Schwule schwule Hollander!quote:
quote:Roda JC moet langer wachten op Cissé
20/7/2007 10:48
De rentree van Sekou Cissé laat langer op zich wachten. Roda JC wil geen risico's met de Ivoriaan nemen.
Cissé heeft nog te veel last van een bovenbeen. De Ivoriaanse spits heeft daarom noodgedwongen de voorbereiding aan zich laten voorbijgaan.
'We kunnen hem wel weer over een week laten meespelen, maar dan is het risico veel te groot dat het nog erger wordt', zegt Roda-trainer Raymond Atteveld in De Limburger. 'De verwachting is daarom dat hij de komende weken ook niet inzetbaar zal zijn.'
Als ze hem een schop nageven loopt die nooit meerquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:35 schreef Plato1980 het volgende:
Wat een schandelijke uitlatingen van Van Dessel trouwens. Jarenlang geblesseerd, daarvoor ook al weinig gepresteerd en dan ook nog een schop nageven.![]()
Wel typisch Vlaams eigenlijk. Als ze in Nederland zijn geven ze af op 'achterbaks Belgie' en terug in Belgie is Nederland de klos...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:35 schreef Plato1980 het volgende:
Wat een schandelijke uitlatingen van Van Dessel trouwens. Jarenlang geblesseerd, daarvoor ook al weinig gepresteerd en dan ook nog een schop nageven.![]()
Wat moeten we met een type Derksen (lees 1ste divisie spits).quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:17 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Wel typisch Vlaams eigenlijk. Als ze in Nederland zijn geven ze af op 'achterbaks Belgie' en terug in Belgie is Nederland de klos...
Succes met het zoeken naar een spits trouwens; is Powel niks voor jullie?
Dat zelfde gevoel heerst bij ons ook, dacht dat jullie misschien wel in de mooie verhalen over zijn 'fantastische moyenne' zouden trappenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:24 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Wat moeten we met een type Derksen (lees 1ste divisie spits).
Hij is al geflopt in de Ere en in de 1st Division.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:26 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Dat zelfde gevoel heerst bij ons ook, dacht dat jullie misschien wel in de mooie verhalen over zijn 'fantastische moyenne' zouden trappen
idd van Brandhout.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:27 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Hij is al geflopt in de Ere en in de 1st Division.
Maar wij hebben van Tornhout al
Paar goede reddingen. Vooral in blessuretijd 2 hele grote kansen voor Gemert.quote:Op zondag 22 juli 2007 12:25 schreef methodmich het volgende:
Hoe doet Cliff Mardulier het? Wil eerste keeper worden, aldus zijn interview in VI.
Dat is juist goed, dat toont aan dat er écht versterking moet komen.quote:
Dat die amateurs minstens gelijk hadden moeten spelen vind ik behoorlijk triest...quote:Op zondag 22 juli 2007 12:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is juist goed, dat toont aan dat er écht versterking moet komen.
Ach wat, in '94-'95 hadden we ook een waardeloze voorbereiding, dat zegt dus helemaal niks.quote:Op zondag 22 juli 2007 16:30 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dat die amateurs minstens gelijk hadden moeten spelen vind ik behoorlijk triest...
Toen had je wel spitsenquote:Op zondag 22 juli 2007 20:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ach wat, in '94-'95 hadden we ook een waardeloze voorbereiding, dat zegt dus helemaal niks.
Nee, dat was juist het probleem. Hadden we toen i.p.v. Graef een echt goede spits gehad waren we kampioen geworden.quote:
Was te verwachten na de ook al zwakke wedstrijd tegen Heerlen.quote:Op zondag 22 juli 2007 01:29 schreef DarkShine het volgende:
't Was een aanfluiting in GemertDe amateurs hadden de beste & meeste kanssn in de 2de helft.
We kregen een ietwat gelukkige penalty nadat Dieter na zijn enige goede actie (wegdraaien van zijn tegenstander op een diepe bal) onnodig van achteren word neergehaald in de 16... Vlak erop viel de 0-2 en dat wat het dan.
Vandamme was, zoals altijd, weer een drama om te zien
De Competitie en de beker volgen vanzelfsprekend nog.quote:
Vermoedelijk ook de laatste, tenzij we in januari weer eens mee doen aan dat toernooi op Gran Canaria.quote:
Ik zeg nu alquote:Roda JC wil Janssen, RKC aast op Van Tornhout
RKC Waalwijk heeft zijn interesse in Dieter van Tornhout bij Roda JC kenbaar gemaakt, zo schrijft het AD. Roda JC aast op zijn beurt op Tim Janssen, die graag wil vertrekken bij RKC.
De toekomst van Van Tornhout in Kerkrade is nog ongewis. Trainer Raymond Atteveld wil graag nog een aanvaller toevoegen aan de selectie, alsmede een middenvelder. Voor die laatste vacature is Willem II'er Anouar Hadouir in beeld. Van Tornhout kan naast de Waalwijkse belangstelling ook rekenen op interesse van Sint-Truiden.
Roda JC wil graag Tim Janssen aan de gelederen toevoegen. De spits van RKC Waalwijk staat al langere tijd in de belangstelling van de Kerkradenaren, die zich inmiddels officieel gemeld hebben voor de jeugdinternational. Mogelijk wordt Van Tornhout in de deal van Janssen betrokken.
Als dat waar is.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:36 schreef LeonH het volgende:
volgens voetbalprimeur:
[..]
Ik zeg nu alDieter en welkom Tim!
En dat van de nummer voorlaatst van de Jupiler League van afgelopen seizoen. Dat belooft wat....quote:Roda verliest oefenduel tegen Helmond Sport
Roda
Roda JC heeft het oefenduel tegen eerstedivisionist Helmond Sport met 3-1 verloren. Bij rust stonden de Kerkradenaren nog met 1-0 voor door een doelpunt van Dieter van Tornhout. Het duel werd gespeeld in Ospel.
Nu begin ik me idd wat zorgen te maken.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:35 schreef RD4 het volgende:
[..]
En dat van de nummer voorlaatst van de Jupiler League van afgelopen seizoen. Dat belooft wat....
3-1 das niet best.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:15 schreef LeonH het volgende:
[..]
Nu begin ik me idd wat zorgen te maken.
En ze mogen van mij wel langzaam die schijtwedstrijd tegen Utrecht in de Plee-offs van de site halen. Iedere keer dat dat ding opstart begin ik me weer te ergeren..
We speelden allebei uit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |