Maar dan wordt het een gevalletje moeilijk doen en hou je de rij opquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]dat maakt geen flikker uit, dan draai ik me toch om
kost heul geen tijd meer en anders kom ik de volgende dag wel terug maar dat kon vorig jaar ook ineens niet meerquote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar dan wordt het een gevalletje moeilijk doen en hou je de rij op
Dat gezeik steeds
en jij ookquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:43 schreef ondeugend het volgende:
Ik herkenbaar door mijn wiltte met allerlei kleuren bloemetjes tent.
Zeg, dat knip je toch wel eens af?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:27 schreef Ruud2007 het volgende:
nou, vergeleken met de brug op Dour is die op LL een hemeltje. ik zeur dus niet meer...
[..]
ik ben prima te herkennen denk ik:
[afbeelding]
Erg herkenbaar!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:58 schreef PastoorPeter het volgende:
Gristus dit topic gaat snel. Ik ben herkenbaar door mijn grote bos krullen, kisten, spijkerbroek en nog onbepaald kleur tshirt (waarschijnlijk rood of wit). Oja en op meeste tijden een biertje denk ik
.
Achwat, fokmeet.
quote:
voor de helft waar. ik ben de afgelopen 2 jaar nogal aangekomen (kon ik hebben hoorquote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:47 schreef ebeaydojraes het volgende:
als je goed kijtk dan zie je dat ze bijna allen geplakt/gesticked zijn op elastiekbandjes .. ze zien er allemaal ook te nieuw uit om uberhaupt zo om een arm te zitten.
Uhm....Boemklatsch, Calvin Harris, Mark Ronson, Kubus & BangBang, Sticks (& Kubus), Games in Concert, Black Seeds, Kate Nash en Mala Vita en dan ben je d'r qua muziek wel weer bij geloof ik.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 01:44 schreef Evil_Koekje het volgende:
Laatste 2 weken nog wat bevestigd? Niet veel zo te zien, of zie ik iets over 't hoofd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |