is heerlijk.
quote:
ligt eraan, meestal redelijke groep, vorig jaar ineens alleen maar bij te gekke groep aangesloten
quote:
Ik check wat ik wil, mocht dat samenvallen met wat de groep wil, prima ! zo niet ga ik wel alleen.
quote:
Maak je veel vrienden?
wel veel kennisen

Zin !
underground forever baby
  donderdag 19 juli 2007 @ 19:10:11 #236
157465 kciR
Heeft geen ondertitel
pi_51635059
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 18:44 schreef Agatorgother het volgende:
[..]

veel tekst

Optredens van voorgaande jaren die me nog steeds zijn bijgebleven: Massive Attack, Royksopp, LCD Soundsystem, Hot Chip, Opgezwolle, DJ Elephant Power en er zijn nog wel een hoop bands/dj's, maar daar kan ik nu ff niet op komen
Die vraag ontbreekt eigenlijk nog aan het vragenlijstje.. je favoriete LL act van voorgaande jaren..
Ik zou dan zeggen: 2005: Prodigy en 2006: Gogol Bordello
pi_51635743
Optreden van Arctic Monkeys is mij wel bijgebleven (ook écht lang geleden ja ), maar juist omdat het zo kut was.
Incubus en Queens of the stone age ook btw.
  donderdag 19 juli 2007 @ 19:35:52 #239
157465 kciR
Heeft geen ondertitel
pi_51635959
Nu op 3FM, Lowlands bij je thuis..
  donderdag 19 juli 2007 @ 21:30:03 #240
138259 nzw
incl fotoboek
pi_51639905
Ik meld me ook eerste festival ben benieuwd :P. Hoeveel betaal je eigelijk voor een pilsje?
tjaaaaaaaa... daar moet je boven staan!
pi_51639932
1 muntje. en een muntje is like, 2 euro geloof ik?
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 19 juli 2007 @ 21:32:07 #242
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_51639985
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 21:30 schreef BloodyLotte het volgende:
1 muntje. en een muntje is like, 2 euro geloof ik?
Jup

alhoewel het was op FOR al 2,20 per muntje, dus ik ben bang..
pi_51639997
Ik verheug me nu trouwens al enorm op de lowlandspannenkoek en de asia tent. Die vegetarische bami Oh en op Ben & Jerry's. Ik baal er wel stevig van dat Caffiato uit de handel is genomen, dat was mijn drugs op LL elk jaar.
  donderdag 19 juli 2007 @ 21:32:46 #244
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_51640015
¤ 2,20, net als op Fields of Rock enkele weken terug, denk ik.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_51640020
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 21:32 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Jup

alhoewel het was op FOR al 2,20 per muntje, dus ik ben bang..
Op pinkpop was het nog 2 euro. Maar ja, dat is dan ook Pinkpop.
pi_51640067
Oh trouwens, mag ik even een waarschuwing doen? Die herbal xtc op de higher ground. NIET doen! Ik kreeg er een enorme huilbui van vlak voor Muse die een halfuur duurde. Het ging werkelijk waar helemaal nergens over.
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 19 juli 2007 @ 21:35:33 #247
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_51640127
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 21:32 schreef BloodyLotte het volgende:

[..]

Op pinkpop was het nog 2 euro. Maar ja, dat is dan ook Pinkpop.
FOR was alweer verder in het seizoen

Maar goed, pinkpop is ook aardig gestegen qua prijzen eerst 3 bonnen voor 5, nu 5 voor 10.
  donderdag 19 juli 2007 @ 21:36:23 #248
176355 tomttt
My brain's on vacation
pi_51640154
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 21:34 schreef BloodyLotte het volgende:
Oh trouwens, mag ik even een waarschuwing doen? Die herbal xtc op de higher ground. NIET doen! Ik kreeg er een enorme huilbui van vlak voor Muse die een halfuur duurde. Het ging werkelijk waar helemaal nergens over.
I saw the apeman, he’s havin’ a bad day
Because Neil Armstrong, took his banana away
pi_51640292
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 21:36 schreef tomttt het volgende:

[..]

Was echt niet leuk Sta je daar in het voorvak te snotteren, en iedereen maar kijken "wtf is her problem?!"
"ik... kan... niet...meer...ophouden *snotter* snik*"
pi_51640322
ALS herbal al iets doet is het waarschijnlijk negatief ja als je dan toch drugs neem dan het echte werk.
underground forever baby
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')