Schwule schwule Hollander!quote:
quote:Roda JC moet langer wachten op Cissé
20/7/2007 10:48
De rentree van Sekou Cissé laat langer op zich wachten. Roda JC wil geen risico's met de Ivoriaan nemen.
Cissé heeft nog te veel last van een bovenbeen. De Ivoriaanse spits heeft daarom noodgedwongen de voorbereiding aan zich laten voorbijgaan.
'We kunnen hem wel weer over een week laten meespelen, maar dan is het risico veel te groot dat het nog erger wordt', zegt Roda-trainer Raymond Atteveld in De Limburger. 'De verwachting is daarom dat hij de komende weken ook niet inzetbaar zal zijn.'
Als ze hem een schop nageven loopt die nooit meerquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:35 schreef Plato1980 het volgende:
Wat een schandelijke uitlatingen van Van Dessel trouwens. Jarenlang geblesseerd, daarvoor ook al weinig gepresteerd en dan ook nog een schop nageven.![]()
Wel typisch Vlaams eigenlijk. Als ze in Nederland zijn geven ze af op 'achterbaks Belgie' en terug in Belgie is Nederland de klos...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:35 schreef Plato1980 het volgende:
Wat een schandelijke uitlatingen van Van Dessel trouwens. Jarenlang geblesseerd, daarvoor ook al weinig gepresteerd en dan ook nog een schop nageven.![]()
Wat moeten we met een type Derksen (lees 1ste divisie spits).quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:17 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Wel typisch Vlaams eigenlijk. Als ze in Nederland zijn geven ze af op 'achterbaks Belgie' en terug in Belgie is Nederland de klos...
Succes met het zoeken naar een spits trouwens; is Powel niks voor jullie?
Dat zelfde gevoel heerst bij ons ook, dacht dat jullie misschien wel in de mooie verhalen over zijn 'fantastische moyenne' zouden trappenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:24 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Wat moeten we met een type Derksen (lees 1ste divisie spits).
Hij is al geflopt in de Ere en in de 1st Division.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:26 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Dat zelfde gevoel heerst bij ons ook, dacht dat jullie misschien wel in de mooie verhalen over zijn 'fantastische moyenne' zouden trappen
idd van Brandhout.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:27 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Hij is al geflopt in de Ere en in de 1st Division.
Maar wij hebben van Tornhout al
Paar goede reddingen. Vooral in blessuretijd 2 hele grote kansen voor Gemert.quote:Op zondag 22 juli 2007 12:25 schreef methodmich het volgende:
Hoe doet Cliff Mardulier het? Wil eerste keeper worden, aldus zijn interview in VI.
Dat is juist goed, dat toont aan dat er écht versterking moet komen.quote:
Dat die amateurs minstens gelijk hadden moeten spelen vind ik behoorlijk triest...quote:Op zondag 22 juli 2007 12:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is juist goed, dat toont aan dat er écht versterking moet komen.
Ach wat, in '94-'95 hadden we ook een waardeloze voorbereiding, dat zegt dus helemaal niks.quote:Op zondag 22 juli 2007 16:30 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dat die amateurs minstens gelijk hadden moeten spelen vind ik behoorlijk triest...
Toen had je wel spitsenquote:Op zondag 22 juli 2007 20:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ach wat, in '94-'95 hadden we ook een waardeloze voorbereiding, dat zegt dus helemaal niks.
Nee, dat was juist het probleem. Hadden we toen i.p.v. Graef een echt goede spits gehad waren we kampioen geworden.quote:
Was te verwachten na de ook al zwakke wedstrijd tegen Heerlen.quote:Op zondag 22 juli 2007 01:29 schreef DarkShine het volgende:
't Was een aanfluiting in GemertDe amateurs hadden de beste & meeste kanssn in de 2de helft.
We kregen een ietwat gelukkige penalty nadat Dieter na zijn enige goede actie (wegdraaien van zijn tegenstander op een diepe bal) onnodig van achteren word neergehaald in de 16... Vlak erop viel de 0-2 en dat wat het dan.
Vandamme was, zoals altijd, weer een drama om te zien
De Competitie en de beker volgen vanzelfsprekend nog.quote:
Vermoedelijk ook de laatste, tenzij we in januari weer eens mee doen aan dat toernooi op Gran Canaria.quote:
Ik zeg nu alquote:Roda JC wil Janssen, RKC aast op Van Tornhout
RKC Waalwijk heeft zijn interesse in Dieter van Tornhout bij Roda JC kenbaar gemaakt, zo schrijft het AD. Roda JC aast op zijn beurt op Tim Janssen, die graag wil vertrekken bij RKC.
De toekomst van Van Tornhout in Kerkrade is nog ongewis. Trainer Raymond Atteveld wil graag nog een aanvaller toevoegen aan de selectie, alsmede een middenvelder. Voor die laatste vacature is Willem II'er Anouar Hadouir in beeld. Van Tornhout kan naast de Waalwijkse belangstelling ook rekenen op interesse van Sint-Truiden.
Roda JC wil graag Tim Janssen aan de gelederen toevoegen. De spits van RKC Waalwijk staat al langere tijd in de belangstelling van de Kerkradenaren, die zich inmiddels officieel gemeld hebben voor de jeugdinternational. Mogelijk wordt Van Tornhout in de deal van Janssen betrokken.
Als dat waar is.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:36 schreef LeonH het volgende:
volgens voetbalprimeur:
[..]
Ik zeg nu alDieter en welkom Tim!
En dat van de nummer voorlaatst van de Jupiler League van afgelopen seizoen. Dat belooft wat....quote:Roda verliest oefenduel tegen Helmond Sport
Roda
Roda JC heeft het oefenduel tegen eerstedivisionist Helmond Sport met 3-1 verloren. Bij rust stonden de Kerkradenaren nog met 1-0 voor door een doelpunt van Dieter van Tornhout. Het duel werd gespeeld in Ospel.
Nu begin ik me idd wat zorgen te maken.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:35 schreef RD4 het volgende:
[..]
En dat van de nummer voorlaatst van de Jupiler League van afgelopen seizoen. Dat belooft wat....
3-1 das niet best.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:15 schreef LeonH het volgende:
[..]
Nu begin ik me idd wat zorgen te maken.
En ze mogen van mij wel langzaam die schijtwedstrijd tegen Utrecht in de Plee-offs van de site halen. Iedere keer dat dat ding opstart begin ik me weer te ergeren..
We speelden allebei uit.quote:
Niks nieuws dus.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 01:15 schreef DarkShine het volgende:
...
Triest ook dat onze 'spitsen' Dieter van Tornhout en Vandamme er niet aan te pas kwamen in deze wedstrijd. Vandamme kwam wederom niemand voorbij
Wie zijn deze figuren, ik dacht dat we een spits gingen halen?quote:Lamah en wellicht ook Tioté naar Roda JC
De komst van de Tsjech Jan Polak naar Anderlecht heeft ook gevolgen voor Cheik Tioté (21) en Roland Lamah (19). Als Polak vandaag zijn handtekening zet, zal Anderlecht Lamah en (wellicht ook) Tioté voor één jaar gratis uitlenen aan het Nederlandse Roda JC. Na één jaar zouden beide jonge talentrijke middenvelders wel al kunnen terugkeren naar Anderlecht, want Roda krijgt geen aankoopopties.
Linkerflankspeler Lamah staat het dichtst bij een huurcontract met Roda JC. Nochtans waren ook Charleroi, Roeselare en Brussels geïnteresseerd, maar Lamah prefereert nu het buitenland. Verdedigende middenvelder Tioté heeft speelminuten nodig en ook hij hoopt die te krijgen bij Roda. (jug)
kortom, anderlecht wil die gast waarschijnlijk helemaal niet verkopen, gevalletje Agustien lijkt het opquote:Anderlecht heeft het contract van Roland Lamah opengebroken en verlengd. De 19-jarige middenvelder ligt nu tot medio 2011 vast bij Paars-Wit. Zijn vorige verbintenis liep twee seizoenen eerder af.
De Belgische kampioen nam Lamah in augustus 2004 over van Visé, een club uit de Derde Klasse. De geboren Ivoriaan kwam de afgelopen jaargang tot zes invalbeurten in de hoofdmacht van Anderlecht. Voor het tweede elftal speelde hij vorig seizoen 21 wedstrijden en scoorde daarin tien keer.
Datum: 27 juni!!!
Ach, een verbreding van de selectie kan geen kwaad, zeker die gozer voor de linkerkant kunnen we best gebruiken. Maar het mag inderdaad niet ten koste van de komst van een spits gaan.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:34 schreef Professional het volgende:
Wat moeten we met een verdedigende middenvelder?
Daar hebben we Sibum, Meeuwis en zelfs Bodor voor.
Dit zijn weer van die constructies wat werkelijk nergens op slaat. Huren heb je helemaal niks aan, en vooral geen verdedigende middenvelder. We moeten spitsen hebben!
Ramadan jammer dan!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:22 schreef Professional het volgende:
Yeah, de 2 Afrikanen zijn binnen.
Heeft Cisse weer wat maatjes om mee te Ramadannen.
* DarkShine meldt zichquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:13 schreef ZoneKill het volgende:
Wie is er morgen van de partij?
Ok dan is het goed, kan ik rustig slapenquote:Op zondag 5 augustus 2007 19:35 schreef RD4 het volgende:
Hij heeft getekend en is ook meteen gepresenteerd....
4 jaar, is gepresenteerd meteen na alle andere nieuwe spelers. Was wel ludiek gedaan.quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:27 schreef LeonH het volgende:
[..]
Ok dan is het goed, kan ik rustig slapen![]()
Was ie al op de open dag zelf? Ben meteen na de wedstrijd naar huis gegaan namelijk.
die Tiote viel me trouwens wel op, is volgens mij geen slechte speler.
idd niet te geloven. Vorig jaar 2 duitse wijven dacht ik en nu 2 hollandse kerelsquote:Op zondag 5 augustus 2007 23:52 schreef planethugo het volgende:
ik ben na de wedstrijd nog wel even gebleven maar toen in de snikete zon een of andere debiele 'puur hollands' ofzoiets kwam optreden was het voor mij toch echt afgelopen. Onge-fucking-lofelijk hoe ze het ieder jaar weer presteren om nóg triestere artiesten tevoorschijn te toveren
Prachtig die amateuristische presentatie van Mantondo.quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:29 schreef ZoneKill het volgende:
[..]
idd niet te geloven. Vorig jaar 2 duitse wijven dacht ik en nu 2 hollandse kerels![]()
![]()
Toch heb ik me er doorheen geslagen om de presentatie van de spelers nog te zien.
Presentatie spelers.
Presentatie Yulu-Mantondo
Wat moeten die spelers in die brandweer outfit het warm hebben gehad.![]()
Zal best een goede keeper zijn hoor maar we hebben nu 3 goede keepers en Adil Ramzi werd vandaag behoorlijk gemist (vond ik) dus het zou mooi zijn als we alles op alles zouden zetten om een vervanger voor hem te halen, Hadouir dus.quote:Roda wil keeper Molina
Door LUDO VAN DENDEREN
KERKRADE - Roda JC staat op het punt een verrassende slag op de transfermarkt te slaan.
De Limburgse club heeft serieuze interesse in de Spaanse topkeeper José Molina (36).
De voormalig international heeft al laten weten graag naar Kerkrade te verhuizen. Voor vanmiddag is er bij Roda JC een technisch overleg gepland, waarin het aantrekken van de transfervrije doelman opnieuw ter sprake komt.
Molina zit sinds deze zomer zonder club, nadat hij zijn contract bij Levante niet wilde verlengen. In de laatste jaren van zijn actieve carrière wil hij een avontuur buiten zijn vaderland aangaan, het liefste in de door hem hoog aangeslagen Nederlandse competitie.
Via zijn goede vriend Sander Westerveld heeft Molina contact gezocht met Roda JC. Molina vraagt voor één seizoen in Nederland een voor eredivisiebegrippen modaal salaris.
Trainer Raymond Atteveld van de Limburgse subtopper heeft eind vorige week telefonisch contact gehad met Westerveld, waarbij onder meer de fysieke gesteldheid van Molina ter sprake kwam. De voormalige Oranje-international gaf in dit onderhoud aan dat de sluitpost buitengewoon fit is en vorig seizoen bijna eigenhandig Levante in de Primera Division heeft gehouden.
Hoewel Atteveld al de keepers Bram Castro en Cliff Mardulier heeft en waarschijnlijk binnen enkele dagen ook de Poolse sluitpost Przemyslaw Tyton (20) wordt vastgelegd, wil de oefenmeester graag een vierde doelman aantrekken. Iemand die de ervaring van spelen in de top heeft, iets wat eerder genoemd drietal op dit moment mist.
In de strijd om een vaste plek in het linkerrijtje is voor een ambitieuze club een betrouwbare keeper onontbeerlijk. Tyton is dat in ieder geval op dit moment niet. De Poolse jeugdinternational speelde gistermiddag al mee in de oefenwedstrijd tegen het Spaanse Getafe (3-0) en daarin maakte hij een weinig zekere indruk.
Ervaring heeft Molina zeker. De Spanjaard, die woensdag 37 jaar oud wordt, speelde negen keer in de nationale ploeg van Spanje. Tijdens de EK’s van 1996 en 2000 (in Nederland en België) en het WK van 1998 behoorde hij tot de selectie. Hij keepte vijf seizoenen voor Atlético Madrid, zes jaar voor Deportivo de la Coruna en vorig seizoen voor Levante.
Roda JC bereikte gistermiddag - een uur voordat de jaarlijkse Open Dag begon - via de sms overeenstemming met Club Brugge over de transfer van Jeanvion Yulu-Matondo. Hij tekende voor vier jaar in Kerkrade.
De Belgische aanvaller van Congolese afkomst is de beoogde nieuwe aanvalsleider. Voor Club scoorde de 21-jarige spits, die ook als rechtsbuiten uit de voeten kan, vorig seizoen in 25 competitiewedstrijden negen keer.
De komende dagen wil Roda JC zich met nog twee aanvallend ingestelde spelers versterken. Met Anouar Hadouir van Willem II is al wekenlang overeenstemming over een vierjarig contract, maar zijn club weigert tot dusver mee te werken.
Mocht Hadouir, die zich afgelopen weekeinde in Tilburg ziek meldde, niet deze zomer naar Kerkrade komen, dan speelt hij vanaf het volgende seizoen voor Roda JC.
Met RKC zijn de onderhandelingen over aanvaller Tim Janssen nog gaande.
Omdat Molina min of meer toevallig uit de lucht komt vallen.quote:Op maandag 6 augustus 2007 10:32 schreef planethugo het volgende:
idd Ramzi werd heel erg gemist, verder niet echt op de wedstrijd gelet, heb het wel gezien maar niet echt iets opgevallen, behalve dat die lamah volgens mij wel een aardige speler is.
Molina zou geweldig zijnal vraag ik me wel af waarom we dan Mardulier en Tyton halen?
denk daarom ook niet dat ze het gaan doen, verkeerde timing helaas, dan kan je al 1 nieuwe keeper gaan verhuren voor een jaartje, hoewel dat voor die pool misschien wel goed zou zijn denk ik niet dat ie daarvoor gekomen is.quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:26 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Omdat Molina min of meer toevallig uit de lucht komt vallen.![]()
Nee, dan hebben we een sterke selectie, nu hebben we al een redelijk sterke selectie.quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:10 schreef planethugo het volgende:
Maarrrr áls Molina, Hadouir en Janssen nog komen dan hebben we toch wel een redelijk sterke selectie
Die wedstrijd was in de Kuip, daar ben ik toen nog geweest.quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:05 schreef methodmich het volgende:
Dat zou wel een enorme stunt zijn. Molina debuteerde voor de Spaanse nationale elf als linksback, omdat in die oefenwedstrijd alle veldspelers gewisseld waren toen de linksback een blessure opliep.
Later wel o.a. op het EK van 2000 keeper geweest in de nationale ploeg, ging toen nog lelijk in de fout tegen Noorwegen. Wel een mooie stunt als die komt.
mwa daarover kunnen de meningen nogal verschillen als je het vergelijkt met andere subtoppers als heerenveen en twente, al zijn daar wat meer mensen vertrokken of gaan vertrekken als bij ons, toch denk ik dat die 2 selecties meer potentieel hebben als de onzequote:Op maandag 6 augustus 2007 19:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, dan hebben we een sterke selectie, nu hebben we al een redelijk sterke selectie.![]()
Ze zullen het wel moeten dit jaar denk ik. Anders mis je weer de inkomsten van europees en zit je volgend jaar met hetzelfde (financiële) verhaal en zak je misschien nog verder weg.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:34 schreef Bumbaclaat het volgende:
Nee hoor, Heerenveen en Twente zijn zeker degelijk. Maar Roda (mits het kan beschikken over Janssen) heeft dan een betere selectie met zeer veel talent.
Een 5e plaats acht ik zeker mogelijk.
quote:'Buitenkansje Molina te duur voor Roda JC'
7/8/2007 11:03
De verrassende transfer van José Molina naar Roda JC staat op losse schroeven. De Spaanse goalie lijkt te duur.
Hoewel Molina zich bereid verklaarde in te leveren, lijkt Roda JC niet te kunnen voldoen aan de salariseisen van de Spaanse oud-international. Volgens Huub Narinx is het verschil te groot.
De directeur van Roda JC acht daarom de kans erg klein dat Molina daadwerkelijk naar Kerkrade komt, zo meldde hij aan de Limburgse zender L1.
Molina (36) wilde in de herfst van zijn carrière nog even ruiken aan een buitenlands avontuur. Via zijn vriend Sander Westerveld kwam de oud-keeper van onder meer Deportivo La Coruña en Atlético Madrid terecht bij Roda JC, dat deze buitenkans waarschijnlijk aan zijn neus ziet voorbijgaan.
quote:'Vader Yulu-Matondo blaast Roda-transfer af'
De vader van Jeanvion Yulu-Matondo heeft de transfer van zijn zoon naar Roda JC afgeblazen, zo meldt zijn oud-manager Eric Depireux tegen Canvas. In Zuid-Limburg zou hij voor vier jaar tekenen.
Zondag werd de 21-jarige Congolese Belg vol trots gepresenteerd op de open dag als dé nieuwe aanwinst. Nu lijkt de jonge speler van Club Brugge naar Qatar te trekken. "De vader van Yulu-Matondo heeft op het allerlaatste moment in zijn eentje nog met andere clubs gesproken", zegt Depireux
"En hij denkt alleen maar aan geld. Ik had een fantastisch contract voor Yulu bedongen in Kerkrade, maar zijn vader dacht er blijkbaar anders over. Qatar is plots weer een optie voor hem. Ik ben heel ontgoocheld", vervolgt de zaakwaarnemer. "Als je pas 21 jaar jong bent, telt immers niet alleen het geld."
Hij schijnt een contract te hebben.quote:
quote:Roda JC: 'We gaan er van uit dat Yulu komt'
Jeanvion Yulu-Matondo voetbalt dit seizoen gewoon voor Roda JC. Dat verwacht algemeen directeur Huub Narinx, al vertelt hij aan VI.nl dat de Limburgse club niet helemaal overtuigd is van de komst van de spits van Club Brugge.
Narinx bevestigt aan VI.nl dat Yulu-Matondo dinsdag niet was komen opdagen voor de medische keuring. Na vele pogingen kregen de Limburgers uiteindelijk de vader (tevens zaakwaarnemer) van de aanvaller aan de telefoon.
Yulu-Matondo senior verklaarde dat zijn zoon naar Club Brugge was gereden om er nog enkele spullen op te halen. Hij verzekerde dat er sprake was van een misverstand. De 21-jarige voetballer komt gewoon naar Roda, kreeg Narinx te horen. En van de clubleiding van Club Brugge kreeg Narinx een bevestiging van de lezing van vader Yulu-Matondo.
'Vooralsnog gaan we er van uit dat dit verhaal waar is, al is er wel enige onzekerheid gerezen', bekent Narinx. 'Wij hebben alle troeven in handen, want wij hebben een getekend contract in handen. Hij is al gepresenteerd op de open dag en heeft maandag meegetraind.'
'Bovendien heb ik zelf echt het gevoel dat hij graag naar Roda JC wil komen. Hij heeft juist níét voor het geld, maar voor tussenstap gekozen zodat hij zich kan verbeteren als speler. Als mijn gevoel niet blijkt te kloppen, dan zou ik heel teleurgesteld zijn.'
'We verwachten dat hij zich snel zal melden, maar we willen nog wel een verklaring waarom hij niet op de medische keuring was.'
Bron: VI
quote:Roda JC zet punt achter transferpoging Molina
Roda JC heeft de poging José Molina vast te leggen gestaakt. De Spaanse doelman is te duur voor de Kerkraadse club.
Algemeen directeur Huub Narinx vertelde VI.nl dat Roda niet heeft onderhandeld met Molina. Wel vernam hij 'via via' wat de 36-jarige keeper dacht te gaan verdienen in Limburg. Dat bedrag bleek flink wat hoger dan Roda kan bieden.
'Toen was mijn eerste reactie: Dat is voor ons een onhaalbare kaart. En dus hoeven we wat mij betreft hier geen tijd meer aan te verspillen', verduidelijkte Narinx.
Bron: VI
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |