Waar heb je hem mee gemixt ?quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:03 schreef hardstyle_babbels het volgende:
http://www.yousendit.com/download/elNMK0dpOC9laFEwTVE9PQ
Mijn setje...!! Heb um gemixt voor een maat die vandaag op vakantie is gegaan... Mixen opzich is best goed gelukt overigens... Tracklist post ik nog wel een keer, maar is besverrassend... Mede door wat verzoekjes die ik er persee in moest doen...!![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:38 schreef ReMcOrE het volgende:
kan iemand mij vertellen of er een nummer is dat dezelfde melodie heeft als dit nummer:
DJ Norman & d'Carrera ft. MC Da Syndrome - Crazy On The Dancefloor (Black 2007 CD)
(nummer is te luisteren via: http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=audio&file=DJ_Norman_And_dCa...
Ach vind het best leuk werk... en zoals gister moest ik hem ff snel voor iemand maken, dan zit ik tussendoor dus nog gewoon op msn te lullen enzo...quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:28 schreef Tha_Bartman het volgende:
@ babbels mix is binnen zal zo eens luidteren.. ik vind het al knap dat je het geduld er voro hebt.. ik had ableton gedownload en virtual DJ maar ik ben 1 niet geduldig genoeg en 2 niet muzikaal genoeg om er iets mee te kunnen
Lukt mij ook vaak wel met overgangen.. Helaas loopt soms de sync niet lekker en merkt het programma dus niet dat de bass niet gelijk loopt.. Dan is in principe je setje wel verneukt maargoed, klein foutje kan geen kwaadquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:38 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Ach vind het best leuk werk... en zoals gister moest ik hem ff snel voor iemand maken, dan zit ik tussendoor dus nog gewoon op msn te lullen enzo...
Als je er echt voor gaat zitten kun je met virtual dj ook wel echt sublieme overgangen krijgen...!
Maak er strax ook wel een paar als ik op vakantie ga..., maar niet alleen met hardstyle ofzo!![]()
Het is van aan frans volks liedje echt zon kinderliedje. Ik ga er ook wel vanuit dat er een foute jumpplaat van is gemaakt want dit klinkt ook al mega blij.quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:38 schreef ReMcOrE het volgende:
kan iemand mij vertellen of er een nummer is dat dezelfde melodie heeft als dit nummer:
DJ Norman & d'Carrera ft. MC Da Syndrome - Crazy On The Dancefloor (Black 2007 CD)
(nummer is te luisteren via: http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=audio&file=DJ_Norman_And_dCarrera_ft._MC_Da_Syndrome___Crazy_On_The_Dancefloor.mp3 )
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 11:17 schreef Ladyxima het volgende:
* Ladyxima meldt![]()
van hardstyle naar hardcore gegaan... en nu begin k stiekem toch weer een beetje een hardstylertje te worden![]()
luister vooral veel oude setjes die k nog had (dana@mysteryland05, technoboy@defqon05, prophet@sensation05)
en kheb nog niet veel nieuwe sets, wel dana@sensation black 07fucking lekker gewoon
![]()
laatst ook hardstyle feestje hier in de stad... global soundz, dat was echt weer ff ouderwets gruwelijk losgaan@hardstyle![]()
lach maar, boy![]()
quote:
volgens Da Syndrome werd de melodie ook gebruikt in een reclame op TV, misschien dat ik hem daarvan zou kennenquote:Op donderdag 26 juli 2007 20:29 schreef -Blutonium- het volgende:
[..]
![]()
Jij zit er dus ook al mee... *denkt verder*
okeej dan, dat hoor ik graagquote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:23 schreef Ladyxima het volgende:
en toch de sfeer he... vb club zinc, kom dr maar met een hardstyle feestje, k vind het er echt zwaar gezellig![]()
daar was ik ook wel van plan om heen te gaan jaquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:38 schreef ReMcOrE het volgende:
okeej dan, dat hoor ik graagga namelijk op zaterdag 1 september naar 24 (klik) bij Zinc
die line-upquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:46 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
daar was ik ook wel van plan om heen te gaan jazinc tot 7 uur
(normaal tot 5)
![]()
ja dat ook héquote:
Je moet er eens komen als er niet zo'n grote line up staat. Dan is het een stuk rustiger en gezelliger...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
volgens Da Syndrome werd de melodie ook gebruikt in een reclame op TV, misschien dat ik hem daarvan zou kennenheb al gevraagd welke reclame dan, je hoort het nog van me
[..]
okeej dan, dat hoor ik graagga namelijk op zaterdag 1 september naar 24 (klik) bij Zinc
Als het echt zo druk word kan het best eens zijn dat ze de locatie nog veranderen...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:51 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
ja dat ook hézal alleen wel fucking druk worden, zo groot is de zinc helemaal niet...
![]()
en dat in Arnhem héquote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:33 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Je moet er eens komen als er niet zo'n grote line up staat. Dan is het een stuk rustiger en gezelliger...
Hmm, tis van Global Soundz he... de enige locatie-change die k dan kan bedenken is de manhattan... zou k op zich niet zo erg vinden, manhattan=quote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:37 schreef Sethje het volgende:
[..]
Als het echt zo druk word kan het best eens zijn dat ze de locatie nog veranderen...
Dat vind ik nou geweldig, het laatste uurtje raggen met Partyraiser, Tieum, whatever. Heerlijkquote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:23 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
op een hardcore feestje afsluiten met terror/speedcore:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |