Ga je jezelf ook quoten op LL?quote:
Ik print al mijn quotes uit. En daar ga ik jullie mee vermoeien. Zeker nu ik FOK!ker van de week ben.quote:
Zegge, je had een hekel aan mannen. Nou hoi hier is jouw nerdjequote:
Sta je nu ook boven ons?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik print al mijn quotes uit. En daar ga ik jullie mee vermoeien. Zeker nu ik FOK!ker van de week ben.
Ik blijf een user met een kleurtje.quote:
Ik maak soms uitzonderingen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zegge, je had een hekel aan mannen. Nou hoi hier is jouw nerdje
Zeg nu niet even selectief worden hèquote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zegge, je had een hekel aan mannen.
Vandaar die plastuitquote:
Ach ja, natuurlijk. Stom van mequote:
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:26 schreef BloodyLotte het volgende:
Wie heeft dat toen trouwens gezien, die gast die z'n telefoon in de rij de lucht in gooide en dat 'ie toen op een dixie terechtkwam en echt in 20 stukken uit elkaar viel. En toen dat door de luidsprekers "tududu de verbinding is helaas verbroken". Die hele rij ging plat van het lachen.
Ik ken mensen die echt iedere LL hun telefoon verliezenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:29 schreef tomttt het volgende:
[..]
![]()
Helaas niet meegemaakt. Een Lowlands zonder telefoon is wel kut. Ik hoop daarom dat ik dit jaar mijn telefoon niet weer kwijt raak![]()
Als ik eerlijk ben weet ik ook niet meer hoe en waar ik hem ben kwijt geraaktquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ken mensen die echt iedere LL hun telefoon verliezen
Ik snap dat echt niet
Nou ja, die zal een keer uit je zal gevallen zijn ofzo. Maar op zo'n moment denk je het jaar erop toch: laat ik een broek nemen met diepe zakken, ritsen en klittenband?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:32 schreef tomttt het volgende:
[..]
Als ik eerlijk ben weet ik ook niet meer hoe en waar ik hem ben kwijt geraakt![]()
Dat gebeurt me normaal echt nooit, ik denk dat het eerder ligt aan de hoeveelheid alcohol die ik op had. Ergens op het terrein ben ik namelijk ook nog 5 uur van mijn leven kwijt geraaktquote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou ja, die zal een keer uit je zal gevallen zijn ofzo. Maar op zo'n moment denk je het jaar erop toch: laat ik een broek nemen met diepe zakken, ritsen en klittenband?
Verse aardbeiencocktails!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:37 schreef tomttt het volgende:
Maar die cocktails waren echt ongelooflijk lekker die avond![]()
Tequila Sunrisequote:
Hebben ze daar bruggen dan?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
Wees blij dat jullie de bruggen op Roskilde nog niet gezien hebben
Jazekerquote:
Waar dan? Ik kon echt geniaal op nog geen 50 meter van m'n tent parkeren zonder ook maar 1 brug over te moeten.quote:
de befaamde tieltentquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:46 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Die gasten uit Tiel, standaard aan het begin van camping 3, hebben volgens mij wel meer dan 1000W. Die komen toch elke keer weer de brug over
jaaa die lui, na 1 dag alles alweer opgeblazen, staan ze daar op een bakgrafherrie lauw te quasi headbangenquote:
ik ben prima te herkennen denk ik:quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:54 schreef Nembrionic het volgende:
Nog even iets anders: gaan er nog mensen in iets superherkenbaars lopen?
Vergeleken met ALLES op Dour is Lowlands een hemeltje.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:27 schreef Ruud2007 het volgende:
nou, vergeleken met de brug op Dour is die op LL een hemeltje. ik zeur dus niet meer.
[..]
ik ben prima te herkennen denk ik:
[afbeelding]
vroeger mocht je je bandjes nog linksquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:27 schreef Ruud2007 het volgende:
nou, vergeleken met de brug op Dour is die op LL een hemeltje. ik zeur dus niet meer...
[..]
[afbeelding]
Dat is vrij herkenbaar jaquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:27 schreef Ruud2007 het volgende:
nou, vergeleken met de brug op Dour is die op LL een hemeltje. ik zeur dus niet meer...
[..]
[afbeelding]
ja, behalve de programmering! Lowlands is divers, maar Dour is superdivers...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:28 schreef BloodyLotte het volgende:
Vergeleken met ALLES op Dour is Lowlands een hemeltje.
Toen hadden ze ook geen vastgemonteerde apparatenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vroeger mocht je je bandjes nog links
Lowlands is relaxter, daar heb je geen trommelhippies en daar jatten ze ook niet. Serieus, is er bij iemand hier al eens iets uit de tent gejat op LL?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:30 schreef Ruud2007 het volgende:
[..]
ja, behalve de programmering! Lowlands is divers, maar Dour is superdivers...
nee, net zoals bij al mijn andere festivals...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:32 schreef BloodyLotte het volgende:
Lowlands is relaxter, daar heb je geen trommelhippies en daar jatten ze ook niet. Serieus, is er bij iemand hier al eens iets uit de tent gejat op LL?
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Toen hadden ze ook geen vastgemonteerde apparaten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |