Dit is de site:quote:Magneetbar
Het best bewaarde geheim van LL2006 was zonder meer De Magneetbar, de geheime plek op/achter Lima waar verkleed vertier en gratis bier samengingen. Dit jaar is-ie terug en hoe! Groter, gekker, gekleurder, maar vooral SAMEN! De Magneetbar is HET doe-het-zelf-feestje van Nederland. Verdien gratis bier door op te treden, maar kom verkleed, anders geen toegang! Zorg dus dat je je roze boa, gele cowboyhoed en oranje overall meeneemt en laat je verrassen door optredens van het publiek en diverse Lowlands-artiesten
Bron: Myspace Bulletinquote:IGNITE is only playing one show in Holland on this upcoming summer tour. It is going to be at Tivoli de Helling in Utrecht.
Ok, niet de moeite dus. Ik heb wel genoeg zooi om mee te nemen, ik ga me niet ook nog verkleden.quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:56 schreef tomttt het volgende:
Dit staat er nog meer op de site:
[..]
Dit is de site:
http://www.magneetbar.nl/
Again?! Dat is toch ook al de derde keer achter elkaar ofzo?quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:29 schreef vanBnaarC het volgende:
MALA VITA ook dit jaar op lowlands
Dat is wel lekkerquote:Op woensdag 18 juli 2007 17:29 schreef vanBnaarC het volgende:
MALA VITA ook dit jaar op lowlands
Richie staat geloof ik in de Bravo, rest in de Indiaquote:Op woensdag 18 juli 2007 17:41 schreef DeGluurbuur het volgende:
aiai alles van M_nus op dezelfde avond.
Hopelijk niks tegelijk :/
Kubus en BangBang, hoopte ik op. Blij mee.quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:26 schreef vanBnaarC het volgende:
Nederrappers voor Lowlands
Top Notch in de tent
De hiphop-line-up van Lowlands is rond met de programmering van Sticks, Typhoon, Kubus & Bang Bang, Salah Edin, Kempi en Winne.
Eerder werd al bekend gemaakt dat o.a. ook Dizzee Rascal, M.I.A., Blaxtar, Bonde Do Rolê, Tanya Stephens, Jamie T, Orishas en Ojos De Brujo in de polder van Biddinghuizen aantreden. Het festival vindt plaats op 17, 18 en 19 augustus, kaartjes kosten ¤ 125 inclusief kamperen met tent, parkeren en pendelbus. Meer info: www.lowlands.nl.
Sticks treedt op zonder Opgezwolle-collega's Rico en Delic, hij zal worden begeleid door dj Kubus. Dit najaar is de langverwachte release van Fakkelteit, het album van Sticks & Delic.
http://www.statemagazine.nl/forum.php/nieuws#article2971
No. Fucking. Way.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:54 schreef ralfseltje het volgende:
Nine Inch Nails komt!
19 aug 07 biddinghuizen,
holland lowlands festival ON SALE NOW
http://nin.com/tour/index.html
Ik ga voor de muziek en de sfeer. Ik ga er sowieso wel heen , ongeacht de line-upquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:49 schreef renzell het volgende:
Ik stort er weer een leuke vraag in zodat jullie allemaal weer even reden hebben om te posten...![]()
Wat voor Lowlandsganger ben je?
Specificatie:
Ik bedoel, ga je voor de muziek, en de muziek alleen of ga je vooral voor de sfeer?
Bezoek je ook films, theater en andere zaken of ben je hardcore muziek?
Hoe staat het met het drank en drugsgebruik?
Hang je veel op de camping?
En in de 24 uurs tent?
Hoe staat het met de verhouding Pop-Rock-Dance op jouw programma?
Ben je knettergek of lig je vooral lekker een beetje te chillen in het gras?
Ben je met een grote groep of met 1 of 2 personen?
En áls je met een grote groep bent, blijf je daar dan de hele tijd bij of ga je vaak alleen rondstruinen?
Maak je veel vrienden?
Eh......
Oeps.![]()
Dat waren ineens huel vuel vragen!![]()
![]()
* Keep wel in mind dat dit mn eerste keer wordt he.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:49 schreef renzell het volgende:
Ik stort er weer een fijne vraag in zodat jullie allemaal weer even reden hebben om te posten...![]()
Wat voor Lowlandsganger ben je?
Specificatie:
Ik bedoel, ga je voor de muziek, en de muziek alleen of ga je vooral voor de sfeer?
En in de 24 uurs tent?
En áls je met een grote groep bent, blijf je daar dan de hele tijd bij of ga je vaak alleen rondstruinen?
Maak je veel vrienden?
Eh......
Oeps.![]()
Dat waren ineens huel vuel vragen!![]()
![]()
Eigenlijk ga ik voor de sfeer en muziek evenveel. Ik ga zowieso naar Lowlands (had een vroegevogel kaartje), ongeacht wat er komt. Maar ik weet dan ook zeker dat er toch wel bands komen die ik super vet vind. Dus daar maak ik me niet druk om.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:49 schreef renzell het volgende:Wat voor Lowlandsganger ben je?
Specificatie:
En in de 24 uurs tent?
Maak je veel vrienden?
Lees anders de OP evenquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:54 schreef ralfseltje het volgende:
Nine Inch Nails komt!
19 aug 07 biddinghuizen,
holland lowlands festival ON SALE NOW
http://nin.com/tour/index.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |