waarmee?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 16:10 schreef nipeng het volgende:
Hulp nodig?
* mstx meldtquote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:46 schreef Sethje het volgende:
Dat OP.txt moet ff geupdated worden, ik weet niet wie die host?
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:06 schreef mstx het volgende:
[..]
* mstx meldt
Zal ik binnenkort wel even fixen.
Had ook de remixen aangepast die ik gemaakt heb, sommige werken al niet meer.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:06 schreef mstx het volgende:
[..]
* mstx meldt
Zal ik binnenkort wel even fixen.
Ehm: :::::::date: 11.07.2007 // variousquote:Op vrijdag 13 juli 2007 09:09 schreef Tha_Bartman het volgende:
jepBlack identity kan de prophet btw niet zijn.. want die moet om 2.00 uur draaien in italie..(had ergens een timetable van dat feest in italie
, Ah hier issie en dat is dus rond de zelfde tijd als Black Identity.. dus kan het speculeren op alle sitres weer van voren af aan beginnen
datfeest in Italie heeft trouwens een hele dikke lineup konden we daar neit met zijn allen heen
Wat heb je gehad?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:10 schreef Koepert het volgende:
Here's....................................Koepie!!!!![]()
Snap je, van "Here's Johnny" maar dan met Koepert enzo...haha......ha....ha....mmm laat maar
datum dat de post werd gedaan op de site denk ik zelfquote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ehm: :::::::date: 11.07.2007 // various
En morgen is het toch echt de 14e.
Niks, dat is helemaal het treurige, ik heb geen excuus....quote:
Euromasters - Alles Naar De Klote (Subtiel Naar De Tyfus Geholpen Door Neophyte & Evil Activities)quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:53 schreef Tha_Bartman het volgende:
tvp.. bij gebrek aan beter...
alles naar de klote 2007 remix
ik vind die best wel heel ok![]()
![]()
Hehe, met de enige echte raggende Sjokoquote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:53 schreef Tha_Bartman het volgende:
tvp.. bij gebrek aan beter...
alles naar de klote 2007 remix
ik vind die best wel heel ok![]()
![]()
mee eensquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:14 schreef LeonH het volgende:
[..]
trouwens: Black_Identity_-_Blckr_Thn_Blck-_SCANTRAXX031_-Vinyl-2007-HB.rar
hij is toch best wel lekker!
Ik vind die plaat dus echt 3x niks vergeleken met de vorige anthems.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:14 schreef LeonH het volgende:
[..]
datum dat de post werd gedaan op de site denk ik zelf![]()
trouwens: Black_Identity_-_Blckr_Thn_Blck-_SCANTRAXX031_-Vinyl-2007-HB.rar
hij is toch best wel lekker!
Vind 'm wel ok, maar meer ook niet.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:52 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik vind die plaat dus echt 3x niks vergeleken met de vorige anthems.
Ik vind het bagger en het heeft zo'n toontje zoals al die popiejumpnummers heeft. Gewoon te commercieel dus.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:52 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik vind die plaat dus echt 3x niks vergeleken met de vorige anthems.
whahahahahaquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:10 schreef Koepert het volgende:
Here's....................................Koepie!!!!![]()
Snap je, van "Here's Johnny" maar dan met Koepert enzo...haha......ha....ha....mmm laat maar
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:23 schreef ReMcOrE het volgende:
nog gauw ff je Top 10 posten voordat het topic sluit, ofniet mstx
je kan veel zeggen maar sensation dit jaar was verre van een kut feest.. alles is me 1000000% meegvallenquote:Op zondag 15 juli 2007 11:19 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Zo de kutfeestjes zijn weer geweest... Op naar het echte werk (Decibel, Q-base, Qlimax)![]()
Qlimax ga ik ook weer doen jaquote:Op zondag 15 juli 2007 11:19 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Zo de kutfeestjes zijn weer geweest... Op naar het echte werk (Decibel, Q-base, Qlimax)![]()
nummer ken ik wel, denk dat het nog wel ff duurt voorda thij uitkomt, anders moet je hem ff een berichtje doen via Partyflockquote:Op zondag 15 juli 2007 13:13 schreef Pelgrim het volgende:
Weet iemand of er van dat nieuwe nummer van Walt Jenssen een release komt. Walt Mart heet het nummer, maar ik kan hem nergens vinden.
Dansevenement Blackquote:Honderden arrestaties bij Dancefeest Black
Gepubliceerd op zondag 15 juli 2007
AMSTERDAM (ANP) - Bij het dansevenement Black, dat zaterdagnacht in de Amsterdam ArenA werd gehouden, heeft de politie 308 mensen gearresteerd. Dat heeft de politie zondagmiddag laten weten. De meeste verdachten waren volgens de politie in het bezit van verdovende middelen.
Vier verdachten werden gearresteerd voor handel in verdovende middelen en een aantal voor mishandeling, openbare dronkenschap, belediging en vernieling.
De politie controleerde streng tijdens het dancefeest. Alle gasten werden voor binnenkomst gecontroleerd door drugshonden. Van de 308 verdachten konden 174 bezoekers uiteindelijk toch genieten van het dansevenement omdat zij geen of een niet strafbare hoeveelheid softdrugs bij zich hadden. 88 gasten die een hoeveelheid harddrugs bij zich hadden worden daarvoor niet vervolgd, maar mochten de ArenA niet in.
Sfeer
Het dansevenement trok dit jaar 23.445 bezoekers. Volgens de politie was er, op een aantal kleine vechtpartijen aan het einde van het feest na, sprake van een goede sfeer. In totaal werden 24 geldboetes opgelegd ter waarde van 6400 euro.
Drie jongeren kregen ter plaatse een taakstraf opgelegd. Er zijn 19 verdachten in verzekering gesteld en zij worden maandag voorgeleid aan de officier van justitie. bron: Planet
Nou, gewoon de research van die nieuwsposter daar... Het is toch echt Sensation Blackquote:Op zondag 15 juli 2007 16:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
23.445 bezoekers, terwijl er toch 50.000 inkunnen??![]()
zou goed kunnenquote:Op zondag 15 juli 2007 17:08 schreef LeonH het volgende:
[..]
Nou, gewoon de research van die nieuwsposter daar... Het is toch echt Sensation Black
Volgens mij is de telling bij zo'n party toch anders. Bij voetbalwedstrijden zijn het er 50.000, concerten zo'n 60/70.000 vanwege tribunes + veld, en bij party's is het alleen veld + gedeelte tribunes, dus denk toch dat je dan op een 40.000 (?) uitkomt?
dat klopt idd ook wel weer jaquote:Op zondag 15 juli 2007 17:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zou goed kunnenmaar dan nog, 23.445 op 40.00 maximaal, dat lijkt me toch niet echt 'druk' zeg maar...
kerel wees blij. anders doe je er 45 minuten over om aan de andere kant te komenquote:Op zondag 15 juli 2007 17:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zou goed kunnenmaar dan nog, 23.445 op 40.00 maximaal, dat lijkt me toch niet echt 'druk' zeg maar...
wel als de WC"s aan de andere kant zijnquote:Op zondag 15 juli 2007 18:09 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Maar je moet ook niet de hele tijd heen en weer lopen...!![]()
nee dat zeker nietquote:Op zondag 15 juli 2007 18:09 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Maar je moet ook niet de hele tijd heen en weer lopen...!![]()
Tracklist ziet er goed uit!quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:20 schreef RemcoW85 het volgende:
Verveelde me weer eens.. Dus heb een 17e selfmix-CD gemaakt
01. Tuneboy - Wackyjackie (Technoboy Remix)
02. Builder - Her Voice (Super Bass Mix)
03. DJ Gius - Scrubs (The KGBs Remix)
04. DJ Vortex vs Alex Plasma - Wolf
05. Headhunterz - Rock Civilization
06. Stylez Meets Tonteufel - The Hardsound Blitz
07. Davide Sonar - Reactor
08. Philippe Rochard - Mash Up
09. Daniele Mondello - Somebody Scream (Danger Mix)
10. Activator and Zatox - Get Drunk
11. Zany & DV8 - Nothing Else Matters
12. The Prophet vs Deepack - Stampuhh! (Beholder and Max Enforcer Remix)
13. Mindstomper vs The Quakers - Screwheadz (Vortex and Arpa Mix)
14. Technoboy - Vita
15. Showtek - F.T.S (Original Mix)
16. Noisecontrollers - Against All Odds
Mocht er iemand interesse hebben in een wat versere mix (al zitten er nog redelijk oude platen bij) dan hoor ik het wel..
Normaal heb ik een hekel aan platen als; STAMPUHH. Maargoed de nieuwe remix is nog best ok![]()
Dacht dat het over Qlimax gingquote:Op zondag 15 juli 2007 19:08 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wel als de WC"s aan de andere kant zijn
Rondlopen op qlimax!quote:Op zondag 15 juli 2007 19:09 schreef Houniet het volgende:
[..]
nee dat zeker niet
is er straks in chersonissos geen stampfeestje?
Zit ook weer in het setje van the vision... en ik moet eerlijk zeggen dat ik graag naar die setjes luister, ook al zijn het bijna alleen maar newstyle tracks...!quote:Op zondag 15 juli 2007 19:55 schreef ReMcOrE het volgende:
MF Psycho (B-Front Remix)![]()
wat een melo, wat een track
16 tm 23 aug ben ik er. 8 dagen. dat wordt dus knallen geblazenquote:Op zondag 15 juli 2007 21:06 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Rondlopen op qlimax!![]()
![]()
Je was er ongeveer zelfde periode als mij toch?
Ik ben er iig 14 tm 24 aug...
In die tijd zijn zany, jowan (ik hoop op donkeys) en pavo er iig wel...
Die zijn er op de party's van starbeach, maar ga er vanuit dat ze niet alleen daarvoor geboekt zijn...!![]()
Staat in de comments.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:57 schreef renz0r het volgende:
Hoe heette dat nr waarmee Dana opende?
http://nl.youtube.com/watch?v=6KbblLT4dUo
Opende ze nu alweer met the builder. Dat deed ze op Defqon ook alquote:Op zondag 15 juli 2007 23:03 schreef mstx het volgende:
[..]
Staat in de comments.
Builder - Her Voice (Super Bass Mix)
terwijl Luna 3/4 platen terug Builder - Her Voice (Dub Mix) draaidequote:Op zondag 15 juli 2007 23:03 schreef mstx het volgende:
[..]
Staat in de comments.
Builder - Her Voice (Super Bass Mix)
http://www.megaupload.com/?d=SRXDJP4Fquote:
Daar zitten wel een paar gruwelijke platen tussenquote:Op maandag 16 juli 2007 14:00 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
http://www.megaupload.com/?d=SRXDJP4F
Mocht je m willen hebben... Alleen tracklist is iets aangepast.. Mondello sluit af ipv Noisecontrollers.
Ik mag helaas geen link geven, maareuh LSDB.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:43 schreef Tha_Bartman het volgende:
waar heb je die set van zany vandaan ??![]()
wel jammer dat hij Trippp! draait i.p.v. Crystal, want die vind ik toch net ff ietsje dikkerquote:Op maandag 16 juli 2007 17:38 schreef mstx het volgende:
DJ Zany @ Fun Factory Wildeshausen Germany (13-07-2007)
Wat een set weer.![]()
![]()
1. Southstylers - Trippp!
2. Builder - Her Voice (Super Bass Mix)
3. Blademasterz - One Blade
4. Zany & DV8 - Fever
5. Dj Zany - Pureover (German Edit)
6. Automatic DJ'z - Mad Lay Number 4
7. Zany - Volt!
8. Headhunterz - Forever az One
9. DJ Isaac - Waiting For..
10. Noisecontrollers - Crump
11. Showtek - Early Soundz
12. Zany & DV8 - Nothing Else Matters
13. Zany meets Beholder - Anihilating!
14. Dutch Master - Get Up
15. Donkey Rollers - The Fusion of Sound
16. Zany & Tatanka - Front 2 Back
17. Donkey Rollers - Silver Bullet
18. Brennan Heart - Revival X (Showtek rmx)
19. Southstylers - Pounding Senses (Deeper Inside Mix)
20. Davide Sonar - Reactor
21. Technoboy - Vita
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:41 schreef Da_Giel het volgende:
Mogen geen links worden gegeven.. Staat wel een hint..
Lsdb zegt me zo geen drol... en had het ook over link in pm...!quote:
Ik heb gehoord dat de foto's van het broekzakformaat voor een avondje stappen ook ergg prima zijnquote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:38 schreef Tha_Bartman het volgende:
@ ReMcOrE bijna goed het is de sony cybershot Dsc S40
maar aan je reactie te lezen bevalt het wel wat je ziet.. zelf ga ik de volgende keer minder inzoomen want de kleine trillingen van je hand en je bewegen worden door dat inzoomen zo vergroot en dat zie je in eht eindresultaat ( das een puike statement dacht ik zo
)
quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:29 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Wild_Motherfuckers_-_Fother_Mucker-PROMO-CDS-2007
idd ja! Vind er maar 1 minder nummer in zitten en dat is Waiting For. Rest alleen maar topplaten!quote:DJ Zany @ Fun Factory Wildeshausen Germany (13-07-2007)
Wat een set weer.
Hijs lekker jaquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:29 schreef PartyAnimal87 het volgende:
quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:29 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Idd, hij staat terecht op #1 in mijn top10.quote:
quote:
had zelf die DJ Pro 2000 al gezien, voor ¤ 75,-... DJ Pro 3000 is ¤ 99,- maar hoor ik aantal verhalen over dat hij snel kapot zou gaan, veel defecten enzoquote:
mijn kameraad wilde een kameraad die goede filmpjes kan maken, ook qua geluid, zal hem deze even doorgevenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:38 schreef Tha_Bartman het volgende:
@ ReMcOrE bijna goed het is de sony cybershot Dsc S40
Wat zijn de kosten ongeveer, want ik wil wss ook van die oordoppen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 18:11 schreef ReMcOrE het volgende:
ik heb trouwens gisteren ook Exinore oordoppen aan laten meten, met een vlakke demping van 25 dB, over 2,5 week kan ik ze ophalen
deze Exinore -25dB zijn ¤ 159,31 kijk trouwens hier even voor een mooi overzicht van alle mogelijkhedenquote:Op woensdag 18 juli 2007 18:15 schreef Pelgrim het volgende:
[..]
Wat zijn de kosten ongeveer, want ik wil wss ook van die oordoppen.
zou nie echt blij worden als ik hoortoestellen nodig heb, ook al worden ze door je verzekering vergoedquote:Op woensdag 18 juli 2007 19:18 schreef LeonH het volgende:
ja ik moet daar ook langzaam aan gaan doen, gehoorbescherming.
Aangezien ik de laatste tijd vaker ben aan het draaien en thuiskom met een piep in me oren. Was ook al aan het kijken naar die Filterz, schijnen ook goed te zijn en gebruikt te worden door menig top-dj.
Alleen jammer dat ze niet vergoed kunnen worden bij het ziekenfonds etc...![]()
Terwijl dat dacht ik wel met hoorapparaten het geval is![]()
Join the club!quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:28 schreef JortK het volgende:
Zo dat ik dit topic pas nu ontdek als echte Hardstyle addict
voeg jezelf maar toe @opquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:28 schreef JortK het volgende:
Zo dat ik dit topic pas nu ontdek als echte Hardstyle addict
Ik ben erg fan van de Donkey Rollers/Zany/Deepack soundquote:Op donderdag 19 juli 2007 12:21 schreef Pittie het volgende:
Hey ik hou ook erg van dit genre muziek
Tegenwoordig gaat mijn voorkeur echter uit naar het iets minder harde werk. Veelal richting Hardtrance ipv hardstyle. Ik vind het mooier om zeg maar iets meer melodie erin te hebben. Dit alla de Tunnel Trance Force cd's. Cascada (al neigt dit meer naar top40) Overigens een leuke hardstyle plaat op zijn tijd vind ik ook super. Maar welke dj's zouden jullie me dan kunnen aanraden?
Zelfde hier...quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:27 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik ben erg fan van de Donkey Rollers/Zany/Deepack sound![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:27 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik ben erg fan van de Donkey Rollers/Zany/Deepack sound![]()
quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:21 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik pas dr al aardig tussen begrijp ik [afbeelding]
bijvoorbeeld Noisecontrollers, Josh & Wesz, D-Block & S-te-Fanquote:Op donderdag 19 juli 2007 18:07 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je precies onder newstyle verstaat
Hell yeah!!quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
bijvoorbeeld Noisecontrollers, Josh & Wesz, D-Block & S-te-Fan
wat hun maken heet ook wel Newstylequote:
net binnenquote:Op donderdag 19 juli 2007 18:47 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Zany_Meets_The_Beholder_-_Annihilating-(FUSION039-5)-Vinyl-2007-HB
Hij is lekker hardquote:Op donderdag 19 juli 2007 18:47 schreef PartyAnimal87 het volgende:
LeonH en ik zijn actief in Gehoorbeschermingquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:20 schreef renz0r het volgende:
Voor de feestbezoekers: Doen jullie aan gehoorbescherming? Merken jullie dat jullie gehoor iets minder is?
Ikzelf heb filterz aangemetenwww.filterz.nl
kan je dan nog wel wat horen?quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
LeonH en ik zijn actief in Gehoorbescherming
heb mezelf gisteren Exinore doppen aan laten meten, met vlakke demping van 25 dBze kosten ¤ 159,31 en ik kan ze over 2,5 week ophalen
zat eerst ook te kijken naar Filterz, maar er zit geen enkele dealer hier in de buurt, en ze hebben ook geen vlakke demping...
merk niet echt dat mijn gehoor slechter wordt, maar soms heb ik wel een beetje een ruis, bij DefQon.1 kon ik het geluid vooraan gewoon niet aan, dat deed echt pijn... soms ook wel een beetje dof gehoor, omdat je oren zich uit bescherming wat afsluiten, maar gelukkig nog niks permanents opgelopen, dat ga ik vanaf nu ook voorkomen met die Exinore![]()
Thnx, hij is nicequote:Op donderdag 19 juli 2007 18:47 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Maar die plaat klopt dan ook van de eerste tot de laatste seconde van beide versies! Inclusief die beat/kick/bass* die van tonen verandert.quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:47 schreef renz0r het volgende:
Mijn favo hardstyle beat blijft toch die die in het nr builder - Her voice zit. Die beat is echt chill
ja hoor, op grote feesten is het geen probleem, dan gaat het nog hard genoeg... en in discotheken sta ik vaak vooraan, of bij de subs, dus dan blijft er ook wel genoeg geluid overquote:
ik had net in dat topic de vraag gesteld of jij ook plannen had voor doppen, lees ik ditquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:05 schreef Houniet het volgende:
aah okemisschien wel handig om zulke dingen te hebben
Builder - Her Voice (super bass remix), die plaat is gewoon té té té gruwelijkquote:Op donderdag 19 juli 2007 20:49 schreef LeonH het volgende:
[..]
Maar die plaat klopt dan ook van de eerste tot de laatste seconde van beide versies! Inclusief die beat/kick/bass* die van tonen verandert.
Mijn persoonlijke favoriete kick blijft zoiets als die van Keep it coming
*hoe je het ook noemen wilt
Beste plaat jawohl!!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:18 schreef Boy_Snakeye het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=784118872920245883
ff lekker stampen tijdens de vierdaagse
Get Wastedquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:18 schreef Boy_Snakeye het volgende:
~quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:18 schreef Boy_Snakeye het volgende:
de KAT & Zatox Remix stond al op de Promo hoorquote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:51 schreef RemcoW85 het volgende:
KAT_Meets_Gerardo_Roschini-Alright_(DBS601)-Vinyl-2007
Nieuwe Zatox remix erbij
We Got Some Fucking Fucking Fresh Fresh Beatz 4 Uquote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:22 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
~
http://video.google.nl/videoplay?docid=-8137237261792322535
Ook mooi!![]()
jullie mogen raden welke cd toen op stondquote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Get Wastedals ze dat maar niet al te letterlijk nemen
Schooiers zijn het!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:24 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
jullie mogen raden welke cd toen op stond
ik hoorde van iemand die iemand kent bij de politie, dat er vanavond allochtone jongeren afgesproken hebben om te rellen bij de matrixx @ the park. Er is dan ook extra politie op de been voor dit gebeuren.
Hoop trouwens dat het ook echt gaat gebeuren. Dan is het softe gedoe van de matrixx ook weer weg.
En zo zullen we meteen zien dat die gasten het zowel voor het labyrinth en voor het park altijd verpesten.
Want 2 jaar terug waren de vierdaagse feesten zo vet. Ik ging toen elke dag. Gewoon gratis en stampen als een gek![]()
we hadden laatst wel iets van Melbourne Shuffle dacht ikquote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:34 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=xLJH_VHv3c4
Weet neit offie al is voorbij is gekomen... maar heb toch wel respect voor deze vorm van dansen...! Ziet er wat meer impressive uit als dat klompen dansje hier uit Nederland/Belgie...!
K krijg een beetje een gedachte van "man blijf eens van je petje af.."quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:34 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Schooiers zijn het!
http://www.youtube.com/watch?v=xLJH_VHv3c4
Weet neit offie al is voorbij is gekomen... maar heb toch wel respect voor deze vorm van dansen...! Ziet er wat meer impressive uit als dat klompen dansje hier uit Nederland/Belgie...!
Ja dit is meer uit de tijd van Michael Jacksonquote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
we hadden laatst wel iets van Melbourne Shuffle dacht ik![]()
ziet er wel impressive uit, maar gassen zoals wij hier in Nederland doen (op hardstyle) ziet er wel wat dikker uit vind ik
dat is de B-kant van deze release: http://www.discogs.com/release/570007quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:14 schreef Koepert het volgende:
Vanaf ongeveer 2:30min en verder; welk nummer is dat eigenlijk??
Nederland = Hardstylequote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:16 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Ook mooi dat al die muziek gewoon hier of uit italie wegkomt!![]()
VideoGet... daarmee kun je youtube filmpjes en shit downloaden naar aviquote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:54 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Iemand een idee waar ik die after filmpjes van q-dance of filmpjes van partyflock van hardstyle feesten echt kan downloaden?
Thnx!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:58 schreef JortK het volgende:
[..]
VideoGet... daarmee kun je youtube filmpjes en shit downloaden naar avi
quote:
* LeonH hoopt trouwens dat Crumps gauw uitkomt, net zoals de nieuwe headhunterz, donkey rollers en Wildstylez (met dat leuke belletjequote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:54 schreef Pittie het volgende:
Ik heb vandaag wat liedjes op jullie aanraden binnengehaald
En deze vond ik toch wel heel erg goed!
01-kat_meets_gerardo_roschini_-_alright_(kat &_zatox_rmx).mp3![]()
01-the_prophet_vs_deepack_-_stampuhh!_(beholder_&_max_enforcer_rmx).mp3![]()
02-brainkicker_vs_noisecontrollers_-_always_black-nbd.mp3![]()
![]()
02-builder_-_her_voice_(super_bass_mix)-meneerm.mp3 (deze is egt lekker)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
05-d-block_and_s-te-fan_-_we_be_kickin_bass-meneerm.mp3![]()
![]()
![]()
showtek_vs_deepack-rockin_steady-100_procent_deepack_mix.mp3![]()
showtek-dominate-showtek_album.mp3![]()
![]()
showtek-early_soundz-showtek_album.mp3![]()
showtek-no_harder-brennan_heart_remix.mp3![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:07 schreef LeonH het volgende:
[..]
* en Wildstylez (met dat leuke belletje)
ik hoorde in de Time Outquote:
Super! We willen volgend jaar met een vriendengroep richting nijmegen komen.. Komen zelf uit Mierlo (Eindhoven) En willen zoiets echt meemaken.. En vooral als je zo'n filmpjes zijn!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:22 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
~
http://video.google.nl/videoplay?docid=-8137237261792322535
Ook mooi!![]()
Kans is klein dat je tijdens de vierdaagse dit meemaakt. Dit is bij iemand thuis waar de lopers langslopen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 10:43 schreef Da_Giel het volgende:
[..]
Super! We willen volgend jaar met een vriendengroep richting nijmegen komen.. Komen zelf uit Mierlo (Eindhoven) En willen zoiets echt meemaken.. En vooral als je zo'n filmpjes zijn!
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:54 schreef Pittie het volgende:
Ik heb vandaag wat liedjes op jullie aanraden binnengehaald
En deze vond ik toch wel heel erg goed!
01-kat_meets_gerardo_roschini_-_alright_(kat &_zatox_rmx).mp3
01-the_prophet_vs_deepack_-_stampuhh!_(beholder_&_max_enforcer_rmx).mp3
02-brainkicker_vs_noisecontrollers_-_always_black-nbd.mp3
02-builder_-_her_voice_(super_bass_mix)-meneerm.mp3 (deze is egt lekker)
05-d-block_and_s-te-fan_-_we_be_kickin_bass-meneerm.mp3
showtek_vs_deepack-rockin_steady-100_procent_deepack_mix.mp3
showtek-dominate-showtek_album.mp3
showtek-early_soundz-showtek_album.mp3
showtek-no_harder-brennan_heart_remix.mp3
Crump (zonder squote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:07 schreef LeonH het volgende:
[..]
* LeonH hoopt trouwens dat Crumps gauw uitkomt, net zoals de nieuwe headhunterz, donkey rollers en Wildstylez (met dat leuke belletje)
klopt, The Prophet is vanavond te bewonderen in Time Outquote:
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:12 schreef mstx het volgende:
Brainkicker vs Noisecontrollers - Always Black = Lost in Space (1998)
We should blast their bases! A decisive strike now!
I need to be up there.
The jupiter is an oversized robot.
Everything's automatic.
Any monkey in a flight suit can pilot that ship out of the solar system and set her down on alpha prime.
It's a baby-sitting job, sir.
No offence.
Black was always my color.
Give me an excuse to kill you.
Die vocal is tof.
Alweer nieuwe Headhunterz?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:38 schreef ReMcOrE het volgende:
nieuwe Donkey Rollers en Headhunterz zouden ook binnenkort uit moeten komen, Wildstylez weet ik zo niet
dat duurt dus nog wel een tijdje, maar Forever Az One staat wel op de planning om gereleased te wordenquote:
vergeet Chopper niet, ook nicequote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:51 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Nou ja in ieder geval iets om naar uit te kijken. Net als de nieuwe Donkey Rollers... Atrocity blijft gaaf
ja, diequote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:02 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Southstylers - The Remixes (FUSION ??-5)
A1) Pounding Remix (Pounding Senses Remix)
B1) Crushing Remix (A Bit Crushing Remix)
Van Clubcharts geplukt
Wildstylez - Life''s a Bitch/Missinquote:
Missin'quote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:43 schreef -Blutonium- het volgende:
[..]
Wildstylez - Life''s a Bitch/Missin
Label: Scantraxx Reloaded
Catnumber: 005
Releasedate: July/August
Format: 12''
a1. Wildstylez - Life''s a Bitch
b1. Seizure - Missin
zeker niet slechtquote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:45 schreef Sethje het volgende:
Sound Creators - How we do is ook zeer dik
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:31 schreef ReMcOrE het volgende:
ik lees net op de site van Q-Dance dat er ook X-Qlusive Zany België komt
http://www.q-dance.nl/main.php?pid=145974&PHPSESSID=597fbd2e2cd25c7800b788b0cdf15626
ik nietquote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:33 schreef JortK het volgende:
En wie gaat er vanavond nog een leuk feestje bezoeken?
ik ga stappenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:33 schreef JortK het volgende:
heel misschien ben ik morgen ook in Bruins te vindenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:37 schreef hardstyle_babbels het volgende:
om vervolgens hetzeflde morgen in bruins te doen!
quote:
morgen hier naartoe, geen hardstyle maar wel lekker harde tek met Coone,Tek Soldierz en Chicago zonequote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:33 schreef JortK het volgende:
Vooral de B-Side Remix is vet.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:27 schreef Pelgrim het volgende:
Unknown_-_Smack_My_Arsch-(NERVEN034)-Vinyl-2007-HB
Ook lekkerMaar volgens mij is het al een oud nummer.
volgende week Brennan Heart en Noisecontrollers Live bij Indexquote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:27 schreef Pelgrim het volgende:
Vanavond Brennan Heart in de Hoeve. Hopelijk wordt het een beetje druk enzo.
Lang niet meer geweest daar.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:27 schreef Pelgrim het volgende:
Vanavond Brennan Heart in de Hoeve. Hopelijk wordt het een beetje druk enzo.
volgende week zat?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
volgende week Brennan Heart en Noisecontrollers Live bij Index![]()
![]()
Ik was ook naar Timeout geweest flink staan zagen daar op die fijne dansvloer ging echt prachtig los met the prophet en die resident met keiharde plaatjesquote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:01 schreef Houniet het volgende:
oke, ik ga mijn muntjes opmaken die ik over heb van de Time Out:
The Prophet dus![]()
ik zal wel weer ruzie krijgen met Jumpers
en natuurlijk Trilok & Chiren, als die net zo gruwelijk draaien als vorige week bij New York, dan komt het helemaal goedquote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:20 schreef Boy_Snakeye het volgende:
4 augustus gaat het helemaal los met de Donkey Rollers![]()
yep, volgende week zaterdagquote:
dat meen jequote:Op zondag 22 juli 2007 05:19 schreef Sethje het volgende:
Ik was ook naar Timeout geweest flink staan zagen daar op die fijne dansvloer ging echt prachtig los met the prophet en die resident met keiharde plaatjes![]()
Niet eensquote:Op zondag 22 juli 2007 14:47 schreef Houniet het volgende:
[..]
dat meen je
ik vond hem in de eerste 20 minuten beetje tegenvallen. later ging het lekker los
ik heb trouwens niet eens ruzie gehad.
erg vette plaat, heb hem net binnenquote:Op donderdag 19 juli 2007 18:47 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Ja eerst beetje staan zuipe bij de bar, me verbaast over het domme vollk wat binnen was en bij elke stilte het acid dream deuntje in gaat zetten. Ik vond het ook heerlijk dat toen Noisecontrollers - Creatures werd gedraaid er amper 5 man binnen was die die plaat kende dat zegt wel genoeg haha. Prophet begon idd zwak met wat jump maar na 5 nrs knalde hij the 4 elementz erin en vanaf toen alleen maar los gegaan.oa clubbin, reactor, sarabande,lifes a bitch,forever as one en rock civilization gehoord. Die gozer die na de profeet draaide was ook lekker bezig met allright,tats mashup,fother mucker,fresh beats, suck my style, i am techno. Ik weet niet of je op de dansvloer stond dan zal je me wel gezien hebben met mijn grote lichaamquote:Op zondag 22 juli 2007 14:47 schreef Houniet het volgende:
[..]
dat meen je
ik vond hem in de eerste 20 minuten beetje tegenvallen. later ging het lekker los
ik heb trouwens niet eens ruzie gehad.
Je hebt PMquote:Op zondag 22 juli 2007 15:03 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ja eerst beetje staan zuipe bij de bar, me verbaast over het domme vollk wat binnen was en bij elke stilte het acid dream deuntje in gaat zetten. Ik vond het ook heerlijk dat toen Noisecontrollers - Creatures werd gedraaid er amper 5 man binnen was die die plaat kende dat zegt wel genoeg haha. Prophet begon idd zwak met wat jump maar na 5 nrs knalde hij the 4 elementz erin en vanaf toen alleen maar los gegaan.oa clubbin, reactor, sarabande,lifes a bitch,forever as one en rock civilization gehoord. Die gozer die na de profeet draaide was ook lekker bezig met allright,tats mashup,fother mucker,fresh beats, suck my style, i am techno. Ik weet niet of je op de dansvloer stond dan zal je me wel gezien hebben met mijn grote lichaam
woesah. precies wat je zegt, alleen ben vaak te lui om dat allemaal uit te typen. en ik ken niet alle nummers bij naamquote:Op zondag 22 juli 2007 15:03 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ja eerst beetje staan zuipe bij de bar, me verbaast over het domme vollk wat binnen was en bij elke stilte het acid dream deuntje in gaat zetten. Ik vond het ook heerlijk dat toen Noisecontrollers - Creatures werd gedraaid er amper 5 man binnen was die die plaat kende dat zegt wel genoeg haha. Prophet begon idd zwak met wat jump maar na 5 nrs knalde hij the 4 elementz erin en vanaf toen alleen maar los gegaan.oa clubbin, reactor, sarabande,lifes a bitch,forever as one en rock civilization gehoord. Die gozer die na de profeet draaide was ook lekker bezig met allright,tats mashup,fother mucker,fresh beats, suck my style, i am techno. Ik weet niet of je op de dansvloer stond dan zal je me wel gezien hebben met mijn grote lichaam
Dus DJ's die met CD's draaien moeten altijd eerst de vinyl kopen, die opnemen naar hun PC en dat op CD branden?quote:Op zondag 22 juli 2007 17:28 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Hardstyleplaten die op op cd-single uitkomen zijn op 1 hand te tellen!
Track zoeken op 't i-net en branden, das 't enige wat je kunt doen
Nope, dit zijn wel mogelijkheden om te doen. Maar wat ze van cd draaien krijgen ze meestal van de andere dj's waaronder dus veel promo's en daarna denk ik ook wel de officiele release ofzo...quote:Op zondag 22 juli 2007 18:50 schreef mstx het volgende:
[..]
Dus DJ's die met CD's draaien moeten altijd eerst de vinyl kopen, die opnemen naar hun PC en dat op CD branden?Ik dacht eigenlijk dat de meeste vinyls ook wel op CD uitkwamen.
quote:Op zondag 22 juli 2007 17:28 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Hardstyleplaten die op op cd-single uitkomen zijn op 1 hand te tellen!
Track zoeken op 't i-net en branden, das 't enige wat je kunt doen
Ja okej, maar het ging me net om het "mooie" hoesje, zodat ik het nummer over een aantal maanden ook nog terug vind in mijn kast en niet dat ie ergens tussen de honderden mp3 te staan komt. Maar goed het is niet anders.quote:Op zondag 22 juli 2007 20:48 schreef ReMcOrE het volgende:
sommige hardstyle nummers komen eerst uit op CDS (dat is dan een promo) voordat ze een paar weken later op vinyl gereleased worden... als je bijvoorbeeld bij Deepack in hun CD-hoes kijkt, zie je dat ze voor elke vinyl ook een CD hebben, door de platenspeler op de computer aan te sluiten, kun je van elke vinyl ook mp3's maken, en die branden ze dan gewoonen net wat LeonH zegt, sommige nieuwe tracks (promo's) krijgen ze van andere DJ's op CD, zodat ze die kunnen draaien en dan kunnen merken wat het publiek er van vindt
hier ook, we hadden 4 mensen, maar er haken er 2 af omdat ze moe zijn en de komende week ook veel moeten werken (waarbij 1 van de 2 notabene het idee opperde om naar Bruins te gaanquote:Op zondag 22 juli 2007 21:13 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Volgens mij gaat mijn mooie avondje bruins door wat gezeur niet door!![]()
Ja.quote:Op zondag 22 juli 2007 20:22 schreef nipeng het volgende:
Gefeliciteerd PartyAnimal87, heb je er nog wat zinnigs over te vertellen? Of wou je gewoon patsen met je downloadskills.
Hier zelfde...Zouden met 4 gaan... nu nog ik en ander over...quote:Op zondag 22 juli 2007 21:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hier ook, we hadden 4 mensen, maar er haken er 2 af omdat ze moe zijn en de komende week ook veel moeten werken (waarbij 1 van de 2 notabene het idee opperde om naar Bruins te gaan) dus nu zijn we met dezelfde 2 als gisteravond overgebleven
of ik nou moet bobben of niet. ik stuiter zoiezo welquote:Op zondag 22 juli 2007 22:12 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Hier zelfde...Zouden met 4 gaan... nu nog ik en ander over...
Ze willen me min of meer verplichten te bobben... en daar gaat ik niet in mee...!
Ni ligt toch op zijn nestquote:
chill, denk dat ik daar heen ga.. word dan de eerste keer index, ben benieuwdquote:Op zondag 22 juli 2007 13:14 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en natuurlijk Trilok & Chiren, als die net zo gruwelijk draaien als vorige week bij New York, dan komt het helemaal goed![]()
[..]
yep, volgende week zaterdag
als ik ga, wordt het voor mij ook de 1e keerquote:Op maandag 23 juli 2007 00:53 schreef NrSiX het volgende:
[..]
chill, denk dat ik daar heen ga.. word dan de eerste keer index, ben benieuwd
lekkere zaagplaten, zoals Her Voice en Reactorquote:
ik ben 100% zeker presentquote:Op maandag 23 juli 2007 15:46 schreef -Blutonium- het volgende:
Zijn er nog mensen die naar de allerlaatste Qlubtempo gaan? Ik kijk iniedergeval uit naar de line-up, al kan er met een avond lang early hardstyle en gloednieuwe platen niks mis gaan. Kijk naar X-Qlusive Zany en de TBY solo, geen enkel feest wat ik heb bezocht heeft dat kunnen overtreffen![]()
Als het een beetje meezit ben ik er bijquote:Op maandag 23 juli 2007 15:46 schreef -Blutonium- het volgende:
Zijn er nog mensen die naar de allerlaatste Qlubtempo gaan? Ik kijk iniedergeval uit naar de line-up, al kan er met een avond lang early hardstyle en gloednieuwe platen niks mis gaan. Kijk naar X-Qlusive Zany en de TBY solo, geen enkel feest wat ik heb bezocht heeft dat kunnen overtreffen![]()
Ik ga dit feestje ook eens serieus aan wat vrienden voorstellen (en dus overwegen)... Niks beter dan wat van die oudere hardstyle....!quote:Op maandag 23 juli 2007 15:46 schreef -Blutonium- het volgende:
deze allerlaatste QT wordt er hardstyle van 2001 t/m 2007 gedraaid, dus voor jou wordt het dan ongeveer half om halfquote:Op maandag 23 juli 2007 17:16 schreef Boy_Snakeye het volgende:
De vorige editie was leuk, maar hardstyle wat na 2003 is, bevalt mij beter en aangezien QT zich richt op 2001-2002, hoeft het voor mij niet.
Dan wachten we de lineup even afquote:Op maandag 23 juli 2007 17:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
deze allerlaatste QT wordt er hardstyle van 2001 t/m 2007 gedraaid, dus voor jou wordt het dan ongeveer half om half
en wat Tha_Bartman ook zegt
teringquote:Op maandag 23 juli 2007 18:33 schreef Sethje het volgende:
Hmm wat een heerlijke tijd komt eraan....
DOminator, DOnkey Rollers @ MAtrixx, Decibel...aiaiaiiiiii
zaterdag:
Area 5: FREESTYLE
11:00 12:30 Q-IC
12:30 14:00 Norman
14:00 15:15 Dark-E
15:15 16:30 D-Block & S-TE-Fan
16:30 18:00 Ruthless
18:00 19:30 Isaac
19:30 20:30 The Prophet
20:30 22:00 Deepack
22:00 23:00 Luna
4 augustus in de matrixx..... Donkey Rollers, Zany,Luna, Danielle Mondello ofzo..echt dikquote:Op maandag 23 juli 2007 18:43 schreef Houniet het volgende:
[..]
tering![]()
en Donkey Rollers @ Matrixxwanneer
dikke shitquote:Op maandag 23 juli 2007 18:33 schreef Sethje het volgende:
Hmm wat een heerlijke tijd komt eraan....
DOminator, DOnkey Rollers @ MAtrixx, Decibel...aiaiaiiiiii
zaterdag:
Area 5: FREESTYLE
11:00 12:30 Q-IC
12:30 14:00 Norman
14:00 15:15 Dark-E
15:15 16:30 D-Block & S-TE-Fan
16:30 18:00 Ruthless
18:00 19:30 Isaac
19:30 20:30 The Prophet
20:30 22:00 Deepack
22:00 23:00 Luna
check hier altijd ff voor nieuwe tracks, doe ik ook altijdquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:00 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Kan iemand mij ff een paar linkjes geven van wat nieuwe goedere hardstyle nr's?
Heb de laatste maand niks gedownload en wil dalijk ff leuk setje mixen... (deze zal ik als dank dan ook ff posten!)
plzz send some!
Radium meets Audio Damage - What U Want / Honk That Pussyquote:Op woensdag 25 juli 2007 19:00 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Kan iemand mij ff een paar linkjes geven van wat nieuwe goedere hardstyle nr's?
Heb de laatste maand niks gedownload en wil dalijk ff leuk setje mixen... (deze zal ik als dank dan ook ff posten!)
plzz send some!
quote:Op woensdag 25 juli 2007 19:09 schreef mstx het volgende:
[..]
Radium meets Audio Damage - What U Want / Honk That Pussy
Unknown Artist - Smack My Arsch
Zany meets The Beholder - Annihilating / Who Wants This
Wild Motherfuckers - Fother Mucker
Grandmaster Q - The 7th Sign / Something To Party
Kat Meets Gerardo Roschini - Alright
Alstu.
Niet echt, en dat tweede nummer precies de setopener van A-Lusion of QBase 2006. Maar daar waren we het al over eensquote:Op woensdag 25 juli 2007 13:11 schreef Tha_Bartman het volgende:
Charly_Lownoise_and_Mental_Theo_feat_Donny_Larusso_-_All_I_Wanna_Do
Sjjeeezus wat is dit voor jeckyll & hyde plaat maar dan met bass... (alleen de vocal blijft wle in mijn hoofd hangen)
noemer hardstyle niet waardig vind ik..
Waar heb je hem mee gemixt ?quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:03 schreef hardstyle_babbels het volgende:
http://www.yousendit.com/download/elNMK0dpOC9laFEwTVE9PQ
Mijn setje...!! Heb um gemixt voor een maat die vandaag op vakantie is gegaan... Mixen opzich is best goed gelukt overigens... Tracklist post ik nog wel een keer, maar is besverrassend... Mede door wat verzoekjes die ik er persee in moest doen...!![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:38 schreef ReMcOrE het volgende:
kan iemand mij vertellen of er een nummer is dat dezelfde melodie heeft als dit nummer:
DJ Norman & d'Carrera ft. MC Da Syndrome - Crazy On The Dancefloor (Black 2007 CD)
(nummer is te luisteren via: http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=audio&file=DJ_Norman_And_dCa...
Ach vind het best leuk werk... en zoals gister moest ik hem ff snel voor iemand maken, dan zit ik tussendoor dus nog gewoon op msn te lullen enzo...quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:28 schreef Tha_Bartman het volgende:
@ babbels mix is binnen zal zo eens luidteren.. ik vind het al knap dat je het geduld er voro hebt.. ik had ableton gedownload en virtual DJ maar ik ben 1 niet geduldig genoeg en 2 niet muzikaal genoeg om er iets mee te kunnen
Lukt mij ook vaak wel met overgangen.. Helaas loopt soms de sync niet lekker en merkt het programma dus niet dat de bass niet gelijk loopt.. Dan is in principe je setje wel verneukt maargoed, klein foutje kan geen kwaadquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:38 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Ach vind het best leuk werk... en zoals gister moest ik hem ff snel voor iemand maken, dan zit ik tussendoor dus nog gewoon op msn te lullen enzo...
Als je er echt voor gaat zitten kun je met virtual dj ook wel echt sublieme overgangen krijgen...!
Maak er strax ook wel een paar als ik op vakantie ga..., maar niet alleen met hardstyle ofzo!![]()
Het is van aan frans volks liedje echt zon kinderliedje. Ik ga er ook wel vanuit dat er een foute jumpplaat van is gemaakt want dit klinkt ook al mega blij.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:38 schreef ReMcOrE het volgende:
kan iemand mij vertellen of er een nummer is dat dezelfde melodie heeft als dit nummer:
DJ Norman & d'Carrera ft. MC Da Syndrome - Crazy On The Dancefloor (Black 2007 CD)
(nummer is te luisteren via: http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=audio&file=DJ_Norman_And_dCarrera_ft._MC_Da_Syndrome___Crazy_On_The_Dancefloor.mp3 )
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:17 schreef Ladyxima het volgende:
* Ladyxima meldt![]()
van hardstyle naar hardcore gegaan... en nu begin k stiekem toch weer een beetje een hardstylertje te worden![]()
luister vooral veel oude setjes die k nog had (dana@mysteryland05, technoboy@defqon05, prophet@sensation05)
en kheb nog niet veel nieuwe sets, wel dana@sensation black 07fucking lekker gewoon
![]()
laatst ook hardstyle feestje hier in de stad... global soundz, dat was echt weer ff ouderwets gruwelijk losgaan@hardstyle![]()
lach maar, boy![]()
quote:
volgens Da Syndrome werd de melodie ook gebruikt in een reclame op TV, misschien dat ik hem daarvan zou kennenquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:29 schreef -Blutonium- het volgende:
[..]
![]()
Jij zit er dus ook al mee... *denkt verder*
okeej dan, dat hoor ik graagquote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:23 schreef Ladyxima het volgende:
en toch de sfeer he... vb club zinc, kom dr maar met een hardstyle feestje, k vind het er echt zwaar gezellig![]()
daar was ik ook wel van plan om heen te gaan jaquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:38 schreef ReMcOrE het volgende:
okeej dan, dat hoor ik graagga namelijk op zaterdag 1 september naar 24 (klik) bij Zinc
die line-upquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:46 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
daar was ik ook wel van plan om heen te gaan jazinc tot 7 uur
(normaal tot 5)
![]()
ja dat ook héquote:
Je moet er eens komen als er niet zo'n grote line up staat. Dan is het een stuk rustiger en gezelliger...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
volgens Da Syndrome werd de melodie ook gebruikt in een reclame op TV, misschien dat ik hem daarvan zou kennenheb al gevraagd welke reclame dan, je hoort het nog van me
[..]
okeej dan, dat hoor ik graagga namelijk op zaterdag 1 september naar 24 (klik) bij Zinc
Als het echt zo druk word kan het best eens zijn dat ze de locatie nog veranderen...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:51 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
ja dat ook hézal alleen wel fucking druk worden, zo groot is de zinc helemaal niet...
![]()
en dat in Arnhem héquote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:33 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Je moet er eens komen als er niet zo'n grote line up staat. Dan is het een stuk rustiger en gezelliger...
Hmm, tis van Global Soundz he... de enige locatie-change die k dan kan bedenken is de manhattan... zou k op zich niet zo erg vinden, manhattan=quote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:37 schreef Sethje het volgende:
[..]
Als het echt zo druk word kan het best eens zijn dat ze de locatie nog veranderen...
Dat vind ik nou geweldig, het laatste uurtje raggen met Partyraiser, Tieum, whatever. Heerlijkquote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:23 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
op een hardcore feestje afsluiten met terror/speedcore:
als k wegmagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |